Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה וחודשיים ו18K ק"מ על ג'טה 160


mystopp
שימו לב! השרשור הזה בן 3228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הנ"ל, בציר ינואר 2009 נרכש מטרייד-אין של יבואן שאינו צ'מפיון בפברואר 2012. לרכב דאז היו 42K ק"מ, והיום מד האוץ נמצא מעט תחת ה60K. אגב, גיגול של שם הבעלים הקודם גילה לי שמדובר באיזה סוג של מקובל מאיזור הדרום, משעשע משהו.

 

רצה האל ושבוע אחרי הקנייה גריאטרית בג'יפ עשתה לי קמט יפה בשתי הדלתות הימניות שלמזלי לא עבר את רמת הפח והן הוחלפו ועכשיו נראות נפלא.

 

מי שמכיר את שילוב המנוע-גיר של הקונצרן יודע שהרכב מאיץ יפה, סוחב יפה וכל זה תוך כדי צריכת דלק סבירה - בחורף בין 1:13 ל-1:14, ובקיץ באיזור 1:12, בנסיעה שהיא בערך 60:40 לטובת הבין עירונית שבה אני לרוב משייט על 120 קמ"ש, על אף שמקריאת פורומים בחו"ל מסתבר שעל כבישים שדומים לכביש 1 או 431 הרכב יודע לשייט יפה גם על 160 קמ"ש.

 

הבעלים הקודם החליף מכטרוניק ב34K ק"מ, לי טפו טפו טפו טאץ' ווד רגל של ארנב אין בעיות מאז, ההילוכים עולים ויורדים במהירות וללא גמגומים.

 

פנים הרכב מראה עמידות יפה לאקלים הישראלי, ללא קילופים או סדקים, והנסיעה שקטה יחסית. המושבים נוחים מאוד. בקרת האקלים עובדת ביעילות והמזגן חזק ומקרר מהר מאוד בימי קיץ חמים. תא המטען פסיכי בגודלו ולדעתי אפשר לאחסן בו בקלות שלושה איבאנים או לחילופין ארבעה צנענים (לא ניסיתי).

 

הבעיה בדגם הספציפי הזה היא שהשנתון שלו סבל מצ'מפיוניטיס חמורה, דהיינו האבזור של הרכב מחורבן. אם אני לא טועה ג'טה 160 עלתה כחדשה באיזור 160K ש"ח, ובמחיר הזה הרכב הגיע עם טאסות (אבל היי, יש חיישני רברס ובקרת שיוט). לא נורמלי. המערכת (RCD310) טובה (אבל בלי מסך מגע). יש כניסת AUX שמעולם לא השתמשתי בה, אין USB, המערכת טוענת שיש לי Bluetooth אבל אין לי מושג איך להפעיל אותו וגם המדריכים ביוטוב לא עזרו יותר מדי.

 

במרוצת השנה האחרונה התבצע טיפול 45K שאם אני זוכר נכון עלה באיזור 1000 ש"ח (מצטער שאני לא יודע לפרט, בוודאות הוחלף נוזל בלמים). השתמשתי גם בשירות הטסטים של מוסך היבואן בחולון וזה עלה לי עוד 250 ש"ח. הביטוח עולה לי 5400 (חובה+מקיף).

 

בכל מקרה, אני מרוצה מהרכב והייתי מרוצה עד הגג אם היה לי יותר אבזור (אני יודע שבשנתונים מאוחרים יותר הרכב סופק עם סאנרוף וג'נטים, כוסומו צ'מפיון).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מטפל במוסך מורשה בחולון, על אף שהייתי מעדיף לטפל אצל רון בת"א, אבל אני חושש שאם יהיו תקלות ב-DSG צ'מפיון ינסו להתנער מאחריות אם יראו שטיפלתי במקום אחר. אם לא אמכור את הרכב אחרי תום תקופת האחריות על הגיר אני מעריך שאטפל במוסך רון.

 

אגב אותו מקובל לא מהעדה שלי, אז לא נראה לי שברכתו נחה עלי :lol:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו חובבי מכוניות. עם טסה, בלי טסה, לבנה אפורה או אדומה, אנחנו רוצים לראות דברים על גלגלים כמה שיותר, מבפנים מבחוץ מלמטה מלמעלה וכמה שיותר טוב.

אני עדיין דורש תמונות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, ברכב הזה אתה צריך לדאוג בעיקר מהאמינות של המנוע ולא רק מהגיר, חלק מהמנועים נופחים נשמתם בגיל צעיר מאד, אני מקווה בשבילך שהמקובל החביא איזה חמסה ברכב :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מיטב הבנתי מירב המקרים של אלו ששפכו מנוע עשו שינויי תוכנה כאלה ואחרים, לא מפתיע שמנוע עם שני שבלולים שגם ככה נסחט עד תומו מחזיר ציוד בטרם עת כאשר מעמיסים עליו עוד טיפה. בכל מקרה, אני משתדל להיות אופטימי :-)

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מעדכן לאחר שבוצע טיפול 60K במוסך רון. במסגרת הטיפול הוחלפו מסנני שמן, אויר, מזגן ודלק, ארבעה מצתים ושמן מנוע סינטטי. עלות הטיפול הסתכמה ב-1511 ש"ח.

 

מצ"ב תמונה של הרכב במקום טבעי כל כך לבעלי TSI+DSG :-P

 

34PAPel.jpg

34PAPel

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית טוב, אהבתי. 8)

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

מקפיץ לאחר שעברו שלוש שנים ושלושה חודשים, הרכב כרגע עם 90+ אלף ק"מ. לפני שלושה שבועות בוצע טיפול תקופתי ב"השחר מוטורס" בחולון. מעבר לכך לא נזקקתי לטיפולים שאינם בתקופת האחריות.

המנוע ממשיך להיות חזק וחסכוני, אבל אני מודה שמגרד לי להשתדרג למשהו שההספק שלו תלת ספרתי ומתחיל ב-2 (אשמח לשמוע על המלצות בתקציב של עד 100k ביד שניה).

צריכת הדלק עודנה יפה - 13+ ק"מ לליטר בחורף ו-12+ בקיץ. האינטריור מראה אמינות יפה, למעט ההגה בו ציפוי העור נשחק באיזורים בהם אני מחזיק אותו.

ברכב הוחלף מכאטרוניק במסגרת ריקול לפני שנתיים, והבעלים הקודם החליף בעקבות תקלה. אני מעולם לא חשתי בבעיות וגם כעת לא. בסה"כ מאוד מרוצה, הרכב משרת אותי נאמנה.

 

מתנצל על הכתיבה הלא מסודרת, אני מקליד מהטלפון.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...