Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קינג 2007 או לנד קרוזר 2005


yehiel785
שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהתחלה התלבטתי בין לנד קרוזר 2005 שעולה בסביבות ה120 לסוזוקי גרנד ויטארה החדשה קצרה, ירדתי מהסוזוקי כי הבנתי שהיא פחות שכירה והירידת ערך שלה תהיה גבוהה בהרבה ומה גם שהצריכת דלק שלה לא שונה בהרבה מהלנד קרוזר אפילו לרעה!!!

אבל אחרי שתרתי אחרי כמה לנד קרוזרין בשנתון הזה פשוט ירד לי מהם, הם ישנים מדי, קשה לי לראות את כל הפלזטיקה שמתקלפת וכל הבלאי שהשנתון עושה, אלו רכבים שממש שוחטים אותם ונדיר למצוא בסכום הזה משהו במצב שיספק אותי.

אז זלגתי לכיוון הפגרו, האבסורד שבסכום הזה אני יכול להביא קינג קצר 2007 עם הרבה פחות קילומטר ובלאי, מה דעתכם?

אני מבין שיש סיבה למחיר הגבוהה של הלנד קרוזר אבל בכול זאת קשה לי להאמין שזה יצדיק שנתיים אחורה,

רק להדגיש הצרכים שלי הם ממש מינוריים מבחינת שטח ושני הרכבים יענו עליהם די והותר

תודה מראש למגיבים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קינג - תתחדש

הסיבה שלנד קרוזר עולה הרבה זה בגלל האהדה עיוורת למותג ולסמל הסטטוס שהוא מייצג

פג'ארו עם מתלים נפרדים ושילדה אחודה

יתן לך הרבה הרבה יותר בכביש מאשר הלנד קרוזר (מניסיון - הייתי בעלים של לנד 2005 קצר, ושל קינג 2001 קצר, כל אחד מעל 3 שנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב סטיגמות ומיתוסים מיותרים אבל כשהם נשמעים בכזו נחרצות ושכיחות אני נוטה לחשוש שמא יש בהם ממש- רוב בעלי המקצוע ששאלתי אותם אמרו לי שהפגרו שורץ בעיות ואינו אמין כלל, אינני מדבר כרגע על הצריכת דלק שהיא מתבקשת מעודף משקל הפגרו על הטויוטה. אלא על אמינות ותדירות התקלות, עד כדי כך שקיבלתי המלצות ללנד קרוזר 2004 על פני הפגרו הנל, זה בכל זאת מעורר קצת חשש במיוחד שהמחיר של 2004 זהה למחיר של מציבושי 2007 ובוא לא נשכח שמדובר בשני רכבים שכחדשים מחירם די זהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב בעלי המקצוע ששאלתי אותם אמרו לי שהפגרו שורץ בעיות ואינו אמין כלל, אינני מדבר כרגע על הצריכת דלק שהיא מתבקשת מעודף משקל הפגרו על הטויוטה. אלא על אמינות ותדירות התקלות, עד כדי כך שקיבלתי המלצות ללנד קרוזר 2004 על פני הפגרו הנל, זה בכל זאת מעורר קצת חשש במיוחד שהמחיר של 2004 זהה למחיר של מציבושי 2007 ובוא לא נשכח שמדובר בשני רכבים שכחדשים מחירם די זהה

 

כנגד גיבוב שטויות אין מה לומר. אישית, למרות שאין לי אף אחד מהשניים, אני נוסע עם חברים שיש להם גם וגם. דווקא לקרוזר יש יותר תקלות, כמו דשבורד מתפורר ועוד.

לא שמעתי על תקלות במיצו.

 

יחד עם זאת, אם רוב האנשים שאתה שאלת אמרו לך קרוזר - תקנה קרוזר. אני מוצא דווקא את הדגם STD (עם פגושי פלסטיק שחורים) כגדם הנכון יותר לשימוש שטח.

אם אתה לא מתכוון לרדת לשטח - הקינג עדיף בהרבה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשטח = לנדקרוזר

לכביש = קינג

זה הכל תלוי מה השימוש המבוקש לרכב ומה חשוב לך יותר.

אם אתה מסוג האנשים שחשוב להם בטיולי שטח, העבירות לך על לנדקרוזר, אם פחות חשוב לך ויותר חשוב לך הנסיעה על הכביש לך על הקינג.

לא נתקלתי בתקלות חריפות שמעידות על מוצר לא אמין בשתי הרכבים. אני מטפל בהרבה ג'יפים אצלי במוסך, גם ללנדקרוזר וגם לקינג יש תקלות, אבל הם לא משהוא גורף שיכול להצביע על בעית אמינות.

אתה צריך ליפול על רכב במצב טוב, לא תמיד קילומטראג' מעיד על מצב טוב של הרכב, לפעמים יש רכב שנסע יותר אבל תוחזק טוב יותר ומצבו טוב יותר מרכב אחר עם קילומטראג' נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
בהתחלה התלבטתי בין לנד קרוזר 2005 שעולה בסביבות ה120 לסוזוקי גרנד ויטארה החדשה קצרה, ירדתי מהסוזוקי כי הבנתי שהיא פחות שכירה והירידת ערך שלה תהיה גבוהה בהרבה ומה גם שהצריכת דלק שלה לא שונה בהרבה מהלנד קרוזר אפילו לרעה!!!

אבל אחרי שתרתי אחרי כמה לנד קרוזרין בשנתון הזה פשוט ירד לי מהם, הם ישנים מדי, קשה לי לראות את כל הפלזטיקה שמתקלפת וכל הבלאי שהשנתון עושה, אלו רכבים שממש שוחטים אותם ונדיר למצוא בסכום הזה משהו במצב שיספק אותי.

אז זלגתי לכיוון הפגרו, האבסורד שבסכום הזה אני יכול להביא קינג קצר 2007 עם הרבה פחות קילומטר ובלאי, מה דעתכם?

אני מבין שיש סיבה למחיר הגבוהה של הלנד קרוזר אבל בכול זאת קשה לי להאמין שזה יצדיק שנתיים אחורה,

רק להדגיש הצרכים שלי הם ממש מינוריים מבחינת שטח ושני הרכבים יענו עליהם די והותר

תודה מראש למגיבים

 

בלי להרחיב הרבה לך על לנד קרוזר,שטק טוב, חזק בכביש, וחזק בשטח, לא רואה את הקינג.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות, בכל אופן קיבלתי קצת רגליים קרות למשמע העליות אחזקה, פשוט לא שפויות.

כנראה שזה פרט ששכחתי לציין, זה רכב שאני מתכוון לסוע איתו יום יום והשטח היחיד שהוא יעשה זה בים(אופנוע ים)..

כנראה שמי שרוכש רכב כזה לא נרתע מעליות אחזקה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הכל תלוי במה שאתה צריך פאג'רו ידועה בזה שהיא יותר נוחה בנסיעה בכביש ולעומתה הלנד קרוזר פחות נוחה אבל יותר טובה בשטח זה לא גורע מהפאג'רו יכולות שטח נפלאות פשוט כל אחת יותר טובה במימד אחר,אולם מחירה של הלנד קרוזר גבוה יותר עקב ביקוש גדול יותר(לטעמי שלחינם).

 

אם אתה שואל את עצתי אני ממליץ בחום על הפאג'רו 2007 רכב מפנק ואיכותי חיית שטח בפני עצמה.!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להרחיב הרבה לך על לנד קרוזר,שטק טוב, חזק בכביש, וחזק בשטח, לא רואה את הקינג.

למה בלי להרחיב? חבל,המשמרת ארוכה.

עושה רושם שאתה "מבין", אז בוא שתף את כולנו במקום להקליד ססמאות ריקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למח"ט הקודם שלי, (רמז, הסמח"ט שלו מסובך עד מעל הראש היום) יש פאג'רו.

אמנם שחוטה, אבל נתקעת המון ונתקעה לא פעם בדרך לעליות בירושלים.

לא נדבר על שטח, לא טובה כלל, נתקענו איתה לא פעם גם בסיורים פשוטים או סתם ביקור באימונים.

 

לעומת זאת לקצין אחר שאני מכיר יש פאג'רו שמורה בטירוף והוא מבסוט עליה עד הגג, אני מדבר על גרסאות הדיזל.

 

לא רכה האולטימטיבי לשטח לדעתי.

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום רק הטנדרים ומעט מאוד ג'יפים עונים להגדרה "שטח"

הלאנד קרוזר בניהם,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...