Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ אופל אסטרה


chelsky26
שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הרכב הזה?

אופל אסטרה - CDX אוט' דיזל 2.0

האם הוא אמין? אף פעם לא היה לי רכב דיזל, האם דיזל טוב יותר\פחות מדלק

עלויות טיפול גבוהות\נמוכות?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיזל בכל מקרה מבחינת עלויות טיפולים יקר יותר לאחזקה מאשר רכב בנזין.

 

הדגם המדובר נחשב לאמין וחזק!

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיזל בכל מקרה מבחינת עלויות טיפולים יקר יותר לאחזקה מאשר רכב בנזין.

לא מדוייק. מחירי טיפולים זהים או אפילו מאט נמוכים יותר - אין פלאגים למשל, שמן מינראלי או חצי סינטטי (תלוי איזה מנוע - לא יודע איך זה באופל).

 

פותח שרשור לא ציין מאיזה שנתון הרכב המדובר. אבל אני מאוד התרשמתי מאסטרה חדשה - היא מרגישה איכותית ומנוע דיזל מרשים מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונת מעט^

 

אני מכיר את האסטרה בדגם הטורבו בנזין, יש לנו אחת בעסק. סה"כ רכב טוב, מעט שונה מהעדר, לא כ"כ את עיצוב הפנים סטייל החללית אבל איכות החומרים טובה והרכב נעים בשיוט.

 

דגם הדיזל נשמע גם כן אטרקטיבי. מנועי טורבו דיזל מאופיינים בזמינות כח מצויינת בסל"ד נמוך(בדגם הנ"ל 35 קג"מ כבר ב-1750 סל"ד:shock:) ובצריכה חסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בשנת 2001, השאלה אם דיזל זה כניסה למיטה חולה והרבה סיכון ועדיף ללכת על בנזין?

אף פעם לא היה לי רכב דיזל ולא מכיר מישהו שהיה לו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא היה לי רכב דיזל ולא מכיר מישהו שהיה לו

אז עכשיו אתה מכיר מישהו שיש לו דיזל והיה לו דיזל ואני לא יקח יותר בנזין. 8)

דיזל עדיף בכל פרמטר: חסכוני, חזק ואמין יותר באותו מחיר/נפח מנוע.

 

במקרה שלך מדובר על רכב שנת 2001 - אמינות תלוייה מאיך שטיפלו ברכב. ממליץ על רכב דיזל נפוץ יותר מקונצרן VAG, כגון אוקטביה, גולף או פולו. המחירים מאוד סבירים, מנוע 1.9TDI של VAG הוא מעולה ואמין מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו אתה מכיר מישהו שיש לו דיזל והיה לו דיזל ואני לא יקח יותר בנזין. 8)

דיזל עדיף בכל פרמטר: חסכוני, חזק ואמין יותר באותו מחיר/נפח מנוע.

 

במקרה שלך מדובר על רכב שנת 2001 - אמינות תלוייה מאיך שטיפלו ברכב. ממליץ על רכב דיזל נפוץ יותר מקונצרן VAG, כגון אוקטביה, גולף או פולו. המחירים מאוד סבירים, מנוע 1.9TDI של VAG הוא מעולה ואמין מאוד.

קודם כל תודה על התגובות והעזרה, בתור אחד שמכיר הייטב את הדיזל, ממה יש לי לחשוש?מה כדאי לבדוק יתר על המידה? האם הטיפולים באמת יקרים בהרבה כמו שכולם אומרים? האם הביטוח על רכב דיזל יקר משמעותית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפולים לא יותר יקרים יותר. מנועי דיזל בנויים להחזיק קילומטרז' רב יותר ממנוע בנזין, לכן צפה לרכב דיזל קילומטז' גבוה מרכב בנזין. ככל שקילומטרז' עולה ורכב נעשה זול יותר לרכישה כך רמת הטיפול בו יורדת. לכן ברכב 2001 יש מה לחשוש ומצב הרכב תלוי מאיך שנסעו בו וטיפלו בו. משאבת סולר, טורבו ומזרקים זה עסק לא וזול לדיזל, המכלולים אומנם לדיזלים מוצלחים לא בעייתיים (כגון מנוע 1.9TDI), אבל תלוי אילו חיים עבר הרכב ואם תיהיה בעייה במכלולים האלו צפה להוצאות יקרות.

יש לי דיזל עם מעל חצי מיליון קילומטר, הדיזל הקודם שהיה לי היו לו 400K קמ. הרכבים מטופלים ומדגמים מוצלחים - לא היו לי שום בעיות ואני ממשיך להנות.

אני לא יודע איך אופל דיזל מזדקנת. לגבי מרצדס וVAG - אני יודע שהם מזדקנים יפה ואם טופלו כראוי לא אמורות להיות בעיות מיוחדות. אם תקח פולו SDI הרכב יהיה לא ר חסכוני ביותר, אלא ג אמין מאוד ופשוט לאחזקה - אין לו טורבו.

 

מנוע דיזל טוב ללא בעיות מיוחדות עובר 700Kק"מ ודיזל מעולה מעל מיליון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיזל שעבר רק 170K? זה מאט מאוד. אני לא מכיר את הדיזלים של אופל, לא יודע איך הם מזדקנים, אבל משאבת סולר אחרי 170K - הייתי אומר זה קצת מאוד מוקדם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

בתור אדם שמחזיק רכבי דיזל כבר שנים רבות, יש לי כמה ספקות לגבי אמינות סיפורי המוכר.

1. 170 אלף ק"מ לרכב דיזל בן 12 זה נדיר מאוד. האם המוכר הציג לפניך תיעוד מסודר של הטיפולים מכל השנים, כולל רישום קילומטראז'?

2. בדרך כלל הבעיות במשאבת ההזרקה מתחילות אחרי 200 אלף ש"ח, יותר לכיוון 250. שוב פעם - חייב להיות תיעוד קילומטראז' בסדר טיפולים כרונולוגי.

3. משאבת ההזרקה ברכב הזה יקרה מאוד, הרבה יותר מ 3 אלפים לשיפוץ (למעשה, 7-8 אלף), והמשומשת כנ"ל.

 

 

המיטה החולה ברכב הזה יכולה להיות משאבת הזרקה, טורבו וגיר אוטומטי.

החשש שמוכרים את הרכב בגלל תקלה באחד המכלולים היקרים הוא ממשי.

תבדוק את הרכב טוב, גם לכיוון הסוכר שמנסה למכור רכב בעייתי ועם קילומטראז' לא אמיתי.

מקווה שטעיתי,

בהצלחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי שברכב הנ"ל היתה בעיה בגיר האוטומטי והוא מאוד מאוד יקר באופל במיוחד שמדובר במוסכי UMI .

חשוב לבדוק את הרכב טוב טוב בשביל שאחרי זה לא היה לך תיקונים בעלות הרכב :-D

בהצלחה.

גודשת מאיטליה...:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התור אחד שיש לו אסטרה דיזל 2001 יד ראשונה רכב מצוין עם יודעים איך לשמור עלוי חסכוני נוסע מצוין נסע כבר 241000 עשיתי מנוע בגלל טעות של החברה שלא שנה לך שהחום מנוע עולה וכך הלך המנוע קניתי מנוע מיבוא של אסטרה 2004 הממשיך להנות למרות ההשקעה במנוע לא היו שום בעיות במהלך כול השנים הרכב והגיר מצוין גיר אוטומט עשיתי לו טיפול כשהחלפתי מנוע וזהו נוח תבדוק שאין בעיה של הנע בבוקר כי החיישן של המחמימים עובד רק כאשר בטמפ בחוץ מתחת ל9 מעלות בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...