Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח אישי על יונדאי I25 -מליסינג


orel86
שימו לב! השרשור הזה בן 2951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,

זאת פעם ראשונה שאני נותן חוות דעת על רכב אז מקווה שתהנו:)

 

לאחר נהיגה על רכבי אודי (שנת 2001+2004 מנועי 1800+מנוע 2000) קיבלתי לא מזמן רכב מהעבודה מסוג יונדאי i25 מנוע 1400 ארבעה הילוכים טיפטרוניק ורציתי לדווח ולשתף אותכם חברי הפורום היקרים בחויית הנהיגה ברכב לאחר 2500 ק"מ שעשיתי עם הרכב+נסיעה לאילת .

 

אז ככה אתחיל מסקירה כללית על הרכב מבפנים ומבחוץ.

 

פנים וחוץ הרכב:

 

הרכב עצמו הוא יפה למראה מקדימה מרשים מאוד ומאחורה טיפה צר ולא פרופורציונאלי אבל בצורה נסבלת,תא המטען של הרכב גדול כ 465 ליטר ככה שמי שקיבל רכב מקבוצה B וצריך רכב גדול לדעתי הוא המועדף דלתות הרכב כמו נייר וקצת פחד שלא תיתלש הדלת .

פנים הרכב מאוד נעים למראה למרות שכל הרכב מאיר בצבע כחול שזה קצת מעצבן,

הרכב מאובזר יחסית יפה ליונדאי אקסנט (מדובר במתיחת פנים והוספת שם אך זאת עדיין אקסנט) מערכת קוראת MP3 ,יציאת aux ויציאת USB , אהבתי את עיצוב ההגה המודרני חללי קצת אך ההגה עשוי כולו פלסטיק קשיח לא נעים למגע וגל כל חלל הרכב עשוי מפלסטיק לא נעים ,אין רמקולים מאחורה אך ורק מקדימה .

המזגן מקרר לא רע בכלל ,מושבי הרכב לא נעימים למגע -עשויים ממעיין סוג של ניילוןי, מושבי הרכב יחסית נוחים ומתכווננים לגובה וגם קדימה ואחורה ,יש משענת יד שממוקמת קצת אחורה שזה לא הכי נוח למי שרגיל למשענות יד , מאחורה הרכב מרווח והמושבים יחסית נוחים ואין מחיצה ליושבים באמצע ככה שזה אחלה, יכולים לשבת 3 אנשים מבוגרים בצורה נוחה .

 

ביצועים :

 

אתן לכם חוות דעת מעורבת גם מהנסיעה לאילת וגם בנסיעה יום יומית,

מנוע 1400 4 הילוכים 109 כוח סוס.

הנסיעה ברכב מלווה ברעשי כביש וכל מהמורה מורגשת בכביש אך למרות כל זה הנסיעה יחסית נעימה וברגע שמגיעים לכביש ללא מהמורות הנסיעה נחמדה מאוד.

בכביש מהיר ובשיוט כשהרכב מעלה בהדרגה מהירות הרכב מגיב יחסית טוב ומגיע למהירויות גבוהות יחסית בקלות ללא רעידות ללא השתעלויות וללא רעשי מנוע נוראיים כמו שחשבתי,

מבחינת תצרוכת דלק המצב הכי אופטימלי שהגעתי איתו הוא אחד ל 10.5

אך לצערי עניין הרעשי רקע של הכביש והרוח אינם נעלמים ומורגשים מאוד אך עם מוזיקה הכל נעלם:)

אך אם תרצו לבצע קיק דאון ותרצו להגביר מהירות כדי לעקוף קצת קשה לו וישמעו רעשי עצבנות ממנוע ה 1400 שלו.

בהרי אילת המצב מקצת מבאס הטיפוס בהרים עם הרכב מגיע למצב שממש קשה לו לעלות וכל רוח צדדית מוציאה אותו מאיזון ,

רק לאחר לחיצה רצינית וממושכת על הגז הרכב מתחיל להגיב ואפילו דיי נחמד .

 

סיכום,

סהכ אני די נהנה מהרכב

חיובי:

והנסיעה שלו חביבה בהחלט מראה יפה ומכובד ונסיעה סבירה בהחלט לרכב מקבוצה B עם מנוע 1400 ו4 יחסי העברה תא המטען שלו מצויין והרכב יחסית מאובזר והמזגן מצויין

 

שלילי:

רעשי רקע שנשמעים לכל אורך הדרך אם זה מהכביש ואם זה מהרוח , הרכב מאוד פלסטיקי והרכב מאוד קליל וזה נותן קצת תחושה של חוסר ביטחון מנועה מתאמץ מאוד ומרעיש מאוד כאשר נדרש לקצת מעל הלחיצת גז הסטנדרטית או בעליות .

חשבתי שצריכת הדלק תהיה קצת יותר חסכונית אבל מדובר על רכב שאוהב דלק 10.5 ק"מל זה המקרה הטוב שאני הגעתי איתו.

 

חג שמח לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה רבה על הסקירה, מבחינת ביצועים נשמע דומה מאוד לקיה ריו שלנו..

אני חייב לציין שמבחינת עיצוב אני חושב שהI25 נראית די טוב, אני אישית אהבתי

לגבי צריכת דלק, מה זאת אומרת מצב אופטימלי, אתה עם רגל כבדה על הגז? מסלול משולב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

 

מצב אופטימלי זה אומר שאני נוסע ברכב ללא רגל כבדה במצב שיוט בבין עירוני וללא יותר מדי ברעקס גז בעירוני (תכנון נכון של נסיעה) ונסיעה עם מזגן כי מה לעשות חייב מזגן .

כשניסיתי ללחוץ על הגז לתת קיק מה שנקרא זה בא בליווי של רעשים ותזמורות מתוך המנוע .

האוטו אכן נראה יפה מאוד ולא מביישת את יונדאי בכלל (מקדימה) מאחורה לטעמי הוא לא הכי פרופורציונאלי כי הוא צר , אם הוא היה מעט יותר רחב הוא היה פיקס גם מאחורה.

אבל סהכ רחב נחמד ועושה את העבודה ביחס לקבוצה B

 

תודה רבה על הסקירה, מבחינת ביצועים נשמע דומה מאוד לקיה ריו שלנו..

אני חייב לציין שמבחינת עיצוב אני חושב שהI25 נראית די טוב, אני אישית אהבתי

לגבי צריכת דלק, מה זאת אומרת מצב אופטימלי, אתה עם רגל כבדה על הגז? מסלול משולב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמת שכן אבל אני לא אהבתי בכל את הגרסאת סדאן ,

אני אישית מעדיף את הסיאט איביזה כי אני חובב מכוניות VAG (לצערי אין במלאי ואצלינו במקום להזמין חדש מביאים רכב שיש במלאי) אבל המושבים של האיביזה לא ממש נוחים ממה שאני זוכר כשעשיתי נסיעת מבחן בסוכנות על איביזה 2012 TSI(כי חשבתי שאקבל איביזה) אז אולי איכשהו זה מתאזן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1:10.5 ירחם השם! הניסאן מקסימה שלי עשתה 1:12 מחוץ לעיר ו 1:8 בתוך העיר.

משהו במספרים שלך לא מסתדר לי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב באמת נראה טוב מבחוץ, אישית העיצוב של יונדאי מוצא חן בעיני, וגם בפנים תא הנוסעים נעים ומאובזר. אבל בזה מסתיימים היתרונות של הרכב כי הביצועים שלו כולל האצות התנהגות דינימית וצריכת דלק הם לא מהמובילים בקבוצה אם להיות עדינים. בסך הכל רכב לא רע למי שאין יותר מדי ציפיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים,

בקטגוריית הליסינג קבוצה b הוא כמעט הכי טוב ולמה?

עיצוב חיצוני ופנימי הכי יפה לדעתי,הכי גדול מבין כולם ולא כמו מאזדה 2 סדאם שזה מאזדה2 רגילה עם בגאז זה ממש רכב סדאם כמעט מלא. התנהגות כביש זהה לשאר המכוניות בקטגוריה

היחידה שנותנת פייט מעל כולם בהתנהגות כביש היא סיאט איביזה tsi אבל לא מצטיינת במרווח פנים ולא במרווח תא מטען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1:10.5 ירחם השם! הניסאן מקסימה שלי עשתה 1:12 מחוץ לעיר ו 1:8 בתוך העיר.

משהו במספרים שלך לא מסתדר לי.

רכב חברה. אומר לך משהו?

אם הקליאו שלי הייתה רכב חברה היא הייתה עושה 1:9 בעיר, 1:13 מחוץ לעיר ומשולב 1:11, בגלל שהיא רכב פרטי היא עושה בעיר 1:12-1:13, מחוץ לעיר 1:18-1:19 ומשולב 1:15.

 

כמו שבצבא אחד המפקדים שלי התלונן שהi10 שלו אוכלת 1:14, אבל הוא משאיר את הרכב מונע סתם, וסוחט אותו ברמזורים ובנסיעות בבסיס, מה הוא ציפה? :roll:

 

חוץ מזה, נראה לי מוגזם, הi25 צריכה לסחוב טוב עם המנוע שלה, נהגתי על i20 שיש לה מנוע 1.4 עם 100 כ"ס והיא סוחבת יפה מאוד, לא הגיוני שלi25 עם תוספת של 9 כ"ס, כל כך קשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהמתואר מעלה נראה שה-I20 עדיפה בהכל מלבד תא המטען. כמו שאמרו מעלי, ה-I20 סוחבת היטב גם עם מנוע 1.4, יחסית שקטה, בנויה היטב ובעלת סביבה שנעים לשהות בה, די חסכונית (יחסית לרכב אוטומטי קונבנציונלי) ובאופן כללי סופרמיני מוצלחת למדי.

בקיצור, נראה שמדובר ברכב שהוא, כמו שכתבו במגזין אוטו לפני הרבה שנים, "לחובבי הז'אנר" (מי שממש חייב מבנה סדאן במחיר נמוך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנהיגה ב-I25 מספםר פעמים (לא מבוטל) -

יונדאי עשו קפיצת דרך רצינית בשנים האחרונות, וה-I25 לא דומה בכלום (מבחינת עיצוב חיצוני, אינטריור ואיכות הגימור) לאקסנט.

המזגן מקרר יותר מטוב, הגימור נאות ונעים לעין, הנסיעה שקטה למדיי אם לא דורשים מהמנוע קצת יותר. זה כבר לא רכב "בסיסי" ( ביותר) אלא "עלה" מדרגה. זו התרשמותי.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנהיגה ב-I25 מספםר פעמים (לא מבוטל) -

יונדאי עשו קפיצת דרך רצינית בשנים האחרונות, וה-I25 לא דומה בכלום (מבחינת עיצוב חיצוני, אינטריור ואיכות הגימור) לאקסנט.

המזגן מקרר יותר מטוב, הגימור נאות ונעים לעין, הנסיעה שקטה למדיי אם לא דורשים מהמנוע קצת יותר. זה כבר לא רכב "בסיסי" ( ביותר) אלא "עלה" מדרגה. זו התרשמותי.

זה מה שקרה ברוב הרכבים של קיה ויונדאי, היו את הרכבים בתקופה שבין המעברים, כמו היונדאי מטריקס, שהוא די משעמם ומכוער, לא חסכוני בדלק וכו', אבל בסך הכול עושה רושם שהוא רכב אמין. (אם אני זוכר טוב הוא מבוסס על מנוע וגיר של האלנטרה).

 

יונדאי אף פעם לא סבלה מבעיות אמינות, אבל איכות תא הנוסעים, הבטיחות וצריכת הדלק לא היו בראש. כעת איכות תא הנוסעים בדגמים שלה (לא בהכרח כולם) לא מביישת מכוניות אירופאיות, הבטיחות מצוינת (השוו לאירופאים), נוחות הנסיעה השתפרה, האבזור השתפר, צריכת הדלק גם כן.

 

קיה לדעתי עשתה ב2008-2009, את מה שסקודה עשתה בשנת 2000, שני היצרנים הללו סבלו מתדמית נוראית בשוק הישראלי, ולאחר שנרכשו על ידי שני מותגים ששיקמו אותם (יונדאי וVW בהתאמה), הם שיפרו את הכול, למרות שעדיין יש היום אנשים שיעקמו את הפרצוף שישמעו קיה (ואם תגיד להם יונדאי - יגידו אחלה רכב, וזה מצחיק, כי מדובר באותם מכלולים ועכשיו גם אותה אמינות), ואפילו יעקמו פרצוף על סקודה, למרות שהן הראו אמינות גבוהה בתור מוניות, מכוניות משטרתיות, מורי נהיגה וכו'.

 

 

זה כמו שנסעתי ונהגתי בi20 של קרובי משפחה שלי, כשהייתה לי גטס, ראיתי את השיפור בהכול.

כמו שאפשר לנסוע בסקודה פליסיה של סוף שנות ה-90, ולנסוע בפאביה שהגיע אי שם בתחילת שנות ה-2000, ולגלות הבדלים עצומים בכל דבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית הראשונה של יונדאי שעמדה בקו אחד עם הטובות שבמיתחרותיה היתה ה I30.

ה I20 וה I25 לא עמדו ברמה שלה; זה לא שהן מכוניות גרועות, אבל בהחלט מדובר בנסיגה תיכנונית, אולי בשל העובדה שהן מיועדות לפלחי שוק שונים ולשיווק במדינות מתפתחות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני ממש לא מתיחס לרכב כרכב ליסינג אלא מתיחס אליו כמו הרכב שלי,

ואני ממש לא ״קורע ״אותו אם היית קצת מכיר אותי היית רואה איך אני מתיחס לכל המכוניות שליוגם לרכב הזה כאילו היה שלי וכל מה שתיארתי היה תוך כדי שמירה על הרכב ונהיגה במצב אמיתי ולא במצבים של ״קריעה ״ של הרכב ולא במצב שעשיתי ממנו ג׳יפ או צוללת.

הרכב כמו שאמרתי אחלה רכב ואכן יונדאי עשו מהפך והרכב הפתיע אותי לטובה אבל הוא לא בדיוק סוחב בחלק מהמקרים ותצרוכת הדלק שלו יחסית למנוע קטן ציפיתי ממנו לקצת יותר ממשפחתומטית מליסינג וקצת יותר מצריכת דלק של 1:10.5 אחרת מה הטעם לקחת רכב מנוע 1400?

כל מה שאני אמרתי למעלה היא מחוות דעתי וחווייתי האישית בלבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החזרתי לא מזמן אחת שעברה אצלי 60 אלף קילומטרים בשנה, אני מסכים בנוגע לביצועים הפושרים אבל צריכת הדלק המשולבת שלי הייתה 12 ק״מ לליטר בלי להקפיד על חיסכון.

מדובר ברכב שעדיף בבירור בכל תחום על האקסנט האפרורית אבל עדיין לא מצטיין בשום דבר, אני לא נהיניתי ממנו ומרגישים היטב את הסיבות לפערי המחיר בינה לבין פורטה למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...