Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים עם ניסאן ג'וק


lior2321
שימו לב! השרשור הזה בן 3561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיכום 3 שנים עם ניסן ג'וק

 

סיבת רכישה: כרווק ש90 אחוז מהזמן נוסע לבד חיפשתי סופר מיני מאובזרת וחסכונית, הג'וק ענה לי על הצרכים – לדעתי הוא נראה טוב (למרות שיש מחלוקות בנושא) הוא מאובזר (בקרת שיוט מההגה, טלפון מההגה, סטריאו מההגה, מזגן אלקטרוני, מסךשליטה, מגנזיום ועוד). לא חיפשתי רכב מרווח.

 

 

חווית רכישה: אני די פדנט אז עשיתי מספר נסיעות מבחן (הגיר הרציף זרלי) המוכר בסוכנות היה מאוד אינפורמטיבי ונחמד והיה סובלני לשאלות שלי ולביקוריםהרבים בסוכנות.

 

הרכב נרכש עם תוספות של חיישני רוורס , מרימי שמשות וקודן.

 

ביטוח: לא רלוונטי – יש לי הסדר דרך העבודה

 

היסטוריה:

 

מסירת הרכב: ביום מסירת הרכב לפני שאני בכלל נכנס לרכב אני מבחין בחוט שיוצא מתקרת הרכב – בבדיקה שלי ושל הסוכן אנחנו מבינים שבהתקנת חיישני הרוורס לא חובר צג שאמור להיות מעל המראה?!

 

לאחר מספר טלפונים סוכם שיגיע צג וישלימו לי את ההתקנה. לאחר יומייםמגיע צג ומחובר במוסך אך חיישני הרוורס לא עובדים...הזמינו עוד צג ושוב אותו הסיפור!

חיישני הרוורס באחריות פויינטר אז סוכם שאני יגיע למרכז ההתקנות שלהם לבדיקה. בבדיקה במרכז ההתקנות גילו שלא רק שלא חובר צג אלה גם המוח של החיישניםחסר בתא המטען (WTF)

המתקין החליף את כל המערכת וחיישני הרוורס חזרו לחיים. הובטח לי פיצוי מפויינטר (שעד היום אני מחכה לו) והובטח טיפול ראשון חינם במוסך הראשי שנרשם במחשבמול עיניי (עוד נחזור לזה).

 

טיפול ראשון: מרווח הטיפולים על הרכב הוא רחב מאוד (30,000 ק"מ או שנה) ואני נוסע גג 10/15 בשנה אז הטיפול הראשון הוא הליך פורמלי בלבד.

התקשרתי למוסך וקבעתי פגישה שבה הבהרתי שיש לי שובר לטיפול ראשון בחינם.

הטיפול היה קטן ולא לקח הרבה זמן וכלל גם ניקוי מלא של המנוע שאהבתי אבל ניפוח מוגזם של צמיגי הרכב (60!!! וכיוון מטה של הפנסי חזית כך שלא ראו כמעט בלילה) דבר מעצבן שחזר על עצמו בכל הטיפולים במוסך.

 

במועד שחרור הרכב התעקשו שלא קיים ולא היה מעולם זיכוי לטיפול ראשון חינם! למרות שבורר לפני תחילת הטיפול ורצו 700 ₪!

לאחר אין סוף צעקות, טלפונים וברורים מול שרות לקוחות של קרסו פתאום הופעילו את הזיכוי בדרך פלא, אך נטען שתוסף (שמעולם לא ביקשתי) לא כלול במחיר ויש לשלם עליו 70 ₪ (בסוף סגרנו חצי חצי כי כבר לא היה לי כוח).

 

טיפול שני: כעבור שנה נוספת כמו פראייר טוב הכנסתי את הרכב שוב למוסך לבדיקה (יש רק מוסך אחד באזורי כך שאין לי ברירה).

בבדיקה של המוסך נמצאו רעשים מוזרים בתיבת ההילוכים (יש לציין שלא שמתי לב לשום שינוי בהתנהגות הרכב). המוסך והיבואן מיוזמתו ובמסגרת האחריות (נחמד) עשה טיפול מקיף לגיר במשך יומיים שמאותו הרגע קיבלתי רכב חלופי.

לאחר קבלת הרכב מחדש המזגן ומערכת הסטריאו לא עבדו! התברר שהמוסך לאעבד לפי פרוטוקול והיה צריך לנתק את מצבר ומחשב הרכב כדי לא לגרום נזק! המערכת והפיקוד של המיזוג הוחלפו (פעמיים ולאחר טרטורים רבים שהיבואן ישר נותן את החלקים והמוסך לא יודע מה לעשות איתם) במוסך.

 

אין לי טענות כלפי היבואן במקרה זה כי הכל היה על חשבונו ובלי טענות כלל אך הרמה המקצועית במוסך המורשה (אזור הדרום) היא מתחת לירודה!

 

טסטים: הרכב עבר בלי בעיות , ללא החלפת צמיגים או נורות במשך 3 שנים

 

לטובה: רכב יציב על הכביש, איטום רעשי חוץ טוב (נסיעה בין עירונית כמעט חרישית עם סל"ד על 1500), חסכוני בדלק, מאובזר, מזגן טוב, מאיץ טוב, יתרון הגובה נחמד-בלי לפחד ממדרכות ואבני שפה בפגוש הקדמי, נמכר בשניה!

 

לרעה: מוסך מורשה לא מקצועי, רעשים בהאצה מהגיר הרציף (דרוש הסתגלות), תאמטען סמלי, פלסטיק זול בתא הנוסעים שמקרקש מדי פעם.

 

סיכום: בסופו של דבר נהנתי מהרכב והוא ענה על הציפיות, הוא נמכר פשוט כי היה לי קונה עקשן ששילם מחירון על רכב עם 40,000 ק"מ במצב מעולה ללא שריטה (צבע אפור כהה) ואני בשלב שרכב עם תא מטען גדול יותר קוסם לי.

חבל שכל פעם שאתה צריך להכניס את הרכב למוסך אתה כבר אוכל סרטים חודש מראש על הנזק שיגרמו לרכב שם.

 

אני דרך אגב לרכבי ניסאן\רנו לא יתקרב לא בגלל התדמית של היבואן (שחששתי ממנה בהתחלה אך התגלתה כלא נכונה) אלה בגלל שרכישת רכב היא הליך נישואים עם המוסך המורשה שלא סיפק את הסחורה.

עריכה אחרונה על ידי עמית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לדעת מה צריכת הדלק האמיתית שקיבלת בג'וק.

 

ממוצע 1:13 עם 90% נסיעה עירונית...בלי רגל קלה גל הגז

מ שמפתיע הוא שבבין עירוני הוא לא הרבה יותר חסכוני (כנראה בגלל הגיר הרציף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף.

אחח איזה חאפרים יש פה בתחום ההתקנות...

צריכה טובה לכזה רכב,באמת הגיר הרציף עושה את שלו,חייב לציין שגם אצלי בפנדה ההבדל בין נסיעה כמעט בין עירונית לעירונית עמד על 2 קמ לליטר בלבד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לסקרנות של הדלק.

לדעתי הרכב הזה פשוט מכוער, אני עד היום לא מבין איך אנשים קונים אותו אבל ללא ספק הוא מצא את הנישה שלו.

היו צריכים במקום 3 פנסים בחזית לשים 2 מהם לדים או משהו כזה, ככה שזה ימתן את הכיעור הפורנטלי.

אפשר לדעת כמה קנית וכמה מכרת ? (סקרנות נטו )

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי זה עניין יחסי,לדעתי דווקא הפרונט מאוד מגניב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראלים עם שמרן בעיצוב מכוניות, דווקא נשים נמשכות יותר לעיצוב הג'וק, אפילו אמא שלי שבד"כ לא מתענינת במכוניות, התאהבה במראה הרכב.

לדעתי הרכב יפיפה ומי שחושב אחרת לא מבין מהחיים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, יותר מדי מילים מחוברות בטקסט של פות"ש, התייאשתי אחרי כמה פסקאות.

 

מה שכן, לפחות הבנתי שהוא לא מרוצה (בלשון המעטה)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז ומתמיד תמיד העדפתי לקבל את המכונית ללא שום תוספת שמורכבת בארץ .

נכון שיש מתקינים מקצועיים אבל לא בא לי לקחת את הסיכון .

ראיתי כבר התקנות בחיי - חיבורי חוטים ללא הלחמות , אלא ליפוף החוטים ועטיפתם באיזולירבנד ,

שריטות שנוצרו ע"י כלי עבודה וכו" .

ואם יש תקלה המוסך שולח אותך למתקין ולהיפך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרכב יפיפה ומי שחושב אחרת לא מבין מהחיים שלו.

 

לא! מי שחושב אחרת יש לו/לה טעם אחר משלך, ועל יופי באמת שלא ניתן להתווכח...

 

אישית אני מאוד אוהב את העיצוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון נשים אוהבות אותו. טוב, לא כמו יאריס אני מניח. סך הכל לדעתי רכב חמוד.

 

יש למישהו נסיון עם הגרסה של הטורבו?אם אני לא טועה זה הרכב עם הצבעים הכתומים המוזרים בכל מקום באוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...