Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[אסטרה GSI] מנוע נכבה לאחר התקנת פילטר פתוח


fixxxer
שימו לב! השרשור הזה בן 7125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

חבר התקין היום ברכב שלו (אסטרה GSI שנת 94 מנוע 2.0) פילטר פתוח.

הרכב מתחיל קצת לגמגם כשלוחצים על הגז במהירות של 50-60 קמ"ש בהילוך רבעי. דבר שלא קרה לפני זה.

הרכב גם נכבה לפעמים כשמגעים לצומת בניוטרל.

 

על הצינור של האוויר יש כמה חיישנים וניראה לי שהרכב התחיל לקבל יותר אוויר וזה מבלבל את המחשב של המנוע ובגלל זה הרכב נכבה ומתחיל לגמגם כשנותנים גז בסך"ד נמוך.

 

התופהע החלה ברגע שהוחלף הפילטר הרגיל בפילטר פתוח.

 

מה לדעתכם הבעיה? מה כדאי לעשות?

 

דימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה קרה בגלל הפיךטר הפתוח, אז מה יש לו לחשוב? אם הוא מעדיף לגמגם בנסיע ששאיר את הפילטר הפתוח ויתחיל לעשות כיוונים או להחזיר לרגיל ולנסוע בשקט

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הצינור של האוויר יש כמה חיישנים וניראה לי שהרכב התחיל לקבל יותר אוויר וזה מבלבל את המחשב של המנוע ובגלל זה הרכב נכבה ומתחיל לגמגם כשנותנים גז בסל"ד נמוך.
לבדוק שאחד החיישנים לא התנתק או ניזוק בעת ההתקנה.

התופעות האמורות עושות רושם ראשוני של בעית חיישן כלשהי.

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות עם קרבורטור אתה דוחפ פילטר פתוח ומתחיל לחרוש. עודף האויר יונק יותר דלק והלמבדה נשארת קבועה. בהזרקה יש בעיה. כרגע בגלל הפילטר יש יותר אויר אבל אין יותר דלק והרכב נוסע על תערובת עניה בדלק. או שתחליף בחזרה לפילטר הקודם, אם הוא מתעקש על הפילטר הוא חייב לעשות תיאום מנוע עם הפילטר החדש. דרך אגב, פילטר פתוח נותן שיפור לא רע בכלל בשילוב עם אגזוז פתוח והחלפת קמשפט. סתם להחליף רק פילטר זה בזבוז כסף משוועה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות עם קרבורטור אתה דוחפ פילטר פתוח ומתחיל לחרוש. עודף האויר יונק יותר דלק והלמבדה נשארת קבועה. בהזרקה יש בעיה. כרגע בגלל הפילטר יש יותר אויר אבל אין יותר דלק והרכב נוסע על תערובת עניה בדלק. או שתחליף בחזרה לפילטר הקודם, אם הוא מתעקש על הפילטר הוא חייב לעשות תיאום מנוע עם הפילטר החדש. דרך אגב, פילטר פתוח נותן שיפור לא רע בכלל בשילוב עם אגזוז פתוח והחלפת קמשפט. סתם להחליף רק פילטר זה בזבוז כסף משוועה!
איך מתאמים מנוע?

איך אפשר להעשיר את התערובת ביותר דלק? צריך להתחבר למחשב במוסך או שאפשר לעשות לבד?

 

אגזוז פתוח של SEBRING כבר מותקן. קמשאפט מקורי.

 

צרפתי שתי תמונות: באחת רואים את המנוע. איפה שהחץ האדום, שם הותקן מתאם ואחריו פילטר והקופסה של הפילטר הישן הוסרה. החצים הכחולים מצבעים על החיישנים.

בתמונה השנייה רואים את האגזוז.

22.jpg

25.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאום מנוע אפשר לעשות בכל מוסך מורשה אופל (יעני UMI). הם מתחברים עם המחשב ובודקים כל מיני פרמטרים, אחד מהם נקרא לאמבדה והוא מייצג את היחס בכמויות הדלק לאויר בתערובת שנשאבת למנוע. אם היא עניה, איש הדיאגנוסטיקה אמור לדעת לתקן את זה.

 

ניתוק המצבר זה איזה גימיק שאני לא ממש ממליץ עליו, אין בו תועלת וזה איזה השאלה מהמחשבים הביתיים(כאילו לעשות לו RESTART).

האגזוז זה מצוין וביחד עם הפילטר יתן שיפור של אולי 3-5 כוחות סוס אבל אלו צעדים ראשונים בכל שיפור אז בהצלחה. חוץ מזה החלפה רק של זוג קאמשפטים תוסיף איזה 15 כ"ס אבל החלפה שלהם על רכב עם פילטר ואגזוז פתןח תיתן איזה 22 כ"ס, זאת אומרת שהאגזוז והפילטר נותנים יותר מאשר התוספת הצנועה כרגע. דרך אגב... המנוע של האסטרא פשוט פצצה של מנוע ויסחוב בלי בעיות עד 230 כ"ס בלי החלפת מכלולים פנימיים יקרים!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאום מנוע אפשר לעשות בכל מוסך מורשה אופל (יעני UMI). הם מתחברים עם המחשב ובודקים כל מיני פרמטרים, אחד מהם נקרא לאמבדה והוא מייצג את היחס בכמויות הדלק לאויר בתערובת שנשאבת למנוע. אם היא עניה, איש הדיאגנוסטיקה אמור לדעת לתקן את זה.

 

ניתוק המצבר זה איזה גימיק שאני לא ממש ממליץ עליו, אין בו תועלת וזה איזה השאלה מהמחשבים הביתיים(כאילו לעשות לו RESTART).

האגזוז זה מצוין וביחד עם הפילטר יתן שיפור של אולי 3-5 כוחות סוס אבל אלו צעדים ראשונים בכל שיפור אז בהצלחה. חוץ מזה החלפה רק של זוג קאמשפטים תוסיף איזה 15 כ"ס אבל החלפה שלהם על רכב עם פילטר ואגזוז פתןח תיתן איזה 22 כ"ס, זאת אומרת שהאגזוז והפילטר נותנים יותר מאשר התוספת הצנועה כרגע. דרך אגב... המנוע של האסטרא פשוט פצצה של מנוע ויסחוב בלי בעיות עד 230 כ"ס בלי החלפת מכלולים פנימיים יקרים!

יניב

תודה רבה על העצה. אני אגיד לבחור שיעשה דיאגנוסטיקה.

ניתוק המצבר ל 20 דקות באמת לא הועיל.

לגבי הקאמשפטים, איך הם עובדים ואיך זה משפר את הכח? :roll:

כמה בערך עולה להחליף זוג קאמשפטים באסטרה GSI?

 

דימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמשפט הוא רכיב אשר יושב על ראש המנוע (לפחות ברכב שלך)ובצורה מכנית פותח וסוגר את השסתומים. ע"י החלפה של הקמשפט לאחד יותר "חם" השסתומים נפתחים לזמן ארוך יותר וגם ה"הרמה" שלהם גבוה יותר כך שהמנוע שואב יותר תערובת וביתר קלות. בעיקרון תזכור שכל השיפורים נועדו לשרת רק אינטרס אחד... הם נועדו לאפשר למנוע לבלוע תערובת ביתר קלות ובכמות כמה שיותר גדולה ולעזור לו לחרבן אותם מהאגזוז קל ומהר. וזו כל תורת השיפורים על רגל אחת!:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הבנתי איך הקאמשפט עובד כשהשתמשתי באופציית החיפוש. :wink:

האם הקאמשפט הזה יגרום לרכב לזלול יותר דלק גם בנסיעה רגועה או שהוא כמו בסיויק משתנה עם סגנון הנהיגה (מקווה שלא בלבלתי פה דברים)?

תוכל בבקשה להגיד לי כמה בערך יעלו זוג קאמשפטים לרכב זה?

האם אפשר לעשות דיאגנוסטיקה בכל מוסך עם הציוד המתאים או שרק במוסך UMI? (פשוט יש לנו נסיון רע עם השירות שם) :?

 

 

נ.ב

אהבתי את התמונה שיש לך. מה דעתך להצטרף למועדון שנמצא בחתימה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל תשובה

זה בעיה ידועה באסטרה

למעשה זו לא בעיה

מה שקורה זה שהאירפלומטר מזהה הרבה אויר בניוטרל אז הוא סוגר את המנוע צעדים והמנוע ניכבה

 

מה שצריך לעשות (אצלי עשיתי ככה ולפחות לעוד 4-5 חברים שהיה להם)

בין מניפולד יניקה למנוע צריך להיכנס עם היה

זה ממש צפוף ולא ניתן לעשות את זה עם מנוע חם

אבל שעושים את זה צריך להניע את המנוע ולהשאיר אותו דולק

ממש להשחיל את היד איפה של האלטרנטור ולחפס מאחורי הסעפת את המנוע צעדים

אתה תרדי בפחית בגודל משו כמו חצי פחית רדבור למהצד של האלטרנטור יש חיבור שאותו אתה צריך לנתק

 

ואז תבא הישועה.

 

אם תיסתבך ולא תימצא את זה אז אני יביא לך בהיזדמנות שירטוט רוחבי של המנוע ואני ירהא לךמה לפרק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון

 

הורדנו את הפילטר הפתוח והחזרנו את המקורי. יש זיכוי על הקנייה ואפשר בסכום הזה (או להוסיף קצת) לקנות שיפור אחר. חשבנו לשים צ'יפ והובטח לנו שהוא יוסיף בסביבות 12-14 כ"ס. המחיר הוא 1500 ש"ח. מה דעתכם?

 

gsi16v, אם אני זוכר נכון, אז היתה לך אסטר GSI כמה שינם.

מה אתה ממליץ לעשות כדי להגדיל כוחות סוס?

 

 

 

דימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון ..רק ציפ..ולהוריד את הממיר

דודים ופילטרים רק גורעים..

ניבדק עשרות פעמים...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...