Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה חמורה בסיטרואן C4 (נורת ABS+ESP+SERVICE+קרטוע+הגה כח וגיר לא מתפקדים)


leon9548
שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

כנראה הגיע תורי לכתוב שהסיטרואן היא לא מה שחשבתי.

אתמול בנסיעה חזרה הביתה בשעות הצהריים קרה דבר מוזר, פתאום נדלקו לי המנורות של הABS והESP אחר כך מנורת הSERVICE ואז גם ברמזור הרכב התחיל לקרטע כאילו הוא מדומם את עצמו לשניה ומניע אחר כך הגיר פתאום קפץ קפיצה מטורפת מ-N ל-1 כאילו שהוא נתלש מהמקום ואז אחרי כמה מאות מטרים ההגה התחיל לאבד מהרכות שלו.

 

מה שאני חושב שהבעיה יכולה להיות באלטרנטור או מחשב רכב.

 

אבל אם יש לכם סיפור עם אותם תקלות שתפו אותי בפיתרון.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך ברכב בעיה של טעינה.

אני מניח שבין שלל ההודעות שהיו לך, הופיע גם ההודעה:"ELECTRIC CIRCUIT FUILRE".

אני הייתי ממליץ לבדוק את הקטבים של המצבר (שהם נקיים ומחוזקים), לבדוק גובה של המים המזוקקים במצבר (אם ניתן), ולבדוק טעינה עם מכשיר שבודק טעינה.

ברכבי PSA, כאשר ישנה בעיית טעינה, הדבר הראשון שמתחיל זה הנורות של ה -ABS ESP, לאחר מכן מתחיל בעיות עם הגיר,

ובסוף ההגה מאבד את התגבור שלו (ההגה פעול ע"י משאבה חשמלית).

אני הייתי ממליץ שתזמין גרר, כדי שלא תתקע באמצע הדרך ללא מצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא מבינים איזה איזה הזיות היו לאוטו שלי עכשיו , יצאתי לעבודה ואז הרכב החליט שהוא נשאר בהילוך רבעי ביטל לי לגמרי את ההגה ושלל מנורות דלוקות.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן בדיקת טעינה יש לבדוק גם ואולי בעיקר פריצת דיודות שיכולה לגרום לספייקים של מתח גבוהה .

אבל הדרך הנכונה לטפל בבעיה היא להגיע למוסך כדי לבצע דיאגנוזה באמצעות מחשב המוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

קיבלת המלצה מקצועית למעלה,לדעתי כדאי שתתיחס אליה ברצינות,לא אחת קורה שבגלל נהיגה עם מתח טעינה נמוך נגרמים נזקים לרכיבים אלקטרונים.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה ,

נכנסתי היום למוסך "הילוך שישי אזור " התקבלתי בברכה וגם התקלה נמצאה אלטרנטור + מצבר מתים .

 

ועכשיו למחירים :

 

מצבר וורטה 2012 חדש 350 ש"ח + מע"מ יש אפשרות לשדרג, לאחריות של שנתיים אבל אז משלמים על אותו המצבר 930 ש"ח + מע"מ. " אני לא שדרגתי "

 

אלטרנטור - מחודש עם אחריות של חצי שנה 890 ש"ח + מע"מ הייתה אפשרות גם להרכיב אחד חדש מהניילון רק שהוא עולה 3980 ש"ח + מע"מ וכמובן שאני לא מליונר .

 

רצועת טיימינג - 120 ש"ח + מע"מ ( הוא פירק אותה לפני ואני ראיתי שיש לה הרבה סדקים ).

 

עבודה - 250 ש"ח + מע"מ (בערך שעתיים עבודה למרות שאפשר לסיים הכל בשעה אבל לא משנה )

 

שטיפה- חיצוני+פנימי בחינם עם שובר .

 

זאת הייתה בעיה מעצבנת אבל אם אין ברירה אז אין ברירה .

 

הייתי רוצה לדעת עד כמה המחירים היו סבירים ?

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים סבירים למוסך מורשה יבואן.

לגבי הרצועה, אני מניח שאתה מתכוון לרצועת אביזרים (כי יש צורך לפרק אותה בעבודה הזאת) ולא לרצועת תזמון.

העיקר שהבעיה נפתרה.

הייתי ממליץ להסתכל מה המצב של המותחן של הרצועה.

יש לו נטיה לסיים את חייו ב- 90000KM.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים סבירים למוסך מורשה יבואן.

לגבי הרצועה, אני מניח שאתה מתכוון לרצועת אביזרים (כי יש צורך לפרק אותה בעבודה הזאת) ולא לרצועת תזמון.

העיקר שהבעיה נפתרה.

הייתי ממליץ להסתכל מה המצב של המותחן של הרצועה.

יש לו נטיה לסיים את חייו ב- 90000KM.

 

איזה דיוק יש לך הרכב עבר 97000k

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפירוט המחירים אני מבין המותחן לא הוחלף, המותחן לבד עולה כ1000 שקלים ואם לא החלפת מותחן ברגע שיסיים את חייו זה שווה ערך ל לא להחליף את רצועה כלל כי היא תיקרע אותה. משמע עשית טיפול שלא עשה כלום!

 

אני לא בא להפחיד אותך אבל במקרה של תקלה במותחן ברב המקרים זה נגמר בקריעת הרצועת אביזרים שטסה לתוך הטיימינג, ומפנקת אותך במפגש שסתום בוכנה, תסיק לבד את המסקנות.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפירוט המחירים אני מבין המותחן לא הוחלף, המותחן לבד עולה כ1000 שקלים ואם לא החלפת מותחן ברגע שיסיים את חייו זה שווה ערך ל לא להחליף את רצועה כלל כי היא תיקרע אותה. משמע עשית טיפול שלא עשה כלום!

 

אני לא בא להפחיד אותך אבל במקרה של תקלה במותחן ברב המקרים זה נגמר בקריעת הרצועת אביזרים שטסה לתוך הטיימינג, ומפנקת אותך במפגש שסתום בוכנה, תסיק לבד את המסקנות.

 

שמע אני אמרתי להם לבדוק לי את הרצועות הם פירקו לי את כל הרצועות אחת מהם זאת של האלטרנטור הייתה עם סדקים והם החליפו אותה את השאר הם אמרו שלא צריך וגם אני ראיתי שלא צריך.

אני לא אחד שלא מבין בחלקים אני עסקתי בזה בצבא וגם באזרחות רק שהיום אני לא כל כך מכיר את המחירים כי יש שינוי גדול באירו ובכלל המגמה של המחירים בעליה.

 

את האמת, אם הרכב שלי היה לא צרפתי אני הייתי מסדר את כל התקלות לבד.

אבל ברכב הזה לגעת לבד בלי לדעת איזה תגובה תהיה במחשב הרכב המציק יכול לעלות לי ביוקר.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...