Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה אופטימה לאן?


gabbaydot
שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים,

אולי זה רק אני אבל בכל זאת..

 

הייתי השבוע בסוכנות של קיה וראיתי מבפנים את האופטימה בדגם הכי מאובזר.

הרכב פשוט יפהפה. משדר יוקרה. תפירות עור על הדלות, מושבי עור איכותיים, גג פנורמי וכו' וכו'..

נכון שחסרים מערכת מולטימדיה, פנסי קסנון, פנסי ערפל לד (במקום הרגילים כיום) אולי גם אגזוז כפול לא יזיק..

אבל בסך הכל, למעט המנוע, הרכב מרשים ביותר.

אז למה, למה אין הרבה ממנה על הכביש?

עריכה אחרונה על ידי gabbaydot
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מתי לאחרונה ראית מכונית מנהלים קוריאנית מצליחה? לא רק האופטימה כשלה בישראל, גם ה-i40 המקבילה מדשדשת לה עם כמות מסירות פשוט מעליבה.

 

יש לזה כמה סיבות, אבל הסיבה העיקרית לדעתי היא דעיכתה של קטגוריית "מכוניות המנהלים" בארץ והמעבר הדי חד שהשוק הזה עשה לכיוון ג'יפוני ה-160 אלף ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי לאחרונה ראית מכונית מנהלים קוריאנית מצליחה? לא רק האופטימה כשלה בישראל, גם ה-i40 המקבילה מדשדשת לה עם כמות מסירות פשוט מעליבה.

 

זה נכון, אבל היונדאי מחווירה לעומת הקיה. ובכל זאת.. כלום..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משהו יחודי רק לאופטימה, זה בערך כל שוק רכבי המשפחתיות הגדולות (מה שקוראים בארץ "מנהלים") סובל ממכירות נמוכות יחסית. רוב הרוכשים בסכומים האלו מעדיפים לקנות קרוס אובר בעיקר בגלל צו האופנה העכשווי של רכב גבוה ויצא שהמחיר של 2 הקטגוריות דומה ולכן המכירות באות על חשבון משפחתיות גדולות.

 

I40 ממש לא מחווירה ליד האופטימה בטח בהתחשב שהן חולקות בסיס משותף ורכיבים רבים (קיה שייכת ליונדאי), גם ל-I40 יש גירסת קצת מפונפנת ומאובזרת שנושקת ל-200 אלף ש"ח.

 

בכל מיקרה גם לאופטימה וגם ל-I40 חסר מנוע ביחס למשפחתיות גדולות שגודשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה אופטימה כשלה בישראל?

כדאי שתבדוק מה קורה בשוק המוניות , כמעט כל המוניות החדשות שנמכרות הן קיה אופטימה.

מונית היא רכב שעובד קשה מאוד ותאמין לי שלא במיקרה הקיה נמכרת במספרים כאלה...

לגבי יונדאי i40 אתה צודק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעולם המוניות האופטימה מככבת, או יותר נכון, אצל כל אותם נהגים שלא יכולים לאפשר לעצמם E-Class.

 

לגופו של עניין, כשסוגיית התחזוקה עוד לא ברורה (הרכב עדיין יחסית "טרי"), בתור נוסע אני בהחלט נהנה לשבת ברכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה אופטימה כשלה בישראל?

כדאי שתבדוק מה קורה בשוק המוניות , כמעט כל המוניות החדשות שנמכרות הן קיה אופטימה.

מונית היא רכב שעובד קשה מאוד ותאמין לי שלא במיקרה הקיה נמכרת במספרים כאלה...

לגבי יונדאי i40 אתה צודק.

 

קיה אופטימה לא מככבת אצל נהגי המוניות . אולי ה"ריו" וה"סיד" ,אבל בטח לא האופטימה .

היו 2 אופטימות עד לא מזמן (מוניות) עם קילומטראז' נמוך ,בלוח יד 2 שעמדו זמן רב למכירה ,במחיר אטרקטיבי .

מנוע 1700 סמ"ק ,טורבו דיזל ל"בודי" כזה גדול - לא ממש אטרקציה .

היא "שתינית" לא קטנה.

אכן ניסו אותה מספר נהגים בעלי מרצדס לשעבר.

היא מתאימה לנישה ספציפית של נהגי מוניות (נסיעות ארוכות קבועות מחוץ לעיר) ,ותו לא.

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי באופטימה מעט על הכביש ואחת שחונה לידי קבוע בעבודה, האמת שעד שנכנסתי לשרשור הזה לא קישרתי בראש את צמד המילים יוקרה ואופטימה (או מנהלים ואופטימה). כמה עולה האופטימה 170K ש"ח? לדעתי מי שקונה רכב בסביבות ה-200K ש"ח לא אמור לחפש לחסוך כמה שקלים או VFM אלא לקנות את הטוב ביותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואים את האופטימה הרבה על הכביש מכמה סיבות:

1. כל הקטגוריה הזאת הולכת ומצטמצמת במכירות. למרות שיש לא מעט מכוניות מהקטגוריה הזאת שהם לדעתי מצוינות למחיר שלהן, היום הן מוחלפות ע"י הג'יפונים כמו מאזדה CX-5, קיה ספורטאז' ויונדאי IX35. אני חושב שהמהפך הזה לא מוצדק, אבל כנראה שרוב האנשים מעדיפים ישיבה גבוהה ופוזה של ג'יפ מאשר רכב פרייבט.

2. הסמל. כן, למרות שקיה נמכרת בכמויות יפות (ושלא נדבר על יונדאי, בעלת הבית) עדיין יש לה סמל של קיה. לא הרבה רוצים לרכוש רכב במחיר הזה שמקדימה מתנוסס לו סמל קוריאני שעד לפני כמה שנים היה נחשב לתחליף זול ופחות מלוטש לרכב אירופאי/אמריקאי/יפני. ואם כבר קונים רכב של קיה במחיר הזה, אז הרוכשים יעדיפו את את הספורטאז' שתנקר יותר את העיניים של השכנים (למרות שאני חושב שהאופטימה הרבה יותר יפה).

3. המתחרות. האופטימה מכונית בסדר גמור. היא יפה, מרווחת, שימושית, איכותית ברובה והיא גם מאובזרת היטב. אבל היא לא הכי מלוטשת, קל למצוא בה חומרים לא ממש איכותיים, היגוי רע, התנהגות כביש פושרת, מנוע לא מעודן כ"כ, ביצועים חלשים יחסית, צריכת דלק וכו'. הרבה מהמתחרות מציעות יותר עידון ממה שהיא מציעה. גם במבחנים השוואתיים היא לא בדיוק מתבלטת לטובה.

לדוג':

http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-56f5891d296bc31006.htm

 

 

אני חושב שלמרות ההתקדמות של קיה בשנים האחרונות, והעובדה שהאופטימה נראית מאוד מרשימה, גדולה ומכובדת, במחיר הזה יש בקטגוריה מתחרות טובות יותר כמו הסופרב, המונדיאו, ה-6, ה-508 והאינסינגניה. אני אישית אם הייתי חייב לבחור רכב מהקטגוריה הזאת, כנראה שזה יהיה אחד מאלו, ולא האופטימה (או ה-I40).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופטימה (וה-i40) פשוט לא ברמה של המתחרות שלה. אם היו מביאים את הדגם בגרסת הטורבו, זה ללא ספק היה מוסיף לדגם נקודות זכות ומשפר את המכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופטימה (וה-i40) פשוט לא ברמה של המתחרות שלה. אם היו מביאים את הדגם בגרסת הטורבו, זה ללא ספק היה מוסיף לדגם נקודות זכות ומשפר את המכירות.

 

מסכים בהחלט! הטורבו או ההיברידית שמשום מה הגיעה לארץ לצורך תקינה ולא התקדם מאז שום דבר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

cars-@-lover

צודק.

כי קונה פוטנציאלי אשר יכנס לסוכנות קיה ותעמוד מולו הבחירה בין האופטימה לספורטאז' לא יחשוב פעמיים ויקנה את הג'פון. וזה רק בגלל שאנשים עוברים יותר ויותר לגי'פונים בעלי פוזה.

הספורטאז' אגב גם לא משהו,מרגישה חלשה וזוללת דלק (דעה של חבר בעל ספורטאז')

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם יונדאי וקיה היא גם שהם הורידו את המחיר של הג'יפונים ל-150 אלף, אז הרוב יעדיפו את הג'יפונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

אולי זה רק אני אבל בכל זאת..

 

הייתי השבוע בסוכנות של קיה וראיתי מבפנים את האופטימה בדגם הכי מאובזר.

הרכב פשוט יפהפה. משדר יוקרה. תפירות עור על הדלות, מושבי עור איכותיים, גג פנורמי וכו' וכו'..

נכון שחסרים מערכת מולטימדיה, פנסי קסנון, פנסי ערפל לד (במקום הרגילים כיום) אולי גם אגזוז כפול לא יזיק..

אבל בסך הכל, למעט המנוע, הרכב מרשים ביותר.

אז למה, למה אין הרבה ממנה על הכביש?

 

האם שמת לב לפלסטיקה עם הגוונים השונים ( בן הדלתות לדש ) ?

בקיצור לא ממש יוקרה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...