Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקור לאחר כמעט 4 שנים עם קיה קרניבל 2007


GABIUBOGI
שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים!

לאחר שקראתי כמה וכמה סיקורים בפורום החלטתי גם כן לכתוב סיקור על רכב ששירת את משפחתי ואת העסק שלנו בזמן האחרון.מקווה שהסיקור יתרום מידע לאנשים השוקלים לרכוש את הרכב הנ''ל.

 

 

קיה קרניבל LX 2007,מנוע טורבו דיזל בנפח 2.9 ליטר, 185 כ''ס (CRDI).

 

אמינות:

הקרניבל הציג אמינות יוצאת מן הכלל,הרכב נקנה ב 09/2009 ממגרש בבעלות של השכרה עם 50 אלף קילומטרים. הרכב נמכר ב 05/2013 עם 185 אלף קילומטר כלומר עבר ב 3 שנים ו8 חודשים 135 אלף קילומטרים (בערך 35 אלף ק'''מ בשנה).

לאורך כל התקופה שהוא היה אצלנו הוא שימש את העסק התיירותי של הוריי והסיע תיירים לכל קצוות הארץ בכל התנאים האפשריים.הרכב עבר סוג של התעללות אבל באהבה ולא בכוונה,הוא נסע מלא בנוסעים ומזוודות במדבר הערבה בחום של 50 מעלות,הוא נתקע בים כשהגאות התחילה לעלות וחולץ ע''י כוח צה''ל :loco: ,הוא עבר כמה תאונות והוא עבר את הניסויים שלי כנער מתבגר שהכיר לראשונה את EBAY :oops: .

הקרניבל עבר טיפול כל 15 אלף קילומטר במוסך מורשה ועבר טיימינג בזמן,התקלות היחידות שהיו לרכב:מדחס מזגן הלך ב 120 אלף קילומטר,נורות דרך נשרפו כל כמה חודשים,החגורה של המזגן התייבשה והוחלפה ביום המכירה.

 

נוחות:

הקרניבל מאכלס 6+1 מבוגרים בגודל מלא ללא שום בעיה (מניסיון) אך החיסרון הגדול הוא שתא המטען מזערי במצב של 7 מקומות,אם יש את הצורך בתא מטען אז נאלצים לוותר על מושב אחד.המושבים בקרניבל די נוחים וניתנים להזזה ואף להוצאה מחוץ לרכב בעת הצורך,לנוסעים מאחור יש מזגן נפרד בעל שליטה נפרדת. הרכב התאים מאוד להסעת תיירים ולא קיבלנו אף תלונה בכל היסטוריית השימוש ברכב.

 

נהיגה:

הקרניבל מרגיש רכב מאוד (מאוד) כבד בפניות ובבלימות אבל בזכות מנוע חזק המצויד בטורבו אפשר גם להישאר מסופקים בנסיעה,לרכב 5 הילוכים כאשר התיבה מעבירה את ההילוכים מהר מידי לטעמי,יכול להיווצר מצב שהרכב רועד מחוסר כוח כיוון שההילוך גבוהה מידי ולא תואם את הצורך (עלייה וכדומה) ,במצב כזה הנהג נדרש לתת "קיק דאון" להורדת ההילוך או להוריד אותו עם הטיפוטרוניק. הרכב משייט ב120-130-140 בקלות רבה וללא אימוץ של המנוע (2000 סל''ד) ויכול להוציא צריכת דלק די מרשימה לרכב שכזה בבין עירוני( 12/13 ק''מ לליטר).

 

לסיכום הקרניבל הוא רכב שהייתי מאוד ממליץ לכל משפחה אשר צריכה רכב מהסוג הנ''ל,באמת אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לפזול לכיוונים אחרים כשיש להם רכב שכזה אשר עונה על כל צורך וצורך.

 

בצער רב (ובטיפשות ) הרכב נמכר מהר מידי וכעת לא נמצאה עדיין מחליפה,אם מישהו ראה או שמע על יונדאי I800 אוטומטית אני אשמח לשמוע עליה.

אני מצרף גם כמה תמונות של הרכב שתוכלו להתרשם מהאביר שלנו.

 

זהו,מקווה שהייתי בסדר (בכל זאת פעם ראשונה בטלן כמוני כותב משהו רציני :lol: ).

תצלום0285.jpg

תצלום0284.jpg

תצלום0407.jpg

תצלום0139.jpg

Фото0015.jpg

תצלום0042.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין על המדבקה של רדיו מיקי (טברייני לשעבר, מבקר פעם בחודש). אחלה סקירה!

 

הבחור יודע את עבודתו...ותודה !

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון טוב עם רדיו מיקי. תיקן לי קודנית תקולה בחינם.

הקיה קרניבל, כשנהגתי עליה בפעם הראשונה, הפתיעה אותי לטובה בנוחות שלה. בגרסה שנהגתי היא הייהת ריקה מאבזור, מלבד אולי בקרת שיוט, אך היא הייתה נוחה ומרווחת מאוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...