Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו 1.4T-Jet רובוטית - סיכום 100,000 ק"מ ראשונים


אלעד
שימו לב! השרשור הזה בן 3869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול הבראבו חצתה את קו 100,000 הק"מ וחשבתי שזאת נקודה טובה לעצור ולעשות סיכום ביניים.

הרכב עלה לכביש באוקטובר 11', מה שאומר שהנסועה השנתית הממוצעת שלו עד כה עומדת על 57K~ ק"מ בשנה. הוא אצלי מפברואר 12', קיבלתי אותו עם 4,700 ק"מ לערך, כך שאת מרבית חייו הוא בילה אצלי.

במהלך התקופה הזאת הוא עבר טיפול כל 30,000 ק"מ בהתאם לדרישות היצרן במרכז שירות יחדיו ברעננה - מוסך מורשה של סמל"ת.

למעט רפידות בלם קדמיות שהותקנו לפני הטיפול הקודם ומסנן מזגן, כל החלפים הם מקוריים בלבד. בטיפול האחרון הותקנו רפידות מקוריות, והן משמעותית בולמות יותר טוב מהתחליפיות של REMSA.

נעבור לחלק שהכי מעניין אתכם - תקלות:

  1. כבר בשלב מוקדם אובחנה דליפת נוזל קירור. בבדיקה נמצא שהאשם הוא מצנן שמן המנוע, שהוחלף במסגרת האחריות.
  2. מצבר שבק באופן מפתיע קצת לפני הטיפול השני. גם כאן - הוחלף במסגרת האחריות.
  3. הרכב עבר כיוון פרונט קצת לאחר הטיפול השני עקב משיכה של ההגה לימין. בפועל, הסיבה למשיכה היתה הצמיגים השחוקים, ולאחר הצלבה עם האחוריים היא נעלמה.
  4. מחבר של סליל הצתה מס' 4 נשבר. אינני מתכוון להיכנס כאן לנסיבות שהובילו לכך (ולפני שיתחילו הספקולציות: אין לי שום קשר לזה, ואני יותר ממאמין שלא מדובר בכשל כלשהו בייצור), אבל גם כאן העניין נפתר במסגרת האחריות.

זהו. כל הנורות עדיין מקוריות, תיבת הדואלוג'יק מתפקדת נפלא וצריכת הדלק המשולבת, עם הרגל הלא מאוד סלחנית שלי, נעה אי שם סביב 1:10-11 ק"מ/ל'. אני חושב שהצריכה הגרועה ביותר שאי פעם הצלחתי להגיע אליה היתה 1:7.5 ק"מ/ל', והיא לחלוטין אינה מאפיינת את הצריכה הרגילה שלה. בנסיעה בינעירונית חסכונית אפשר די בקלות לגמוע יותר מ-800 ק"מ למיכל.

צריכת השמן מינימלית ביותר ואני מאמין שעם נהג שחי על הצד הרגוע של מד הסל"ד הצריכה בין הטיפולים היא פחות או יותר אפסית.

אני מאושר מכך שקיבלתי את הרכב הזה, בטח כשאני מתבונן בג'אנק ששאר עמיתיי קיבלו. יאללה, מסתערים על 100,000 הק"מ הבאים! :D

20130725_073237.jpg

20130725_073349.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הרגל הלא מאוד סלחנית שלי

 

זה אנדרסטייטמנט.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה..

נסועה מרשימה ביותר יש לך..איך התא מזדקן,מבחינת קרקושים ואיכות חומרים?

יצא לי לנהוג על הרכב,רכב מאד מהנה ובדגמים מסויימים סופר מאובזר,בזמנו חיפשתי כזה לאחותי שבסוף רכשה איבו חדשה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחות נוסעת על מיצו איוו ואתה על גולייטה? תתבייש לך! :wink: (כן כן יודע שמדובר בפונטו).

 

איך הרכב מבחינת זמינות כח? כמו ה-1.2 של VW? ה-1.4?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הרכב סטוק? עבר שינויים?

אני בעלים של בראבו ממש עכשיו שנה.

2009 מגניפיקו רובוטי ואפילו השכרה לשעבר.

גמע כ 8,000 ק"מ ללא בעיות בכלל.

לרכב צ'יפ של אבסולוט וקויילאוברים של KW.

אתמול לקחתי 500C אבארת' לנסיעה ואת האמת לא ככ נפלתי.

נכון, הנסיעה היתה לקטע קצר באיילון ללא פקקים אבל בכל זאת...

לא יודע, בראבו עם צ'יפ מגיבה עבורי טוב יותר מאבארת' סטוק.

יפעע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור. למה הלכת על רובוטי ולא ידני?

הרכב של אלבר. הם מחזיקים רק רובוטיות.

תודה על הסקירה..

נסועה מרשימה ביותר יש לך..איך התא מזדקן,מבחינת קרקושים ואיכות חומרים?

יצא לי לנהוג על הרכב,רכב מאד מהנה ובדגמים מסויימים סופר מאובזר,בזמנו חיפשתי כזה לאחותי שבסוף רכשה איבו חדשה.

הפלסטיקה חסונה מאוד ונכון להיום הקרקושים היחידים מגיעים מהדיסקים שאשתי שמה בתאים שבדלתות.

איך הרכב מבחינת זמינות כח? כמו ה-1.2 של VW? ה-1.4?

לא מכיר כל כך את מנועי TSI למרות שלפני כשבוע נהגתי באוקטביה 1.2. מה שאני כן יכול לומר זה שלפני כשנה יצא לי לעלות עם הרכב על המסלול בכוכב יאיר. יחד איתי נסע שם זה שרכש ממני את ה-146 האקסית שלי. כשבעיקולים הוא סגר עלי, בישורת אני פתחתי עליו, ולזכותו עומדים עוד 600 סמ"ק ו-30 כ"ס. המומנט שלה הוא פשוט פנטסטי ומגיע כבר מ-2,000 סל״ד. בסל״ד גבוה הנפח הצנום מתגלה, כשהמנוע נותר חסר אויר ב-500 הסל״ד האחרונים. מסיבה זו לא מעט פעמים תיבת ההילוכים מעלה הילוך כשהמצערת פתוחה לגמרי גם לפני הקו האדום.

60K בשנה?

אתה כל היום והלילה נוסע,אפשר להשתגע..

זה התפקיד, אין מה לעשות...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם קילומטראז' נכבד שכזה, אני מאמין שרובו נצבר בדרך בין עירונית.

צריכת הדלק נשמעת לי גבוהה, גם עם רגל כבדה על הגז.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העדכון. חייב לציין שכשראיתי את השרשור ועוד לפני שנכנסתי אליו, שיערתי שלא יהיו בעיות מיוחדות (פגמים בייצור שתוקנו באחריות זה לא נחשב).

 

מה ז"א התיבה "מתפקדת נפלא", אתה יכול להרחיב? כלומר, האם החסרונות הידועים של התיבה הרובוטית חד מצמדית מורגשים פה? האם זו אותה תיבה כמו בפונטו? האם יש "בעיטה" במעבר בין ראשון לשני כשאתה לוחץ על הגז? מה קורה בעליות, האם הרכב מדרדר או שיש לך שם היל הולדר?

 

באשר לאורות - רוב הנסיעות שלך הם ביום או בשעות החשיכה? ואם בשעות החשיכה, האם אתה מדליק אורות גם ביום בחודשי הקיץ? אני שואל כי זה יפה שנורות מחזיקות מעל 100K ק"מ. זה לא יכול להצביע על אלטרנטור תקין עם מתח הטענה תקין או שאין קשר?

 

בכל מקרה, אני מתרשם שהגיר הזה טוב יותר מה- DSG7 של פולקסווגן מבחינת אמינות. האם ידועות תקלות בדיאלוג'יק באופן כללי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

קמ"ז מרשים, חשבתי שאתה על הרבה פחות.

בדיוק כתבתי סיכום ראשוני על האוטו, כבר 5000 ק"מ אצלנו, בנתיים מאוד מרוצים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, תודה על הסקירה.

 

אגב, לדעתי החסרון העיקרי בבראבו (בארץ) הוא שמעולם לא שווקו כאן הגרסאות הבשרניות יותר (1.4 155 כ"ס או המולטיאייר עם 140 כ"ס) וכמובן לוגמי הסולר.

 

איתי, החתימה... :roflmao:

מהיכן קיבלת השראה לחתימה מושקעת שכזו? :twisted:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי לפני מספר שנים על גירסת ה 155 סוסים של הבראבו, לא ממש הרגישה שונה בביצועים, אפילו היתה נחותה מעט בכל הנוגע לזמינות כח מהגירסה שאנחנו מכירים כאן בארץ, מאידך היתה אופציה במחשב הדרך למד "בוסט" חביב כזה ונקודת האפס של המחוגים היתה ניצבת ב 90 מעלות, סטייל אלפא. ואני סבור ששני דברים אחרים חסרו כאן בארץ, האחד, כפי שציינת, גירסת דיזל, השני סמל אחר על הגריל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שלא נהגת על ה-120 וה-155 במקביל. בכל אופן, מהיכרות עם שני המנועים (ברכב זהה), היתרון של ה-155 אינו תיאורטי בלבד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...