Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתי ב-55 אש"ח, אולי פורד פוקוס 2 ליטר? [כ"ע]


shaharc1
שימו לב! השרשור הזה בן 4290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי, שמי שחר, ואני חדשה פה, סלחו לי על חוסר המיומנות בממשק שלכם (רגילה מדי לפורומים אחרים..)

 

אני מחפשת רכב משפחתי, בתקציב של כ 55000 שח. אנחנו משפחה של 4 נפשות, שני ילדים ללא בוסטרים, כסאות וכו', מקווים שיצטרף תינוק בעתיד הקרוב.

הדרישות שלי מרכב הן- בטיחות, נוחות, אבזור וכמובן עדיף שיהיה כמה שיותר אמין..

 

בגדול החלטנו על פוקוס מנוע 2.0, מודל 2007 (הפרש המחירון בין 2007 ל 2008 הוא 14 אלף שח(!!)) אבל אנחנו פשוט לא מוצאים.. הרכב כמעט לא קיים.

 

לשאלות-

איזה רכב יתן את תמורה כמו הפוקוס בסביבות המחירים האלה?

כמה משמעותיים הכוכבים? כמעט כל שאר הרכבים, סובארו, מאזדה, הונדה, טויוטה, פורד מונדו - לכולם ארבעה כוכבי בטיחות ולא חמישה..

כל העולם נוסע על פוקוס 1.6, האם הוא באמת ככ עגלה? נסעתי על ה 2.0 והוא הרגיש לי מצוין, האם לא אהנה מה 1.6?

רעיון לרכב אחר שאולי לא חשבתי עליו?

 

אשמח לתגובות,

תודה,

שחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום שחר,

 

את צודקת, גרסת ה-2 ליטר של הפורד פוקוס אכן נמכרה במספרים קטנים יחסית לגרסת ה-1.6 ליטר ממנה נמכרו הרוב המוחלט של רכבי הפוקוס בשנים הללו. יש הבדל די מורגש בביצועים בין שתי הגרסאות, אבל לדעתי גם ה-1.6 ליטר מספיקה לשימוש של רכב משפחתי. אולי לא מדובר במכונית המשפחתית הכי מהירה שיש, אבל אני חושבת שבכל הנוגע לרכב משפחתי נושא הביצועים פחות חשוב. לכם יהיה חשוב יותר לדעת שהמושב האחורי של הפוקוס הוא מהמרווחים בקטגוריה, כך שאם יש רכב בקבוצה שבו יוכלו לשבת בנוחות שלושה ילדים, זה כנראה הפוקוס.

הסיבה להפרש הגדול יחסית שמצאת במחירונים הוא שבשנת 2008 הגיע דגם חדש של פורד פוקוס, מאובזר יותר ובטיחותי מעט יותר.

 

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הפוקוס 1.6 היא כל כך חלשה שזה כבר לא קשור להנאה מנהיגה, זה ברמה שזה לא בטיחותי מבחינת תנועה על הכביש.

הרכב פשוט לא מאיץ, בנסיעה משפחתית בהרכב מלא - עקיפות הופכות לפעולה תאורטית בלבד, בעליות הקצב

יהיה כזה שיעכב את התנועה הממוצעת ויגרום לאנשים עצבניים לצאת לעקיפות מסוכנות, השתלבות בכביש מהיר הופכת לבעייתית מאד.

אין גם שום דבר טוב במיוחד שמפצה על העגלתיות שלו, הוא לא מאובזר או מפנק במיוחד, תא הנוסעים לא מאד איכותי.

בקיצור - לא ממליץ בכלל.

 

היה לי גם פוקוס 2.0 GHIA שנת 2003 (הדגם הראשון), פשוט עולם אחר, רכב זריז מאד, אפילו ספורטיבי, פשוט תענוג.

 

כרגע ביד2 יש לפחות 8-9 מודעות של פוקוס 2.0 משנת 2007/2008, בדקת את כולם ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קשה למצוא פוקוס אתם יכולים לנסות פולקסוואגן ג'טה 2 ליטר מאותו שנתון, בשביל הג'טה תצטרכו כ-60 אלף שקלים. גם היא מרווחת ודיי נוחה והגולף שעליה היא מבוססת קיבלה 5 כוכבים במבחני הריסוק.

לגבי הפוקוס 1.6, אני ממליץ לבצע נסיעת מבחן, הרכב נמצא בכמויות דיי גדולות במגרשי הליסינג ובתקציב שלכם תוכל להיכנס אחת כזו מ-2008 ואולי אפילו 2009, שווה לבדוק האם הביצועים יפריעו לכם כל כך, בסך הכל אני חושב שהם סבירים והשד לא כל כך נורא אבל כל אחד יראה את זה בצורה שונה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא האם ביצועים / תגובת מנוע היא הדבר החשוב ביותר עבורך.

כי מעבר למנוע, ולאבזור מעט יותר עשיר – אין הבדל בין הפוקוס 1.6 לפוקוס 2.0. מכיוון שחברות הליסינג קנו כמויות גדולות של פוקוס 1.6, היא הרבה יותר נפוצה מהפוקוס 2.0, מה שמשפיע גם על המחיר.

הפוקוס 1.6 היא לא הזריזה ביותר ברמזור, מרגישה קצת "כבדה", אבל באותה נשימה אפשר לומר "יציבה". אני באופן אישי אוהב את היציבות הזו ומעדיף אותה על פני "קופצנות" של מכוניות אחרות (במהירות גבוהה, הנהיגה מרגישה בטוחה ויציבה, בשונה ממכוניות אחרות שמרגישות כאילו עוד שניה הן ממריאות ומתנתקות מהכביש).

אגב, פער המחירים נובע, כנראה, מריענון הדגם שעברה הפוקוס בשנים הללו.

מבחינת אלטרנטיבות – השוק מלא במכוניות שהיו בליסינג, ולכן רמת האבזור היא יחסית בסיסית.

סיטרואן C4 היא בעלת רמת אבזור עשירה יחסית למתחרות, אך בעלת מוניטין לא משובח בתחום האמינות (כמו רנו מגאן – המוניטין נרכש בצדק בעבר, כיום המצב לא כזה נורא והמכוניות הן לא רעות בכלל).

בתקציב הזה תוכלי למצוא מאזדה 3, מיצובישי לאנסר, יונדאי i30 שיתנו לך תמורה טובה מאד עבור הכסף.

 

גיל מאוויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הפוקוס 1.6 היא כל כך חלשה שזה כבר לא קשור להנאה מנהיגה, זה ברמה שזה לא בטיחותי מבחינת תנועה על הכביש.

הרכב פשוט לא מאיץ, בנסיעה משפחתית בהרכב מלא - עקיפות הופכות לפעולה תאורטית בלבד, בעליות הקצב

יהיה כזה שיעכב את התנועה הממוצעת ויגרום לאנשים עצבניים לצאת לעקיפות מסוכנות, השתלבות בכביש מהיר הופכת לבעייתית מאד.

אין גם שום דבר טוב במיוחד שמפצה על העגלתיות שלו, הוא לא מאובזר או מפנק במיוחד, תא הנוסעים לא מאד איכותי.

בקיצור - לא ממליץ בכלל.

 

היה לי גם פוקוס 2.0 GHIA שנת 2003 (הדגם הראשון), פשוט עולם אחר, רכב זריז מאד, אפילו ספורטיבי, פשוט תענוג.

 

כרגע ביד2 יש לפחות 8-9 מודעות של פוקוס 2.0 משנת 2007/2008, בדקת את כולם ?

 

אתה מגזים. הייתה לי פוקוס דור ראשון 1.6, ונכון שזה לא רכב מהיר בכלל, אבל מכאן ועד עיכוב התנועה יש מרחק.

אפשר לשמור על קצב ממוצע, ואפילו ממוצע + עם קצת מאמץ (מה שמתבטא בצריכת דלק גרועה)

הפוקוס ההיא זכורה לי דווקא מאוד לטובה, סה"כ זה רכב טוב ועם מנוע 2.0 זה רכב טוב מאוד.

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובות :)

 

לפי מה שהבנתי, הדור הראשון היה חזק יותר מהדור השני, ולכן קצת זריז יותר..

 

ההפרש מחירים מרגיז, כי ב 2008 קיימות שתי הצורות של האוטו, ואין הבדל במחיר ביניהן. נראה לי הזוי לשלם על שנה אחת קדימה 14 אלף שח יותר.. ועוד לקבל את אותה צורה של רכב.

 

מתכוונת לקחת אחת 2007 לבדיקה, למרות החיסרון היחיד שלה שהיא יד 2 (אוהבת לקנות יד ראשונה)

 

תודה רבה לעוזרים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס 2.0 הוא פשוט רכב אחר לגמרי מה 1.6 ואת זה אני אומר כבעלים של אחת כזאת בעבר, שנת 2007. רכב פשוט מהנה לנהיגה, זריז ומפנק מכל הבחינות. אין הבדל ממשי באבזור בין 2007 ל 2008, יש הבדל במראה החיצוני קצת, מה שפורד קוראים "המראה הקינטי", בלוח שעונים שקיבל עיטורי ניקל ובצבעים של הדש בורד. בסך הכל מדובר ברכב מצוין, אם כי מאוד לא חסכוני בדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה "מאוד לא חסכוני"?

הבנתי שבגלל שה 1.6 כבד וחלש, צריכת הדלק שלהן כמעט זהה, זה לא נכון?

כמה זמן החזקת את הרכב? היו לו גם חסרונות חוץ מהדלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם שקלתם מיניוואן, כמו פיקאסו או סניק?

אם הבטיחות והנוחות קודמות לביצועי תאוצה - לדעתי זו בחירה עדיפה ומהנה יותר.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה "מאוד לא חסכוני"?

הבנתי שבגלל שה 1.6 כבד וחלש, צריכת הדלק שלהן כמעט זהה, זה לא נכון?

כמה זמן החזקת את הרכב? היו לו גם חסרונות חוץ מהדלק?

 

לא חסכוני = 1/8 בנסיעה בעיקר בתוך העיר, פעם בשבוע מחוצה לה. אין לי מושג לגבי ה 1.6 כי אין לי נסיון אישי אבל ממה ששמעתי אין הבדל מהותי בצריכה. הרכב היה אצלי 4 שנים. חסרונות נוספים? לא הייתי קורא לזה חסרון אבל בתל אביב, עם מצוקת החניה והרחובות הצרים (עם מכוניות בצדדים..) לפעמים, היה לי קושי כי הפוקוס מאוד מאוד רחב. זו אחת הסיבות שהחלפתי את האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...