Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו 2009 שווה מתיחה בתקציב?!


H.C.B
שימו לב! השרשור הזה בן 4166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לא מזמן התייעצתי לגבי רכב בסביבות ה40 אלף שח והמליצו לי על הסיריון מבחינת חסכון אמינות וכו'..

אני כל יום נכנס לפורום וקורא המלצות,

נתקלתי בפיאט בראבו 2009, הבנתי שב2009 הרכבים האלה הגיעו בדגם הכי מאובזר,

הרכב עם גיר רובוטי וחסכוני בדלק,

אני מחפש צריכת דלק סבירה (1 ל15-16 בערך) ושהרכב לא יהיה מסורס כמו רוב הסופרמיני בסכום הזה,

שמתי לב שהרכב נמכר סביב ה50 אלף שח ואפילו מצאתי באוויס בבורסה בתל אביב 2 כאלה שרוצים עליהם 49 בתור התחלה,

 

אשמח לשמוע חוות דעת על האוטו הזה,

והאם הוא שווה תוספת מ40 לטובת אבזור יופי וחווית נהיגה?!

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תיקח בחשבון שב-2009 הגיע המשלוח הראשון בלי בקרת יציבות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאיציק אמר - הרכב מודל 2009 מאוד מפואר ומלא פינוקים אבל ללא ESP ועם 4 כ"א בלבד.

אני לא בטוח אם גרסאות ההשכרה באות עם כל האבזור של כאלו שנמכרו לידיים פרטיות, אתה צריך לבדוק זאת.

ביצועים טובים יש ויש, אבל צריכת דלק 1:15-16 לא תקבל מהרכב, אלא אם אתה כמעט לא נכנס לעיר ולא עומד בפקקים.

הגיר הרובוטי סביר, אבל לא חלק כמו ה-DSG.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרבית המכוניות שהגיעו לחברות ההשכרה הן ברמת הגימור הנמוכה (DYNAMIC), אבל יש גם כמה מהרמה הגבוהה (SENSATION).

חשוב להדגיש שגם רמת הגימור הנמוכה לא בדיוק נמוכה - היא נבדלת מהגבוהה בכך שאין לה חלונות אחוריים מושחרים, פנסי ערפל + עוקבי פנייה, בקרת שיוט, כפתורי תפעול הרדיו מההגה וחישוקי סגסוגת עם צמיגים במידה גדולה יותר.

מערכת BLUE & ME הוצעה כאופציה רק ברמת הגימור SENSATION.

את בקרת האקלים המפוצלת, יציאת המזגן לספסל האחורי, מחזיק הבקבוק המקורר, מחשב הדרך, המנוע הגיבור, הבלמים המצויינים (כדאי להקפיד על רפידות של BOSCH, התחליפיות של REMSA פחות מוצלחות) ושאר האבזור תקבל כבר בגירסת הבסיס.

 

יש לי פיאט בראבו שעברה אצלי יותר מ-50K ק"מ. ללא ספק, הרכב הוא תענוג אמיתי שנסחר במחיר בדיחה ביחס לתמורה שהוא נותן. ממליץ בחום!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, הרכב שלך ידני או עם גיר רובוטי? אשמח גם לדעת אם יש לך מושג מאיזו שנה הגיעו הרכבים האלה עם HILL HOLDER, ועד כמה "נורא" לנסוע בלעדיה (עם הרובוטי בעיקר, בידני אני מכירה...).

ב2009 נדמה לי שכל הרכבים שהגיעו היו מדגם magnifico, שהוא מאובזר להפליא, אבל אכן עם חסרונות בטיחותיים כפי שנכתב.

 

אגב, יש בראבו "מוחלשות" שהן לא 1.4 או לא טורבו?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה "נורא" לנסוע בלעדיה (עם הרובוטי בעיקר, בידני אני מכירה...).

 

הרכב יתדרדר בפרק הזמן שתעזבי את הברקס עד לרגע בו תלטפי את הגז, כמו בידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי הוא רובוטי. HILL HOLD קיים בכל רמות הגימור למעט MAGNIFICO. ברכב בעל תיבה ידנית זה פיצ'ר נחמד. ברכב בעל תיבה רובוטית, בהיעדר יכולת לשלוט במצמד באופן בלתי אמצעי, זה חובה.

למיטב ידיעתי, הבראבו החדשות שנמכרות כיום הן אטמוספריות (90 כ"ס). הבנתי שה-T-JET אינו מיובא כרגע.

אני באמת מקווה בכל לבי שמדובר בשמועה זדונית ותו לא, אחרת אלה חדשות באמת עצובות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הESP וה4 כריות אוויר בלבד אני יודע ולוקח בחשבון,

המאמץ בתקציב הוא לעלות מסופרמיני כמו סיריון גטס וכו' לפיאט בראבו שאני מאמין נותנת תמורה יותר טובה,

מה הצריכת דלק האמיתית שלה?

מזה הHILL HOLD?

הבנתי שב2009 הגיע דגם אחד ויחיד והוא הדגם הכי מאובזר, אני טועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת ה-hill hold היא חלק ממערכת ה-ESP/ASR ולכן לא קיימת בדגמי 2009. אני גם ככה רגיל לזנק בעלייה עם בלם יד כך שאני לא מתרגש מהעדר המערכת.

לגבי רמת הגימור ב-2009 - לי יש רכב שנקנה על ידי גורם פרטי וכולל חישוקי 16 קלים, חלונות כהים, מזגן מפוצל, שליטה מההגה וכו'. אני לא יודע אם גרסאות ההשכרה באות עם אבזור דומה, אבל זה משהו שאפשר פשוט לראות שבאים לבדוק את הרכב.

בראבו אטמוספרית היא פשוט מחדל, 90 כ"ס על טון ורבע זה לא להיט. מנוע הטורבו הוא הסיבה העיקרית שהופכת את הרכב לעסקה כל כך טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

HILL HOLD

הדגם שהגיע ב-09' הוא מגניפיקו. הוא אכן מכיל את כל האבזור למעט בקרת היציבות על כל נגזרותיה (ASR ו-HILL HOLD).

ניתן לזהות חיצונית את הגירסה הזאת באמצעות ידיות הדלתות החיצוניות ומסגרות החלונות שמצופות כרום. בתא הנהג הגירסה הזאת נבדלת משאר הגירסאות בכך שיש מאחורי ההגה מנופים להעברת הילוכים ושאין כפתור ASR OFF מתחת לכפתור ה-CITY של ההגה (משמאל לרדיו).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרבית המכוניות שהגיעו לחברות ההשכרה הן ברמת הגימור הנמוכה (DYNAMIC), אבל יש גם כמה מהרמה הגבוהה (SENSATION).

חשוב להדגיש שגם רמת הגימור הנמוכה לא בדיוק נמוכה - היא נבדלת מהגבוהה בכך שאין לה חלונות אחוריים מושחרים, פנסי ערפל + עוקבי פנייה, בקרת שיוט, כפתורי תפעול הרדיו מההגה וחישוקי סגסוגת עם צמיגים במידה גדולה יותר.

מערכת BLUE & ME הוצעה כאופציה רק ברמת הגימור SENSATION.

את בקרת האקלים המפוצלת, יציאת המזגן לספסל האחורי, מחזיק הבקבוק המקורר, מחשב הדרך, המנוע הגיבור, הבלמים המצויינים (כדאי להקפיד על רפידות של BOSCH, התחליפיות של REMSA פחות מוצלחות) ושאר האבזור תקבל כבר בגירסת הבסיס.

 

יש לי פיאט בראבו שעברה אצלי יותר מ-50K ק"מ. ללא ספק, הרכב הוא תענוג אמיתי שנסחר במחיר בדיחה ביחס לתמורה שהוא נותן. ממליץ בחום!

 

למיטב ידיעתי גירסאות הגימור שהבאת למעלה אינן רלבנטיות לשנת 2009, אלא רק החל מ 2010. בשנת הדגם 09 הובאה המגניפיקו שהיא גירסה מעוטרת כרום ובעלת חישוקים קלים שונים, של הסנסיישן המאוחרת יותר. כמו כן למגניפיקו הרובוטית, מנופי הילוכים מאחורי ההגה שלא תמצא בסנסיישן. נדמה לי שהגירסה הבסיסית לא יובאה ב 2009. מה שאין ב 2009, כפי שכבר צוין כאן היא מערכת ESP.

מדובר באוטו מעולה, מאוד מהנה, נוח ונעים לנסיעה. מה שלא הפריע לו להיכשל כאן באופן כמעט חסר תקדים מבחינה שיווקית ומכאן מחירו המאוד צנוע בשוק המשומשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא הצליח כל כך גם באירופה, למרות ששם הוא גם צויד במנועי דיזל מעולים.

ככל הנראה פיאט לא ימשיכו את הקו של מכונית סגמנט C "קלאסית" שאמורה להתחרות ראש בראש עם הגולף ומחוץ לאירופה יציעו את הדודג' דארט שמבוססת כבר על הפלטפורמה החדשה ועם גיר חדש.

 

ירידת הערך היא בכיה למי שקנה כחדש אבל מי שרוכש יד שניה נהנה מרכב ברמה של הגולף TSI-122 ב-20K פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא הצליח כל כך גם באירופה, למרות ששם הוא גם צויד במנועי דיזל מעולים.

 

למה, בעצם?

חבר לעבודה שהיה בצפון איטליה לא מזמן, סיפר שהוא ציפה לראות מלא פיאטים ובמקום זה ראה המון גולף. מילא בארץ, אבל מה הסיבה שהבראבו לא תפסה באירופה?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאורך מס' עשורים הגולף ביססה את המעמד שלה כברירת המחדל למי שמחפש לקנות משפחתית קטנה. VAG השכילו להציע את הגולף במגוון עצום של רמות גימור ומנועים שבעצם סגרו את רוב הפינות של השוק הזה. העיצוב מאוד סולידי ולא מרגיז אף אחד והאמינות סבירה למדי. שמירת הערך בהתאם ומתברר שזה חשוב גם לרוכשי המכוניות באירופה. כל מכונית בקטגוריה נמדדת מול הגולף וכל משפחתית קומפקטית חמה מול הגולף GTI.

 

לפיאט אין ניסיון טוב עם מכוניות משפחתיות, הריטמו, טיפו, בראבה והסטילו כולן לא התקרבו לרמה של הגולף מבחינת איכות הבניה והאמינות. כל אחת מהן הייתה בעייתית באספקט כזה או אחר והתוצאה הייתה התפיסה המקובלת "שפיאט לא יודעים לבנות מכונית משפחתית".

 

עם הבראבו II פיאט ניסו ללכת על בטוח. העיצוב שואב מהקו שג'יוג'ורו התווה לפונטו (ולפני כן למזארטי) אולם שומר על איפוק אלגנטי. גם הסאלון שלוקח הרבה מהפונטו, מאוד שמרני בעיצובו ונעדר דימיון משפחתי לאלפא-רומיאו לדוגמא.

המנועים כאמור מיישרים קו עם הגולף באופן כמעט מוחלט הן בבנזין והן בדיזל. תיבת ההילוכים הרובוטית של פיאט מתקדמת פחות משל VAG, אולם בכל מקרה לא תופסת אחוז ניכר מהמכירות באירופה.

לבסוף - איכות הבניה והאמינות של היצרן האיטלקי השתפרה מאוד בשנים האחרונות והבראבו היא אחת מהמכוניות שאמורות לשאת את דגל אמינות זה.

 

אבל שאתה הילד החדש בשכונה ומודדים אותך מול המקובל של הכיתה, אתה תמיד תהיה בבעיה. whatcar האנגלי הרג את הרכב והאמת לא הבנתי למה -

הם ציינו שהמנועים טובים ונתנו 3/5 - הגולף קיבלה 4/5

הנסיעה קופצנית ולא ספורטיבית 2/5 - הגולף מציעה שילוב של נוחות וספורט 5/5

רעשי רוח 3/5 - הגולף שקטה ונעימה 4/5

מחיר זול אבל יש ירידת ערך 3/5 - הגולף לא זולה אבל שווה את זה 4/5

איכות ואמינות 1/5 על סמך דירוג המותג וגם הגלל פאנלים רופפים ופלסטיק לא איכותי (שאני לא מצאתי ברכב שלי) - הגולף כמובן 4/5

בטיחות - הפיאט 4/5 והגולף 5/5 - למה? לא ברור.

מאחורי ההגה - הבראבו קיבלה 2/5 בגלל בעית ראות לאחור (שאכן קיימת) והגולף כמובן 5/5

מרחב הפנים - בדקתי ואין יתרון משמעותי לאף אחת מהן - כמובן שהבראבו מקבלת 2/5 והגולף 3/5

הכוונה די ברורה. או שיש כאן bias מאוד חזק או שהבוחן של whatcar שהלך לבדוק את הגולף קיבל בטעות מפתחות של רולס-רויס.

 

כך שהבראבו נידונה לכישלון כבר על שולחן השרטוט. זה בסדר מבחינתי משום שאין לי שום סנטימנט לשום מותג וככה יכלתי לקנות משפחתית 1.4 טורבו מאובזרת ב-25K פחות מהגולף. שיחשבו שאני נוהג בפונטו מגודלת ושעשיתי עסקה דבילית. לא מזיז לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...