Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ליסינג חדש - פורד פוקוס סטיישן או יונדאי i30CW החדשה?


Yirg
שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני עומד להחליף בקרוב את הרכב (פוקוס 5 דלתות עם הרבה בעיות אמינות) ברכב חדש. אני מניח שתקנות הליסינג עלולות להחמיר עוד ועוד, והמחשבה שלי היא שאחרי הסיבוב הזה, כלומר בעוד 3 שנים, ארכוש את הרכב ואשאר איתו עוד 5 שנים לפחות. לכן למרות שמדובר ברכב ליסינג, כן חשוב לי שצריכת הדלק תהיה סבירה ושהאמינות תהיה גבוהה.

 

שתי המועמדות הן פוקוס סטיישן ויונדאי i30CW החדשה. מבדיקה ראשונית של הנתונים נראה שהיתרונות של הפוקוס הם במנוע יותר חסכוני ובאיבזור טוב יותר (אם כי מבין הגאדג'טים והחיישנים שיש בה אני לא רואה משהו שממש חשוב לי). אני מניח גם שההיגוי והשלדה יהיו עדיפים על אלה של היונדאי, בהנחה שהם דומים למה שיש לי בפוקוס העכשווית.

 

היתרונות של היונדאי הם בכך שמדובר בחברה עם רמת אמינות גבוהה יותר, לפחות לפי סקרי אמינות וניסיון (ספוראדי אמנם) של אנשים שאני מכיר. כמו כן מערכת האיוורור שלה לא מעצבנת כמו זו של הפוקוס, שבה פתחי האיוורור מכוונים ישר לידיים והסירקולציה מתבטלת אוטומטית אחרי חצי שעה. היונדאי קצרה בכמה ס"מ, אבל לא מספיק בשביל שזה יהיה יתרון של ממש. ברור לי שבשני המקרים אצטרך להתפשר על נוחות החניה שיש לי עם הפוקוס האטצ'בק.

 

אשמח לשמוע איזה רכב עדיף לדעתכם ומדוע.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את ה- I30CW החדשה אבל משהו שנאמר לי לגביה זה שאין כיסוי לתא מטען שלדעתי זו בעיה לא קטנה בכלל ושווה בדיקה.

 

מבחינת המלצה, אני מעדיף את היונדאי על הפוקוס קודם כל בגלל שהתכנון הפנימי שלה מרווח מאוד בשונה מהפוקוס שמרגישה צפופה וזאת למרות שמהמידות ניראה לי שהדגם החדש טיפה פחות מרווח מהקודם. סיבה נוספת היא שבפוקוס יש גיר רובוטי שהוא לא רע אבל לנסיעות בעיר ובעליות הוא לא כזה נעים, בנוסף הוא גם לא כזה זריז ולכן אם כבר עדיף גיר רגיל של 6 הילוכים שנותן העברה חלקה ותחושה נעימה והוא גם יחסית נחשב חסכוני.

 

בהקשר של אמינות אני בהחלט חושב שיש סיבה טובה לנטות ליונדאי, מעבר לעובדה שביונדאי המנוע והגיר סטנדרטיים והוכיחו את עצמם בניגוד לבעיות שמידי פעם צצות עם הגיר של הפורד, היונדאי גם פחות "משוכללת" שזה יכול להחשב כחסרון בהשוואה לפוקוס אבל דווקא אני רואה בזה יתרון לטווח הארוך מבחינת תחזוקה. לרעתה של יונדאי אפשר לציין שהם נוטים לזייף באיכות של חלק מהחומרים וייתכן בלאי גבוה יותר בדברים שאינם קריטיים.

 

לזכותה של הפוקוס אציין שהיא מאוד איכותית עם הנדסת אנוש גבוהה וגם רכב יחסית שקט. איזה רכב שלא תבחר בין השניים לא תפול ולדעתי מה שחשוב זו התחושה האישית כי לנושא האמינות בכל מקרה יש אלמנט של הימור ואי אפשר באמת לדעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עומד להחליף בקרוב את הרכב (פוקוס 5 דלתות עם הרבה בעיות אמינות) ברכב חדש. אני מניח שתקנות הליסינג עלולות להחמיר עוד ועוד, והמחשבה שלי היא שאחרי הסיבוב הזה, כלומר בעוד 3 שנים, ארכוש את הרכב ואשאר איתו עוד 5 שנים לפחות. לכן למרות שמדובר ברכב ליסינג, כן חשוב לי שצריכת הדלק תהיה סבירה ושהאמינות תהיה גבוהה.

 

שתי המועמדות הן פוקוס סטיישן ויונדאי i30CW החדשה. מבדיקה ראשונית של הנתונים נראה שהיתרונות של הפוקוס הם במנוע יותר חסכוני ובאיבזור טוב יותר (אם כי מבין הגאדג'טים והחיישנים שיש בה אני לא רואה משהו שממש חשוב לי). אני מניח גם שההיגוי והשלדה יהיו עדיפים על אלה של היונדאי, בהנחה שהם דומים למה שיש לי בפוקוס העכשווית.

 

היתרונות של היונדאי הם בכך שמדובר בחברה עם רמת אמינות גבוהה יותר, לפחות לפי סקרי אמינות וניסיון (ספוראדי אמנם) של אנשים שאני מכיר. כמו כן מערכת האיוורור שלה לא מעצבנת כמו זו של הפוקוס, שבה פתחי האיוורור מכוונים ישר לידיים והסירקולציה מתבטלת אוטומטית אחרי חצי שעה. היונדאי קצרה בכמה ס"מ, אבל לא מספיק בשביל שזה יהיה יתרון של ממש. ברור לי שבשני המקרים אצטרך להתפשר על נוחות החניה שיש לי עם הפוקוס האטצ'בק.

 

אשמח לשמוע איזה רכב עדיף לדעתכם ומדוע.

 

תודה!

 

 

אני נוסע על פוקוס סטיישן 1.6 - מרוצה מאוד מהרכב , שקט , מאיץ טוב (לא טורבו אבל אין בעיית ההאצה בניגוד לדור הקודם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את ה- I30CW החדשה אבל משהו שנאמר לי לגביה זה שאין כיסוי לתא מטען שלדעתי זו בעיה לא קטנה בכלל ושווה בדיקה.

 

מבחינת המלצה, אני מעדיף את היונדאי על הפוקוס קודם כל בגלל שהתכנון הפנימי שלה מרווח מאוד בשונה מהפוקוס שמרגישה צפופה וזאת למרות שמהמידות ניראה לי שהדגם החדש טיפה פחות מרווח מהקודם. סיבה נוספת היא שבפוקוס יש גיר רובוטי שהוא לא רע אבל לנסיעות בעיר ובעליות הוא לא כזה נעים, בנוסף הוא גם לא כזה זריז ולכן אם כבר עדיף גיר רגיל של 6 הילוכים שנותן העברה חלקה ותחושה נעימה והוא גם יחסית נחשב חסכוני.

 

בהקשר של אמינות אני בהחלט חושב שיש סיבה טובה לנטות ליונדאי, מעבר לעובדה שביונדאי המנוע והגיר סטנדרטיים והוכיחו את עצמם בניגוד לבעיות שמידי פעם צצות עם הגיר של הפורד, היונדאי גם פחות "משוכללת" שזה יכול להחשב כחסרון בהשוואה לפוקוס אבל דווקא אני רואה בזה יתרון לטווח הארוך מבחינת תחזוקה. לרעתה של יונדאי אפשר לציין שהם נוטים לזייף באיכות של חלק מהחומרים וייתכן בלאי גבוה יותר בדברים שאינם קריטיים.

 

לזכותה של הפוקוס אציין שהיא מאוד איכותית עם הנדסת אנוש גבוהה וגם רכב יחסית שקט. איזה רכב שלא תבחר בין השניים לא תפול ולדעתי מה שחשוב זו התחושה האישית כי לנושא האמינות בכל מקרה יש אלמנט של הימור ואי אפשר באמת לדעת.

 

אכן אין כיסויי תא מטען. מדהים איך יונדאי הפשיטו את הרכב ביחס ל I30 CW דור קודם שם היה חיבור USB, גג נפתח, כיסויי גלילה לתא מטען, כיסי איחסון בגב המושבים הקדמיים, כל אלו לא קיימים ב I30 CW החדשה. מה חושבים שם ביונדאי? אותי הם הפסידו. אני אקח פוקוס סטיישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס בינתיים מוכיח את עצמו עם בעיות אמינות.

שמן ברקסים שנעלם, בעיות בגיר ובמחשב המנוע.

אם היית מחזיק רק לליסינג הייתי אומר - אל תחשב פעמיים, פוקוס. יותר כוח, יותר אחיזה ואבזור יותר גימיקי.

אבל לדרישות שלך אני אומר אל תחשוב פעמיים - i30CW (או שמא i35CW?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אין כיסויי תא מטען. מדהים איך יונדאי הפשיטו את הרכב ביחס ל I30 CW דור קודם שם היה חיבור USB, גג נפתח, כיסויי גלילה לתא מטען, כיסי איחסון בגב המושבים הקדמיים, כל אלו לא קיימים ב I30 CW החדשה. מה חושבים שם ביונדאי? אותי הם הפסידו. אני אקח פוקוס סטיישן.

 

באמת מוזר, אני שמח שהחלטתי על ה- I30CW הדור הקודם כי כפי שנאמר פה, לליסינג פוקוס בחירה טובה כרכב פרטי לא הייתי רוצה לקחת סיכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם אתה יכול לקבל רנו מגאן סטיישן - מרווחת יותר מהפוקוס וה-I30CW ובצרוף מנוע הטורבו דיזל צפוייה להיות חסכונית משמעותית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם אתה יכול לקבל רנו מגאן סטיישן - מרווחת יותר מהפוקוס וה-I30CW ובצרוף מנוע הטורבו דיזל צפוייה להיות חסכונית משמעותית.

האם המגאן סטיישן דיזל בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, עם מנוע דיזל, גיר כפול מצמדים ותג מחיר של 130,000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף לבחור ברכב שקיים סיכוי שארצה לקנות לאחר חוזה הליסינג הזה, מה שלא ייקרה עם רנו.

 

זה שאין כיסוי לתא המטען ביונדאי זה חיסרון משמעותי. לא ברור לי מה גרם להם לוותר על תכונה כזו ברכב ברמת מחיר הזו. אפילו במכונית מיני זה וויתור לא סביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כיסוי תא מטען ב-i30cw כסטנדרט.

לפי מה שנאמר לי אתמול על ידי נציג רשמי של היבואן, כל הרכבים יגיעו עם כיסוי תא מטען מקורי. היה מספר קטן של רכבים שהגיעו ארצה בלי הכיסוי והלקוחות שרכשו אותם יקבלו כיסוי בהקדם.

 

ולגבי הרכב - ברגעים אלו ממש אני עושה עליו נסיעת מבחן ארוכה. מה אגיד, רכב משפחתי נהדר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...