Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב סקודה יטי דיזל - 292000 ק"מ וזהו


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני עשרה ימים חגגה היטי שנה אצלי - והגיע הזמן לסיכום ביניים:

 

סה"כ נסועה: 36215 ק"מ

צריכת סולר (בקירוב): 2687 ליטר

סה"כ עלות תדלוק: 19692 ש"ח

עלות ממוצעת לליטר סולר: 7.33 ש"ח בקירוב

עלות שני טיפולים: 1311 ש"ח

עלות 4 תקרים: 120 ש"ח.

 

עלות לקילומטר ללא ביטוח ופחת: 0.58 אג' בקירוב.

 

צריכת הדלק הגרועה ביותר שנמדדה למיכל מלא: 12.47 ק"מ לליטר

צריכת הדלק הטובה ביותר למיכל מלא: 15.7 ק"מ לליטר.

 

מס' כניסות למוסך: 5

 

1. תיקון בלם יד באחריות ( מוסך מרכזי - התקלל שוב אחרי יומיים)

2. תיקון מכה בדלת תא מטען.

3. טיפול 15000 ק"מ (מוסך אוטובדק) בלם יד תוקן ושוב התקלקל.

4. טיפול 30000 ק"מ (מוסך אוטובדק) בלם יד....

5. החלפת פנס אחורי שמאלי (מוסך אוטובדק)

 

בלם היד עדיין לא תקין, הרכב יכנס השבוע שוב למוסך בשל העובדה שמישהי נכנסה בי מאחור ועצבה מחדש את המגן האחורי.

הפעם גם אעמוד על כך שיחליפו את כל המכלול של בלם היד על מנת שהבעיה תפתר אחת ולתמיד.

 

חוץ מזה החיים עם היטי מהנים ודי משעממים בכל הקשור לתחזוקה שוטפת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תעדכן לגבי בלם היד, נשמע תמוהה לחלוטין כל נושא הטיפול בו.

 

נ.ב, הרשה לי להמליץ לך לנסות ולהחליף מוסך. לאחרונה, רמת המקצועיות והשירותיות ב"אוטובדק" ירדה משמעותית - אני לא הראשון והלא אחרון לומר זאת, יש כאן עוד חבר עם אוקטביה 1.4TSI שדיווח על זאת והורים של חבר עם רומסטר סקאוט ויטי שטוענים אותו הדבר - נסה לגשת למרכזי (הדי שנוא עלי, אם כי נראה שיש שיפור מסויים שם), אולי הם יצליחו לפתור זאת תמידית.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

הזמן עובר חולף ביעף - ומד המרחק חצה כבר את רף 45000 ק"מ - מה שאומר שהגיע הזמן לטיפול תקופתי.

 

הפעם החלטתי לבדוק את מוסך איציק ודיצר מורשה סקודה שנמצא באזור התעשייה של רמלה.

 

זה לא ש"אוטו בדק" היו כל כך גרועים. אלא שמיקומם יחסית לעיסוקיי הנוכחיים הוא לא נוח. כרגע אני מבצע פרוייקט מתמשך אצל לקוח באזור התעשייה הצפוני של לוד, כך שרמלה המרוחקת 10 דקות נסיעה ללא פקקים (+ הקפצה של קולגה הלוך וחזור) היא אופציה הרבה יותר נוחה.

 

הגעתי לעבודה ב-8:00 והתקשרתי למוסך כדי לוודא שהם יכולים לקבל אותי היום.

 

נעניתי שאין בעיה ושהם מצפים לי בשעה 09:00.

 

הגעתי בשעה 08:45.

 

השוני במיקום בין המוסכים - ניכר. המוסך ממוקם בשולי אזור התעשייה של רמלה ליד בית העלמין כאשר בחזיתו מגרש חנייה די גדול ודי ריק - כך שאין שום בעיה להעמיד את הרכב ולהיכנס למשרד - דבר שהוא די בעייתי ברוב המוסכים שאני מכיר.

 

הנגישות למשרד הקבלה מלאה (גם למשתמשים בכס"ג) וחדר ההמתנה נעים וכלל עיתונים, מסך פלזמה גדול, ועמדת אינטרנט של ניסיתי.

 

תהליך הקבלה היה יעיל ומהיר ללא המתנה - בשלב זה היה נדמה לי שהגעתי ביום רגוע במיוחד. הודעתי שאני מעוניין בטיפול 45000 סטנדרטי - וציינתי שבלם היד לא תקין.

 

נשאלתי אם אני מעוניין בהצעת מחיר מסודרת לטיפול - ומאחר שהייתי צריך להמתין לקולגה שיאסוף אותי עניתי בחיוב. תוך מספר דקות קיבלתי הצעת מחיר מסודרת ( הכוללת 10% הנחה על עבודה ו-%5 הנחה על חלקים - בלי שבקשתי) נאמר לי גם שהצעה אינה כוללת רפידות או צלחות בלמים אם תידרש החלפה - ונתתי אישור להחליף אם יידרש. נאמר לי גם שזמן הטיול המשוער הוא עד שעתיים. באותו מעמד עדכן אותי הבוחן שהבעיה בבלם היד היא בכיסוי העטור שלו שמונע ממנו להינעל - והוא אמר שהוא ימצא פתרון לבעיה.

 

ברקע שמעתי את הפקידה מסבירה ללקוח שהם לא יוכלו לקבל את רכבו לטיפול אם אין לו תקלה משביתה, כי הם מלאים להיום :shock:

זאת למרות האווירה הרגועה (אולי אפילו מנומנמת משהו)

 

הטרמפ שלי הגיע ויצאתי החוצה - הרכב שלי כבר לא היה שם - כלומר כבר נכנס לעבודה.

 

ב-09:45 קיבלתי טלפון שהרכב מוכן - והגעתי לקחת אותו בחזרה ב-11:00.

 

קיבלתי חשבונית על 674 ש"ח (לא החליפו ברקסים - רק שמן ומסנן)

 

אגב הגומייה לפקק ריקון שתמיד מופיעה בחשבונית בערך של שקל - לא מופיעה.

 

לסיכום - איציק ודיצר:

 

בעד: חנייה, נגישות, יעילות ואווירה רגועה ונינוחה.

נגד: כלום (אבל אם לשים את הדברים בפרופורציה - זה רק טיפול קטן ובסיסי)

 

נשאר לבדוק: אם התיקון של בלם היד יחזיק מעמד יותר משלושה ימים (המקסימום עד היום :roll:)

 

צריכת הדלק הממוצעת עומדת בזמן האחרון על כ-14.2 ק"מ לליטר.

 

זהו להפעם.:-D

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני, למוסך איציק ודיצר יש תודעת שירות גבוהה. לא פעם ולא פעמיים נכנסתי אליהם עם סקודה אוקטביה עם התראת נורה שרופה, הם החליפו לי את הנורה ללא כל חיוב.

 

 

בנוסף, כאשר היתה לי התלבטות עם רעידות בגיר די.אס.ג'י, הם קיבלו אותי ללא המתנה, ביצעו איתי נסיעת מבחן ונתנו לי הסבר מפורט על הגיר.

 

 

ממליץ בחום על המוסך הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

חמישה חודשים עברו - מד האוץ עומד על 60000 ק"מ, וזמן הטיפול (והעדכון התקופתי) הגיע.

 

הגעתי היום לעבודה, הרמתי טלפון ל"איציק ודיצר" שהסכימו לקבל אותי בהתראה של חצי שעה.

 

כששאלתי על הקיף הטיפול, ענו לי - בינוני.

 

הפעם מיהרתי ולא בקשתי הצעת מחיר...

 

כשהגעתי לקחת את הרכב אחרי שעתיים וחצי, הופתעתי כשקבלתי את החשבון 2516 ש"ח(!)

 

אגב במהלך הטיפול חוויתי לראשונה אזעקה של פוינטר (נראה שעשו ריסט למחשב וזה גרם לאזעקה לפעול) קיבלתי מסרון לטלפון המודיע על האזעקה, ומבקש ממנו לאשר שכל בסדר במוקד הטלפוני שלהם או באתר האינטרנט. נכנסתי מיד לאת ר האינטרנט וסימנתי שהכל תקין. למרות זאת מיד קבלתי שיחה מהמוקד. כשהבהרתי להם שהרכב נמצא בטיפול במוסך, ביקשו ממני קוד מזהה, ובזה נגמר העניין (בדיעבד אני חושב שאולי הייתי צריך להתקשר למוסך לשאול אם הכל בסדר - אך לא עשיתי כך)

 

מסתבר שבטיפול 6000 מחליפים גם את נוזל תיבת ההילוכים והמסנן כאשר הפרוצדורה הנ"ל (כולל עבודה) עולה כ-1700 ש"ח, כשהחלק הארי של הסכום הוא עבור השמן (7.2 ליטר עלו לא פחות 1450 ₪ אחרי הנחה)

 

בסה"כ החיים עם הרכב די משעממים ואין אירועים מיוחדים.

 

ב-50000 ק"מ החלפתי את שני צמיגים הקדמיים עקב שחיקה, וה-Goodyear המקוריים פינו את מקומם לזוג פירלי שעלו כ-1150 ₪.

גם זמנם של המגבים הגיע בערך באותו הזמן, ובמקום מקוריים נרכשו זוג מגבים של בוש ב-170 ש"ח (מעניין היה לגלות שהמגבים זהים לאלה של גולף 5 דווקא)

 

בלם היד עובד מצויין מאז הטיפול הקודם, וצריכת הדלק עומדת על כ-14 ק"מ לליטר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(7.2 ליטר עלו לא פחות 1450 ₪ אחרי הנחה)

.

 

מאתיים שח לליטר? :shock:

 

באיזה שמן מדובר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ב-60K מחליפים שמן DSG6 והוא לא זול בכלל.

 

אני שילמתי כ-3600 ש"ח כולל מע"מ לטיפול 120K במוסך רון, כולל טיימינג ומיכל עיבוי שלם.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאתיים שח לליטר? :shock:

 

באיזה שמן מדובר?

 

בעמודה לידו כתוב "מקורי".

 

בעמודה ליד שמן המנוע כתוב "צ'מפיון" ( שעלותו אחרי הנחה היתה כ-49 ₪ לליטר )

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

הזמן עוסר ובשבוע שעבר נכנסה הייטי לטיפול 75000 ק"מ שהוא טיפול קטן (שמן ופילטר)

 

סה"כ 713 ש"ח.

 

כמו"כ הוחלף פנס האיתות והכיסוי של המראה הימנית שנשברו כתוצאה מיציאה לא מוצלחת מהחניה בבית בעלות של 923 ש"ח.

 

באוגוסט הרכב עבר את הטסט הראשון (חלק כמובן) החלק שסיקרן אותי היתה בדיקת העשן...

 

הבוחן אמר לי לעמוד במיקום שנראה לי לא שייך לבדיקה כזאת. הוא אמר לי ללחוץ על הגז ולהגיע ל-4000 סל"ד, אבל בסרק הרכב לא מגיע ליותר מ2000 סל"ד. הוא אמר שבדיזלים המודרניים אי אפשר לבדוק בשיטה הישנה ולכן הם רק בודקים בעיניים שלא תדלקת בסולר באיכות ירודה ושהרכב לא מעשן :roll: לי זה נראה קצת מוזר...

 

צריכת הדלק של הרכב נשארת בין 13 ל-14 ק"מ לליטר, עם חריגות קטנות לכל כיוון.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמן עוסר ובשבוע שעבר נכנסה הייטי לטיפול 75000 ק"מ שהוא טיפול קטן (שמן ופילטר)

 

סה"כ 713 ש"ח.

 

כמו"כ הוחלף פנס האיתות והכיסוי של המראה הימנית שנשברו כתוצאה מיציאה לא מוצלחת מהחניה בבית בעלות של 923 ש"ח.

 

באוגוסט הרכב עבר את הטסט הראשון (חלק כמובן) החלק שסיקרן אותי היתה בדיקת העשן...

 

הבוחן אמר לי לעמוד במיקום שנראה לי לא שייך לבדיקה כזאת. הוא אמר לי ללחוץ על הגז ולהגיע ל-4000 סל"ד, אבל בסרק הרכב לא מגיע ליותר מ2000 סל"ד. הוא אמר שבדיזלים המודרניים אי אפשר לבדוק בשיטה הישנה ולכן הם רק בודקים בעיניים שלא תדלקת בסולר באיכות ירודה ושהרכב לא מעשן :roll: לי זה נראה קצת מוזר...

 

צריכת הדלק של הרכב נשארת בין 13 ל-14 ק"מ לליטר, עם חריגות קטנות לכל כיוון.

 

923 שקל לכיסוי בלבד?במראה השמאלית שלי הכיסוי לא תקין(כנראה ממכה מסויימת), בנסיעה הכול בסדר אבל כשאני שוטף את הרכב הכיסוי מראה סימני פירוק, כנראה שאני יתחיל לחשוב על חיזוק פנימי מסויים, יש לך אולי רעיון?

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתיכת מחיר לכיסוי מראה.

 

באיזה תנאים מושגת צריכת הדלק? על פניו, מהניסיון האישי שלי עם דיזל זה לא חסכוני במיוחד (מאז ומתמיד יש רכב דיזל בבית, עוד כשהאגרה עלתה פי כמה מבנזין)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

923 שקל לכיסוי בלבד?במראה השמאלית שלי הכיסוי לא תקין(כנראה ממכה מסויימת), בנסיעה הכול בסדר אבל כשאני שוטף את הרכב הכיסוי מראה סימני פירוק, כנראה שאני יתחיל לחשוב על חיזוק פנימי מסויים, יש לך אולי רעיון?

 

מדובר בשני החלקים גם בפנס האיתות וגם בכיסוי הצבוע (המחיר כולל צביעה) בכיסוי הצבוע יש שיניים - אם חלקן (או כולן) נשברות אין מה לעשות וחייבים להחליף.

 

באיזה תנאים מושגת צריכת הדלק? על פניו, מהניסיון האישי שלי עם דיזל זה לא חסכוני במיוחד (מאז ומתמיד יש רכב דיזל בבית, עוד כשהאגרה עלתה פי כמה מבנזין)

 

צריכת הדלק היא נסיעה מעורבת עם נטיה ליותר בינערוני. אינני נוהג בצורה מאד חסכוני, אך כבר חציתי פעם את קו 17 ק"מ לליטר במיכל מלא. בתנאים הגרועים ביותר הרכב לא ירד מ12.5 ק"מ/ל במיכל מלא.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בשני החלקים גם בפנס האיתות וגם בכיסוי הצבוע (המחיר כולל צביעה) בכיסוי הצבוע יש שיניים - אם חלקן (או כולן) נשברות אין מה לעשות וחייבים להחליף.

למה אלוהים ברא את הדבק הדו צדדי?

 

 

צריכת הדלק היא נסיעה מעורבת עם נטיה ליותר בינערוני. אינני נוהג בצורה מאד חסכוני, אך כבר חציתי פעם את קו 17 ק"מ לליטר במיכל מלא. בתנאים הגרועים ביותר הרכב לא ירד מ12.5 ק"מ/ל במיכל מלא.

 

צריכת הדלק לא מרשימה במיוחד לרכב עם מנוע דיזל וגיר שאמור להיות חסכוני ויעיל יותר מפלנטרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק לא מרשימה במיוחד לרכב עם מנוע דיזל וגיר שאמור להיות חסכוני ויעיל יותר מפלנטרי.

 

 

לרכב הנעה לכל הגלגלים שמעלה את צריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...