Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה קצרה על אופל קורסה OPC


Smiro
שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז קיבלתי את הרכב לפני כמעט שלושה שבועות והנה מספר רשמים שלי מהרכב (אינני כתב רכב, לא מומחה גדול ולא כלום, פשוט רוצה לשתף בדעותיו של אדם פשוט):

אז קודם כל הרכב נראה מעולה. הדיפיוזר האחורי עם המפלט המשולש, בתוספת כל קונוסי האוויר שמפוזרים ברחבי הרכב נותנים לרכב מראה קרבי מאוד, כמובן שהג'אנטים והבלמים הגדולים מוסיפים.

מבפנים - הגה ספורטיבי נוח מאוד לאחיזה עם 4 בליטות לאחיזה נוחה יותר ותחתית שטוחה עם כיתוב OPC שלא נותנים לשכוח במה אתה נוהג (או במה אתה לא נוהג P:), מושבי באקט של ריקארו בגימור עור משולב בד, נותנים תמיכה מעולה לגוף כשצריך אותה.

הרכב מגיע עם מזגן עם בקרת אקלים ובקרת שיוט ששניהם פיצ'רים נוחים לטעמי.

איכות ההרכבה של הרכב לא בשמיים, כמו גם איכות החומרים לא בהכרח מתבלטת לטובה. תא הכפפות (שזו הנקודה החלשה של הרכב לפי כל הכתבות) פשוט זוועתי. לא מספיק, הוא גם מרעיש לעתים, כמו גם סוככי השמש.

הרכב מגיע עם סאנרוף שלדעתי זה חמוד אבל לא יותר מזה. לא משתמש בו יותר מדי.

מבחינת המנוע - 192 סוסים, 26 קג"מ (באובר בוסט שאין לי מושג מה זה אומר) ותיבה ידנית עם 6 הילוכים.

הרכב סיים את ההרצה ויצא לי להתנסות ללחוץ בווריאציות שונות (חזק / בינוני / חלש) ובמצבים שונים והרכב נוסע יפה מאוד. בוא נאמר שיחסית ל99 אחוז מהרכבים שפוגשים על הכביש ביום יום, הרכב "מטוס". בכל אופן זה מאוד שימושי במהירויות בין עירוניות כאשר אני משייט על הילוך 6 ועל מנת לצאת לעקיפה או סתם להאיץ טיפה אני צריך טיפה לגעת בגז והאוטו מאיץ למהירויות לא חוקיות. פה נכנס עניין הדלק - כאשר נוסעים בצורה מתונה, הצריכה סבירה. אני לא יודע לגבי מספרים מדויקים כי לא בדקתי אבל המיכל מספיק + /- לכ420 ק"מ. (מיכל של 45 ליטר אם אינני טועה). שביחס לסקודה ייטי של הוריי באותן מהירויות, באותן הדרכים המיכל הספיק למרחק זהה. כמובן שאם נותנים למנוע לעבוד קצת ונהנים מהאוטו, הדלק נגמר בהינד עפעף.

מבחינת התנהגות עוד לא יצא לי לבדוק את הרכב בכבישים יותר רציניים או במסלול, אבל הרכב מחזיק את הכביש לא רע - עד שמתעסקים איתו טיפה. לנהג חדש ולא מנוסה האוטו הזה לא יתאים. טעות לכאורה תמימה של נהג תמים כמו בלימה בתוך הפנייה כאשר המהירות טיפה יותר גבוהה תוביל למצב של תת היגוי ואת הרכב לתוך עץ או מעקה. הרכב לכאורה נראה מאוד יציב אך הוא נושך וכאשר הוא נושך צריך ניסיון מסוים כדי לצאת מזה בצורה טובה.

כמובן הרכב מושך המון תשומת לב מאנשים (מה שלדעתי זה לא דבר כל כך טוב). זה דבר אחד להיות מובחן על ידי מישהו שמבין ומעריך, ודבר שני כשאנשים מתחילים לשאול שאלות מפגרות או כשאנשים מנסים להתחרות איתך.

אמנם סקירה חובבנית ואולי לא קולעת לשום נקודה אבל לסיכום - הרכב לא מתאים לכל אחד. מי שירכוש את הרכב הוא טיפוס כמוני לדעתי - אדם שמוכן להקריב מהאיכות, מהנוחות ומהשימושיות כדי לקבל רכב שהוא טיפה יותר. במחיר קרוב אפשר לצאת עם סופרב 1.8 חדשה או לחסוך כסף ולרכוש יד שנייה, ועוד שלל רכבים לא רעים בכלל. אבל הרכב הזה מעניק משהו שהוא מעבר, ואת זה אני מאמין אני אחווה במיוחד כשאקח אותה לנסיעה יותר אתגרית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אמנם לא בעל הרכב, אבל 2 הסנט שלי:

 

א. תת היגוי בבלימה מקורו לרוב בטעות נהיגה, במלוא הכבוד כמובן.

ב. לי הרכב היה קשה גם בכוכב יאיר.

 

אני דווקא מאד התרשמתי מההתנהגות ומהמשיכה הטובה של הקורסה ביציאה מפניות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה. כיף לקרוא סקירות על מכוניות נדירות יחסית.

אני מניח שהרפיה פתאומית ממצב של גז בפניה ומעבר לבלימה, אשר גורם להעברת משקל חדה במכונית, יגרום לזריקת זנב (ה.יתר).

האם ניתן לנתק לחלוטין בקרות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

האם הרכב נרכש במחיר המחירון המוצהר או שצ׳ופרת בהנחה/אבזור?

תתחדש ותהנה,נשמח לתמונות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התת היגוי בעת בלימה אכן נוצר כתוצאה מהעברת משקל לא נכונה.

הרכב נרכש במחיר 153 אלף לאחר כביכול הנחה, לא הצלחתי להוריד אותם עוד יותר. כרגע ידוע לי על 2 שחורות שנמכרות במחיר נמוך משלי. אני קיבלתי מיכל דלק מלא, מערכת מולטימדיה עם GPS, מצלמת רוורס (שנראית כמו מקורית, מוחבאת ולא קדיחה מסריחה בטמבון), חיישני רוורס שקועים (נראים כמו מקוריים), מערכת התרעה של מצלמות של איתוראן, שטיחים מקוריים של OPC. זה כמדומני רשימת האבזור ה"אופציונאלי" שקיבלתי במסגרת המחיר.

הרכב אכן קשיח מאוד. בכביש טיפה משובש אתה מרגיש כמו בראלי. לי אישית זה לא מפריע, אך הנוסעים לעתים מתלוננים. במיוחד גם שהמושבים יחסית קשיחים.

את הESP ניתן לנתק בצורה מלאה ממה שהבנתי (כך גם נאמר באחד ממבחני הרכב שראיתי), אך אני עדיין לא

ואכן פרנקוס, הרכב מושך לא רע בכלל ביציאה מהפניות ולא רק. כשרוצים ללחוץ, אפילו טיפה, הרכב מושך לא רע בכלל (כמובן הכל יחסי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרנקוס? עוד לא, במחילה :wink:

 

במשיכה התכוונתי ל-traction. הסיבוב שעשיתי היה, כאמור, במסלול, והרגשתי שאני יכול לפתוח גז מאד מוקדם ביחס למה שאני רגיל, אפילו בלי קשר לבקרות. זה מאד הרשים אותי. מבין כל ההאטצ'ים על שלדת הפונטו האבארט היא אולי הכי "חבילה", אבל ה-OPC הכי ספורטיבית ומבצעת, לדעתי.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

153 עם כל האבזור הזה וחלון בגג זה מחיר מעולה. אם היית מוותר על החלון בגג וכל האבזור, אולי היו מורידים במחיר?

תודה על הסקירה, חבל שאין מד חום מנוע בלוח השעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אני פוגש אחת לבנה כל יום בעבודה.

רכב מרשים בקיצוניות העיצוב שלו,

יש לו קצוות קוצניים - טאץ' מאד אגרסיבי.

אני בטוח שגם בביצועים יש לו מה להציע, לפחות על הנייר (את ההגה שלו עוד לא אחזתי).

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התת היגוי בעת בלימה אכן נוצר כתוצאה מהעברת משקל לא נכונה.

הרכב נרכש במחיר 153 אלף לאחר כביכול הנחה, לא הצלחתי להוריד אותם עוד יותר. כרגע ידוע לי על 2 שחורות שנמכרות במחיר נמוך משלי. אני קיבלתי מיכל דלק מלא, מערכת מולטימדיה עם GPS, מצלמת רוורס (שנראית כמו מקורית, מוחבאת ולא קדיחה מסריחה בטמבון), חיישני רוורס שקועים (נראים כמו מקוריים), מערכת התרעה של מצלמות של איתוראן, שטיחים מקוריים של OPC. זה כמדומני רשימת האבזור ה"אופציונאלי" שקיבלתי במסגרת המחיר.

הרכב אכן קשיח מאוד. בכביש טיפה משובש אתה מרגיש כמו בראלי. לי אישית זה לא מפריע, אך הנוסעים לעתים מתלוננים. במיוחד גם שהמושבים יחסית קשיחים.

את הESP ניתן לנתק בצורה מלאה ממה שהבנתי (כך גם נאמר באחד ממבחני הרכב שראיתי), אך אני עדיין לא

ואכן פרנקוס, הרכב מושך לא רע בכלל ביציאה מהפניות ולא רק. כשרוצים ללחוץ, אפילו טיפה, הרכב מושך לא רע בכלל (כמובן הכל יחסי).

 

תתחדש, הקורסה נראית מדהים...

ע"פ האתר של אופל המחיר כולל אגרת רישוי הוא 153 וקצת, זה המחיר לחבילת הבסיס? כמה הם רצו בהתחלה על הגרסה היותר מאובזרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה ויופי של אוטו, אין ספק שאופל חברה מדהימה שנותנת הרבה תמורה בשביל הכסף,

אלא שהפעם נראה שקצת התפספס להם - תג מחיר כל כך גבוה בעבור קורסה?!

אוקיי אז האוטו חזק ונוח אבל, שוב, זאת קורסה, בואו לא נשכח את זה.

 

תתחדש ותהנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...