Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנית טויוטה פריוס שנת 2010 מליסינג


asigeti
שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי חוות דעת על קניית טויוטה פריוס שנת 2010 עם 113000 קילומטר מחברת ליסינג

הרכב יקנה על ידי לאחר טיפול מלא על כל התקלות שימצאו בבדיקה כולל תיקוני צבע קלים שיש לאוטו

כמו כן החברה נותנת אחריות על מנוע וגיר ומכלולים למשך שנתיים או 30000 ק"מ מיום הקנייה

המחירון של האוטו כולל שיכלול ליסינג נהג יחיד וכן הק"מ של האוטו וכו 83300 אלף שקל

החברה מוכנה למכור את האוטו בגלל האחריות והטיפולים ב 2000 מעל המחירון

האם זה מחיר הוגן

וכן האם אני צריך להוריד את מחיר החלפת הסוללה (9000 ש"ח כולל עבודה עפ"י מוסך טויוטה מורשה) או איזה הסדר כל שהוא לגביהן האם זה מקובל ברכבים היברידיים?

 

אשמח לקבל עצה מכם

תודה רבה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה באמת שואל אם זה מחיר הגון? :shock:

2,000 שקל מעל המחירון לרכב ליסינג??? הרכב עם קילומטרז' כפול מהממוצע!!!

אני גם מבטיח לך שאם תקרא טוב טוב את האותיות הקטנות של ה"אחריות" תגלה שהיא לא שווה יותר מהדיו שהושקע בנייר עליו היא הודפסה.

 

בקיצור - שיחפשו להם פראייר אחר. באמת.

פריוס היא רכב נפוץ למדי בשוק, לא נשמע שיש משהו ברכב הזה ששווה 2,000 ש"ח מעל המחירון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים משפחתיים שעולים כיום 90 אלף ש"ח לרכב חדש ואתה מתעניין ברכב משפחתי בן 3 עם ק"מ של רכב בן 6 במחיר דומה?

 

אשריך.

 

איך אפשר להשוות פריוס דור 3 לרכב "משפחת" שעולה 90 אלף

אי אפשר להשוות גם לרכב משפחתי שעולה 130K

רכב גדול יותר מרווח יותר חסכוני יותר ומשוכלל הרבה יותר

גם המחיר של 90K לוקח בחשבון שהיה בליסינג אחרת המחיר כ 100 K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם דורשים 2000 מעל המחירון ואתה חושב להוריד להם 9000 ש"ח על הסוללה, לא נראה לי שיסכימו .

מנסיון אישי טיוטה לא שומר על הערך שלו כלל ונמכר הרבה מתחת למחירון ההזוי שלו.

האם הסוללה תקינה ?

 

אני אישית לא הייתי מתעסק עם טיוטה עם טכנולוגיה חדשה, רכב לא אמין ויקר לאחזקה.

כבר הוכח מאות פעמים שטיוטה כיום הוא יצרן שמלא בתקלות ובעיות וזה מאז שהחל לפתח בעצמו כל מני טכנולוגיות חדשות .

 

טיוטה זה רק 1.6 אוטו 4 הילוכים והגה כל השאר אסור לקנות.

אפילו בדגמים הקודמים והפשוטים הלכו מנועים וגירים פשוטים ללא סוף, פשוט השתיקו את זה ויצרו מצג שווא של אמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד למה שנאמר כאן, הפריוס, וספציפית 2010 פרטי , נמכר במחירון שלו (יצחק לוי, אפריל) - כ 105 אלף.

שני פריוסים של חברים מהשנה הזאת, עם 55-65 אלף ק"מ נמכרו במחירון תוך יומיים.

לגבי ליסינג וכו', החשבון הוא כמובן שלך.

 

לפי קונסומר ריפורטס, אין בעיה עם הסוללה גם אחרי 10 שנים ו 350 אלף ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד למה שנאמר כאן, הפריוס, וספציפית 2010 פרטי , נמכר במחירון שלו (יצחק לוי, אפריל) - כ 105 אלף.

שני פריוסים של חברים מהשנה הזאת, עם 55-65 אלף ק"מ נמכרו במחירון תוך יומיים.

לגבי ליסינג וכו', החשבון הוא כמובן שלך.

 

לפי קונסומר ריפורטס, אין בעיה עם הסוללה גם אחרי 10 שנים ו 350 אלף ק"מ.

 

טיוטה הוכיחו שהם משמנים איפה שצריך לא סומך על אף עיתון עלון ורב סרן שמועתי.

רכב כזה קונים רק חדש ועם אחריות !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם דורשים 2000 מעל המחירון ואתה חושב להוריד להם 9000 ש"ח על הסוללה, לא נראה לי שיסכימו .

מנסיון אישי טיוטה לא שומר על הערך שלו כלל ונמכר הרבה מתחת למחירון ההזוי שלו.

האם הסוללה תקינה ?

 

אני אישית לא הייתי מתעסק עם טיוטה עם טכנולוגיה חדשה, רכב לא אמין ויקר לאחזקה.

כבר הוכח מאות פעמים שטיוטה כיום הוא יצרן שמלא בתקלות ובעיות וזה מאז שהחל לפתח בעצמו כל מני טכנולוגיות חדשות .

 

טיוטה זה רק 1.6 אוטו 4 הילוכים והגה כל השאר אסור לקנות.

אפילו בדגמים הקודמים והפשוטים הלכו מנועים וגירים פשוטים ללא סוף, פשוט השתיקו את זה ויצרו מצג שווא של אמינות.

על סמך מה אתה כותב

אוטו נהדר יש לי אחת יותר משלוש שנים אפס תקלות 62 אלף ק"מ

אחריות על המערכת ההיברדית 5 שנים

הפריוס בד"כ נחטף במחיר מחירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר אישית בנאדם עם פריוס עם 170 אלף קילומטר, רכב 2008 למיטב זיכרוני, אפס מוחלט של תקלות, טיפולים ויאללה לנסוע, הרכב נוסע 95 אחוז בפקקים ובתנועה עירונית, ומציג צריכת דלק פנטסטית.

 

לא יודע מאיפה מגיעים דברייך, יצא לי לדבר עם עוד כמה בעלים של פריוס/אוריס היברידיות (כי שקלתי לרכוש היברידית) וכולם עד האחרון שבהם העידו על אמינות מוחלטת, וצריכת דלק מצוינת.

והיו משנתונים משתנים, חלק חדשים וחלק מ2006 אפילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למי שמשבח את היצרן.

 

לטעון שהוא לא אמין זה לא במקום.

 

אולי היו ריקולים פה ושם, אם החזקת פעם רכב אתה צריך להבין שמה שהחליפו בריקולים זה יחסית זניח.

גיר ומנוע? אני לא כל כך אוהב את טויוטה אבל הדעה שלי בעניין שהם מבין הכי אמינים שיש (כמובן גיר אוטומט ולא רובוטי).

 

לגבי פריוסים למיניהם, בניגוד למה שמקובל לחשוב, יש לסוללה ולכל המערכת החשמלית אמינות מעולה.

סוללה שמחזיקה ליותר מ150KKM, אני מצדיע להם. (ואפילו מחזיקה הרבה יותר!).

מוכרים אותה עוד מעט עשור, ולא שמעתי על בעיות במערכת החשמלית שלהם.

 

 

לגבי הרכב שאתה מתעניין לגביו, על הפנים.

מי ישים 80K שח על רכב משפחתי+ עם מעל ל100KKM?

חרם על הכסף, אתה יכול להביא קורולה בפחות כסף, ועם ההפרש במחיר תוכל לשלם דלק כמה שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למי שמשבח את היצרן.

 

לטעון שהוא לא אמין זה לא במקום.

 

אולי היו ריקולים פה ושם, אם החזקת פעם רכב אתה צריך להבין שמה שהחליפו בריקולים זה יחסית זניח.

גיר ומנוע? אני לא כל כך אוהב את טויוטה אבל הדעה שלי בעניין שהם מבין הכי אמינים שיש (כמובן גיר אוטומט ולא רובוטי).

 

לגבי פריוסים למיניהם, בניגוד למה שמקובל לחשוב, יש לסוללה ולכל המערכת החשמלית אמינות מעולה.

סוללה שמחזיקה ליותר מ150KKM, אני מצדיע להם. (ואפילו מחזיקה הרבה יותר!).

מוכרים אותה עוד מעט עשור, ולא שמעתי על בעיות במערכת החשמלית שלהם.

 

 

 

לגבי הרכב שאתה מתעניין לגביו, על הפנים.

מי ישים 80K שח על רכב משפחתי+ עם מעל ל100KKM?

חרם על הכסף, אתה יכול להביא קורולה בפחות כסף, ועם ההפרש במחיר תוכל לשלם דלק כמה שנים.

בעיות בטיחות שהסתיימו במוות זה לא זניח, עשרות ריקולים והיד עוד נטויה, גירים נוזלים, מנועים עם בוצה, פלסטיקה סדוקה, פגושים נופלים... זה לא אמינות זה אגדות יפניות שממשיכות להיות מסופרות רק בישראל.

טיוטה יצרו גם הרבה רכבים אמינים אבל זה היה לפני עשור מאז הכל סיפורים ומעשיות.

כיום רוב המכוניות אמינות באותה מידה ובניגוד לעבר גם היפניות לא סובלות הזנחה.

וד"א מה שאתם קוראים לו אמינות זו היא אחזקת שבר שהיתה מקובלת על הרבה מאוד נהגים פעם.

יש לי נסיון עם קורולה שהתקלקלה כבר מספר פעמים ואכן לא עם הפריוס אבל מסיפור הגיר הרובוטי אפשר ללמוד שני דברים, אחד שהישראלים מדברים שטויות הוא לא כזה גרוע כמו שמציגים אותו ועל כן אני לא מקבל את הסיפורים על אמינות ו0 תקלות. ושתייים שהיפנים לא בשלים עדיין לטכנולוגיות חדשות לרוב הם נופלים בהם וחזק, ומפה עולה השאלה למה לקחת סיכון ?

וחוץ מזה עלות החלפים מטורפת והשרות במוסכים יקר וזה גם מניסיון חלפים לקורולה במחיר של חלפים למרצדס.

עדיף כבר לרכוש קוריאנית מיושנת בזול מאשר יפנית משוכללת ביוקר אם כבר משוכלל אז ללכת על רכבים מודרנים בהרבה.

מה לעשות מי שרוצה לרכוש טכנולוגיה וקידמה לפעמים משלם בתקלות .

מי שמחפש חיסכון בדלק יכול לרכוש דיזל עדיף בהרבה ופחות הרפתקני .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיות בטיחות שהסתיימו במוות זה לא זניח, עשרות ריקולים והיד עוד נטויה, גירים נוזלים, מנועים עם בוצה, פלסטיקה סדוקה, פגושים נופלים... זה לא אמינות זה אגדות יפניות שממשיכות להיות מסופרות רק בישראל.

טיוטה יצרו גם הרבה רכבים אמינים אבל זה היה לפני עשור מאז הכל סיפורים ומעשיות.

כיום רוב המכוניות אמינות באותה מידה ובניגוד לעבר גם היפניות לא סובלות הזנחה.

וד"א מה שאתם קוראים לו אמינות זו היא אחזקת שבר שהיתה מקובלת על הרבה מאוד נהגים פעם.

יש לי נסיון עם קורולה שהתקלקלה כבר מספר פעמים ואכן לא עם הפריוס אבל מסיפור הגיר הרובוטי אפשר ללמוד שני דברים, אחד שהישראלים מדברים שטויות הוא לא כזה גרוע כמו שמציגים אותו ועל כן אני לא מקבל את הסיפורים על אמינות ו0 תקלות. ושתייים שהיפנים לא בשלים עדיין לטכנולוגיות חדשות לרוב הם נופלים בהם וחזק, ומפה עולה השאלה למה לקחת סיכון ?

וחוץ מזה עלות החלפים מטורפת והשרות במוסכים יקר וזה גם מניסיון חלפים לקורולה במחיר של חלפים למרצדס.

עדיף כבר לרכוש קוריאנית מיושנת בזול מאשר יפנית משוכללת ביוקר אם כבר משוכלל אז ללכת על רכבים מודרנים בהרבה.

מה לעשות מי שרוצה לרכוש טכנולוגיה וקידמה לפעמים משלם בתקלות .

מי שמחפש חיסכון בדלק יכול לרכוש דיזל עדיף בהרבה ופחות הרפתקני .

מה בין גיר רובוטי לפריוס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני אישית לא הייתי מתעסק עם טיוטה עם טכנולוגיה חדשה, רכב לא אמין ויקר לאחזקה.

כבר הוכח מאות פעמים שטיוטה כיום הוא יצרן שמלא בתקלות ובעיות וזה מאז שהחל לפתח בעצמו כל מני טכנולוגיות חדשות .

 

 

הפריוס זו המכונית הכי אמינה של טויוטה. הטכנולוגיה ממש לא חדשה, טויוטה עושה שימוש בהנעה היברידית בפריוס משנת 1997. מאז שהחל לפתח בעצמו כל מני טכנולוגיות חדשות? חוץ מהנעה היברידית ששוב, אמינה מאוד (מהכרות, לא משמועות) טויוטה לא הציגה שום טכנולוגיה חדשה. אני לא אומר שטויוטה הכי אמינה והיו להם כמה נפילות, אבל זה נשמע שיש לך שינאה יוקדת למותג וכל מי שמדבר בלהט על מותג מסוים, אני לוקח את כל מה שהוא אומר בע"מ.

 

לפותח השרשור, 113,000 ק"מ זה לא מעט. בנוסף תלמד משהו, אף פעם אל תתן לחברת ליסינג לתקן לך דברים, הם עושים זאת ברמה הכי נמוכה שיכולה להיות. הם סוחרי רכב לכל דבר בדיוק כמו סוחר מפוקפק מנתניה והעניבות והמשרדים הם רק המסך בכדי שלא תראה מה קורה מאחורי הקלעים. תמיד תדרוש במקום זה הפחתה במחיר ומי שלא מסכים תעבור לרכב הבא (הם גם לרוב לא יסכימו ויחפשו את הפראייר הבא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיות בטיחות שהסתיימו במוות זה לא זניח, עשרות ריקולים והיד עוד נטויה, גירים נוזלים, מנועים עם בוצה, פלסטיקה סדוקה, פגושים נופלים... זה לא אמינות זה אגדות יפניות שממשיכות להיות מסופרות רק בישראל.

טיוטה יצרו גם הרבה רכבים אמינים אבל זה היה לפני עשור מאז הכל סיפורים ומעשיות.

כיום רוב המכוניות אמינות באותה מידה ובניגוד לעבר גם היפניות לא סובלות הזנחה.

וד"א מה שאתם קוראים לו אמינות זו היא אחזקת שבר שהיתה מקובלת על הרבה מאוד נהגים פעם.

יש לי נסיון עם קורולה שהתקלקלה כבר מספר פעמים ואכן לא עם הפריוס אבל מסיפור הגיר הרובוטי אפשר ללמוד שני דברים, אחד שהישראלים מדברים שטויות הוא לא כזה גרוע כמו שמציגים אותו ועל כן אני לא מקבל את הסיפורים על אמינות ו0 תקלות. ושתייים שהיפנים לא בשלים עדיין לטכנולוגיות חדשות לרוב הם נופלים בהם וחזק, ומפה עולה השאלה למה לקחת סיכון ?

וחוץ מזה עלות החלפים מטורפת והשרות במוסכים יקר וזה גם מניסיון חלפים לקורולה במחיר של חלפים למרצדס.

עדיף כבר לרכוש קוריאנית מיושנת בזול מאשר יפנית משוכללת ביוקר אם כבר משוכלל אז ללכת על רכבים מודרנים בהרבה.

מה לעשות מי שרוצה לרכוש טכנולוגיה וקידמה לפעמים משלם בתקלות .

מי שמחפש חיסכון בדלק יכול לרכוש דיזל עדיף בהרבה ופחות הרפתקני .

אגב אם זה אגדה שמסופרת רק בישראל איך טויוטה נהפכה ליצרן מספר אחת בעולם

אני אגיד לך איך

אמינות אמינות אמינות וגם תמורה למחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס זו המכונית הכי אמינה של טויוטה. הטכנולוגיה ממש לא חדשה, טויוטה עושה שימוש בהנעה היברידית בפריוס משנת 1997. מאז שהחל לפתח בעצמו כל מני טכנולוגיות חדשות? חוץ מהנעה היברידית ששוב, אמינה מאוד (מהכרות, לא משמועות) טויוטה לא הציגה שום טכנולוגיה חדשה. אני לא אומר שטויוטה הכי אמינה והיו להם כמה נפילות, אבל זה נשמע שיש לך שינאה יוקדת למותג וכל מי שמדבר בלהט על מותג מסוים, אני לוקח את כל מה שהוא אומר בע"מ.

 

לפותח השרשור, 113,000 ק"מ זה לא מעט. בנוסף תלמד משהו, אף פעם אל תתן לחברת ליסינג לתקן לך דברים, הם עושים זאת ברמה הכי נמוכה שיכולה להיות. הם סוחרי רכב לכל דבר בדיוק כמו סוחר מפוקפק מנתניה והעניבות והמשרדים הם רק המסך בכדי שלא תראה מה קורה מאחורי הקלעים. תמיד תדרוש במקום זה הפחתה במחיר ומי שלא מסכים תעבור לרכב הבא (הם גם לרוב לא יסכימו ויחפשו את הפראייר הבא).

לפני כמה חודשים קנינו קורולה ואני ממש לא נגד טיוטה אלה נגד העדר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...