Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW סדרה 3 או פולקסווגן פאסאט


RisingStar
שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

אני מתבלט בין שני הרכבים האלו, הייתי רוצה לדעת איזה רכב כדאי יותר? איזה רכב יותר אמין? איזה רכב יותר "נוח" מבחינת אחזקה? - כרגע אני מחזיק במאזדה 3 2006.

השנתונים שאני מדבר עליהם הם 2005-2007 - זה בערך התקציב שיש לי.

 

אם יש רכב אחר שנראה לכם שיתאים לי (כמו שבטח הבנתם אני מחפש רכב שישב על הכביש, ויפנק מבפנים).

המון תודה! (:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי פסאט (אתה מוזמן להתרשם מהביקורת שכתבתי אליו בקישור הבא בפורום) ואחזקה יקרה מאוד - התפטרתי מרכב הזה אחרי חודשיים שהיה בבעלותי, מתקלקלים דברים שלא הייתי מצפה שיתקלקלו ברכב כזה וכאשר דיברתי עם מספר אנשים במוסך שמעתי אילו חלקים הם החליפו זה הפתיע אותי.

מעבר לזה מבחינת ארגונומיקה הוא לא הכי מוצלח לדעתי וגם הרכב צפוף להפליא למרות שאמור להיות מרווח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב אקורד עדיף מבחינת אמינות ועלויות אחזקה גם על הפסאט וגם על הבימר.

 

מה התקלקל? אצלי הרבה דברים לא הספיקו להתקלקל, כי התפטרתי ממנו בזמן ולא יקנה יותר ממותג הזה. אבל מישהו החליף מוח של גיר בקילומטרז' דומה לשלי, אצלי היה רעש מהגיר (מתואר בקישור שנתתי לך), כל מיני חיישנים של כריות אויר (אלפי שקלים!), יחסית מוקדם התפרק פלנג' מים ודרש החלפה. ובכלל טיפולים יקרים מאוד: צלחות ברקס, טיימינג ועוד. הרכב כבר לא אצלי ואני עדיין משלם אליו תשלומים למוסך (סה"כ כ10,000ש"ח).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב אקורד עדיף מבחינת אמינות ועלויות אחזקה גם על הפסאט וגם על הבימר.

 

מה התקלקל? אצלי הרבה דברים לא הספיקו להתקלקל, כי התפטרתי ממנו בזמן ולא יקנה יותר ממותג הזה. אבל מישהו החליף מוח של גיר בקילומטרז' דומה לשלי, אצלי היה רעש מהגיר (מתואר בקישור שנתתי לך), כל מיני חיישנים של כריות אויר (אלפי שקלים!), יחסית מוקדם התפרק פלנג' מים ודרש החלפה. ובכלל טיפולים יקרים מאוד: צלחות ברקס, טיימינג ועוד. הרכב כבר לא אצלי ואני עדיין משלם אליו תשלומים למוסך (סה"כ כ10,000ש"ח).

 

קנית רכב מאוד לא שמור, הוצאת עליו המון כסף (חלקו בוודאי מיותר) במוסכים מיד אחרי שקנית, ומכרת אחרי חודשיים. נראה לי שכדאי שתבדוק את עצמך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התנסיתי עם סדרה 3 מדגמים האלו באקסטרים (אני בכלל לא נוהג בתנאים האלו), אלא נהיגה רגועה והרכב עשה רושם של יציבות טובה (לא הייתי מצפה מבימר יציבות בעייתית), אני נהגתי בדיזל ונהניתי מכל רגע, המנוע פשוט סוחב כמו שאני אוהב. אבל בתנאים האלו פסאט גם יציב מאוד וכך גם אקורד. לבימר יש הנעה אחורית ובעיני זה יתרון אבסולוטי (יש אנשים רבים שלא יסכימו איתי אבל כל אחד והטעם שלו), אני אוהב היגוי נקי, זה משהו שאין ברכבים עם הנעה קדמית.

 

מבחינת אמינות ועלויות אחזקה שיש לך במזדה 3, אם זה שיקול אז שוב פעם אקורד בראש הרשימה.

 

sronis, הרכב היה במצב סביר ולא היו לו תקלות במכלולים בסיסיים מבחינת התפקוד: מנוע, גיר (למעט הרעש שהיה צריך להבין מה זה ולא רציתי להכנס לזה) וכד' הכל היה בסדר. חיישנים שהולכים זה לא קשור אם הרכב שמור או לא. זה לא משנה כמה וקס עשו ואיזה שמן שמו, הם פשוט הולכים. דיברתי עם בעלים שבאו לטפל בפסאטים שלהם ומצאנו בינינו הרבה תקלות משותפות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי RisingStar,

 

מבחינת אחזקה/ביטוחים - במוו/פאסט בערך אותו הדבר, הונדה זולה יותר

מבחינת גניבות - מנתוני המשטרה האחרונים שהתפרסמו במוו יותר גניבה מפסאט/הונדה

מבחינת אמינות במוו/הונדה לוקחות

אם אתה מחפש רכב מפנק ונוח על הכביש הייתי הולך בגדול על במוו, אחר כך פסאט ואז הונדה

לא מכיר צריכות דלק

 

אתה יכול לפרט מה התקציב?

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב מפנק ונוח על הכביש הייתי הולך בגדול על במוו

אני לא חושב שסדרה 3 מפנקת, בטח שלא בדגמים הבסיסיים (בדגמים הבסיסיים אין ריפוד עור, אין עץ בדשבורד - במקום זה פלסטיק צבוע וטאסות: זה ממש אבל ממש מביך). מבחינת אבזור פסאט בסיסית אפילו מאט עשירה יותר (בפסאט היה לי מפשיר אדים חשמלי בשמשה הקדמית - אין לי את זה אפילו במרצדס).

 

בכמה האחזקה יותר יקרה? הרי פילטר זה פילטר (:

נכון. אבל תקלה במזדה זה לא כמו תקלה בבמוו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

eph1983

התקציב הוא באזור ה80-90.

שוב אני מוכן לשלם עוד בשביל משהו טוב, הבעיה שיש כל כך הרבה דעות שונות לגבי אותו רכב, שאני כבר לא יודע מה להחליט.

אם יש רכב אחר שאתם חושבים עליו אני אשמח לשמוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בBMW אתה צריך להחליט אם אתה מתעניין בE46 או E90,כשאר הE46 תרגיש הרבה פחות עדכנית(הדגם הושק אי שם ב98)

אבל מאוד מפנקת לדעתי בתקציבך תוכל להנות מE46 2005 בעלת שש ציל' (טיפ-לא הייתי מסתפק בפחות) מאובזרת היטב.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RisingStar,

 

אני חושב שאתה צריך להגדיר לעצמך בדיוק על מה אתה מוכן להתפשר ועל מה לא.

שוק היד 2, נכון לתקופה האחרונה, מצויין לרוכשים והרבה פחות טוב למוכרים.

מצד שני, מי שנוסע בבמוו לא יתפשר כל כך במחיר לדעתי, יש יחסית הרבה ביקוש.

 

כשרציתי לקנות רכב ספורט לא היה אכפת לי שלא יהיו מושבי עור, פנסי ערפל או פנסי קסנון - רציתי שהרכב יהיה ספורטיבי!

בהיצע שיש בארץ לצערינו אתה לא יכול לקבל הכל.

 

אני חושב שתבדוק גם את אודי ומרצדס - תופתע לגלות מה תמצא ב yad2

 

כנס לאתר, תעשה את החיתוך ותראה אילו דגמים אתה יכול להשיג במסגרת התקציב שלך...

 

קח בחשבון שרכבי יוקרה מאבדים מערכם המון אבל מחזיקים שנים...

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

eph1983, מה שאני לא מוכן להתפשר עליו זה איכות נסיעה, קריאת כביש וכו'.

אין לי בעיה שהרכב יהיה פחות "מפנק" מבפנים, אבל שחוויות הנסיעה תיהיה ברמה הגבוהה ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...