Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי ה-TSI בסיאט לאון טובים?


shlomy212
שימו לב! השרשור הזה בן 3967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

אז ככה אני מתעניין ברכישת סיאט לאון ידנית יד שניה מהשנתיים האחרונות ,

ואני באמת מבולבל האם להיכנס לכל עולם ה- TSI לאור הגובות שנרשמת כאן ושל אנשים שונים שני מכיר,

אגב בשלוש שנים האחרונות אני נהגתי על סיאט לאון 2002 בלי טורבו, ומאוד היייתי רוצה להישאר במשפחת סיאט גם היום

 

אז עשיתי מעשה וניגשתי על המוסכניק שלי שהינו מוסך מורשה וידוע (ולא זה לא צ'פיון) ומתעסק עם כל המנועים הגרמנים ושאלתי את שאלת המיליון דולר מבחינתי ושל עוד כמה אנשים שאני קורא פה ,

 

האם כדי להתעסק עם מנועי ה- TSI בסיאט לאון של השנתיים האחרונות ???

והתשובה הייתה : שזו שאלה מכשילה , בעיקרון המנועים הם מוצלחים אבל מנוע כזה שעבר מעל 40.000 ק"מ יכול להיות בעייתי וצריך לבדוק באופן יסודי , המנועים הנ"ל מאוד רגישים ולא כל יד יודעת לטפל בהם בהתאם לצורך

 

בקיצור עדיין נשארתי מבולבל ושמח לשמוע את הדעה שלכם אם תם נוהגים ברכב כזה , או שנהגתם בעבר ובבקשה רק תשובות כנות

 

יום נעים:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מנוע ה1.8TSI הוא מנוע אמין ומצויין.

לרעתו נזקפת צריכת שמן מוגזמת המצריכה מעקב אך פה זה נגמר.

לאבי היתה לאון 1.8TSI מודל 09 שנמכרה לפני חודש ולאון 2011 זהה שעברה 50K ק"מ.

עד עכשיו- טפו טפו טפו, 0 תקלות בשני הרכבים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמדברים על צריכת שמן גבוה הרי מדובר על כך ששמן עובר דרך רינגים שלא אותמים טוב לתא בהירה. מדובר על צריכה של עד כ 0.5 ליטר שמן לכל 1000 ק"מ. אז מה טוב בזה? כמה זמן יחזיק מעמד מנוע שאוכל שמן בצורה כזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמדברים על צריכת שמן גבוה הרי מדובר על כך ששמן עובר דרך רינגים שלא אותמים טוב לתא בהירה. מדובר על צריכה של עד כ 0.5 ליטר שמן לכל 1000 ק"מ. אז מה טוב בזה? כמה זמן יחזיק מעמד מנוע שאוכל שמן בצורה כזאת?

ממש לא נכון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אין בעיה לקנות 1.8tsi אבלל, ברגע שהמנוע מגיע ל 100K להעיף לקיבינימט.

2. כל שאל ה TSI 1.2 1.4 לא להתקרב!!!!!!!!!! בשום פנים ואופן לא. אלא אם אתה קונה חדש ומוכר לפני שנגמרת תקופת האחריות.

 

יקפצו פה אנשים עכשיו אבל אני מדבר מניסיון אתה תודה לי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה להסכים עם הבחור למעלה, לא שזה מדעי או קרוב לזה אבל מניסיון של חברים עם הנפחים היותר קטנים ובמיוחד הדגם של הסופר צארגר והטורבו 1.4 אם אין אחריות צריך להזהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אין בעיה לקנות 1.8tsi אבלל, ברגע שהמנוע מגיע ל 100K להעיף לקיבינימט.

2. כל שאל ה TSI 1.2 1.4 לא להתקרב!!!!!!!!!! בשום פנים ואופן לא. אלא אם אתה קונה חדש ומוכר לפני שנגמרת תקופת האחריות.

 

יקפצו פה אנשים עכשיו אבל אני מדבר מניסיון אתה תודה לי..

למה דווקא 100 ולא 80 או אולי 50 פרש נמק והסבר ... .

אני מבין שהיה לך ניסיון רע עם כל המנועים האלה 3 מנועים בתקופה של בערך 2-3 שנים ?

מה לגביי המנועים של האחרים, פיאט אלפא פיגו שברולט רנו ניסאן יונדאי .... רק לVAG יש בעיות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ממליץ לא להתקרב למנוע ה-1.4TSI עם הטורבו והסופרצ'ארג'ר.

יש המון מקרים של החלפת מנוע בדגמים עם המנוע הזה.

ה-1.8TSI פשוט מעולה, 160 כ"ס שמעלים חיוך בכל לחיצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה רצינית עם החבר'ה שמדברים על המנועים הללו כאילו שהם בעלי מוסך ויש להם צי רכב של 100 מכוניות TSI.

 

אני עד עכשיו נהגתי בלאון שבחתימה שלי, מדובר במנועים מעולים שאוכלים בערך 1 ק"ג שמן לכל 7500 ק"מ שזה ממש לא נורא.

מדובר בשיא הטכנולוגיה ומנועים שנותנים לך זמינות כוח מתי שרק תבקש בכל סל"ד וחסכנים בדלק ביחס לנפחם ובכלל.

 

אז לכל החבר'ה החכמים שלא היו בעלים של רכבים עם מנועים אילו אני מבקש שלא תגיבו אם אינכם מתבססים על עובדות שאתם חוויתם.

 

יש לי מלא חברים שנוהגים על רכבים אילו ואני יכול להגיד לך שהשילוב של ה 1.8 TSI הוא אכן המוצלח ביותר,

שה 1.4 TSI 160 כ"ס אכן מנוע מתוח מידי ולא מומלץ לנהג הלוחץ, ושרמת האמינות שלו היא בהחלט נמוכה ולכן VW מסדרים את כל הבעיות הללו במסגרת האחריות, בדיוק כמו הבעיה בגיר DSG 7 שהיה הולך המכטרוניקס והיום מחליפים לכולם את המכטרוניקס ע"ח היצרן ואך העריכו את האחריות ל 5 שנים על הגיר.

 

לסיכום, המנוע הבאמת מומלץ הינו ה 1.8 TSI, זהו מנוע באמת מושלם בשילוב שלו של צריכת דלק, כוח ואמינות.

ולמעט ה"צריכת שמן המואצת" שגם היא לא נוראית, הוא באמת ה-מנוע.

 

בהצלחה,

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה גרסה בדיוק של לאון הייתה עם 1.4 טווין צ'ארג'?

אני זוכר שהיה את ה1.4 122 ומעליו 1.8 160. ששניהם נחשבים למוצלחים.

1.4 160 שהיו בו תקלות זכור לי רק מפולקסווגן גולף ושירוקו.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...