Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה שנייה – לאנצ'יה קאפה טורבו 1997


amir74
שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קישור לשרשור משנה שעברה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=447597&highlight=%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D+%D7%A9%D7%A0%D7%94+%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94

אם מסתכלים על תיקונים בלבד הסכום השנה מסתכם בפחות משליש לעומת השנה שעברה.

אם מסתכלים על סך ההוצאות הסכום השנה מסתכם במעט יותר מחצי מהסכום של שנה שעברה.

 

שנה שנייה גם היא בהחלט לא זולה (בטח כשמחלקים את הסכם הכולל בקילומטרז' שאני נוסע עם הרכב) אך יחד עם זאת יותר שפויה לעומת השנה הראשונה.

הוצאות רכב מעודכן ל-24.09.2013.zip

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף , אך הייתי שמח אם תוכל לפרסם גם פרסום יותר רחב ולא רק סיכום הוצאות !

במיוחד שמדובר באוטו שלא רואים בכל יום.

אשמח לדעת פרטים מעבר !

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^ אני חושב שהשרשור של שנה שעברה עונה על הרבה שאלות. אם יש משהו ספציפי שאתה מעוניין לדעת תשאל ואשמח לענות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו בחיי.... 27 אלף שקל תיקונים על רכב שעבר פחות מ-10 אלף קילומטר.

 

האם זה שווה את זה? או שהיה עדיף כבר להשקיע את ה-50-60 אלף ולקנות רכב ספורטיבי צעיר יחסית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. "האם זה שווה את זה" ? כן.

ב. אין לי 50-60 אלף לקניית רכב ספורטיבי צעיר יותר ולא מוכן לקחת הלוואה לצורך העניין. כמו כן, רשמתי בשרשור בשנה שעברה שאני לא רוצה לנסוע ברכב שהוא לא מספיק מיוחד בעיניי.

ג. נניח שכן הייתי קונה רכב ב-50K זה ממש לא היה נגמר בהלוואה ובמימון שלה, רק ירידת הערך והביטוח מקיף היו עולים הרבה מאוד כסף ואין דבר שאני שונא יותר מירידת ערך.

ד. חלק מהכיף שלי בהחזקת הרכב הוא ההגעה למוסך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איתך...

ה 166 שלי התנהגה מאוד דומה, שנה ראשונה נוראה ואיומה בהיבט האחזקה, אבל בשנתיים שאחר כך די משעמם. זה לא שלא קורה כלום, אבל מה שקורה הוא די מינורי, כלכלית ובכלל. שימשיך כך, אצל שנינו.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השנה השנייה: בהתחשב בגיל הרכב אמינות סבירה והוצאות סבירות.

אני תוהה מהיכן הממיר, נראה לי מחיר סביר.

האלטרנטור- לא זול ברכב הזה. כל בערך גובים מוסכים רבים.

המפוח מאסטוניה? מעניין. ראוי לציין זמן שלוקח להגיע לארץ, דבר שמפריע למי שנוהג ברכב יומיום ללא מזגן. העובדה שלעתים צריך לשלם מיסים וכמובן שהחלק בארץ עולה סכום צנוע של כארבעת אלפים שקלים.

 

סה"כ סביר בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממיר - משומש, צודק, הייתי צריך לציין זאת.

המפוח- חיפשתי מוכר שאינו שולח דרך חברת שליחויות ולכן נקנה ממנו. זמן המתנה לחלק כ-5 שבועות (לא בעייתי מבחינתי). המחיר לחלק היה 114 יורו, משלוח עוד 23 יורו ואחרי מכס של כ-40 אחוז המחיר הסתכם ב-930 ש"ח.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהמפוח חדש, רכשת במחיר מצוין.

בכל אופן, לידיעת קוראי השרשור:

לו אמיר היה באירופה: מחיר 550 שקלים.

מאחר ואמיר ייבא: 930 שקלים.

מחיר היבואן בארץ: כ4000 שקלים. פי ארבע ממה שאמיר שילם, פי שבע בערך מאירופה. לא יודע איך לקרוא לזה, חמדנות זה לקחת פי שלוש, נניח.

איני יודע כמה אמיר שילם על הרכבת החלק. אני יודע שבמוסך מורשה אלפא- עולה פי שניים ממתמחה אלפא.

אני יודע גם שלעתים לא ניתן להמתין עם חלקים ויש לרכוש מהיבואן. אגב- גם הוא לא תמיד מחזיק במלאי.

 

לא מזמן מישהו שאל על קאפה, אחרים על אלפא 166 ו156.

אני כותב כאן לטובת מי שיחפש בעתיד: מכוניות טובות, מהנות ומשמחות.

גם מזדקנות, מחירי חלק מן החלפים אינם סבירים. כ"כ יש חלקים שהם כבדים או בטיחותיים ולכן יבוא אישי שלהם יקר או מטרטר מאוד את בעל הרכב.

 

לנצ'יה ואלפא הן מכוניות עם קהל אוהדים שרוף, מהטובים שיש. האם היבואן עומד באותה הרמה? האם הוא מסייע להם לשמר את מכוניותיהם כדי שיהוו פרסומת חיה לאלפות בעתיד? לדעתי התשובה שלילית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפוח נרכש חדש כמובן עם סמל של לנצ'יה שמוטבע עליו. לא הייתי מוכן לקנות משומש מכיוון שעלות העבודה לא נמוכה בכלל (צוין באקסל שצורף 1,200 ש"ח). אם אני זוכר נכון היבואן ביקש 3,500 ש"ח על החלק, בהחלט מחיר שנמצא מחוץ להיגיון הבריא.

כן, קאפה זו לא בדיוק סופר מיני או משפחתית, כן זה נחשב רכב מנהלים ומחיר החלקים צפוי שיהיה בהתאם אבל מפה ועד למחיר שמבוקש בארץ המרחק ענק.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהמפוח חדש, רכשת במחיר מצוין.

בכל אופן, לידיעת קוראי השרשור:

לו אמיר היה באירופה: מחיר 550 שקלים.

מאחר ואמיר ייבא: 930 שקלים.

מחיר היבואן בארץ: כ4000 שקלים. פי ארבע ממה שאמיר שילם, פי שבע בערך מאירופה. לא יודע איך לקרוא לזה, חמדנות זה לקחת פי שלוש, נניח.

איני יודע כמה אמיר שילם על הרכבת החלק. אני יודע שבמוסך מורשה אלפא- עולה פי שניים ממתמחה אלפא.

אני יודע גם שלעתים לא ניתן להמתין עם חלקים ויש לרכוש מהיבואן. אגב- גם הוא לא תמיד מחזיק במלאי.

 

לא מזמן מישהו שאל על קאפה, אחרים על אלפא 166 ו156.

אני כותב כאן לטובת מי שיחפש בעתיד: מכוניות טובות, מהנות ומשמחות.

גם מזדקנות, מחירי חלק מן החלפים אינם סבירים. כ"כ יש חלקים שהם כבדים או בטיחותיים ולכן יבוא אישי שלהם יקר או מטרטר מאוד את בעל הרכב.

 

לנצ'יה ואלפא הן מכוניות עם קהל אוהדים שרוף, מהטובים שיש. האם היבואן עומד באותה הרמה? האם הוא מסייע להם לשמר את מכוניותיהם כדי שיהוו פרסומת חיה לאלפות בעתיד? לדעתי התשובה שלילית.

 

 

מסכים לגמרי.

*לדעתי* ומבלי להיכנס לתיאוריות קונספירציה למיניהן - היבואן מודע היטב למחירי החלקים בחו"ל אבל מתמקד בדגמים החדשים כתירוץ לחוסר מעקב ולאי-עדכון מחירים של חלפי הרכבים הישנים יותר. בשיטה הזו הם מקשים על הלקוחות להחזיק את הרכבים הוותיקים וכך למעשה גורמים / דוחפים אותם לרכוש רכבים חדשים וברמה האסטרטגית זה מה שכל יובואן בעצם רוצה / מעדיף.

 

התירוץ של "אף אחד לא מחזיק יותר ממלאי מינימלי" הוא נכון - אבל לא ממש רלוונטי - כבר מזמן עברו לעבוד בשיטת JIT תוך הסתמכות על שרשרת אספקה יעילה, כלומר, במידה והמלאי חסר הוא יוזמן ויגיע בזמן סביר לפי הסכם השירות (SLA) בין הספק - יצרן החלק - ללקוח - המוסך במקרה הזה וכך לא נדרשים להחזיק מלאים גדולים מידיי שעלולים להתיישן ולהתעסק ב"כאבי ראש" של מכירתו אח"כ.

ב166 הדוגמא של המפוח היא דוגמא קלאסית, אליה אפשר להוסיף את משאבת הדלק, חלקי מתלה, פנסי חזית תחליפיים שעולים כאן במחיר שנמכרים במחיר גבוה יותר המקוריים בחו"ל ועוד ועוד. חבל. אבל לא משהו שבגללו נוותר על הרכבים המיוחדים האלה.

 

:wink:

 

אמיר - תיהנה מהרכב הפנטסטי הזה!

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכותו של היבואן יאמר שכאשר הוא פינה את המחסן הישן ברמת אביב לפני כשלוש שנים הוא ארגן מכירה מסודרת במחירי שחיטה של כמעט כל המלאי. נכון שהרוב היה מלאי 'מת', אבל חלקנו (וגם אני) קנה שם חלקים חדשים במחירים מגוחכים.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, למיטב השמועה מלאי זה היה אמור להימכר לסוחר חלקים כלשהו. העיסקה לא יצאה לפועל וכך במקום לזרוק לפח, פחות או יותר. היבואן הרויח אקט תדמיתי.

אם זכור לך, מספר חודשים לאחר מכן, דובר על מכירה דומה נוספת ללקוח הסופי שלא יצאה לפועל. מלאי מת נמכר הלאה, חלקו מצוי היום במוסך, חלק גדול ממלאי זה, עדיין מת.

יש גם מלאי שנמכר בשווי ברזל למוסכים, באופן שמאפשר מכירה בזול בלי לפגוע בשוק.

 

אני שמח שאתה ואחרים רכשתם חלפים במחיר סמלי באופן חד פעמי, אך זה בדיוק מעיד על חלק מהבעייתיות: במקום למכור במחיר נוח מלכתחילה ובאופן רציף, מציבים לחלק מהפריטים מחיר בלתי אפשרי, המלאי נתקע ואז מסלקים בגרושים, בד"כ למתווך. זה לא כ"כ מגיע ללקוח הסופי.

בעיניי, לא זו הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורא קל היה להפוך את המותגים של אלפא ולנציה למותגים נתמכים על ידי היבואן- ראשית מדובר על כמות מצומצמת של רכבים וגם של דגמים ושנית כי האוכלוסיה שמחזיקה רכבים אלו היא אוכלוסיה המוכנה לשלם.

 

לצערי ולצער המותגים, היבואן מסתמך בתמיכה לאורך 2-3-4 שנים בלבד. קנית רכב חדש ואתה יד ראשונה אתה מקבל אחלה פינוק אבל אתה הפכת ליד שניה או יותר ואתה מרגיש שאתה כבר לא מעניין אותם.

 

זאת טיפשות כיוון שרוב הקונים נכון להיום של הרכבים החדשים היו בעלי רכבים של 2 המותגים הללו לפני כן.

 

אבל אנו יודעים שמדובר על יבואן שלא מרגיש את המציאות - להזכירכם היו לו בידיים 2 מותגים בעלי פוטנציל מוכח - קיה ופררי - ולא ידע לממש את הפוטנציאל.

 

פשוט עצוב :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...