Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור התחדשות SUBARU IMPREZA 2.0R


Giladben.zaken
שימו לב! השרשור הזה בן 3792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש, קנית אחלה אוטו! אמין ביותר! נראית ממש שמורה.

קודם כל כמה עצות:

1. תוריד את התוכנה הבאה:http://prdownload.berlios.de/freessm/FreeSSM-1.2.5-windows-qt4-installer.exe

אתה תזדקק לה על מנת להרים את הטורים של האוטו ל אזור ה 800 סל"ד, ברכב הנ"ל כל ניתוק של מצבר מאפס את הטורים ל 500 סל"ד ואתה רואה שהרכב עובד על טורים מאוד נמוכים. כמו כן בעזרת התוכנה הנ"ל תוכל לקרוא ולאפס תקלות. בקיצור תוכנה מאוד שימושית.

 

2. תקנה את המתאם הבא מאיי ביי: http://www.ebay.com/itm/OBD2-OBDII-Vag-Com-KKL-USB-Interface-Cable-for-Audi-VW-/260687587966?pt=US_Adapters&hash=item3cb230ea7e

הוא מתאים גם לסובארו שלך אל תשים לב שזה ל VW. בעזרת הכבל הזה אתה בעצם מתחבר דרך התוכנה למחשב הרכב.

 

בכל שאלה שיש לך אתה מוזמן לפנות אלי, אני מכיר את האוטו הזה מכל הכיוונים.

סע בדרכים טובות.

 

פשששש סחטיין על הטיפים!

הכבל הוזמן ברגע זה.

מוריד את התוכנה עכשיו ומתחיל לחפור מיד :wink:

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכייף, כמו שרשמתי לך אתה מוזמן לפנות אלי בכל שאלה ואשמח לעזור לך.

תיקח לתשומת לבך שברכב הנ"ל לא כל תקלה אפשר לאפס עם התוכנה והכבל הנ"ל, וישנן תקלות שנדרש לאפס עם מחשב ייעודי בחברה או עם מחשב עם חיבור CANBUS. אבל לשימוש הביתי התוכנה הנ"ל היא מעל ומעבר ומאפשרת לך לאפס את רוב התקלות אם יהיו כאלו וכמו כן היא נותנת לך אפשרויות כיול שונות כמו הרמת טורים לדוגמה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקה יצא שאין תאונות וכל הצבע מקורי, ועל הדינמומטר מתוך 160 כ"ס במנוע אל הגלגלים יורדים 142 כ"ס.

 

160 כ"ס במנוע ו- 142 בגלגלים ???

יענו אחרי הקלאץ', הגיר, מכלולי ההנעה הכפולה עם 2-3 דיפרנציאלים הלכו לאיבוד רק % 11.3 ??

וזה כשמכוניות הנעה קדמית כבר מאבדות כ % 14 ובהנעה אחורית עוד יותר..

בקיצור, אין מצב שהנתון הזה נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מצחיק, כשמכרתי את האוטו שלי לפני כמה חודשים גם אצלי בבדיקה יצא נתון של 142 כ"ס בגלגלים. :lol:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק הענין, זה מצחיק ולא רציני, אני ממש לא מתייחס ברצינות לנתוני הדינמומטרים בארץ,

צריך קצת הבנה בתחום כדי לדעת שעובדים עליך, המספרים האלו לא הגיוניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, נראית מצוין, גם חיצונית וגם פנימית. עשית בחירה מעולה, תהנה ממנה.

 

אני אישית מעדיף את הצורה הסודאנית של הרכב

 

ממתי יש לרכב צורה סודאנית? :lol::wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגשתי צורך לעדכן את נתון צריכת הדלק שלי.

הספקתי כבר להתקין את וו הגרירה.

אז לאחר שבוע, שלושה ימים ו-360 ק"מ שהאוטו אצלי, בינתיים הנסיעות כללו שני פקקים, נסיעה בגרירה של שני אופנועים שערכה כ- 180 ק"מ ויתר הקילומטראז' שיוט על 100 קמ"ש ומעט לחיצות ביומיים הראשונים כדי להתלהב מהאוטו החדש.

 

היום נכנסתי לתדלוק אחרי שירד 3/4 מיכל ועד כה אני עומד על 1:9.

אני מניח שבאופי הנהיגה שלי בשוטף אעמוד על 1:10.

יותר דלק ממה שלקחה האקסנט, אבל לא משהו שאי אפשר לחיות איתו.

 

אני מוכרח לציין שחווית הגרירה אדירה, כמו שהאוטו נוסע בלי נגרר ככה הוא נוסע יחד עם נגרר עמוס.

פשוט מניחים את הרגל קלות על הגז והרכב נוסע בכל כך קלות, איזה כיף לנהוג באוטו הזה, אני מוקסם, לא חוויתי איכות שיוט כזו ברכב פרטי משלי עד כה.

 

יש רגעים, שאני פשוט מחכה שיהיה צורך ליסוע לאנשהו, אני בהתלהבות של ילד קטן, זה כיף ומגניב. :)

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1/9? :shock: זה מה שיוצא לי באימפרזה 1600 והנעה קדמית בלבד :cry:

 

תתחדש, תהנה מהרכב!

וואלה? האוטו לא סוחב ומאלץ אותך לדרוך עד הסוף את הדוושה?

כי זה המון דלק. (או שאתה סתם אוהב ללחוץ)

היתרון ברכב הזה שרק מניחים קלות את הרגל, והוא זז, עם נגרר, בלעדיו, אותו הדבר, ללא כל מאמץ.

נו, איך ההרגשה בנהיגה אתמול והיום?

האמת, אני מקנא בבעלי AWD בימים אלה.

בושה לי, מיום חמישי לא הנעתי את הרכב.

אני עם ילד בן חודשיים וחצי, אישתי ביקשה שנישאר בבית מפחדים (הגיונים) מהסופה שלא ניתקע עם ילד קטן בדרכים.

אז לא חוויתי את השלג, רק שיגעתי בוואטסאפ חבר על העניין כל השבת (מת לצאת לדריפטים עם הסובארו וכאלה... :twisted: )

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...