Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלאי רדאר COBRA & BELL


hasa_land
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!

 

שאלתי היא בקשר לגלאי רדאר...

אחרי שחקרתי קצת, הבנתי שהגלאי הכי טוב לארצנו "הקטנה" הוא של BELL ו COBRA לא מתאימים??

תקנו אותי האם אני טועה..?

בכל מקרא אני קצת מסתייג ולא מבין למה..?

פורסם

אין שבש רדאר אפקטיבי. הרוקי מאונטיין לא שווה שקל.

 

יש משבש לייזר , הוא לא עושה כלום לרדאר.

 

כנראה שה-RX65 עדיף על ה-995 (אמור לקלוט POP MODE של הדבורה), אבל עדיף לחכות קצת עד למבחנים רציניים בארץ מול המולטנובה.

פורסם

מעניין אותי איך עושים את המבחנים הללו,הרי אין מצב שהמשטרה תתרום מולטנובה בכדי לבדוק פעילות של משבש,זה פשוט לא הגיוני,ומן הסתם לא נראה לי שהבוחנים האלה גנבו אחת מאיזה שוטר...

 

מישהו יכול לענות,מהיכן הם השיגו מולטנובה למבחנים???

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
מעניין אותי איך עושים את המבחנים הללו,הרי אין מצב שהמשטרה תתרום מולטנובה בכדי לבדוק פעילות של משבש,זה פשוט לא הגיוני,ומן הסתם לא נראה לי שהבוחנים האלה גנבו אחת מאיזה שוטר...

 

מישהו יכול לענות,מהיכן הם השיגו מולטנובה למבחנים???

אתה לא ממש קורא ,מה ?

אין משבש רדאר.

 

מולטנובה לבדיקת גלאי ?

 

מצלמה קבועה על עמוד , כאילו DUH....

פורסם

בקשר לגלאי ראדאר ראיתי מבחן של ולנטיין והוא מתריעה על המולטנובה,אני חושב שגם הבל מתריע על המולטנובה אבל אני לא בטוח בזה, אני בכלל לא חושב שגלאי עוזר יותר מידי,מנסיון אישי שלי עם הקוברה שלי נסעתי איתו במשך שנתיים ואף פעם הוא לא התריע לי על לייזר כי בכל פעם שיצא לי לראות ניידת השוטר לא הרים את הממל"ז, אבל פעם אחת הייתי לבד על הכביש והגלאי צפצף אז הורדתי מהירות ומישהו סימן לי לעצור,איך שאני עוצר אני רואה ניידת ושני שוטרים,היה כלכך חשוך שעד שלא הייתי ממש קרוב לא ראיתי בכלל שיש שם ניידת ואכלתי אותה. מאז אני לא סוך על גלאי ראדאר מול ממל"ז כי גם ככה ברגע שהוא מכוון אלייך יש לךשתי שניות גג להוריד את המהירות,כמה מהירות ץספיק כבר להוריד? כמעט כלום, נראה לי שזה הסיבה שהגלאי ראדאר חוקי הם ידעו שהוא לא יעזור הרבה מול הממל"ז לכן לא הוציעו חוק נגד שימוש בגלאי.

פשוט חבל על הכסף!

פורסם
בקשר לגלאי ראדאר ראיתי מבחן של ולנטיין והוא מתריעה על המולטנובה,אני חושב שגם הבל מתריע על המולטנובה אבל אני לא בטוח בזה, אני בכלל לא חושב שגלאי עוזר יותר מידי,מנסיון אישי שלי עם הקוברה שלי נסעתי איתו במשך שנתיים ואף פעם הוא לא התריע לי על לייזר כי בכל פעם שיצא לי לראות ניידת השוטר לא הרים את הממל"ז, אבל פעם אחת הייתי לבד על הכביש והגלאי צפצף אז הורדתי מהירות ומישהו סימן לי לעצור,איך שאני עוצר אני רואה ניידת ושני שוטרים,היה כלכך חשוך שעד שלא הייתי ממש קרוב לא ראיתי בכלל שיש שם ניידת ואכלתי אותה. מאז אני לא סוך על גלאי ראדאר מול ממל"ז כי גם ככה ברגע שהוא מכוון אלייך יש לךשתי שניות גג להוריד את המהירות,כמה מהירות ץספיק כבר להוריד? כמעט כלום, נראה לי שזה הסיבה שהגלאי ראדאר חוקי הם ידעו שהוא לא יעזור הרבה מול הממל"ז לכן לא הוציעו חוק נגד שימוש בגלאי.

פשוט חבל על הכסף!

א. לא בושה להשתמש בניקוד ביתר נדיבות.

ב. הקוברה טוב בתור משקולת ניירות , נידון בעבר. בצע חיפוש.

ג. שום גלאי אינו יעיל כנגד אקדח לייזר -זמן הלכידה הוא כ-1/3 שנייה ,נידון בעבר , בצע חיפוש.

ד. בל מגלה עדיפות על וולנטיין בגילוי מולטנובה (לפחות הגרסאות הקודמות). נידון בעבר, בצע חיפוש.

ה. נידון בעבר , בצע חיפוש.

פורסם
אתה לא ממש קורא ,מה ?

אין משבש רדאר.

 

מולטנובה לבדיקת גלאי ?

 

מצלמה קבועה על עמוד , כאילו DUH....

יש גם מבחנים שהמשטרה משתפת פעולה כגון האחרון של הדבורה שערך גיא ברלס לעיתון הגה

(למרות שעדיין לא בדקו את הגלאים אלא את המכמונת עצמה)...

 

צביקה

פורסם
א. לא בושה להשתמש בניקוד ביתר נדיבות.

ב. הקוברה טוב בתור משקולת ניירות , נידון בעבר. בצע חיפוש.

ג. שום גלאי אינו יעיל כנגד אקדח לייזר -זמן הלכידה הוא כ-1/3 שנייה ,נידון בעבר , בצע חיפוש.

ד. בל מגלה עדיפות על וולנטיין בגילוי מולטנובה (לפחות הגרסאות הקודמות). נידון בעבר, בצע חיפוש.

ה. נידון בעבר , בצע חיפוש.

זה בדיוק מה שאני אומר שגלאי ראדאר לא שווה כלום כי ברגע שהוא מצפצף כבר ניתפסת. בקשר לוולנטיין אני לא מדבר על ניקוד על הנייר ראיתי מבחן מצולם שבוא רואים שהוא מתריע על המולטנובה,נראה לי שזה דגם חדש ואני יודע שהוא מאוד מומלץ אבל יקר,אני לא יודע למה המליצו עליו כי מה הוא יעזור נגד ממלז? בשום דבר

×
×
  • תוכן חדש...