Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נחנק ולא "סוחב" (פורד סיירה גיאה)


עמרי לייט
שימו לב! השרשור הזה בן 4337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב לכולם,

היום בנסיעה רגילה ברכב הרכב התחיל לגמגם ולעלות לאט בסל"ד. ככל שהוספתי ללחוץ על הגז כך הוא "נחנק" יותר. כשלוחצים על הגז יש צליל חזק של יניקה ולמרות זאת אין סחיבה של ממש.

ככל שנסעתי כך זה החמיר עד שהגיע למצב של כיבוי הרכב בעט לחיצה על הגז. פתחתי את בית פילטר האויר אבל לא הבחנתי בדבר חריג. מבחינה ויזואלית לא ראיתי שום דבר חריג בתא המנוע.

מחר אבדוק באור יום את הרכב.

 

לא יודע אם קשור אבל מנורת הטעינה בלוח השעונים,זאת עם המצבר, התחילה להבהב אתמול. לא הספקתי לטפל

בזה, אני מניח שזה האלטרנטור.

 

מה אתם ממליצים לבדוק ומה אתם חושבים שיכולה להיות התקלה?

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמרי שלום רב !

התשובה טמונה בשאלה !

הבעייה היא מול עינייך מהבהבצת באורות אדומים, אך אתה מסתנוור לצערי ולא רואה אותה!

כפי הנראה חוסר הטעינה , מקשה על מערכת ההצתה לתפקד, ואתה מתקשה לעלות בסלד, בגלל מתח חשמלי נמוך, ומשאבת הדלק נחלשת ולחץ הדלק נחלש, בגלל הספקת דלק לקויה ממשאבת הדלק החשמלית הטבולה,בגלל חוסר טעינה.

בדוק את הסיבות לחוסר הטעינה(אלטרנטור) תקן או החלף לפי הצורך, טען את המצבר בטעינה איטית, בגלל הפריקה העמוקה, שנגרמה למצבר, מה שבעצם מקצר את חייו, וחזור פורום לעדכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום ותודה על התגובה.

חשוב לציין שהמצבר לא נפרק ולמרות שנורת הטעינה מהבהבת לפעמים עדיין יש טעינה(נבדק). אני יסדר את האלטרנטור אבל לא נראה לי שהוא הגורם לתקלה.

בדקתי את משאבת הדלק והחלפתי פילטר דלק. מה עוד לבדוק? יכול להיות שיש סתימת דלק איפה שהוא?

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמרי הי,

לא מכיר את הרכב הנ"ל בכלל...

אבל, בד"כ רעש חזק של יניקה מצביע על משיכת אויר חיצוני לא רצויה במסלול היניקה - כלומר צינור אויר משוחרר / סדק במניפולד וכו.

הרכב עם קרבורטור או הזרקה?

אלעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד תודה על תגובתך,

הרכב הזרקה, הכוונה היתה רעש של יניקה כשלוחצים על המצערת. זאת אומרת, רעש של יניקה ללא עליה בסל"ד(המנוע נחנק).

יותר נראה לי שלא מגיע דלק כמו שצריך או משהו בהצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את המנוע היטב ואין לי ניסיון איתו,

אבל יש לי קצת מידע עליו שיכל לעזור לך לדעת אם הבעיה קשורה במערכת הדלק,

 

אפשרות אחת לבדוק לחץ דלק, הלחץ שהמשאבה צריכה לייצר הוא 5 באר. הווסת לחץ מווסת ללחץ של 2.3-2.7 באר.

 

עוד אפשרות זה לבדוק את ההיתנגדות החשמלית של המזרקים, ההיתנגדות שצריכה ליהיות היא בין 1 ל2 אוהום.

 

ועוד אפשרות זה לבדוק היתנגדות חשמלית של ה IAC , ההיתנגדות צריכה ליהיות בין 6 ל9 [למרות שרוב הסיכויים שהוא לא הבעיה כי העבודה שלו לא הכי חשובה אחרי הפתיחת מיצערת]

 

תחזור עם תשובות

 

אלי

Only RWD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמרי שלום,

לי היתה בעייה דומה - לפעמים בנסיעה הרכב נחנק ומה שלא עושים (לחיצה על הדוושה וכו) לא עזר.

רק לתת לרכב להמשיך חצי דקה ללא גז גרם לבעייה להשתחחרר.

אחרי כמה זמן הבעייה החריפה.

 

בבדיקה (אצל רון) מצאו אצלי לחץ דלק נמוך - ורק המשאבה שרון החליף לי גרמה להעלמות הבעייה.

(המשאבה שהוצאה היתה מכוסה במשקע - כניראה מדלק מלוכלך באחת מהתחנות)

 

אצלך כניראה בעייה גם של משאבת דלק.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי, זה שזה פתר לך את הבעיה לא מחייב בכלל שזו הבעיה כאן. במיוחד כשהוא ציין שמנורת הטעינה נדלקה לו.

 

הייתי קודם כל בודק את המצבר או האלטרנטור.

Hyundai I20 Inspire 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי תודה תגובתך,

המצבר נבדק באמצעות טסטר והטעינה נבדקה גם. האלטרנטור נותן טעינה והמצבר נותן מתח. את הלחץ של משאבת הדלק בדקתי בצינור שהולך לחליל ההזרקה. עושה רושם שהלחץ תקיןֿ, מה גם שאין רעש חריג ממשאבת הדלק.

אין לי אפשרות לבדוק את הלחצים בבאר ואת ההתנגדות באוהם.

יכול להיות אולי סתימה במזרקים?

ממתין לתגובות תודה לכל מי שהגיב.

 

עמרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך עידכון הפורום והקוראים בו:

 

דיברנו טלפונית בנושוא, הבדיקה של החשמל בוצעה בסדר נכון ומדוייק,

בקשר לבעיה עצמה, הצעתי היא לבדוק תקלה במנוע דרך דיאגנוסטיקה למחשב,

 

אופן ביצוע דיאגנוסטיקה למחשב ברכב הנ"ל:

ברכב זה אין נורת "CHECK ENGINE" בלוח השעונים, ואין חיבור OBD2.

מה שכן יש זה תקע בעל 3 קטבים, 2 קטבים הקרובים מגשרים בחוט חשמל ואת השלישי מחברים ללד בצד ה מינוס שלו ואת הצד הפלוס שלו מחברים למצבר.

כך נראה התקע:

ECUDiagconnectorfront.jpg

ECUDiagconnectorrear.jpg

 

זו "סכמה" לחיבור שהסברתי למעלה:

schema-led.gifmontage-led-diagnostic.jpg

 

הלד יהבהב מספר פעמים, מספר הפעמים מצביע על סוג התקלה.

 

 

eli3

Only RWD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...