Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז עשיתי נסיעת מבחן על פיג'ו 107


entrecote
שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רובוטית, אני מתעניין בידנית בכלל

 

PROS:

נוח גם ל1.85 ולא מרגיש קטן בנסיעה

שקט מאוד (אבל אני רגיל לספייס בוכה), להוציא ויברציות קטנות בעמידה

 

CONS \ עניינים פתוחים:

הרובוטי פשוט לא מאיץ\לא נוסע

דוושת ברקס קטנה נורא, והברקס מרגיש "מוזר" קצת (אולי המכונית מבחן פשוט שחוטה)

הגה "רך"? משהו קצת מוזר בו

בכביש מהיר הייתה בסדר גמור להוציא רגעים לא ברורים (אולי רוחות צד?)

מזגן - הפעלתי הכי חזק, היה נעים ואחרי כמה זמן כבר יצא אוויר מאוד קר אבל לא הגעתי למצב שאני אומר "קר לי מדי" (בספייס הייתי שם על 2~)

 

ההשוואה שלי היא לנהיגה בספייס 01 אוט' (גיר רציף) שהכי לא שקטה

 

בכל אופן, לא הצלחתי לגבש גזר-דין בזמן המועט.

מרגישה נורא עדינה ביחס למפלצת הגוססת והרועשת שיש לי עכשיו.

להצליח להשכיר C1 ידנית זה משימה דיי בלתי אפשרית,

ככה שנשארתי עם לבצע נסיעת מבחן על הידנית...

 

האופציות שכמובן יש הן I10\פיקנטו אבל על הבדלי צריכת הדלק אני אשלם ביוקר, ומבחינת תקציב אני גם ככה אובר של האובר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתובנותיי בעניין -

 

ראשית, מבחינת כח, האוטו לא מצטיין ולא מיועד ל'פתיחות' ברמזור. אם אתה רוצה להדביק את הדוושה לרצפה, הרכב יעשה זאת בתנאי שתשאר בהילוך נמוך וסל"ד גבוה.

בנוגע לדוושת הבלם - אני נוהג ברכב מדי יום כבר שנה ולא שמתי לב למשהו חריג. אני אבדוק את זה כשאחזור לרכב היום.

רוחות צד - רלבנטיות לכל רכב קטן וקל- מנסיון עם פיקנטו.

מזגן - למרות שרבים אומרים אחרת, אני גם מרגיש שהמזגן חלש. יכול להיות שאפשר לסדר את זה באמצעות שינוי בהגדרות במרכז שירות.

 

ה-107 בעיני מצויין כרכב עירוני והוא נוח מאוד בעיר וסביר פלוס מחוצה לה. הפיקנטו וה-i10 יתאפיינו בצריכת דלק גבוהה יותר.

 

לדעתי - אם רוב הנסיעות שלך עירוניות, לך על ה-107/C1. במידה ואתה מרבה לנסוע מחוץ לעיר - לך על הפיקנטו.

ה-i10 נחותה מהפיקנטו כמעט בכל קנה מידה.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-בעיה שלי עם הפיקנטו זו הצריכת דלק שהבנתי שממש לא להיט, וזמן אספקה שאני מאמין שהוא עדיין ארוך יחסית

 

כח - הכוונה להאיץ למשל מ-70 ל90-100, זה אני מניח ישתנה בידני

נסעתי באיילון, הוא ממש לא עף ברוח כמו פחית והפתיע, אבל היו רגעים לא ברורים שקשה לי להצביע מה.

 

איך ההנדברקס אגב? במכונית מבחן הוא היה רופף\מתפרק חבל"ז

 

הרוב בינעירוני, אבל זה לא שעם הרכב שלי עכשיו אני לא מטולטל לגמרי ליד משאיות (אני גם לא בטוח ש"סופר מיני" מ-01 בהכרח "יותר בינעירונית" ממיני 2012)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה של הC1 באמת רך וקליל. אני אישית נהנה ממנו.

לאחרונה שמתי לב שהאוטו קצת עובד קשה שמפעילים גם את המזגן, אולי זה בגלל שאני גר בירושלים.

בכל מקרה, אוטו באמת טוב וחסכוני לעיר, לא מזמן הייתה לי מאזדה 3 חדשה, לא הבנתי למה אני צריך את הספינה הזאת עד שקניתי את הC1.

 

בהצלחה!

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי מעבר דומה מפונטו ספייס 80 כ"ס ידנית לפיז'ו 107 ידנית.

 

בתאוצה עד 100 קמ"ש אין הבדל ממשי. המנוע ב 107 מרגיש הרבה יותר חי וגמיש מאשר המנוע בפונטו. החלוקת הילוכים ב 107 הידנית קצת "מוזרה" - ניתן למשוך הילוך נמוך לסל"ד גבוה ואז להיות בהילוך 2 ב 80 קמ"ש אבל זה פוגע בצריכת הדלק. ה 107 יותר קטנה וקלה, מה שגורם לתחושה של רכב זריז ותזזיתי בתוך העיר. אותה תחושת זריזות נעלמת בתאוצה מעל 100 קמ"ש. כמובן שניתן לנסוע בלי בעייה במהירויות גבוהות יותר ולבצע נסיעות בינעירוניות ארוכות אבל יחסית לרכבים גדולים יותר הדבר דורש תשומת לב, מעורבות וערנות גבוהה יותר מצד הנהג בגלל רגישות לרוחות צד ומשקל נמוך.

 

מהזיכרון כשמעבירים הילוכים אז:

 

הילוך 1 - 30 קמ"ש ב 3000 סל"ד

הילוך 2 - 50 קמ"ש ב 3000 סל"ד

הילוך 3 - 90 קמ"ש ב 3000 סל"ד

הילוך 4 - 110 קמ"ש ב 3000 סל"ד

הילוך 5 -

 

הבלמים מרגישים קצת חלשים וחסרי נשיכה לעומת הבלמים בפונטו. כשמתרגלים למעבר אז אין בעיה.

 

בעמידה במקום כן מרגישים קצת ויברציות ואצלי יש גם קרקושים ממושב הנוסע.

 

המזגן לפחות מבחינתי חזק מספיק ואני אחד מאלה שסובלים קשות מחום. כשמפעילים את המזגן אז הדבר מורגש מבחינת תאוצה, מורגש שנוסף עומס על המנוע.

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן לקרוא מבחן שביצעתי לא מזמן לרכב הנ"ל:

http://cartube.co.il/road-test/123-peugeot-road-test/2515-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-107-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%9C%D7%90-%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%A2-%D7%9E%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%99.html

 

אם יש לך שאלות, אשמח לענות (שים לב שאני לא בעלים של הרכב אבל הייתה לי התרשמות די רצינית ממנו).

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנד ברקס בסדר גמור,יכול להיות ברכב הספציפי היה משהו לא בסדר,כמו כן הבלמים הרגישו בסדר גמור,קח בחשבון שבתהחלה אין להם נשיכה חזקה ולאחר כמה זמן זה נהיה בסדר,יש לאבא שלי כזאת ומבחינת כוח היא בסדר,כמו שאמרו לא רכב מרוצים אך מאיץ ל100 בלי בעיה,אמנם קצת רועש.

המזגן די עושה את העבודה לא היה צורך להעביר למצב 4.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...