Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למבינים בפולקסווגן: גולף TSI 1400 2008 או 1600 DSG צורה חדשה ?


gmizrahi
שימו לב! השרשור הזה בן 4360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לפני שבוע כתבתי לכם ושיתפתי אתכם בהתלבטות בין גולף, אאודי A3 2008, ובמוו סדרה 1 2007/8.

לאחר נסיעות מבחן (האאודי ממש אכזבה אותי, מנוע ה2000 היה עייף באופן מפתיע.) החלטתי שמנועי VW ותיבת DSG הם האהובים עלי (וגם האוטו עצמו נותן תמורה מעולה לכסף).

 

ועכשיו ההתלבטות:

- גולף 1400 TSI שנת 2008 (DSG שישה הילוכים, 140 פאקינג כ"ס, 1:14, מגנזיום, סאן רוף, רמת גימור EMOTION)

- גולף 1600 FSI שנת 1010 + (הצורה החדשה, DSG שבעה הילוכים, 102 כ"ס, 1:11, איכות חומרים טובה, TRENDLINE)

 

מישהו יודע אם לגולף 1600 (אך חלשה) יש את מימד ה"זריזות+כיף" שמצאתי ב1.4 טורבו (מדהים!) ? הגולף צורה חדשה רכב טוב יותר משמעותית ? וגם - איך הגולף מבחינת בעיות לאורך שנים? הולך ליהיות לי בעיות עם ה2008 ? מה אתם הייתם עושים ? במה לבחור ?

 

נ.ב

אם למישהו יש דעה על הג'טה 2009 TSI 1.4 גם כן אשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

לפני שבוע כתבתי לכם ושיתפתי אתכם בהתלבטות בין גולף, אאודי A3 2008, ובמוו סדרה 1 2007/8.

לאחר נסיעות מבחן (האאודי ממש אכזבה אותי, מנוע ה2000 היה עייף באופן מפתיע.) החלטתי שמנועי VW ותיבת DSG הם האהובים עלי (וגם האוטו עצמו נותן תמורה מעולה לכסף).

 

ועכשיו ההתלבטות:

- גולף 1400 TSI שנת 2008 (DSG שישה הילוכים, 140 פאקינג כ"ס, 1:14, מגנזיום, סאן רוף, רמת גימור EMOTION)

- גולף 1600 FSI שנת 1010 + (הצורה החדשה, DSG שבעה הילוכים, 102 כ"ס, 1:11, איכות חומרים טובה, TRENDLINE)

 

מישהו יודע אם לגולף 1600 (אך חלשה) יש את מימד ה"זריזות+כיף" שמצאתי ב1.4 טורבו (מדהים!) ? הגולף צורה חדשה רכב טוב יותר משמעותית ? מה אתם הייתם עושים ? במה לבחור ?

 

נ.ב

אם למישהו יש דעה על הג'טה 2009 TSI 1.4 גם כן אשמח לשמוע.

 

מנועי VW ומנועי אודי זה אותו הדבר. הריי זה אותו קונצרן:roll: VAG

 

בזמנו אמרתי לך שאודי משתמשים במנוע 1800TSI שהוא מצויין ובעל 160 כ"ס. אותו המנוע וגיר DSG קיים גם בלאון.

מנוע ה-1.6FSI חלש מן הסתם ממנוע ה-2.0FSI בעל 150 כ"ס שניסית באודי.

 

למנועי TSI יש יתרון מובן מאליו, הם מוגדשי טורבו, בעלי הרבה מומנט ולכן הרגשת את תחושת הזריזות. שיא המומנט במנועים מתקבל כבר באזור ה-2000 סל"ד, להבדיל ממנועי ה-FSI שם צריך להגיע קרוב למנתק כדי לקבל את הכח.

 

מנועי ה-TSI הם בליגה אחרת. ה-1400 בגולף הוא טוב וה-1800 שקיים בלאון ובאודי הוא מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרבה חרדתי ראיתי עכשיו שההודעה שלי התפרסמה כפול, אני מתנצל מנהלים, אנא מחקו אותן.

 

לגבי המנוע, ידעתי שזה אותו קונצרן, פשוט התנסחתי לא נכון /-:

 

דניאל לא מפחיד קצת ההפרש בשנים ? מהמעט שקראתי עכשיו בגוגל אנשים נופלים להם חלקים מהגולף אחרי כמה שנים O: זה משהו ידוע או שסתם נפלתי על חסרי מזל ? גולף רואה מוסך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-1.6 של הגולף הוא לא FSI, ה-FSI שווק רק בגולף 5 והיו לו 115 כ"ס.

את הכוח שחווית ב-TSI לא תקבל ב-1.6 הרגיל, נכון ה-DSG סוחטת ממנו את כל מה שאפשר אבל מדובר במנוע מיושן ורועש תחת עומס.

ניסית לחפש גולף 6 1.4 122? אם היא נכנסת לתקציב (2009) אמורה להיות שילוב של 2 האופציות שלך ולהציע בעיקר את הטוב מכל אחת.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב

אם למישהו יש דעה על הג'טה 2009 TSI 1.4 גם כן אשמח לשמוע.

 

לי יש את גירסת ה160, הרכב עלה על הכביש בתחילת 2009. אני היד השניה, הרכב נקנה עם 42K ק"מ לפני כחודשיים. הרכב סוחב מעולה, שותה בין 1:13 ל1:14, איכות החומרים טובה מאוד ואני (טפו טפו טפו) לא חווה התקלפויות למיניהן. האבזור יכול היה להיות טוב יותר - אמנם הרכב הגיע עם בקרת שיוט וחיישני רברס, אבל אין לו סאנרוף או חישוקי מגנזיום (הבעלים הקודם העדיף להשקיע בטלפון קבוע).

 

קח בחשבון שלרכבים האלה הייתה מחלה ידועה של תיבת הDSG - הבעלים הקודם החליף מכאטרוניק באחריות. לי זה עשה רק טוב, אבל אני לא חושב שהוא שמח מדי להגיע עם הרכב למוסך על גרר. אם אתה מתכנן לקנות DSG7 מהשנתון הזה תבדוק טוב טוב את התיבה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-1.6 של הגולף הוא לא FSI, ה-FSI שווק רק בגולף 5 והיו לו 115 כ"ס.

את הכוח שחווית ב-TSI לא תקבל ב-1.6 הרגיל, נכון ה-DSG סוחטת ממנו את כל מה שאפשר אבל מדובר במנוע מיושן ורועש תחת עומס.

ניסית לחפש גולף 6 1.4 122? אם היא נכנסת לתקציב (2009) אמורה להיות שילוב של 2 האופציות שלך ולהציע בעיקר את הטוב מכל אחת.

 

בהצלחה.

 

אוקיי, לגבי המנוע טוב לדעת, לצערי גולף 6 TSI 2009 יקרה יותר ב... [תופים בבקשה]... 25-30 אלף שקל (!!!).

 

מישהו מכיר את האמינות של פולקסווגן ?

השנתיים הפרש האלה [2008 מול 2010] יעלו לי בתקלות או דברים שיתחילו להתקלקל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון אז ה-TSI 140 שווקה עם DSG6 שלא סובלת מהתקלות במצמדים כמו ה-DSG7 ובעלת פעולה מעודנת וחלקה יותר.

לא ממש ציינת תקציב ודרישות אבל אני מתאר לעצמי שמשהו סביב ה-85 עד 90 אלף שקלים (?) לפי המועמדות שבחרת.

תקציב כזה יכול לקנות לך פביה 1.2 TSI מ-2010 שתהיה חדשה יותר ואולי עדיין באחריות אפילו ותציע ביצועים טובים משל הגולף 1.6 ואיבזור נאה בדגמי הספורט/אלגנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן גרסת ה-140 כ"ס הגיעה עם DGS6 שזה יתרון. רוב סיפורי הזוועה הגיעו מגרסת ה-160 כ"ס.

 

אם אתה חושק בשילוב מנוע-גיר מנצח תבחר באודי 1.8TSI או בלאון 1.8TSI. זאת העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך.

בלאון תוכל גם להתקדם בשנתון ולקנות רכב חדש יותר, אולי אפילו עדיין תחת אחריות.

אם אהבת את מנוע ה-1.4, כאן מדובר בכמה צעדים קדימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מנוע ישן יותר מהווה צעד קדימה? לא יודע מאיפה הגיע הקונצנזוס בקרב בעלי הלאון שמנוע 1.8tsi עולה על מנועי ה1.4 , העובדה היא שהוא מצוי היום רק בדגמי סקודה וסיאט שהקונצרן לא מגדיר כמותגים המובילים שלו (בלשון המעטה).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מנוע ישן יותר מהווה צעד קדימה? לא יודע מאיפה הגיע הקונצנזוס בקרב בעלי הלאון שמנוע 1.8tsi עולה על מנועי ה1.4 , העובדה היא שהוא מצוי היום רק בדגמי סקודה וסיאט שהקונצרן לא מגדיר כמותגים המובילים שלו (בלשון המעטה).

 

1. הוא מצוי גם בדגמי אודי.

2. מה הקשר מותגים. ההבדלים בין המותגים מתבטאים בעיקר בגימור בין סיאט\סקודה\VW\אודי ולא מבחינה מכנית.

3. זה מנוע חזק יותר ואמין יותר(כנראה הכי אמין בקונצרן).

4. יש לי בכלל לאון FR 2.0TSI.:wink:

 

אהה ועוד משהו זה מנוע חדש שמשווק החל משנת 2008. שונה ממנוע ה-1.8T 20V.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמה בדיוק מנוע 160 כ"ס הזה חזק ממנוע 160 כ"ס שמצוי אצלי בג'טה?

 

הביצועים של ה-1.8 160 כ"ס וה-1.4 160 כ"ס הם דומים\זהים. אם אתה מתעקש אז ל-1.8 יש קצת יותר מומנט.

 

בגדול ה-1.8 יותר אמין ובעל פוטנציאל שיפורים מצויין. בקלות עובר את ה-200 כ"ס וצפונה באמינות.

ל-1.4 יתרון בצריכת דלק.

 

בעקרון דיברתי על ה-1.8TSI לעומת ה-1.4 140 כ"ס שהוא בחן בגולף MK5 ואהב מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...