Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס dci 1.5 - הרכב המלווה שלי לשלוש שנים הבאות.


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשבוע נפרדתי מהקיה פורטה שלי לאחר 3 שנים ו100,000 ק"מ , הרכב שירת אותי נאמנה והראה אמינות מוחלטת.

על נוחות ושקט בקבינה, טוב בזה הקיה לא הצטיינה , אבל מדובר בהחלט על רכב ראוי למאכל משפחה ממוצעת.

 

את הקיה החליפה פלואנס לבנבנה , מנוע סולר בנפח 1.5 הידוע של רנו , חיסכון בדלק הפך להיות נושא חשוב בחברה בה אני עובד , לכן הפניה לפלואנס כנציגה היחידה בקטגוריה היה די ברור.

שבוע עבר ו 1000 ק"מ כבר נצברו על השעון.., אם אתם סקרנים, תידלוק ראשון עצר את המחוג על צריכת דלק ממוצעת של 1:18.5 ק"מ לליטר, הנתון ישתפר עם צבירת הק"מ , המטרה זה להגיע ככל האפשר ל 20 ק"מ לליטר...

הדגם אשר נרכש על ידי החברה הינו הקומפורט, הרכב מאובזר מאוד , בקרת אקלים מפוצלת , BT מקורי , חיישני רוורס , יציאות למזגן גם מאחור , שליטה על הרדיו מההגה , בקיצור אין על מה להתלונן במיוחד.

הפלוס הענק למשפחה הוא המרווח העצום ברכב, אם בקיה אני וזוגתי ישבנו צמודים, הפלואנס רחבה ומרווחת מאוד מקדימה ובעיקר מאחור , שם הילדים נהנים ממרווח משופר בצורה משמעותית מול הפורטה.

תא מטען ענק אשר נפגם עקב שימוש בזרועות אשר חודרות לתא המטען , חיסכון טיפשי בבוכנות טלסקופיות.

 

הרכב מגהץ בכבוד את תחלואי הכביש הישראלי , ומעלים בורות וקפלים שהקיה הייתה דואגת לשדר ישירות.

ההרכבה נראית חסונה , המרווחים בדשבורד אחידים ואין שום ציקצוק ואו רחשים המעידים על הרכבה לקויה , הפלסטיק בדש רך ונעים , החיסרון היחיד הוא הפלסטיק העודף על הדלתות אשר מחליף את הבד ונותן הרגשה מעט פלסטית ומעט לא נעימה.

 

החיסרון הבולט לנהג אשר אוהב לנהוג הוא שהרכב אילם... , את התשלום על הגודל הפיזי משלמים בהתנהגות כביש כבדה ועצלה , מנוע הסולר הכבד מלפנים לא מסייע להתנהגות זריזה ואו מהנה במיוחד , וההגה , נו טוב, לעומת הקיה זה שיפור אבל לא גדול במיוחד...

 

שורה תחתונה , הרכב מיועד לבעלי משפחות אשר רוצים מרווח ללא תחרות, רכב מאובזר + צריכת דלק משופרת מאוד מול רכבי בנזין מקבילים בקטגוריה.

ההפתעה שלי לטובה מגיעה מהגיר הרובוטי , לטעמי מבין אילו של פורד \ VW הגיר של הרנו טוב וחלק יותר במרבית המצבים מאילו של המתחרים , גם במהירות זחילה אין את המעברים המטלטלים ואו את הנקישות המעצבנות שיש למשל ב VW.

 

עד כאן, אמשיך לעדכן עם חלוף הקילומטרים הנצברים על צריכת הדלק ובאופן כללי על הקורה עם הרכב, נקווה לטוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אשמח להיות מאלו שכן מתעדכנים במידע מהשירשור הזה, במיוחד בסעיף האמינות של מנוע הדיזל והתיבה האוטומטית.

 

השילוב של מנוע דיזל קטן ומתורבת עם תיבת הילוכים טובה נשמע לי מצויין, במיוחד לאור העובדה שצריכת הדלק של האוטו הזה היא פנטסטית. מעניין יהיה לדעת איך הוא מזדקן והאם קיימות רגישויות מסויימות.

 

החיסרון הבולט לנהג אשר אוהב לנהוג הוא שהרכב אילם... , את התשלום על הגודל הפיזי משלמים בהתנהגות כביש כבדה ועצלה , מנוע הסולר הכבד מלפנים לא מסייע להתנהגות זריזה ואו מהנה במיוחד , וההגה , נו טוב, לעומת הקיה זה שיפור אבל לא גדול במיוחד...

כצפוי זה לא רכב עם יומרות ספורטיביות, אבל בסה"כ - מבחינת נהיגה והאצה (מנתונים "על הנייר") הוא אמור להיות בסדר גמור ++ (בכל זאת, 24.4 קג"מ של מומנט כבר ב 1750 סל"ד אמורים לתת לנהג תחושה שמדובר באוטו קליל יחסית. לא מהיר, קליל).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק , הרכב מאיץ בצורה מעולה, המומנט והגיר הרובוטי משתפים פעולה בתאוצה חלקה ומתמשכת , ממש תענוג , והכל בסל"ד מצחיק של עד 3000 סל"ד, פשוט אין טעם לטפס הלאה כיוון ששם מתחיל הרעש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שלפני 3 שנים לא רצית לקחת פלאנס בנזין בגלל מראה שלא לטעמך...

 

 

אחרי מתיחת פנים הוא נראה יותר טוב ואם הייתי צריך לבחור מכונית משפחתית, ככל הנראה הייתי בוחר בדגם הזה (או במגאן סטיישן DCI)

 

תתחדש!

 

1 ל 20 בנסעה בינעירונית זה מספר שהוא בהחלט בר השגה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח להיות מאלו שכן מתעדכנים במידע מהשירשור הזה, במיוחד בסעיף האמינות של מנוע הדיזל והתיבה האוטומטית.

 

השילוב של מנוע דיזל קטן ומתורבת עם תיבת הילוכים טובה נשמע לי מצויין, במיוחד לאור העובדה שצריכת הדלק של האוטו הזה היא פנטסטית. מעניין יהיה לדעת איך הוא מזדקן והאם קיימות רגישויות מסויימות.

 

 

כצפוי זה לא רכב עם יומרות ספורטיביות, אבל בסה"כ - מבחינת נהיגה והאצה (מנתונים "על הנייר") הוא אמור להיות בסדר גמור ++ (בכל זאת, 24.4 קג"מ של מומנט כבר ב 1750 סל"ד אמורים לתת לנהג תחושה שמדובר באוטו קליל יחסית. לא מהיר, קליל).

 

איציק

 

יש שרשור עדכון לגבי הפלואנס ליסינג דיזל שלי, בת 50 אלף קילומטר לערך. ראתה מוסך פעמיים לטיפולים שוטפים באיכות ליסינג וזהו. הגיר מתקשה בזחילה בפקקים ונזכר בשורשים הרובוטיים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יהיה מעניין להתעדכן,אני מאוד אוהב את הרכב הזה הוא פשוט ענקי,ולפי התוצאות צריכת דלק שגם קיבלו פה בפורום אחד המשפחתיות החסכוניות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לגיר הרובוטי של הפלואנס נדרש טיפול שמנים?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שלפני 3 שנים לא רצית לקחת פלאנס בנזין בגלל מראה שלא לטעמך...

 

 

אחרי מתיחת פנים הוא נראה יותר טוב ואם הייתי צריך לבחור מכונית משפחתית, ככל הנראה הייתי בוחר בדגם הזה (או במגאן סטיישן DCI)

 

תתחדש!

 

1 ל 20 בנסעה בינעירונית זה מספר שהוא בהחלט בר השגה.

 

נכון גם המראה לא היה לטעמי ובעיקר מנוע 1.6 עם הגיר DPO שילוב אשר גרם לאוטו להיות עגלה עם סוסה.

מנוע הסולר לטעמי הוא הבחירה הנכונה במשפחת הפלואנס, הסטיישן לצערי לא הייתה אופציה בקרב זה אשר שילם את החשבון...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה טובה. אני בטוח שתהנה מהרכב.

רק אל תצע מהרכב כשהמנוע עובד, שלא תיבהל מהרעש :)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שמתרגלים לדיזל, לא רוצים להחליף אותו בשום דבר אחר.

 

שום דבר אחר לא מספק את השילוב הזה של ביצועים (שמושגים ללא מאמץ ובסל"ד שבמנועים אחרים הוא כמעט סל"ד סרק) + חיסכון.

 

מתחילים להתמכר לתחושה הזו ולשעון דלק שאחרי 500 קילומטר בקושי מגיע ל 1/2, וקשה להחליף את זה במשהו אחר, גם אם יש לו (על הנייר) הרבה יותר כוח סוס.

 

עריכה - גם את רעש המנוע הזה מתחילים לאהוב :roll:

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה טובה. אני בטוח שתהנה מהרכב.

רק אל תצע מהרכב כשהמנוע עובד, שלא תיבהל מהרעש :)

 

"משום מה", כל מנועי הדיזל הקטנים שסוחטים להם את הצורה, מגיבים בצורה כזו (רעש שמזכיר צילצולים במנוע בנזין). המנוע הזה בהחלט נסחט היטב (1.5 ל' שמפיק 110 כ"ס ו 24.4 קג"מ).

זכור לי שבתחילת השיווק של מנועי ה 1.6 ל' בברלינגו, הייתי שומע לא מעט תלונות מבעלי גרסאות ה 92 כ"ס על זה שהמנוע מצלצל (ב 75 לא היה את זה).

 

את רעש המנוע בפלאונס דיזל אני מזהה מרחוק (אני כבר התמכרתי לרעש הדיזל מסילה משותפת), אבל אני מניח שהאוטו מבפנים מבודד מספיק טוב בשביל שזה לא יורגש או יפריע.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערב הזדמן לי להתיישב במונית פלואנס דנדשה (גימור פריבלג').

מלבד שיכוך מהמורות שקצת נמצא בצד הקשיח, ת-ע-נ-ו-ג. אם היא לא תראה מוסך, אז אפשר להוסיף לת-ע-נ-ו-ג גם חזקות.

 

תתחדש ותהנה, יש ממה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה טובה. אני בטוח שתהנה מהרכב.

רק אל תצע מהרכב כשהמנוע עובד, שלא תיבהל מהרעש :)

 

הרכב בפנים שקט כמעט לחלוטין רק כאשר הוא נסחט למעל 3500סל"ד מגיעה נהמת הסולר המוכרת, בנסיעה יומיומית אין צורך להגיע אפילו ל 3000 סל"ד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף מתמכרים לרעש הגרגרני של הדיזל.

 

סוף סוף חברה שעושה בשכל. השבוע דיברתי על זה עם הקצין שלי שנהגתי אצלו בקיה ריו 1600 אוטומטית. כבעלים של גולף TDI 1999 התאכזבתי מהקיה בכל פרמטר אפשרי. פשוט עגלה. מנוע הרבה יותר מרעיש בנסיעה וצעק עליי לעיתים קרובות. אפילו בגולף שלי בנסיעה לא שומעים את המנוע כמעט.

האוטו עכשיו שנתיים על הכביש בערך, עם כמעט 200,000KM בשעון. יכלו לחסוך חצי מעלות הדלק אם היו נותנים את דגמי הדיזל.

VW MK5 Golf 2.0TDI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב בפנים שקט כמעט לחלוטין רק כאשר הוא נסחט למעל 3500סל"ד מגיעה נהמת הסולר המוכרת, בנסיעה יומיומית אין צורך להגיע אפילו ל 3000 סל"ד.

 

כן, בפנים הרכב די שקט. זה באמת מעורר השתהות איך הצליחו להשקיט כל כך הרבה רעש. כמעט ולא שומעים את המנוע, אלא באמת רק בסל"ד גבוה יחסית (3500 זה גבוה יחסית למנועי טורבו-דיזל) ואולי קצת בתחילת הנסיעה.

 

בסוף מתמכרים לרעש הגרגרני של הדיזל.

 

סוף סוף חברה שעושה בשכל. השבוע דיברתי על זה עם הקצין שלי שנהגתי אצלו בקיה ריו 1600 אוטומטית. כבעלים של גולף TDI 1999 התאכזבתי מהקיה בכל פרמטר אפשרי. פשוט עגלה. מנוע הרבה יותר מרעיש בנסיעה וצעק עליי לעיתים קרובות. אפילו בגולף שלי בנסיעה לא שומעים את המנוע כמעט.

האוטו עכשיו שנתיים על הכביש בערך, עם כמעט 200,000KM בשעון. יכלו לחסוך חצי מעלות הדלק אם היו נותנים את דגמי הדיזל.

לא בטוח.

אצלי בחברה בדקו את העניין כמה פעמים עבור קציני רכב שרצו לעבור מרכבי 1,600 סמ"ק בנזין לפלואנס דיזל כדי לחסוך בהוצאות. הבעיה היא שמשום מה כל הצעות המחיר שהצלחנו לקבל לליסינג תפעולי על פלואנס דיזל היו יקרות יחסית, בצורה שקיזזה כמעט כל חיסכון אפשרי בצריכת הדלק. אני לא יודע למה הפלואנס הייתה יקרה כל כך בליסינג תפעולי אם המחיר הרשמי שלה די קרוב למחיר הרשמי של הפלואנס בנזין, אולי בגלל שחברות הליסינג לא קיבלו עליה הנחות גדולות מספיק ואולי בגלל שסתם לא ידעו שם "לאכול" את הדבר הזה שנקרא משפחתית עם מנוע דיזל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...