Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול דו-שנתי לגולף GTI 2011


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברוח השיתוף, להלן עלויות של הטיפול שביצעתי לרכב שלי: GOLF GTI DSG 2011, במלאת לו שנתיים ו- 24.4K ק"מ, במוסך של צ'מפיון, לפני מע"מ -

 

עבודה

שרות בקרה (וואטאבר זה אומר): 287

שרות החלפת נוזל בלמים: 78

ניקוי מנוע: 18

 

חלפים

מסנן שמן: 144

שמן מנוע: 265 (5W40)

מסנן אוויר: 121

מסנן אבק: 122

נוזל בלמים: 37

נוזל שמשות: 8

חומר מסיר פיח: 71

פקק לאגן: 17

 

אין לי דיעה מיוחדת אם זה יקר או זול, לא נראה לי שרכב אחר עם טורבו (אני מניח שמשפיע על סוג השמן) יהיה זול יותר משמעותית לטיפול, סתם משתף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נראה כמו 1400 כולל מע"מ. אני לא יודע מה המחירים בצ'מפיון, אז אני לא יודע אם זה נחשב יקר או לא.

איך היה השירות?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה לכם האלמנט - שירות החלפת נוזל בלמים :shock:

 

וכנראה שלא באמת עשו bleeding למערכת והחליפו את כל הנוזל, אלא שאבו קצת מהמיכל ושמו חדש (משתמע בעיקר ממחיר נוזל הבלמים).

מגאן 265

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים לפני מע"מ.

חברים - לא צריך למצוא את השד היכן שאינו נמצא. לומר שהוחלפו רק מסנן אוויר ושמן, זה קצת מוגזם. הוחלפו, בין היתר, שלושה מסננים. לא עמדתי ליד הרכב, אז אני לא יודע אם עשו החלפה מלאה של שמן או עבדו עלי. השירות היה בסדר, למעט שבסוף אף אחד לא באמת ישב איתי על החשבון, אולי כי הגעתי ממש מאוחר.

ואגב, השחיטה האמיתית לא מופיעה בכלל בחשבון שהעליתי לכם, משום שלא היתה קשורה לטיפול: החלפתי פנס שמאל קדמי בשל סדק מקרוסקופי (נשמע לכם שבקושי רואים אותו...) שגרם לכניסת אדים (חניה בת"א, ככה זה) - 1500 ש"ח...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להתייחס למחירים, אני מבטיח לך ולכל באי הפורום שלא מדובר במחירי הפסד, אלא כמו בכל מוסך מורשה של כל רשת, מדובר במחירים מנופחים בד"כ.

 

לכן יש כמה דברים שאני שונא לקבל בחשבונית שלי:

נוזל שמשות - 8 ש"ח.

פקק לאגן - 17 ש"ח - מדובר בבורג פשוט.

ניקוי מנוע - 18 ש"ח. אם לא מדובר בשטיפה בקיטור אז זה כנראה אותו ספריי סקאי ששמים על המנוע אחרי טיפול - מעולם לא חייבו אותי על זה.

 

בקבוק של מים לוישרים של 4 ליטר עולה לי 10 ש"ח. הם שמים כמה טיפות של תמצית יחד עם מי ברז. זה לא עולה להם יותר משקל אחד. "פקק לאגן" כנ"ל ושאני לא אתחיל אפילו לדבר על הספריי המסריח הזה. הפרנציפ של החיוב כאן מעצבן. קחו לי 5 שקל יותר על השירות השנתי, שגם ככה הוא מנופח ואל תחייבו אותי על החרא הזה. זה נראה רע ומעצבן. מה גם שהמחירים של המי ברז האלו יחד עם הבורז המזופת הזה הולכים ועולים כל שנה.

 

ועוד דבר שאני שונא שדוחפים לי בלי לומר לי מראש זה החומר מסיר פיח - כלומר תוסף סטייל K44.

אם שואלים אותך מראש אם תרצה - אז זה בסדר. אם מכניסים לך את זה לרכב ואז מחייבים בלי לשאול, זה לא לעניין.

 

לסיכומו של דבר: ממליץ לכל אחד לקחת הצעת מחיר לתיקון לפני וככה להימנע מאי נעימות בסוף. (ולבקש שהיא תכלול מע"מ ועבודה - כי יש כמה כאלו שיודעים להדפיס לך הצעת מחיר ובסוף שהמחיר שיצא כפול הוא אומר לך שזה בגלל שההצעה לא כוללת מע"מ/עבודה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוח השיתוף, להלן עלויות של הטיפול שביצעתי לרכב שלי: GOLF GTI DSG 2011, במלאת לו שנתיים ו- 24.4K ק"מ, במוסך של צ'מפיון, לפני מע"מ -

 

עבודה

 

שרות החלפת נוזל בלמים: 78

 

נוזל בלמים: 37

 

 

בר, כבר תפסתי יותר מפעם אחת את אנשי צ'מפיון שלא החליפו נוזל בלמים אבל גבו את התמורה המלאה בעבור ההחלפה.

תסובב בחניה את ההגה מקסימום הצידה ותבדוק אם יש על הקליפרים סימנים שמישהו עבד שם (סימני רטיבות שנוגבה וגם סימני פתיחה על הניפלים) או שהמקום מאובק כרגיל, אם מאובק כרגיל אז דע לך שנוזל הבלמים שבמערכת לא הוחלף למרות שמדובר בעניין בטיחותי.

 

קרעתי להם את הצורה כשעשו לי את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שמודבר בעניין בטיחותי, היצרן ממליץ על החלפה בדרך כלל כל שנתיים ומשום מה בארץ זה לא מבוצע כמעט באף מוסך.

בדר"כ כלל פשוט מנקזים טיפה מהמיכל עצמו ומוסיפים נוזל, בלי לנקז אוויר ובלי להחליף את כל הנוזל במערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר, כבר תפסתי יותר מפעם אחת את אנשי צ'מפיון שלא החליפו נוזל בלמים אבל גבו את התמורה המלאה בעבור ההחלפה.

תסובב בחניה את ההגה מקסימום הצידה ותבדוק אם יש על הקליפרים סימנים שמישהו עבד שם (סימני רטיבות שנוגבה וגם סימני פתיחה על הניפלים) או שהמקום מאובק כרגיל, אם מאובק כרגיל אז דע לך שנוזל הבלמים שבמערכת לא הוחלף למרות שמדובר בעניין בטיחותי.

 

קרעתי להם את הצורה כשעשו לי את זה.

 

אני לא הייתי ממהר לשפוט לפי הבדיקה הנ"ל, אני מכיר מקום שדווקא מתי שמחליפים נוזל ועושים ניקוז אוויר והכל,

שוטפים את אזור הקאליפר והניפל של הניקוז.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להתייחס למחירים, אני מבטיח לך ולכל באי הפורום שלא מדובר במחירי הפסד, אלא כמו בכל מוסך מורשה של כל רשת, מדובר במחירים מנופחים בד"כ.

 

לכן יש כמה דברים שאני שונא לקבל בחשבונית שלי:

נוזל שמשות - 8 ש"ח.

פקק לאגן - 17 ש"ח - מדובר בבורג פשוט.

ניקוי מנוע - 18 ש"ח. אם לא מדובר בשטיפה בקיטור אז זה כנראה אותו ספריי סקאי ששמים על המנוע אחרי טיפול - מעולם לא חייבו אותי על זה.

 

בקבוק של מים לוישרים של 4 ליטר עולה לי 10 ש"ח. הם שמים כמה טיפות של תמצית יחד עם מי ברז. זה לא עולה להם יותר משקל אחד. "פקק לאגן" כנ"ל ושאני לא אתחיל אפילו לדבר על הספריי המסריח הזה. הפרנציפ של החיוב כאן מעצבן. קחו לי 5 שקל יותר על השירות השנתי, שגם ככה הוא מנופח ואל תחייבו אותי על החרא הזה. זה נראה רע ומעצבן. מה גם שהמחירים של המי ברז האלו יחד עם הבורז המזופת הזה הולכים ועולים כל שנה.

 

ועוד דבר שאני שונא שדוחפים לי בלי לומר לי מראש זה החומר מסיר פיח - כלומר תוסף סטייל K44.

אם שואלים אותך מראש אם תרצה - אז זה בסדר. אם מכניסים לך את זה לרכב ואז מחייבים בלי לשאול, זה לא לעניין.

 

לסיכומו של דבר: ממליץ לכל אחד לקחת הצעת מחיר לתיקון לפני וככה להימנע מאי נעימות בסוף. (ולבקש שהיא תכלול מע"מ ועבודה - כי יש כמה כאלו שיודעים להדפיס לך הצעת מחיר ובסוף שהמחיר שיצא כפול הוא אומר לך שזה בגלל שההצעה לא כוללת מע"מ/עבודה).

 

כשאתה יושב במסעדה אתה גם עושה לבעל המקום את החשבון שחבילה פסטה עולה לו 5 שקלים אז למה הוא לוקח עליה 48 שקל?! או כוס קפה בארומה עולה 15 שקל והיא עולה להם בחומרי גלם בקושי שקל - "מה, כולה קצת אבקה עם מים חמים". אני מטפל כל החיים במוסכי יבואן ורצוי המרכזיים. מטפל בצ'מפיון וביונדאי. יודע מראש שיעלה לי יותר ומגיע לשם דווקא בגלל זה. עוד זוכר את המוסכניק החאפר שאבי ז"ל תמיד היה משבח ואומר לי איזה נחמד הוא, אחרי שאבא שלי נפטר והייתי צריך למכור את הוקטרה שלו נהייה לי חושך בעיניים בין מה שהיה רשום שהמוסך החליף לבין מה שהיה ברכב בפועל. מעדיף לשלם יותר ולדעת ששמים לי חלקים מקוריים, שאני מקבל אחריות על החלק ועל העבודה ואם יש לי בעיה אז שיעמוד מולי בן אדם נורמלי ממחלקת שרות שאפשר לדבר איתו ולא איזה בלוי אחד עם ג'בקה שכל רגע יכולה לנחות לך על הראש אם אתה מתווכח יותר מדי. אני גם לא מאמין שמוסך יבואן מרשה לעצמו לחייב על שמן שלא הוחלף. אלה בדיוק הדברים שקורים במקומות מפוקפקים. העלויות הגבוהות במוסכי יבואן נובעות מגודל המערכת והמוסך, ארנונה גבוהה כי ממקמים אותם בפריים לוקיישן וכי יש שם מערכת של פקידות ומחסנאים ומכונאים ובוחנים ואנשי שרות וכו' וציוד מתקדם ונקי ומסודר ואת כל הדברים האלה מגלמים במחיר המכסה לאגן שמן ב-17 שקל. אם משהו נראה למישהו מופרך הוא לא חייב ללכת לשם. שילך למוסך מדרכה, יקחו לו חצי מחיר ויקבל רבע שרות. מוסכים ואנשים כמו רון אפשר למצוא ספורים ובודדים שגם נותנים עבודה מקצועית וגם מחירים הוגנים, הרוב, במקום להרוויח בחשבונית מרוויחים במקומות שהלקוח לא יודע. לבן אדם יש GTI, חדשה, זה לא רכב ששוה לנסות לחסוך 100 או 200 שקל בשביל שאיזה למך רמאי יגיד לו ששם לו נוזל בלמים בעוד ששפך פנימה פלמוליב לכלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי ממהר לשפוט לפי הבדיקה הנ"ל, אני מכיר מקום שדווקא מתי שמחליפים נוזל ועושים ניקוז אוויר והכל,

שוטפים את אזור הקאליפר והניפל של הניקוז.

 

נו - ומה אני כתבתי?

 

שנינו מסכימים שאם מישהו עבד על הקליפר אז ישארו סימנים: ניקוי נוזל בלמים, שטיפה או סימן על הניפל.

 

כשהקליפר מאובק אז אין ספק שלא עשו שם כלום, אם הוא שטוף אז אולי עשו את העבודה ואולי לא, אבל לפחות יש סימנים שנותנים בסיס לאמונה שנעשתה עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלפים

מסנן שמן: 144

המסנן מאוד יקר!

שמן מנוע: 265 (5W40)

גם השמן יקר.

מסנן אוויר: 121

מסנן אבק: 122

נוזל בלמים: 37

זהו מחיר של בקבוקון אחד. כנראה שלא רוקנו לך בכלל את הנוזל מהמערכת אלא ריעננו את הנוזל במיכל העודפים. צריך להתעקש על החלפת נוזל מלאה.

נוזל שמשות: 8

מיותר.

חומר מסיר פיח: 71

מיותר.

פקק לאגן: 17

17 שקל לחתיכת פלסטיק?!

 

המחירים לדעתי מאוד גבוהים, לדעתי שווה לך לרכוש חלפים עצמאית וללכת למוסך לא מורשה יבואן. אין טעם לטפל ברכב שיצא מהאחריות במוסך יבואן (אלא אם באמת יש תקלה מכנית שרק אצלהם יש את הציוד).

פילטר שמן לגולף עולה 12$.. תחשוב כמה רווח הם עושים על מכירה של פילטר אחד מסכן.

אתה יכול לרכוש 3 פילטרים (כולל משלוח) באותו מחיר. כנ"ל לגבי מסנן אוויר ומסנן למזגן (במידה ויש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...