Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה עם פולקסווגן פולו TSI: סקירה, התרשמות וביקורת


papikian
שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים מה שלומכם !

הנה עברה לה כמעט שנה מאז רכשתי פולו TSI והחלטתי לכתוב התרשמות מקיפה מנסיוני עם הרכב.

במהלך שנה זאת פתחתי מספר נושאים הנוגעים לרכב שברשותי; בסקירה המקיפה אשר לפניכם אחזור על מספר סוגיות במטרה לבנות תמונה שלמה כמה שיותר לכאלה מכם המתעניינים ברכישה- או פשוט מתעניינים :-D .

אז מה...נסענו ? :wink:

 

1. רכישה

הרכב נרכש במרץ שנת 2011 בסוכנות פליקס אשר בתל אביב, כאשר תאריך עלייה לכביש הינו מאי 2011; היה עיקוב בקבלת הרכב בגלל משלוחי הרכב מספרד. יאמר לטובת היבואן כי נציגי צ'מפיון היו מאוד אדיבים ושמרו על קשר ומסרו עדכונים טלפוניים במהלך החודשים טרום קבלת הרכב.

במעמד הרכישה החלטתי "לפנק" את הרכב בג'אנטים מקוריים (5,100 ש"ח), מערכת מולטימדיה הכוללת GPS, DVD, BT ומצלמת רוורס (4,500 ש"ח). בנוסף קיבלתי איתוראן SAVE ללא תשלום למשך שנה עם אופציה להמשך מנוי.

הנה הפירוט של התוספות ושיקולי הקנייה:

 

א. ג'אנטים- כאמור החלטתי לשים ג'אנטים דגם GTI על הרכב, כאשר לבחירתי עמדו שני דגמים שונים. האחד הינו DENVER אשר מגיע בצבע כסף מאט ללא רקע שחור בחללי הג'אנט והשני הינו DETROIT אשר מגיע עם גימור פוליש מבריק עם חללי ג'אנט בצע שחור. כמו שאתם בוודאי רואים בתמונת הפרופיל, החלטתי לרכוש את דגם ה- DETROIT מכיוון שזה מחמיא לרכב הרבה יותר. אחרי נסיון של שנה עם הג'אנטים אני יכול לומר שהם מקבלים המון פרגונים מהנהגים מסביב, אך יש לשים לב כי דגם זה מאוד עדין, לכן אם אתם אנשים שחונים או נצמדים למדרכות בתל אביב זה לא הג'אנט בשבילכם.

 

ב. מערכת מולטימדיה- מערכת המולטימדיה אשר התקנתי היא "תואמת מקור" דהיינו לא המקורית אבל זהה במאפייניה. כוללת GPS,DVD, דיבורית BLUETOOTH וכמובן מצלמת רוורס אשר הצילה אותי לא פעם משפשוף מעצבן של פיתות בטון שעיריית תל אביב כל כך אוהבת.

חשוב לי לציין שמערכת ה- "תואמת מקור" זהה לחלוטין לזו המקורית אבל התקנתה מנתקת את כפתורי השליטה על מערכת השמע מההגה.

תאורת הכפתורים על ההגה נשארת (בשביל הפוזה) אבל הכפתורים לא עובדים. לאחר ניסיון בן שנה עם מערכת תואמת המקור, יש לומר כי היא מתפקדת מעולה למעט דיבורית ה- BLUETOOTH אשר המיקרופון שלה מאוד חלש ולרוב צריך ממש לצעוק כדי שישמעו משיהו בצד השני. בגלל סיבה זאת פשוט הפסקתי לדבר בטלפון תוך כדי נהיגה, אם להיות כנה הדבר עשה לי רק טוב. :-)

 

ג. בחירת צבע - במקצועי אני מנהל שיווק ויצא לי כבר לעצב לא מעט אריזות מוצר. מנסיוני אותו צבע בדיוק נראה שונה לגמרי על אריזות שונות.

הדבר נכון גם לגבי מכוניות.

לכל מכונית יש את הצבע האופטימאלי על פי צורותיו של הרכב.

תראו בזה ריקוד טאנגו, בין קימורי הרכב לבין הצבע המקשת אותם.

אחרי בחינה מאוד מעמיקה של הצבעים השונים הזמינים לפולקסווגן פולו ושכלול גורמים נוספים כגון עלות תחזוקה, בלאי וכ"ו. הגעתי למסקנה כי הצבעים היחידים המתאימים לרכב הספציפי הזה הם אדום או לבן.

צבע שחור בולע את קווי העיצוב של הרכב, זאת בנוסף לכל החסרונות הידועים.

צבע כסוף ואפור עכבר מקטינים ויזואלית את הרכב והופכים אותו לאפרורי, זאת בנוסף להיותו של הצבע הכסוף מטאלי וכל החסרונות הגלומים בכך.

הגוונים הכחולים הם צבעים נישתיים, דהיינו שיש אנשים מאוד ספציפיים שאוהבים אותם והם לא רבים, דבר אשר יקשה במכירתו של הרכב, בנוסף לדעתי הגוון הכחול הופך את הרכב הספציפי הזה לנשי מעט.

כאמור הצבעים שלדעתי הכי מתאימים לרכב הזה הם אדום או לבן.

אז למה בחרתי מתוך השניים את הלבן- פשוט כי אני אוהב אותו יותר מאדום :grin:

 

ד. בחירת כיסוי רכב- עניין כיסוי הרכב אכן חשוב.

פה אני קצת פיספסתי. שימו לב שהפולו החדשה גדולה מעט מהדגם היוצא.

רוב יצרני כיסויי הרכב הארוזים מייחסים את מידת הכיסוי למודל היוצא ולא למודל החדש, דהיינו אם בחרתם לקנות כיסוי רכב ארוז, על פי המידות הרשומות בגב האריזה, יש סיכוי שאותו כיסוי יהיה קטן מדי לפולו החדשה שלכם, מכיוון שזה מותאם לדגם הישן ולא לדגם החדש. המלצתי בזמן הרכישה לברר בדקדקנות האם הכיסוי מתאים לדגם החדש.

מומלץ אף יותר להזמין כיסוי מותאם אישית.

 

2. מנוע וגיר- הרבה מאוד נאמר בפורום על השילוב בין מנוע TSI לגיר רובוטי DSG כפול מצמד. התרשמותי מהשילוב הנ"ל היא בעיקר חיובית. הגיר מתפקד מעולה בדרכים בין עירוניות, פחות טוב בדרכים עירוניות. פעילות נמרצת מדי בין גז לברקס בדרך העירונית עלולה "לבלבל" את הרובוט הגרמני, הדבר לעיטים מתבטא בגמגום קל וירידה בכוח, בגלל הקפצת הילוכים מהירה מדי.

ישנו פתרון לבעיה והוא לנהוג רגוע בדרך העירונית או לחילופין להעביר למצב ספורט S , דבר כמובן יעלה לכם את חשבון הדלק וכמובן יעלה את רמת הרעש מהמנוע. במקרה הספציפי של הפולו, בגלל שמדובר ברכב קטן יחסית, ניתן להרגיש ולשמוע את פעולתו של הרובוט בזמן העברת ההילוכים על ידי צליל תקתוק קל בעיקר בתחילת הנסיעה.

ברכבים הגדולים יותר של המותג תקתוק זה לא נשמע, כנראה בגלל גודל הרכבים, בידוד רעשים טוב יותר ומרווח גדול יותר בין המערכות השונות.

בפורום נשאלו לא מעט שאלות על ההתמודדות עם השהיית הגיר בתחילת תנועה, לאחר מספר חודשים עם הרכב הגעתי למסקנה שיש להתנהג עם דוושת הבלם כמו עם דשוות קלאץ' ברכב עם גיר רגיל, דהיינו לשחרר חצי מהלך כאשר הרמזור מתחלף לצהוב ולשחרר לגמרי כאשר זה מתחלף לירוק, פעולה זאת נותנת הזדמנות לגיר הרובוטי לשלב הילוך ותחילת הנסיעה הופכת לחלקה ללא השהיות או קפיצות.

מבחינת המנוע יש לציין, כי הוא מספק את הסחורה, הפולו TSI זה לא רכב ספורט, אך בהחלט מרגישים את הכוח המסופק על ידי המנוע הגודש. לאחרונה ניתן לראות כי מנוע 1.2 TSI משולב במכוניות הגדולות יותר של המותג דוגמת הגולף והג'טה, מכך תהיו בטוחים כי לא יחסר לכם כוח בלחיצה על דושת הגז בפולו. לי אישית הפולו העלתה לא מעט חיוכים על הפנים במהלך השנה האחרונה.

 

3. חוויית נהיגה- מכל הסובבים אותי אני תמיד שומע שהפולו הוא מאוד סולידי ומשעמם יחסית למתחרות מבחינת חוויית נהיגה בגלל שהוא רכב קטן שמתנהג כמו רכב גדול.

אני חייב לומר שהפולו TSI הוא בהחלט לא רכב ספורט, אבל לדעתי מה שמוגדר על ידי המבקרים השונים כחסרון, הוא הוא יתרונו הגדול של הרכב הזה.

נכון, הפולו הוא שונה ובהחלט מרגיש בהתנהגות יותר כמו משפחתית קומפקטית זריזה, אבל היתרון בכך היא הנוחות המדהימה בנסיעה למרחקים ארוכים.

הפולו שלי ביקרה הן בצפון והן בדרום הרחוק, ויש לומר אחרי נהיגה של שלוש שעות הרגשתי כאילו עשיתי את הדרך ברכב משפחתי מכובד, ללא כאבים מיותרים בגב התחתון ובשקט מופתי מכיוון המנוע.

 

4. אבזור וגימור- בסעיף הזה לא אדבר על הנדסת האנוש הגרמנית והחומרים האיכותיים, כי מהם אכן יש בשפע בפולו החדשה. בסעיף זה אתרכז דווקא בשלילי, ראוי השינוי והשיפור.

ראוי לציין, כי הפולו הנוכחית זה לא הרכב הראשון או הרביעי תוצרת פולקסווגן שהיה ברשותי ורשות משפחתי; רחוק אני מלהיות טירון VW ולכן ישנם אלמנטים קטנים אך בהחלט מציקים :

 

א. בפולו קיים חיישן לחץ אוויר בצמיגים אותו יש לאפס אחרי כל מילוי אוויר בתחנת הדלק. איפה נמצא כפתור האיפוס אתם שואלים? התשובה היא בתא הכפפות. תמוהה לדעתי.

 

ב. קו החלון של הדלתות הקדמיות נגמר לפני קו הדלת, הדבר יוצר פינה חדה של מתכת כאשר ביציאה לא זהירה מהמכונית יכולה בהחלט להשאיר סימן כחול באזור הצלעות.

 

ג. משענת היד של הנהג נמצאת במיקום מאוד לא נוח וחוסמת לחלוטין את בלם היד, דבר הכופה לנסוע בדרכים עירוניות עם המשענת מקופלת לאחור, פן תפריע.

 

ד. מנגנון לכיוון המראות החשמליות נמצא מעל ידי הדלת של הנהג, דבר ההופך את השימוש בה ללא נוח.

 

ה. מצית הרכב בהפעלה הראשונה משחררת עשן בריח פלסטיק שרוף, לכן יש לקחת את המצת לנסיעת המבחן הראשונה שלו בחניה בלבד ועם חלונות פתוחים.

 

ו. מגירות האכסון מתחת למושבים הקדמיים מוגבלות ל 1.5 קילו- עדיין לא הבנתי מה אני אמור לאכסן שם...

 

ז. בפולו החדשה אין שעון דלק, קיים מד דיגיטלי בחלק התחתון של מחשב הדרך.

בנוסף לכך, בפולו החדשה אין גם שעון חום מנוע, היצרן הסתפק בנורית אזהרה בלבד, עובדה מעצבנת לאלה בינינו האוהבים לוח מכוונים מתקשר יותר.

העובדה המרגיזה היא ששעונים אלה אכן מופיעים בשתי גרסאות ה- GTI של הפולו (חמש ושלוש דלתות), דבר המצביע לאו דווקא על חוסר הרלוונטיות של שני השעונים אלה על ניסיון של היצרן לחסוך בעליות, משיהו שלא הייתי מצפה לו בגרסת ה TSI.

 

ח. כאלה בינינו האוהבים לכסות את הרכב יגלו כי אנטנת הרכב מפריעה לכיסוי ויש להוריד אותה כל פעם שמכסים את הרכב.

 

ט. בידית בלם היד רק החלק העליון מכוסה עור, כאשר שאר הידית מכוסה פלסטיק זול, דק ולא נעים למגע כלל. בנוסף, כאשר מפעילים את בלם היד בחנייה וומביטים לתוכו רואים את הצבע הלבן של השלדה וחוטי החיישן בצבע ירוק ואדום. בדגמים הקודמים תחתית ידית הבלם הייתה בנויה בצורה איכותית יותר.

 

י. תכנונו של מכסה מנגנון המגב האחורי לקוי, המכסה הקטן מאוד רופף וניתן להורדה בקלות רבה תוך הפעלת כוח השווה לפתיחת מכסה מיכל של ספריי סקיי , משיהו לא אופייני להנדסת VW .

 

כ. בחלק האמצעי של המושב האחורי אין משענת נשלפת, לדעתי החברים בגרמניה היו צריכים לפנק את הפולו החדשה במשענת אחורית נשלפת עם תא אחסון פנימי, במיוחד לאור העובדה שכזאת הייתה בדגמים עתיקים של VW (לא בהכרח פולו) משנת המבול.

 

** אלמנטים נוספים אשר היו קיימים בדגמים קודמים והתרגלתי אליהם נעלמו כלא היו כגון תאורת תא כפפות אשר לא קיימת בדגם זה וגם שקע 12V שימושי בתא מטען אשר שירת אותי נאמנה בדגמים קודמים (שואב אבק, ציידנית חשמלית לטיולים) לא קיים בדגם זה.

 

5. צריכת דלק- עשיתי מספר מדידות צריכה לאחר נסיעות משולבות, כאשר התדלוק החוזר נעשה באותה שעה, תחנת דלק ומשאבה כמו התדלוק הראשוני במטרה לקבל נתונים אמינים.

מנסיוני פולו TSI צורכת בממוצע 1/15 בנסיעה משולבת רגועה וללא מזגן.

נהיגה קייצית נמרצת עם הפעלת מזגן תגרום לנתון הצריכה לזנק מעלה, תלוי באגרסיביות הנהיגה.

מנסיוני אני לא יכול לומר שהפולו זה רכב סופר חסכוני.

אני כן יכול לומר שיחסית לנתון הביצועים, אכן מדובר ברכב שמרחם על כיס הבעלים.

 

6.טיפולים ותיקונים- במהלך השנה האחרונה ביקר רכבי האהוב במוסך פעמיים:

 

ביקור ראשון- יומיים לאחר הרכישה ביקרתי במוסך במטרה לתקן את הקרקושים המפורסמים מקורם בצינור משוחרר בצד ימין של הדשבורד.

ביקור שני- חצי שנה לאחר הרכישה ביקרתי במוסך במטרה להחליף פנס אחורי שמאלי בשלמותו עקב חדירת מי גשמים לחלל הפנימי של הפנס.

 

כמובן שהתיקונים נעשו במסגרת האחריות במוסך היבואן.

 

טוב חברים, לדעתי זה הכל !

תודה על הסבלנות וסליחה על החפירה :wink:

במקרה של שאלות אשמח לענות.

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ז. בפולו החדשה אין שעון דלק, קיים מד דיגיטלי בחלק התחתון של מחשב הדרך.

בנוסף לכך, בפולו החדשה אין גם שעון חום מנוע, היצרן הסתפק בנורית אזהרה בלבד, עובדה מעצבנת לאלה בינינו האוהבים לוח מכוונים מתקשר יותר.

העובדה המרגיזה היא ששעונים אלה אכן מופיעים בשתי גרסאות ה- GTI של הפולו (חמש ושלוש דלתות), דבר המצביע לאו דווקא על חוסר הרלוונטיות של שני השעונים אלה על ניסיון של היצרן לחסוך בעליות, משיהו שלא הייתי מצפה לו בגרסת ה TSI.

 

 

5. צריכת דלק- עשיתי מספר מדידות צריכה לאחר נסיעות משולבות, כאשר התדלוק החוזר נעשה באותה שעה, תחנת דלק ומשאבה כמו התדלוק הראשוני במטרה לקבל נתונים אמינים.

מנסיוני פולו TSI צורכת בממוצע 1/15 בנסיעה משולבת רגועה וללא מזגן.

נהיגה קייצית נמרצת עם הפעלת מזגן תגרום לנתון הצריכה לזנק מעלה, תלוי באגרסיביות הנהיגה.

מנסיוני אני לא יכול לומר שהפולו זה רכב סופר חסכוני.

אני כן יכול לומר שיחסית לנתון הביצועים, אכן מדובר ברכב שמרחם על כיס הבעלים.

 

סיקור מעניין :)

 

רציתי להתייחס למס' דברים שרשמת:

 

* הנורית חום מנוע שאתה מדבר קיימת גם בסקודה פאביה TSI, וגם ב BMW סידרה 3, לדעתי זו מגמה עולמית להעלים את המד חום הזה שהוא מתחיל להיות לא רלוונטי למכוניות משפחתיות.

אותו סיפור עם המד דלק - שגם בסקודה פאביה קיים בצורה דיגיטלית, פייר? זה קצת פחות קריטי אם זה אנלוגי או דיגיטלי.

מה שלי יותר מפריע זה שאתה רוכש פולו ואתה מקבל טסות, כאשר במתחרות - איביזה והפאביה ברמות גימור הגבוהות כן יש מגנזיום כסטנדרט, גם באלו המוצעים במבצע של ה 69K.

* חסכון בדלק, הכל עניין יחסי, ה1.2TSI חסכוני בנסיעה רגועה, אך בנסיעה מאומצת הוא לא חסכוני יחסית בגלל הטורבו. אבל הרעיון של ה TSI 1.2 מלכתחילה היה מנוע קטן נפח שמציע ביצועים של מנוע עם נפח גדול יותר ותצרוכת דלק נמוכה בנסיעות מנהלתיות.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סיקור, גם אני מחזיק פולו TSI (שחורה), אבל ממאי 2010, ומסכים עם הרשמים שלך.

אגב, איפה התקינו לך את המערכת, והאם אתה יודע איזה דגם זה? כשקניתי את הרכב שלי החלפתי למערכת תואמת מקור דרך קלאס A, חייב לציין שהמערכת שקיבלתי (דגם סיני חסר שם, ובאמת שחיפשתי...) פשוט מרגיז אותי כל נסיעה מחדש עם בעיות כאלו ואחרות.

 

דבר נוסף - אצלי יש בתא המטען שקע 12V, בצד ימין - מוזר שאצלך אין.

חברים מה שלומכם !

** אלמנטים נוספים אשר היו קיימים בדגמים קודמים והתרגלתי אליהם נעלמו כלא היו כגון תאורת תא כפפות אשר לא קיימת בדגם זה וגם שקע 12V שימושי בתא מטען אשר שירת אותי נאמנה בדגמים קודמים (שואב אבק, ציידנית חשמלית לטיולים) לא קיים בדגם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

machinehead- מסכים עם רוב דבריך !:-) בקשר לשעוני דלק וחום מנוע, פשוט מעצבן אותי לשמוע מצד אחד שאין שום צורך בשעונים הללו בפולו מצד שני לראות את השעונים הללו בפולו GTI.

אם אין צורך תורידו מכל הדגמים, אבל אם בחרתם לחסוך- פשוט תגידו - חסכנו עליכם, ללא תירוצים כגון היום אין צורך בשעון חום מנוע.

לדעתי זאת הדרך ההוגנת.

 

darkling- בקשר לדגם המערכת אחזור אלייך, גם אני לא מצאתי את הדגם המדוייק. כל מה שאני יודע שזה תואם מקור VW.

בקשר לשקע 12V בתא המטען , אני בטוח ב 100% שאין לי אחד כזה לצערי :-(. חיפשתי אותו חזק :lol:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, הכי חשוב לא כתבת - תן ציון כללי שלך.

שנית, אהבתי לקרוא את ההתיחסות הרצינית שלך לנושא והירידה לפרטים ולכל הדקויות. בהחלט חומר חשוב למי שמעונין לקנות רכב כזה. תמיד כתבי הרכב כותבים באופן מאוד כללי על מתלים מנוע התנהגות וכו' ושוכחים שלפעמים דווקא הדברים הקטנים הם שעושים את ההבדל.

שוב, נהנתי לקרוא את הניתוח :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ צודק הנה הציונים בסקאלה 1-5 , כאשר (1 - בלתי מספיק) ( 5 - מעולה)

 

מחיר: ציון 3 - צריך לרכוש תוספות במחיר של לפחות 10K כדי להפוך את הרכב לאטרקטיבי, מה שהופך את הפולו ליקרה בין מכוניות הסופרמיני, שלי ספציפית עלתה 124,000 ש"ח.

 

מנוע וגיר: ציון 5 - מנוע מעולה עם גיר שקצת מתקשה בדרכים עירוניות. לעומת זאת, ההספק ורצועת הכוח של המנוע מתאימים בול לפולו החדשה.

 

אבזור וגימור: ציון 4- גימור יחסית ברמה גבוה מאוד עם אבזור שמחייב השקעה נוספת מצד הגרמנים.

 

צריכת דלק: ציון 4- הפולו היא לא סופר חסכונית, אל תצפו לפלאים בחשבון האשראי. בנהיגה רגועה היא אכן תחסוך לכם את החור בכיס ולא יותר.

 

טיפולים ותיקונים: ציון 3 - בשנה הראשונה כבר ביקרתי פעמיים במוסך, בהחלט לא תקין וראוי לשיפור.

 

נוחות והתנהגות: ציון 4- הרכב קטן אך מתנהג כמו גדול. לא מעייף ונוח לנהיגה למרחקים ארוכים, לדעתי זה יתרונו.

 

 

ציון כולל- אני אישית נותן לפולו את הציון הכולל של 4 כוכבים מתוך 5. מדובר ברכב נוח, מרשים עם ביצועים מעולים. לעומת זאת,, בפולו אבזור ראוי לשיפור, מחלות ילדות קלות , מחיר לא זול וצריכת דלק טובה אך לא מפילה לסתות.

 

נ.ב. מיכאל לשאלתך עשיתי עליה עד כה 12,000 ק"מ

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שלום papikian

 

אחלה של סקירה - תודה רבה!

 

בעקבות המבצעים שנותנים הקלה במחיר, אני שוקל לקנות את הפולו החדשה על אף הטיפולים היקרים כפי שכל מבקר טורח לציין.

 

לגבי מה שכתבת בסעיף שסוקר את המנוע וגיר למטה. אני מאלה שפעילים נמרצות בין גז לברקס ורב הנסיעות שלי הן עירוניות. אין לי בעיה להעביר למצב ספורט אבל האם באופן קבוע לנהוג ככה אין השלכות כלשהן.

 

הייתה בבעלותי פורד פוקס 2012 SW עם גיר רובוטי שהייתה קטסטרופה ומאוד סבלתי ממנה. המכונית הייתה זקוקה לבלם יד \ גז בשביל זינוק בעלייה ברמזור. חנייה ברברס הייתה נוראית בגלל חוסר הרציפות בנהיגה מבלימה מוחלטת למהירות איטית.

אני מציין את זה כי אתה מעלה פה את נושא השהיית הגיר בתחילת תנועה. אני אמנם לא מאלה במצמידים את הדוושה שהאור מתחלף אך גם אינני רגוע במיוחד האם צפויים לי "קרטועים" המזכירים את הפוקוס?

 

אני לא פריק של ביצועים וממש לא מפריע לי ה0-100 שדובר עליו פה בפורום בהשוואה בין הפולו DSG TSI לפולו ללא ה TSI.

 

בהתחשב למה שכתבתי עד כה. האם עדיף לי הפולו ללא ה TSI?

 

2. מנוע וגיר- ...הגיר מתפקד מעולה בדרכים בין עירוניות, פחות טוב בדרכים עירוניות. פעילות נמרצת מדי בין גז לברקס בדרך העירונית עלולה "לבלבל" את הרובוט הגרמני, הדבר לעיטים מתבטא בגמגום קל וירידה בכוח, בגלל הקפצת הילוכים מהירה מדי.

ישנו פתרון לבעיה והוא לנהוג רגוע בדרך העירונית או לחילופין להעביר למצב ספורט S , דבר כמובן יעלה לכם את חשבון הדלק וכמובן יעלה את רמת הרעש מהמנוע.

 

בפורום נשאלו לא מעט שאלות על ההתמודדות עם השהיית הגיר בתחילת תנועה, לאחר מספר חודשים עם הרכב הגעתי למסקנה שיש להתנהג עם דוושת הבלם כמו עם דשוות קלאץ' ברכב עם גיר רגיל, דהיינו לשחרר חצי מהלך כאשר הרמזור מתחלף לצהוב ולשחרר לגמרי כאשר זה מתחלף לירוק, פעולה זאת נותנת הזדמנות לגיר הרובוטי לשלב הילוך ותחילת הנסיעה הופכת לחלקה ללא השהיות או קפיצות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם האחרונה לפני חצי שנה בערך ביקרתי בסוכנות של WV ועדיין הם מכרו מערכת מולטימדיה שהותקנה בארץ, פשוט מכוער איך שהם תקעו את המיקרופון הענק הזה בתקרה - חשבתי שאני קונה רכב יד שניה!

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מצויינת.

ירידה לפרטים שבד"כ לא נתקלים בכתבות.

 

הייתי מאוד נרתע להתקין מערכת שמבטלת חלק מהכפתורים ו\או מסכים לחיות עם בעיית קליטה (BT).

 

 

תודה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...