Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת golf gti


Userr
שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, אני שוקל לקנות golf gti mk6

 

עכשיו הבעיה היחידה שרוב המכוניות למכירה הן מסוג DSG

אני בתור אחד שחולה על הילוכים ונהגתי כל החייים שלי על ההילוכים

אני לא יודע מה לעשות, אני חושב שהDSG יעשה לי נסיעה משעממת כי אחרת כל

אני לא שולט בטורים של המנוע וכו', מה דעתכם בעניין ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם DSG בתפעול ידני אתה שולט לגמרי במנוע.

 

דעתי היא שידני היא למי שרוצה את העניין של לתפעל את הגיר לבד ויודע לעשות זאת נכון (כולל גז ביניים ובוהן-אגודל), כי מכל בחינה מעשית DSG היא פתרון עדיף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הנייר ובשטח כפול המצמדים לוקח במרבית המקרים. הוא יהיה מהיר יותר, חלק יותר וחסכוני יותר.

לרוב רובם של המשתמשים, שמספרים/נתונים זה הקטע שלהם, כפול המצמדים עדיף.

בקטע של חווית השימוש הסיפור הוא אחר.

קשה להתוכח עם מי שפשוט נהנה להחליף הילוכים, ולהרגיש שהוא חלק מתהליך...

ואגב, למרות הדעה הרווחת שידני זה להארדקור בלבד, אני חושב שמי שנהנה מזה, אז גם במכוניות עממיות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אוהב מאוד גיר רגיל, אבל אחרי שלמדתי את הדי.אס.ג'י התענוג היה ממכר.

 

העברות הילוכים כל כך מהירות לא ניתן לבצע בגיר רגיל.

 

עובדה שגם במכוניות גרנד פרי- מערכת ההילוכים היא למעשה אלקטרונית ועל ההגה, ללא קלאץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי חובבי הגיר הידני לא ימצאו תחליף בDSG

גם אני נוהג על פולו GTI DSG וזה פשוט לא אותו דבר כמו גיר רגיל

 

מפחיד אותי מאוד לשחק עם הDSG, מדובר בגיר רגיש מאוד ועבודה מאומצת במצב ידני יכולה להביא לשחיקה מהירה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DSG ממש לא מהווה תחליף לגיר ידני.

 

ניסיתי ואין סיכוי שאשקול מעבר ל-DSG, מבחינתי מדובר על גיר אוטומטי שמבצע החלפות הילוכים מהירות(יותר שמאשר אדם מסוגל לבצע בגיר ידני).

 

אבל כאן זה נגמר, מהירות בלבד. מבחינת אתגר ופאן אין מה לשוות, הידני מספק לך את זה.

 

הסיבה שבפורמולה שמשתמשים בגיר בעל אותו עקרון של DSG היא שאכן זה גיר שמאפשר לך לנהוג מהר יותר ואין צורך להתעסק בדוושה שלישית ובידית הילוכים בזמן פנייה של 200 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף ההודעה של דניאל מסביר בדיוק היכן היתרון של DSG: החלפת הילוכים מהירה, באמצעות פלאפים מאחורי ההגה, מאפשרת לך - בין היתר - בתוך סיבוב או לקראתו להוריד הילוך במהירות מסחררת ממש (ביחס לידני). תנסה נסיעת מבחן על זה וכך תחליט. לי יש כזו DSG, והאמת היא שמידי פעם חסר לי הכיף שבידני, אבל לא הייתי מחליף לידני (אצלנו זה רכב יחיד למשפחה, ומידי פעם יש פקקים וכו'). לכן מדובר על נושא אינדיבידואלי. אגב, רעש החלפת ההילוכים ב- DSG הוא פשוט ממכר. תנסה ותחזור לדווח ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שכדאי לך לנסות את הDSG בשביל להבין בגוף ראשון מה הקטע.

אם זאת, מי שאוהב גיר ידני ודוושה שלישית לא יימצא בגיר הזה את מבוקשו.

פשוט תהיה סבלני ותחכה לידנית שלך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היתה התלבטות כמו שלך לפני כשנה. בסוף רכשתי A3 עם DSG. עד אז נהגתי 18 שנה על ידני בלבד ונהניתי מכל רגע.

 

האמת, העברת ההילוכים חסרה לי. ה-DSG נותן תחושה מתה וגם העברת ההילוכים נותנת הרגשה שהיא מתבצעת חלקיק שניה מאוחר מדי (כשמעבירים ידנית). מצד שני, מה שטוב לפרארי ולפרמולה 1 כנראה טוב גם לי.

 

בסופו של דבר אני לא מצטער על הבחירה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין מה האתגר בנהיגה על גיר ידני?!

 

הרכב הנוכחי שלי ידני והסיבה שרכשתי אותו ולא DSG זה הרפש של כ-10K ביניהם. אחרת בלי לחשוב פעמיים DSG.

זריז יותר, חסכוני יותר, נוח יותר. מה עוד אפשר לבקש?

אולי גם אתה רוצה להניע את הרכב עם מנואלה - כי אין לך ממש את החיבור למנוע שאתה מניע עם מפתח רגיל?

 

פעם הגירים האוטומטיים היו חרא, היית מבזבז המון דלק והמון כוח בשביל לא להחליף הילוכים לבד - זה היה מפגר. ואז יצא לידני שם של חסכוני, זריז, "של מבינים".

 

היום זה כבר פאסה עם הגירים החדשים דוגמאת ה-DSG. אתה לא שולט יותר טוב ברכב ואם בכל זאת אתה רוצה להתערב ולגרום לעצמך לנסוע לאט יותר ולבזבז יותר דלק - אז יש מצב ידני.

 

ד"א, גם לא צריך לכבות יותר מזגן לפני שמכבים את הרכב -ששש... אל תספרו לאף אחד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסוע יותר מהר לא אומר שיותר מהנה. בדקתי את הרכב שלי עם גיר DSG לפני שקניתי ולא נהנתי.

 

שימוש בגיר ידני ותרגול יומיומי של טכניקות שהוזכרו כאן כמו עקב-אגודל זה נותן לי הנאה.

 

בעקרון הייתי מוסיף 10K בשביל ידני אם המצב היה הפוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקמיצ׳י, אתה מפעיל כלים לוגיים על סוגיה אמוציונלית.

DSG יותר יעיל, יותר מהיר, יותר נוח ואפילו יותר חסכוני.

אבל, בשביל חלק מאיתנו נהיגה היא משהו מעבר ליעילות.

ברור לי שאהיה מהיר יותר עם DSG, אבל ברור לי שיהיה מהנה פחות.

ה GTI הפרטית שלי ידנית, יש לי לא מעט שעות על שירוקו DSG כך שאני בהחלט יכול להשוות.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היתה התלבטות כמו שלך לפני כשנה. בסוף רכשתי A3 עם DSG. עד אז נהגתי 18 שנה על ידני בלבד ונהניתי מכל רגע.

האמת, העברת ההילוכים חסרה לי. ה-DSG נותן תחושה מתה וגם העברת ההילוכים נותנת הרגשה שהיא מתבצעת חלקיק שניה מאוחר מדי (כשמעבירים ידנית). מצד שני, מה שטוב לפרארי ולפרמולה 1 כנראה טוב גם לי.

בסופו של דבר אני לא מצטער על הבחירה.

 

שוגי, איזה DSG יש לך ואיזה מנוע?

מעבר לעובדה שכל חברה בקונצרן מכיילת מעט שונה את הגיר, הרי שיש הבדל עצום באופן תפעולו בין DSG6 ל- DSG7, וזה גם תלוי "חיבור" למנוע. ב- 1.4 160, באמת יש חלקיק שניה בעובר בין הפעלת המנופים להעברת הילוך ב- DSG7. אבל ב- GTI עם DSG6, אתה לא מספיק להגיד "שוגי" וההילוך עלה/ירד. עדיין, אני מסכים שאין את ההנאה שיש בגיר ידני, מבחינת תפעול ההילוכים. הכל תלוי צרכים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, רעש החלפת ההילוכים ב- DSG הוא פשוט ממכר. תנסה ותחזור לדווח ;-)

אתה מתכוון לזה?

http://www.youtube.com/watch?v=vRs9LMh1eeA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקמיצ׳י, אתה מפעיל כלים לוגיים על סוגיה אמוציונלית.

DSG יותר יעיל, יותר מהיר, יותר נוח ואפילו יותר חסכוני.

אבל, בשביל חלק מאיתנו נהיגה היא משהו מעבר ליעילות.

ברור לי שאהיה מהיר יותר עם DSG, אבל ברור לי שיהיה מהנה פחות.

ה GTI הפרטית שלי ידנית, יש לי לא מעט שעות על שירוקו DSG כך שאני בהחלט יכול להשוות.

 

אצלי ההנאה מנהיגה לא מגיעה מלהעביר הילוכים.

למרות שהרכב שלי גם ידני.

 

אני סבלתי מאוד מאוטומטים ולכן שנים קניתי רק ידני. אבל בעשור האחרון יצאו כמה תיבות לא רעות בכלל שגורמות לך לתהות למה להישאר עם ידני.

אתה נהנה להעביר הילוכים וזה מה שכיף לך בנהיגה - שיבושם לך.

זה כמו שאני יגיד שמה שכיף לי בנהיגה זה שיש לי רדיו טוב או מזגן חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...