Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי ולוסטר VS פולקסווגן שירוקו


omri888
שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו רוצים להחליף אוטו לאחת משתי המכוניות בכותרת.

ככל הניראה נקנה את הרכב יד שנייה, אבל אם נקנה מהחברה אז זה את הולסטר, השירוקו בכל מקרה נקנה יד שנייה.

אמא שלי רוצה את הולוסטר מהסיבה היחידה [שאני גם מסכים איתה] שהיא יותר יפה ומיוחדת מהשירוקו.

אבל השירוקו לדעתי אוטו יותר טוב.

אבל, בגלל שאני לא מומחה למכוניות עדיין, אני בא להתייעץ איתכם המומחים איזה אוטו עדיף.

שכחתי, מדובר על שירוקו 1.4 TSI DSG הדגם עם ה-160 כ"ס, והולוסטר זה הדגם ELITE 1600 אוטומט 140 כ"ס.

מבחינת שימוש ודרישות,

רוב הנסיעות בתוך העיר, ככה שדלק זה עניין חשוב אבל הבנתי שהן פחות או יותר צורכות אותו דבר, אולי הולוסטר טיפה יותר חסכונית.

זה בסך הכל אני ואמא שלי נוהגים על הרכב, ככה שהמרכב הוא קופה לא משמעותי למרות שיש יתרון לולוסטר בקטע הזה שיש לה צד אחד עוד דלת.

מבחינת ביטוח, אני נהג צעיר, אני מאמין שבשירוקו הביטוח יהיה יקר יותר לא?

סך הכל האוטו לא יצבור קילומטרים, יש לנו אוטו שנת 2010 שקנינו מהחברה בדיוק ביולי לפני שנתיים והיום הקילומטר עומד על 9500.

מבחינת ירידת ערך, מי מהן שומרת על הערך יותר טוב? וכמה "תאבד" ולוסטר חדשה מהחברה מהערך שלה ברגע שנקנה אותה?

טיפולים, תחזוקה, תקלות - אבא שלי מכונאי רכב ככה שאין בעיות אבל כמובן עדיף רכב שיש לו פחות תקלות, אך כמובן משחק פה משחק גם עלות התיקונים שככל הניראה בשירוקו יקרים יותר.

 

בגדול, זה הכל, אני מעוניין לדעת גם בכללי איזה רכב עדיף לדעתכם מכל הבחינות.

ואם יש רכב נוסף דומה שאתם חושבים שכדאי לשקול כאופציה אני יותר מאשמח לשמוע עליו.

 

אני מקווה שהייתי ברור ולא חפרתי יותר מידי, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איזה רכב יותר יפה זה עניין שלך, כל אחד וטעמו.

 

לשירוקו ביצועיים ספורטיביים, מה שבולוסטר אין.

 

דיברת על אמינות, מנוע ה-1.4 טווין טורבו לא ידוע בתור מנוע אמין במיוחד, בשידוך עם גיר DSG זה בכלל מתכון לאסון.

אם אתה חפץ בואגית חפש אחת ממונעת 1.8TSI או 2.0TSI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן בגדול מכוניות פוזה.

במקרה של הולוסטר זה מסתיים בזה ואין הרבה מתחת לעיצוב.

במקרה של השירוקו יש גם מכונית ספורטיבית מתחת לעיצוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירוקו 1.4 TSI DSG הדגם עם ה-160 כ"ס
רכב לא אמין נקודה. חפש קצת בפורום ותקבל את התמונה העגומה של הרכב הזה (החלפת מנוע, החלפת טורבו, החלפת גיר). תוסיף לזה את השירות הרעוע של צ'מפיון+שנתיים אחריות בלבד (נמוך ביחס ליונדאי). בנוסף, משהו שכדי להתייחס אליו לגבי כל מנועי ה-TSI כיד שנייה, היום כל אחד יכול להוסיף למנועים הללו איזו תוספת תוכנה אשר משפרת את כוחו של המנוע מצד אחד ופוגעת באמינות ובצריכת הדלק וכל זה במחיר ובקלות השווה לכל נפש.

 

אתה ואמא שלך לא נראים "אנשי מסלול" ככה שכנראה אין לכם מה לסבול מאמינות נמוכה ועוד רכב משומש בשביל "התנהגות וכח". אני הייתי הולך על היונדאי בגלל ה- ביקוש בשוק, אמינות, חזקה ביחס לכל אטמוספרית, גיר יעיל, פרקטית (תוספת של דלת), יפה יותר לטעמכם, צריכת דלק נמוכה, מאובזרת מאוד כבר בדגמי הבסיס, שירות טוב יותר בכלמוביל וכמובן אחריות של 3 שנים (בייחוד שאתם קונים אחת חדשה יישר מהיבואן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר מפורט מאוד יש לבחור מעלי. ממליץ על הולוסטר.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, לא ידעתי שהמוניטין של השירוקו כזה גרוע.

כשאמא שלי שאלה אותי איזה אוטו מבין השניים יותר טוב [ואני עם הידע האישי שלי על פולקסווגן] אמרתי לה שהולוסטר זה אוטו, והשירוקו זה א ו ט ו.

אם אתם מבינים את הכוונה שלי.

רגע ומה לגבי הדגם עם ה-122 כ"ס שהוא ידני? הוא עדיף מבחינת אמינות? כי לפי מה שהבנתי פה התייחסתם לדגם עם ה-160 DSG. או את הדגם עם ה-160 ידנית, גם לא אמין?

 

ועוד שאלה, פשוט אבא שלי קיבל את המבצעים מחבר, ויש מבצע טוב על האיביזה, אך גם היא מנוע 1.2 TSI וגיר DSG, זה אותן בעיות אמינות כמו עם השירוקו? במקרה של האיביזה זה חדשה מהחברה.

בשילוב של רכב חדש מהחברה [האיביזה], נסועה ממש נמוכה [פחות מ-10K ק"מ בשנתיים], אבא מכונאי רכב, ואנשים ששומרים על הרכב ועושים את כל הטיפולים, עדיין צפויות להיות בעיות אמינות רציניות בשילוב של TSI וDSG?

אני חייב לציין שלחבר יש איביזה TSI DSG שנת 2011 והוא מבסוט ממנה ועד היום אפס תקלות.

 

 

עריכה:

idanm,

נכון שאני ואמא שלי לא אנשי מסלול אבל בכל זאת אני בחור בן 20, מחפש את הפוזה, מחפש רכב שיהיה לו כח ולא רכב שיהיה עגלה, וכן גם אני אוהב לפעמים לתקוף פניות כשאני במצב רוח הנכון ואני מחפש רכב ש"ידע" לעשות את זה בצורה סבירה, שלפי מה שהבנתי מביקורות בין הולוסטר וספורטיביות אין קשר.

 

danielharati,

באמת שלי ולאמא שלי אין צורך ברכב עם יותר ממנוע 1.4 טורבו, כן יש לנו מבצע על הלאון 1.8 TSI, יש לנו עליה 20 אלף שקל הנחה מחבר, אבל אין לנו מה לעשות עם רכב כזה בעיקר כי רוב הנסיעות שלנו בעיר וזה יהיה ממש לא חסכוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וולוסטר הייתה לאקסית שלי, אוטו פוזה נטו, אומנם מעט נוח אבל אין לו שום יכולות ספורטיביות מיוחדות והמנוע שלו גם לא כלכך חי, תשאל אותי כמה הוא יפה אני יעקם גבה.

שירוקו- מנועי ה1.4 עדיף לא לגעת, ה2.0 כבר סיפור אחר לגמרי! רכב פנטסטי (אבל השאלה של התקציב לא עומדת עם ה2000...)

 

לדעתי הצעה שתוכל להיות מעניינת היא סיאט איביזה גימור FR החדשה לאחר מתיחת הפנים (1.2TSI עם 105כ"ס או 1.4TSI עם 150כ"ס - ההבדל ביניהם בערך 15K)

גם אני התלבטתי אם לקחת ולוסטר או שירוקו יד 2 ובסוף בחרתי באיביזה הזו חדשה ואני ממש מרוצה,יכולות ספורטיביות לא תראה ממנה פחות מהולוסטר אבל פחות מהשירוקו, המראה שלה לדעתי מיוחד - לא יותר מדי שמים לב לזה ברחוב על ההבדל בינה לבין הקודמות אבל מי שמבין שם לב, לדעתי היא באמת מדהימה, ביצועים נוחים מנוע ה1200TSI עושה את העבודה ולפי הדרישות שלך ושל אמך הוא בא בול (אני ואמי היחידים שנוהגים ברכב)

רמת איבזור סבירה והאוטו נוח.

שווה לקפוץ לסוכנות סיאט

 

בהצלחה :]

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן מבחינת כל הדרישות בגדול, האיביזה יושבת לנו בול, פוזה, מהירה [יחסית], חסכונית בדלק, יש לנו עליה מחיר טוב, סחירה בעתיד.

הפחד שלי עכשיו זה שאמרו פה שהשילוב של מנוע TSI וגיר DSG הוא אסון בגדול, אני מחכה לשמוע אם הבעיה היא רק במנועי ה-1.4 או גם ב-1.2.

הבנתי כבר שמנועי ה-1.8 וה-2.0 הם סיפור אחר והם מצויינים ומשתלבים מצויין עם הגיר DSG. השאלה לגבי מנוע 1.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה עם ה-1.2 TSI DSG, הבעיה הייתה ב1.4 וגם שם לדעתי היא תוקנה.

לאיביזה 1.2 105 כ"ס קוראים FR?!?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קוראים לה FR, פשוט בגלל השינויים הקוסמטיים באיביזה, יצא לה דגם שלרמת גימור שלו קוראים FR, שזה בעצם לקבל איביזה 1.2 עם כל האיבזור כמו של ה-FR חוץ מהמנוע החזק. עסקה משתלמת.

 

רגע אם הבעיה תוקנה, זה אומר שאם אני ירכוש שירוקו חדשה מהחברה 1.4 TSI DSG אז לא צריך להיות לי בעיות אמינות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כדאי לך לשקול גם בתקציב את האסטרה GTC,עולה 150K,מאוד יפה,יש לה 140 כ"ס כמו לוולוסטר אבל זה ממנוע 1.4 טורבו ולכן הם יותר מוחשיים,לדעתי אופציה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, כמה שנאה ל1.4 עם שני טורבו. המנוע הזה משמש במספר של רכבים במשפחת VAG ורק השירוקו היא המשוקצת?

שלי בן שנה וחצי ולא היו לי איתו בעיות מכאניות מיוחדות - מצד שני, אני לא קורע לו את האמא.

למרות זאת, אני אישית מציע למצוא שירוקו יד2 ולקחת למוסך לבחירתך ולא להיות משודך לאחריות של צ'מפיון. הרבה אמון ביכולת המקצועית שלהם כבר אין לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לפורום, קח את הדברים בפרופורציה.

אם המנוע/גיר בפולקסווגן היה באמת כזה מחורבן כמו שמתארים פה היית שומע על זה בעוד כמה מקומות ולא רק בכמה פורומים שכוחי אל בארץ ובעולם, ואני מהמר שהיתה תגובה הרבה יותר נמרצת של פולקסווגן כיצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן מבחינת כל הדרישות בגדול, האיביזה יושבת לנו בול, פוזה, מהירה [יחסית], חסכונית בדלק, יש לנו עליה מחיר טוב, סחירה בעתיד.

הפחד שלי עכשיו זה שאמרו פה שהשילוב של מנוע TSI וגיר DSG הוא אסון בגדול, אני מחכה לשמוע אם הבעיה היא רק במנועי ה-1.4 או גם ב-1.2.

הבנתי כבר שמנועי ה-1.8 וה-2.0 הם סיפור אחר והם מצויינים ומשתלבים מצויין עם הגיר DSG. השאלה לגבי מנוע 1.2

 

סחירה בעתיד? איפה אתה חי? סיאט יוצאים במבצעים כל שני וחמישי, על אחת כמה וכמה על האיביזה. ואגב, אם הולוסטר לא קשורה לספורטיביות בעליל (מה שלא נכון), וירדת ממנה בגלל זה, אז אתה רוצה איביזה? :roll:

 

עוד נקודה:

רוב המגיבים כאן טוענים שלולוסטר אין יכולות ספורטיביות כי אין לה מנוע חזק כמו שלספורטיבית אמור להיות (מה שלפי דעתי לא הכי נכון, כי האמנם גם אני הייתי רוצה עוד כמה סוסים על אחת כמה וכמה שיבואו עם טורבו, אבל זה לא אמור להשפיע על כך שאפשר להנות מהרכב גם עם מנוע אטמוספרי סטנדרטי יחסית כשתתקוף פניות לדוגמא. הכל כמובן מנסיון על אחת :-) ).

 

לתשומת ליבך יש שירוקו 1.4T עם 122 כ"ס ידנית, שעולה באיזור ה-150K ש"ח חדשה מהחברה (כמעט מחיר זהה לולוסטר אליט חדשה מהחברה). תשקול גם אותה (למרות שהיא לא מאובזרת כמו הולוסטר לדוגמא).

 

בכל אופן - בהצלחה בכל מה שתבחר!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה עם ה-1.2 TSI DSG, הבעיה הייתה ב1.4 וגם שם לדעתי היא תוקנה.

לאיביזה 1.2 105 כ"ס קוראים FR?!?

 

מנוע ה 1.4 tsi החדש כבר שונה לגמרי ממה שהיה זה מנוע שעבר תכנון מחדש וכבר אין בו את הבעיות שהיו חוץ מבעיה אחת שנובעת מאופי המנוע הזה וזו צריכת שמן קצת גבוהה חוץ מזה המנוע הזה משנת דגם 2011 אמין לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...