Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 14 חודשים ו16K קמ עם קליאו ספורט 2


Yony_S
שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עצוב לי באמת שעצוב להפרד מהאישה אחרי 14 חודשים לטוב ולרע (והיה בעיקר רע), נתחיל מהדברים הטובים ונגיע גם לסיכומים כספיים שידהימו כאן לא מעט אנשים.

הקליאו מבחינת האבזור היתה המפנקת ביותר שנתקלתי בה (פרט לטוארג ונהגתי על המון מיאטה NB/פג'ארו/A3/קליאו MK1קליאו /500) קסנון מקורי עם חיישן גובה אלומת אור והפעלה אוטומטית לתאורה במקום חשוך, מושבים אלקטנטרה אמיתי בשילוב עם עור, שליטה על הרדיו מההגה, חיישן גשם, ובטח עוד כמה דברים ששכחתי.

אז למה קליאו בעצם? הרי באותו התקציב נכנסות 20VT, מיאטה מהשנות המוקדמות GTI6, ועוד לא מעט ספורטיביות מזדקנות, האוטו נוסע מדהים במצב סטוק 172 כ"ס, בשלב מסוים כלומדים את האוטו אפשר לנסוע בתוך העיר מבלי להוריד רגל מהגז (בניגוד למוגדשות של VAG) ולא משנה איזה כיכר לפניך או פניה חדה קשה מאוד לאבד אחיזה עם האוטו, עד שאתה מאבד וכשאתה מאבד זה אסון.

 

נגיע לעלויות אחזקה

הרכב גומע בממוצע בנסיעה לא סלחנית בכלל כ10.2 קמ לליטר (משולב), דלק 98 בלבד (ב95 המנוע מצלצל) הייתי מתדלק קבוע בדואר אלון 8.72 בתדלוק האחרון.

מחוץ לעיר בנהיגה רגועה כ1 ל16 ובתוך העיר כ1 ל7/8.

 

טסט קב' רישוי 3 כ1400 שח

 

ביטוח מצחיק לנהג צעיר ללא היסטוריה על שמי (כלומר חסר לי טופס היעדר תביעות משמע אין הנחה) 5200 מקיף חובה גרירה שמשות ורדיו.

 

עלויות אחזקה:

אתחיל ואומר שהייתי פזיז וקניתי ביוקר, הלכתי לבדיקה ומהבדיקה השתמע שיש כאן השקעה לא קטנה, עם הטופס בדיקה יחד עם הקונה נסענו למוסך מפוסם בתא שמתעסק עם צרפתיות (טעות שעלתה לי בכ10 אלף שח בתוך שבועיים), מנהל המוסך בודק ומצהיר ללא דופי שהרכב בובה. ואין כאן שום השקעה, יום למחרת מגיע ליישר קו שמח וטוב לב של החלפת שמנים ומקבל חשבונית על סך 4.5K על כל מיני ריג'קטים שנמצאו עכשיו :evil:

הצרות לא הפסיקו להגיע, והחלטתי לעבור מוסך כי אולי הבן אדם לא מכיר את האוטו, הוחלט ללכת למשה מגנתון ושם נתגלה בהמשך שהאידיוט הרכיב את הבולם של הרצועת אביזרים הפוך, מה שגרם לו להשבר (כ1200 שח לפני מעמ ועבודה, גם נגיע לקרסו החזירים), כשבאתי לממש אחריות התחילו מריחות ובלבלי מח שזאת המחלה של האוטו (איך בולם שאמור לשרוד 90K או 3 שנים נשבר לאחר חצי שנה ופחות מ9K קמ ?). בגלל שהטיימינג היה באופק והודעת הרגעה ממשה שלא יקרהכלום עד הטיימינג הוחלט לא ללכת ראש בראש ופשוט לוותר. אם מישהו ירצה את פרטי המוסך אז רק בהודעהפרטית כי לא ממש יש לי כח להתעסק עם דיבה למרות שאני מוכן ללכת לפולגרף שהכל כאן אמת לאמיתה.

בסופו של דבר הושקע על בלאי כ25 אלף שח ב14 חודשי אחזקה, הירידת ערך היתה לא נורמלית בגלל שוק הידניות המקרקשות (איך סוזוקי אלטו משפיעה על מחירון של קליאו ספורט ? בידי לוי יצחק התשבה) המחירון ירד בתוך 4 חודשים ביותר מ10K ומהרגע שקניתי הוא ירד בסהכ בכ13K.

 

היה כאן חוסר מזל משווע, אבל וזה אבל גדול יש יגידו פראייר טיפש או לא יודע מה, לא מצטער על שקל אחד שהושקע ברכב, הרכב מהנה כיפי לנהיגה, מעולם לא עצר אותי שוטר לבדיקה שגרתית כי האוטו פשוט זאב בעור כבש :oops:

 

אני מקווה שהקונה המאושר יראה יותר נחת ממני, ויהנה קצת יותר ויראה פחות ליפטים ממני

 

נ.ב קרסו אתם חבורה של חזירים לעולם לא אקנה רנו ולא בגלל שכביכול הרכב לא אמין, זה פשוט בלתי נתפס שתושבת של קנגו שהיא בעלת אותו המקט לקליאו ספורט, עולה כ400 שח יותר לקליאו לעומת הקנגו טורבו דיזל, וזה רק על קצה המזלג. (קיט טיימינג מאנגליה כולל רצועת אביזרים עולה כולל משלוח ומיסים כ1800 שח אצל פיליפ ותהיו בטוחים שהוא גוזן קופוןנאה, אצל קרסו החלקים מגרדים את ה4 למה ? ביידי קרסו התשובה וזה ממש רק על קצה המזלג עד כמה קרסו חזירים)

 

lfotzjmyknmn.jpg

 

 

0i2ygjxnmnqj.jpg

 

 

d0zzugyiteo2.jpg

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברו מאז כבר 14 חודשים? אני ידעתי שזה יתנקם בך ללכת על קליאו נוספת, אחרי החרא שאכלת מהקליאו הקודמת פלוס השירות הצנוע של קרסו.

 

בכול מקרה, שמח שלמרות כול זה שנהנית מהרכב. מה הרכב הבא? (מקווה שהפעם לא רנו...:) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמחתי לקרוא את הסיקור על הרכב, תודה! הקליאו מזה זמן רב מעניין אותי לכן אני אנצל את השרשור לשאול אותך, איזה דור אהבת יותר? אשמח לכל הסבר לכל הסיבות. אם אני מבין נכון שני הדורות חולקות אותו מנוע, רק שמרכב חיצוני מספק דברים שונים כמו נוחות איבזור ואחיזה? יצא לי לנהוג על קליאו רגילה, 1.4 ידני, לא אהבתי את ההעברת ההילוכים שלו, מרגיש זול מידי. אשמח לשאוב כל מידע תודה וסופש נפלא. עידן נ.ב אני מבין שמכרת את הקליאו כבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי לא שומעים בנתניה סירנות בכלל :lol:

 

davemustaine87 האוטו סיפק המון רגעים שפשוט אמרתי כמה שזה יעלה אני לא מוכר !

 

idan92

MK1 פחות מאובזרת קלה יותר במשקל, במידת הג'אנטים הנכונה (15) פראית יותר ולמעשה בפועל היא חזקה ממש במעט מהדור השני

MK2 הרבה יותר אוטו, הרבה יותר איבזור ופינוק, במידת ג'אנט מנקר עיינים (16) אין הבדלים ממשיים בינו לבין הדור הראש פרט לאבוזר

 

סע על קנגו TD ידנית ולמעשה זו אותה התחושה של גיר של הקליאו ספורט או יותר נכון לומר זה אותו הגירבדיוק עם יחסי העברה שונים, בדור השני הסנכרונים היו מחוזקים לעומת הדור הראשון אבל שניהן סובלות מגיר רגיש במיוחד

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כ13 חודשים הייתי בחיפושים אחר רכב ספורטיבי קטן, קליאו כזאת הייתה בכוונת ביחד עם איביזה וMK4 GTI הדבר שהכי הפחיד אותי ברנו (לאחר ייעוץ אין סופי עם בעלי קליאו בעבר) זה הטיימינג הנוראי הזה, מצטער שנפלת ככה ממש כואב הלב.

 

אני לבסוף החלטתי ללכת על האיביזה ואני מאושר שנה אחרי והתקלות היחידות היו צינורית דלק שעלתה 30 ש"ח ומיכל עיבוי שעלה 50 ש"ח.

 

בקרוב הטיפול אז אני מקווה שלא יהיו"הפתעות" נוספות.

 

מאחל לך שברכב הבא תהיה לך יותר נחת

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כ13 חודשים הייתי בחיפושים אחר רכב ספורטיבי קטן, קליאו כזאת הייתה בכוונת ביחד עם איביזה וMK4 GTI הדבר שהכי הפחיד אותי ברנו (לאחר ייעוץ אין סופי עם בעלי קליאו בעבר) זה הטיימינג הנוראי הזה, מצטער שנפלת ככה ממש כואב הלב.

 

אני לבסוף החלטתי ללכת על האיביזה ואני מאושר שנה אחרי והתקלות היחידות היו צינורית דלק שעלתה 30 ש"ח ומיכל עיבוי שעלה 50 ש"ח.

 

בקרוב הטיפול אז אני מקווה שלא יהיו"הפתעות" נוספות.

 

מאחל לך שברכב הבא תהיה לך יותר נחת

 

 

היום, בקניה חכמה, בשימוש בחלקים מקוריים בלבד, ניתן לסיים את "סיוט" הטיימינג הנוראי ב-2K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה מאוד לאבד אחיזה עם האוטו, עד שאתה מאבד וכשאתה מאבד זה אסון.

 

אם זו המסקנה שלך, לא הצלחת לנהוג על הרכב כראוי.

רמת האחיזה גבוהה, אבל בטח שלא גבוהה מאוד, והיכולת לשלוט מעבר למגבלות מצויינת.

מצטער, אבל זה ממש לא הרכב בשבילך. VAGית היתה מתאימה יותרץ

 

idan92

MK1 פחות מאובזרת קלה יותר במשקל, במידת הג'אנטים הנכונה (15) פראית יותר ולמעשה בפועל היא חזקה ממש במעט מהדור השני

MK2 הרבה יותר אוטו, הרבה יותר איבזור ופינוק, במידת ג'אנט מנקר עיינים (16) אין הבדלים ממשיים בינו לבין הדור הראש פרט לאבוזר

 

לא מבין מהיכן האבחנה המודגשת.

 

ההבדל בגודל הג'אנט יצר הבדל מובחן ברמת האחיזה והמשיכה, לטוב או לרע (עניין של טעם). זה איננו הבדל קוסמטי גרידא.

אם זאת אין ספק שהמכונית המהירה יותר היא הדור השני, בגלל האחיזה הטובה יותר תחת האצה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום, בקניה חכמה, בשימוש בחלקים מקוריים בלבד, ניתן לסיים את "סיוט" הטיימינג הנוראי ב-2K.

 

 

אפשר להוזיל כל תיקון בקנייה "חכמה" העניין שבקליאו זה גבוה באופן לא יחסי וגם לאחר הקנייה החכמה זה יקר מהרגיל

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על תשובות.

 

שמתי לב שבדור שני יש גם גג- מה שאין בדור 1, וגם ברכב האחר בדור 2, מדובר ברמת אבזור מהחברה?

 

נ.ב הדור ה1 יותר יפה עם החזית שלו לדעתי, מדוע וכמעט לא קיימות דור 1 בצבע שחור וכחול כהה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מוסכי מורשה של יבואנים באופן כללי יקרנים גם בפורד המצב לא מזהיר לדעתי

 

אבל האם יכול להיות שיש מחיר למשל במוסך מורשה יבואן בתל אביב שונה מבחולן

 

ואני יסביר - בתל אביב רצו ממני טיפול טימינג לפורד פוקוס 2740 ש"ח ואילו בחולון ראיתי פרסום בעיתון לפני פחות משנה 1250 שקלים :?

 

חיישן חמצן 1900 שקלים

אלטרנטור מקורי 2000 שקלים :-(

תושבות מנוע ימין ושמאל 1700 שקלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זו המסקנה שלך, לא הצלחת לנהוג על הרכב כראוי.

רמת האחיזה גבוהה, אבל בטח שלא גבוהה מאוד, והיכולת לשלוט מעבר למגבלות מצויינת.

מצטער, אבל זה ממש לא הרכב בשבילך. VAGית היתה מתאימה יותרץ

אולי ראינו שני רכבים שונים, לא השתתפתי בג'מאיקנות אבל מנסיעה בנס הרים שאורגנה עי PCR היה אפשר לראות יופי מי אוחזת יותר.

כשאתה מאבד אחיזה בקליאו זה אסון, וזה דיי פשוט לפגוש עץ או מדרכה אם אינך יודע מה לעשות

 

לא מבין מהיכן האבחנה המודגשת.

 

ההבדל בגודל הג'אנט יצר הבדל מובחן ברמת האחיזה והמשיכה, לטוב או לרע (עניין של טעם). זה איננו הבדל קוסמטי גרידא.

אם זאת אין ספק שהמכונית המהירה יותר היא הדור השני, בגלל האחיזה הטובה יותר תחת האצה.

אני לא יודע על איזה אחיזה בהאצה אתה מדבר האוטו סובל מטורק סטרינג מטומטם שאם אתה לא אוחז בהגה הוא בורח ימינה כמעט כמו בפרסה (אתה מוזמן לשאול את ג'וג'ו במעבדה לרכב כשעשינו כיוון פרונט והחלפה של בולג'וינטים), ואם אתה עם צמיגים שחוקים אתה מסוגל למצוא את עצמך חופר במקום גם בשני, עזוב את העובדה שהדור הראשון קל יותר במשקל, ושהמידה הנכונה לרכב (לא אני לא מדבר על מידת השופוני) היא המידה של הדור הראשון, מאות קליאו 182 בפורום הבריטי בתהליך פרויקט המהלך הראשון הוא ירידת מידה מ16 ל15 ואני מניח שבן אדם שנכנס לפרויקט הדבר האחרון שמענין אותו זה איזה שופוני יתן לו הג'אנט כשיש לו כלוב התהפכות בתוך הקליאו.

תגובתי באדום.

 

idan92

מדובר בגג שנעשה בגנות אצל מי שהזמין את הרכב בקרסו, למעשה מעולם לא פתחתי אותו פרט לאותו היום שבו הרכב נפתח הוא אינו שימושי ומשמש לשופוני נטו.

ראיתי גם דור ראשון עם סאן רוף אני לא חושב שיש עוד דור שני עם סאן רוף.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על תשובות.

 

שמתי לב שבדור שני יש גם גג- מה שאין בדור 1, וגם ברכב האחר בדור 2, מדובר ברמת אבזור מהחברה?

 

נ.ב הדור ה1 יותר יפה עם החזית שלו לדעתי, מדוע וכמעט לא קיימות דור 1 בצבע שחור וכחול כהה?

 

קיימות בצבעים שציינת.

יוני הקליאו שלך מדהימה, הסכומים שהוצאת עליה לא נתפסים.

 

בנוסף גם כל הפירוט של "רכב מפנק" נראה לי מוגזם מדי, רכב קודם שלי היה גולף גנריישן, ומדובר בעולם שונה לגמרי (כמובן לטובת הגולף).

מעבר לזה, הקליאו מנצחת בכל השאר.

והדור ראשון מהירה יותר בלי ספק, הרכב גם מצליח להרגיש הרבה יותר "משוגע".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...