Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 פיקאסו


ofer7
שימו לב! השרשור הזה בן 4339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב .

עקב כך שאני חדש בפורום אני חמקווה שאני כותב במקום הנכון ואם לא תסלחו לי.

מכיוון שבשנים האחרונות נהגתי ברכבים גדולים כגון גייפ במשך שלוש שנים האחרונות ולפני זה טנדרים למינהם, אני פחות נמצא בעולם של הקטנות. עקב ההוצאות הגדולות באחזקת גייפ החלטנו זוגתי ואני לרכוש פרבייט שאחת הדרישות והחשובה בניהם היתה שזה יהיה רכב 7 מקומות. קיבלתי מס הצעות על מזדה 5 ומ"ס הצעות על הפיקאסו והחלטנו כנראה ללכת על הפיקאסו מכיוון שהוא קצת יותר מרווח מהמזדה 5 וכמו כן יותר חסכוני בדלק שזה דבר חשוב מאוד בימים אלו.

מס שאלות לי אליכם:

מי מכיר את הרכב?

מה דעתכם כמובן עליו?

גיר רובטי? אין לי מושג מה היתרונות או החסרונות שלו

ובכלל כל מי שאמרתי לו שאני הולך לקנות סיטרואן הרים גבה.

אודה לכם על עזרתכם.

עופר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו אחד כזה משנת 2008, הרכב נוח מפנק נעים מיוחד ומאובזר מאוד ( שלנו הדגם המפואר).

לגביי המנוע שלנו בנזין 2 ליטר, כוח לא חסר מרגיש הרכב זריז.

לגביי הגיר שלנו כמובן רובוטי, צריך להתרגל אך כשמתרגלים הגיר בסך הכל עושה את העבודה נכון, יתרון גדול בצריכת הדלק 1 ל10 בממוצע.

לגביי אמינות, לפחות אצלנו מטיפול לטיפול + החלפת מצמד ב80 אלף ק"מ.

 

ממליץ על החדש : בגלל המחיר הזול ( לעמיתי חבר), בגלל המנוע החדש והחסכוני ( טורבו) אם אני לא טועה משווק עם גיר אוטומט 6 הילוכים בדגמים החדשים.

למי שלא משנה לו המחיר יש את הפיגו המקביל עם יתרון מובהק של דגם חדש שלא הולך להתחלף בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר שלום,

 

סיטרואן C4 אכן מרווחת וחסכונית בדלק יחסית לרכבי 7 מקומות אחרים. אחת מהסיבות העיקריות לכך שהרכב חסכוני בדלק היא הגיר הרובוטי שלו, שמספק צריכת דלק שדומה מאוד לזאת של גיר ידני אך לא דורש שימוש בידית ההילוכים. הגיר הרובוטי של הפיקאסו נחשב לגיר רובוטי טוב, הפעולה שלו חלקה ונעימה יחסית כך שלדעתי אין סיבה של ממש לחשוש ממנו. הרכב עצמו מאוד נוח והמושבים גם כן נוחים מאוד. תא הנוסעים מרווח מאוד, מעוצב בצורה מאוד מיוחדת שנותנת תחושה מאוד מאווררת ונינוחה.

לא ציינת באיזה שנתון מדובר, לכן אציין שבאופן כללי הפיקאסו נמכר בחלק מהשנתונים גם בגרסת 2 ליטר שהגיעה עם גיר אוטומטי רגיל ולא עם גיר רובוטי כמו בדגם ה-1,600 טורבו.

 

 

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

 

מיטל מאלדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקניית סיטרואן, שאין לה שם טוב באמינות ושמירת ערך, ועוד עם גיר רובוטי בעייתי בנסיעה, אתה לוקח סיכון של חוסר נוחות נסיעה, בעיות אמינות, וירידת ערך גבוהה.

צריכה להיות סיבה טובה מאוד לקנות את האוטו הזה: מחיר מאוד נמוך, "נדלקת" על האוטו מבחינת נוחות וכו'.

אחרת, לא נראה שכדאי לקחת סיכון כשיש מכונות אחרות טובות, כמו מיצובושי גראנדיס, מזדה 5, טויוטה וורסו, וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג בC4 פיקאסו מספר פעמים. היא מאוד מותאמת למשפחות גדולות. היא מרווחת מאוד, שימושית, שפע תאי אכסון, נוחה (אם כי קצת נוקשה), שקטה, בטיחותית, איכותית, חסכונית יחסית, מהירה, בעלת אחיזה גבוהה (יחסית לרכב בגודל שכזה), מאובזרת ונותנת הרגשה דיי ייחודית.

אני נסעתי בגרסאת ה1.6 עם הגיר הרובוטי. אני נהגתי עליו מספר פעמים רב ועדיין לא התרגלתי לגיר הזה. הוא מטלטל את הנוסעים בכל החלפה, ובעיר זה יכול מאוד להציק (גם הוא מתדרדר בעליות ובירידות). הוא לא מחליף הילוכים במהירות ובנכונות כמו הDSG למשל והוא מתבלבל מדי פעם בהילוכים ולא מעביר בזמן. מחוץ לעיר הגיר פועל בסדר גמור ולא מפריע הרבה. בנסיעה בינעירונית ובכבישים משובשים הפיקאסו מרגישה נוקשה מעט וחובטת, למרות שהמושבים טובים ותומכים. 2 המושבים האחוריים בשורה השלישית מתאימים לילדים קטנים, מבוגרים לא ישבו בהם בנוחות. ההגה קל מאוד וחסר תחושה (יכול להיות יתרון בשביל אנשים מסוימים, אני אבל שונא את זה). על בעיות אמינות מיוחדות לא שמעתי ואני אישית לא החזקתי ברכב אז אני לא יכול לתת הרבה מידע בנוגע לזה. מה שאני כן יודע זה שהטיפולים יקרים יחסית.

 

בסך הכל זה רכב שימושי, ייחודי ונוח למשפחות מלאות, אבל תבצע נסיעת מבחן עליו לפני הקנייה כי לא בטוח שתאהב את הגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקניית סיטרואן, שאין לה שם טוב באמינות ושמירת ערך, ועוד עם גיר רובוטי בעייתי בנסיעה, אתה לוקח סיכון של חוסר נוחות נסיעה, בעיות אמינות, וירידת ערך גבוהה.

צריכה להיות סיבה טובה מאוד לקנות את האוטו הזה: מחיר מאוד נמוך, "נדלקת" על האוטו מבחינת נוחות וכו'.

אחרת, לא נראה שכדאי לקחת סיכון כשיש מכונות אחרות טובות, כמו מיצובושי גראנדיס, מזדה 5, טויוטה וורסו, וכו'.

 

בקבלת עצה מאדם שמסתמך בעיקר על דעות קדומות סביר מאוד להניח שמידע אמיתי ומהימן לא ימצא פה פותח השירשור.

סיכון של חוסר נוחות בנסיעה ?

בעיית אמינות ? , ממה בדיוק ? , אתה מדבר מנסיון או מתחושות בטן ?

 

בקיצור אתה בעיקר מפגין את חוסר הידע שלך ואת הדעות הקדומות שלך, הפיקאסו הקודמת וגם הנוכחית הוכיחו שרידות ואמינות גבוהה , זה שעם ישראל כרגיל מפגין טימטום ובורות מוטרית מסייע לקנות את הרכב בזול, ובמודל חדש יחסית למתחרות מיפן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקבלת עצה מאדם שמסתמך בעיקר על דעות קדומות סביר מאוד להניח שמידע אמיתי ומהימן לא ימצא פה פותח השירשור.

סיכון של חוסר נוחות בנסיעה ?

בעיית אמינות ? , ממה בדיוק ? , אתה מדבר מנסיון או מתחושות בטן ?

 

בקיצור אתה בעיקר מפגין את חוסר הידע שלך ואת הדעות הקדומות שלך, הפיקאסו הקודמת וגם הנוכחית הוכיחו שרידות ואמינות גבוהה , זה שעם ישראל כרגיל מפגין טימטום ובורות מוטרית מסייע לקנות את הרכב בזול, ובמודל חדש יחסית למתחרות מיפן.

הפיקאסו שאני רכוש היא שנת 2010 והתיבת הילוכם היא רובטית.

בדקנו לגבי המזדה 5 או הגרנדיס והם זוללות דלק כמעט פי 2(לפחות הגרנדיס) כמו כן המזדה 5 פחות מרווחת מהפיקאסו כך שגם צריכת דלק וגם פחות מקום נותן לפיקאסו יתרון.

גם אני אישית לא מבין מה זו שיטת העדר הזאת שכולם קונים רק יפניות . כמעט כולם ששמעו שאני קונה סיטרואן התפלאו למה היא ולא מזדה 5 ותאמת אני לא כ"כ מבין את ההתלהבות הגדולה מהמזדה.

הקיצר חברים ממחר אני הולך להיות בעלים גאים(כך אני מקווה) של פיקאסו c4 ואני מקווה ומאמין שהכול יהיה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי

 

לדעתי הפיקאסו היא בחירה טובה, אתה תהנה מהרכב, בוודאות.

 

מסכים אתך שאין מה להתלהב מהמזדה, היא צרה יותר ופחות מפנקת. לדעתי, גם חיצונית, הפיקאסו נאה הרבה יותר מהמזדה, בוודאי מהגרנדיס ומהטויוטה ורסו שיש לה צורה מכוערת מאוד לדעתי.

 

שים לב שהמושב האמצעי שונה ממושב אחורי רגיל במכונית נוסעים רגילה. בנסיעות ארוכות, ככל שמבוגרים יושבים בשורה השניה, זה לא כל כך נוח.

 

לגבי הגיר הרובוטי, הוא כאמור מוצלח יותר מהגיר הרובוטי של טויוטה, אבל עדיין לא מעביר חלק את ההילוכים ברמה של גיר עם מצמד כפול.

 

תקלות חשמל ואלקטרוניקה קורות מידי פעם, בהתאם למסורת של פיג'ו וסיטרואן.

 

 

סך הכל, מכונית חביבה, אני בטוח שתיהנה ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקבלת עצה מאדם שמסתמך בעיקר על דעות קדומות סביר מאוד להניח שמידע אמיתי ומהימן לא ימצא פה פותח השירשור.

סיכון של חוסר נוחות בנסיעה ?

בעיית אמינות ? , ממה בדיוק ? , אתה מדבר מנסיון או מתחושות בטן ?

 

בקיצור אתה בעיקר מפגין את חוסר הידע שלך ואת הדעות הקדומות שלך, הפיקאסו הקודמת וגם הנוכחית הוכיחו שרידות ואמינות גבוהה , זה שעם ישראל כרגיל מפגין טימטום ובורות מוטרית מסייע לקנות את הרכב בזול, ובמודל חדש יחסית למתחרות מיפן.

שוב, נושא דגל הסיטרואן, גרועות כמה שיהיו, מטיף למי שנהג במאות מכוניות בשנה האחרונה ?

שרידות ואמינות גבוהה ? מצחיק.

שמירת הערך, גם לאחר ירידת ערך ענקית, ועוד עם גיר רובוטי, תהיה קטסטרופה.

זה מה שקרה בעבר, וסביר שיקרה בעתיד למכוניות הצרפתיות, גם אם בהגזמה, ואני הראשון שיודה שירידת הערך מוגזמת מאוד, אבל זה השוק, ובטח עם גיר רובוטי שנוי במחלוקת, ולוט הערפל לגבי אמינותו.

במקרה של C4 פיקאסו, היא אפילו קיבלה ציון נמוך עם גיר ידני, בסקר אמינות בבריטניה:

http://www.whatcar.com/car-news/reliability-survey-2011/258307

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוכש רכב מעולה ומפנק ,שמור עליו והייה קשוב למערכותיו .אל תזלזל בשום התראה (ממקווה שלא יהיו כאלה ) טפל בה במידי

והתמורה לא תאחר לבוא . שיהיה בהצלחה .

 

נ.ב. כל מרימי הגבה לא נחשפו אישית למותג סיטרואן על כל מגוון דגמיו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...