Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לפני קניה מרצדס c220 2001\2001


doronhh
שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מניח שהכוונה שלך לדגם W203. הרכב אמין מאוד אם טופל כראויי ויכול לשרוד הרבה מאוד קילומטרים.

יש חבר פורום שבבעלותו רכב מדגם כזה, הוא יוכל לתת לך יותר אינפורמציה. בכל מקרה הרכב שאתה מעוניין לרכוש מונית לשעבר, לפי גיל הרכב הקילומטרז' שתמצא בדרך כלל יהיה הסביבות 600K ויותר. אומנם מחיר נמוך ועליות אחזקה סבירות, אבל תשאיר בצד מספיק כסף ליישור קו, רק צמיגים ומצבר יכולים לעבור 3K, תוסיף לזה טיפול גדול של עוד כ1K. אם מערכת קירור מים עייפה ודרושה החלפת צנרת (הגיוני לגיל כזה), תכין עוד אלפיה, משאבה ושאר מכלולים עוד אלפיה ויותר. מילים אחרות כאשר אתה קונה את הרכב אתה צריך לפחות 7K לשמור בצד. בגלל שמחיר יישור קו יהיה מחיר משמעותי מעלות הרכב, אני ממליץ לצבור קצת כסף כדי תוכל להתקדם הרבה בשנתון ולקנות אחת הרבה יותר טריה.

זה רכב מורכב, אם לא טופל כראויי יהיו לך בעיות יקרות לתיקון, כאשר אתה קונה רכב כזה יחסית חדש ישר מידיים של נהג מונית שטפל ושמר על הרכב הסיכון הבה יותר קטן. אני כבר ראיתי קומבינות במרצדסים: למישהו היו בעיות עם מערכת חימום בסאלון והוא התקין ברז של גינה, היו בעיות עם אור גבוה הוא התקין מפסק חיצוני לאור גבוה, היו בעיות עם חוטי הצתה הוא ניסה לתקן עם איזולירבנד, מישהו "תיקון" מאוורר חשמלי על ידי כבל חשמל מבית וחיבר את המאוורר לאורות, אם אין אורות אין קירור למנוע. צריך לחפש רכב במצב מקורי.

 

מרצדס קונים רק מבן אדם שהיה לו כסף לתחזק את הרכב ולא מאנשים שגירדו שקל אחרי שקל וקנו את הרכב בשביל שופוני ואין להם אפילו כסף לסולר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום אני מעוניין בקניית מרצדס דיזל c220 שנת 2000\2001 שאלותי הן: א. תקלות נפוצות

ב.אמינות

ג.עלויות טסט

ד.עלויות אחזקה

ה.ק"מ לליטר

אבא שלי מכר את שלו לפני שבוע - מודל 2001 עם 333k קילומטר בלבד עם עבר של מונית.

אמינות טובה מאוד לרכב בן 11, ורוב התקלות היו כתוצאה מבלאי.טסט בסביבות ה-1700 ש"ח, וצריכת סולר מצויינת עם ממוצע של 1 ל-15,16 קילומטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...