Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 2006 FSI - נסיעה ללא דרמה


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את היוקון נאלצתי להחליף, החלפתי אותה בפסאט.

 

לא אהבתי את הרכב הזה למרות שהוא כניראה הטוב ביותר בקטגוריה שלו, מניח שזה מהתסכול שאיבדתי את היוקון. הבידוד שלו ואחיזת כביש רחוק יותר טובים מרכבים אחרים שיצא לי לנהוג משנתונים האלה, למשל C5. הרכב מאפשר להגיע מנקודה A לB בשקט, כאילו לא נסעתי ולא נהגתי ולא משנה איזו מהירות הוא תמיד עושה את זה ללא דרמות ובאותו שקט מופתי.

 

הרכב צפצוף, נו בטח אחרי יוקון כל דבר יהיה צפוף :lol:. אבל באמת, יחסית הרכב צפוף יותר מC5 למשל. איכות הפלסטיקה לא נמצאה חן בעיני, הכל מתקלף, במיוחד הכפתורים ומה שלא מתקלף זה כבר התקלף, ציפויי כרום מתנפחים ויורדים מחלקים השונים.

האבזור די עלוב, מעבר לחלונות חשמל ומראות חשמל שזה בעיני ברור מאליו היה כיסא עם כיוונון חשמלי חלקי. מעבר לזה היה מסך קטן בלוח שעונים בדומה לזה שיש על שקודה אוקטביה מתחילת שנות ה2000. יחד עם זאת אני רוצה לציין מושבים נוחים ותומכים שלא מעייף לנסוע בהם שעות ארוכות.

 

נעבור לחלק הכיפי.מנוע נשמע כמו דיזל על דיבובי סרק, כמו שאר חבריו מהקונצרן בעלי הזרקה ישירה. המנוע מרגיש נמרץ מאוד יחסית לנפח אבל רק אם מתדלקים 98. על 95 הרכב חלש משמעותית. על מכסה מיכל דלק היצרן ציין בפירוש שחייבים 98 ובסוגריים כתוב 95 (כלומר אם מתקעת באיזה שממה בלי דלק כדי להגיע הביתה אפשר לשים 95). יש גם מדברה של היבואן אדומה וגדולה אוקטן 98. על 98 הרכב צורך פחות דלק, אבל ה98 גם לרוב יקר יותר ובתחנה הקרובה לביתה הרבה יותר יקר. כל החיסכון בליטרים יורד לטימיון. גיר 6 הילוכים פלנטרי מתאפיין בפעולה החלקה שלו, אבל הוא מעביר להילוך שישי על 65 קמ"ש (למה למה למה :mad2::brickwall:) וזה שולל את כל הנמרצות של המנוע. ש מצב ספורט שפותר את זה ומבטל גם לגמרי הילוך שישי, אבל הנסיעה אליו פחות נעימה וחלקה. אין אפשרות להגביל הילוכים בירידות, רק מעבר למצב ידני וזה לא נוח.

הרכב שומר על קו הנסיעה שלו באופן מדוייק מאוד, בסיבובים הוא משרטט את הקו כמו מחוגה. מה שמקלקל את החוייה זה הגה חשמלי, אומנם הקשיחות שלו משתנה אבל בשום מצב הוא לא הופך להיות אינפורמטיבי. אני הייתי יכול לחיות עם כל החיסרונות האלה, סך הכל הרכב מציע הרבה והESP שלו לא מפריע בכלל (כיול טוב של שלדה).

אני גם יכול להיות עם מתלים קשים שלו, חלקות נסיעה בכל זאת מדהימה, כניראה מבנה מתלים גובל בגאוני. זה קצת מפריע במהירות נמוכה שהרכב סופר בורות (עובר אותם חלק אבל הכל מרגישים).

 

מה שהכי הפריע לי ברכב, זה לא הפלסטיקים הלא איכותיים, לא הארגונומיקה הלוקה בחסר אלא עלויות אחזקה. כאשר מזג האויר נעשה חם יותר ברכב שלי התחילה להשמע שריקה מתחת למכסה המנוע. זה נישמע כמו רצועה או מותחן וזה מה שאיבחנו במוסך. הוחלפו כל הרצועות, המותחנים והכל והרעש נישאר. הרעש מופיע רק אחרי נסיעה של 30 דקות+ כאשר משהו ברכב מתחמם. בסוף מצאו שזה בא מהגיר. הציעו לי במוסך לפרק את הגיר מהרכב ולראות במה הבעייה. אני נרתעתי מזה וגם אמרו לי שזה לא קריטי ולא דחוף. עשיתי חשבון כמה כסף זרקתי למוסך על הרכב הזה בזמן קצר ואמרתי: די! לקחת את הפסאט נכפה עליי חלקית כי זה הרכב הטוב ביותר שהיה להם להציע לי באותו זמן ומהיוקון היה צריך להתפטר כי הביטוח עינין הביטוח הלחיץ מאוד. בסופו של דבר הפסאט התגלה כעיסקה לא טובה, אומנם הרכב בחלק מכונותיו טוב, אבל הרבה מאוד דברים בו בעיתיים, למשל מחירים של חלקי חילוף בשמיים והטיפולים יקרים מאוד. לא ראיתי טעם להמשיך ולהחזיק אותה.

 

במה החלפתי את הפסאט? זה כבר שאלה אחרת. 8) באחד הימים אני יעלה את הרשמים שלי. רק אגיד שהיא הנעה אחורית וחסכונית.

PassatBlackButy_01.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא בימר. היא משמעותית יותר רחבה מפסאט. אני הולך עכשיו לעשות לה וקס שבועי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שהחזקת מרצדס, לפי הדיווחים שלך.

למה מכרת אותה ?:roll:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל ואומר שנחמד לראות אותך שוב כותב פה בפורום, אני אוהב לקרוא רשמים שאנשים כותבים על מכוניות, ובתור אחד שלא יודע להתנסח בעליל זה כיף לראות אחד שכן יודע. :)

 

לגבי הרכב, חיפשתי כזאת בדיוק מאותה השנה רק בדגם 2.0TDI, היה לי מאוד קשה למצוא אחת שמורה כי כולם כמעט חצו את קו ה200K ק"מ.

הדגם שהיה לך כנראה היה בגרסת הקומפורטליין הפשוט יחסית באבזור שלו.

בדגם הLuxury וההיילין המצב הרבה יותר טוב. (מושבי עור, פדלים להעברת הילוכים על ההגה, מראה מתכהה וכיסא מתכוון חשמלי מלא בהיילין)

אבל שוב למצוא אחת כזו דיזל שמורה היה סיוט..

מסתבר שמזל שלא מצאתי.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את היוקון נאלצתי להחליף, החלפתי אותה בפסאט.

 

לא אהבתי את הרכב הזה למרות שהוא כניראה הטוב ביותר בקטגוריה שלו, מניח שזה מהתסכול שאיבדתי את היוקון. הבידוד שלו ואחיזת כביש רחוק יותר טובים מרכבים אחרים שיצא לי לנהוג משנתונים האלה, למשל C5. הרכב מאפשר להגיע מנקודה A לB בשקט, כאילו לא נסעתי ולא נהגתי ולא משנה איזו מהירות הוא תמיד עושה את זה ללא דרמות ובאותו שקט מופתי.

 

הרכב צפצוף, נו בטח אחרי יוקון כל דבר יהיה צפוף :lol:. אבל באמת, יחסית הרכב צפוף יותר מC5 למשל. איכות הפלסטיקה לא נמצאה חן בעיני, הכל מתקלף, במיוחד הכפתורים ומה שלא מתקלף זה כבר התקלף, ציפויי כרום מתנפחים ויורדים מחלקים השונים.

האבזור די עלוב, מעבר לחלונות חשמל ומראות חשמל שזה בעיני ברור מאליו היה כיסא עם כיוונון חשמלי חלקי. מעבר לזה היה מסך קטן בלוח שעונים בדומה לזה שיש על שקודה אוקטביה מתחילת שנות ה2000. יחד עם זאת אני רוצה לציין מושבים נוחים ותומכים שלא מעייף לנסוע בהם שעות ארוכות.

 

נעבור לחלק הכיפי.מנוע נשמע כמו דיזל על דיבובי סרק, כמו שאר חבריו מהקונצרן בעלי הזרקה ישירה. המנוע מרגיש נמרץ מאוד יחסית לנפח אבל רק אם מתדלקים 98. על 95 הרכב חלש משמעותית. על מכסה מיכל דלק היצרן ציין בפירוש שחייבים 98 ובסוגריים כתוב 95 (כלומר אם מתקעת באיזה שממה בלי דלק כדי להגיע הביתה אפשר לשים 95). יש גם מדברה של היבואן אדומה וגדולה אוקטן 98. על 98 הרכב צורך פחות דלק, אבל ה98 גם לרוב יקר יותר ובתחנה הקרובה לביתה הרבה יותר יקר. כל החיסכון בליטרים יורד לטימיון. גיר 6 הילוכים פלנטרי מתאפיין בפעולה החלקה שלו, אבל הוא מעביר להילוך שישי על 65 קמ"ש (למה למה למה :mad2::brickwall:) וזה שולל את כל הנמרצות של המנוע. ש מצב ספורט שפותר את זה ומבטל גם לגמרי הילוך שישי, אבל הנסיעה אליו פחות נעימה וחלקה. אין אפשרות להגביל הילוכים בירידות, רק מעבר למצב ידני וזה לא נוח.

הרכב שומר על קו הנסיעה שלו באופן מדוייק מאוד, בסיבובים הוא משרטט את הקו כמו מחוגה. מה שמקלקל את החוייה זה הגה חשמלי, אומנם הקשיחות שלו משתנה אבל בשום מצב הוא לא הופך להיות אינפורמטיבי. אני הייתי יכול לחיות עם כל החיסרונות האלה, סך הכל הרכב מציע הרבה והESP שלו לא מפריע בכלל (כיול טוב של שלדה).

אני גם יכול להיות עם מתלים קשים שלו, חלקות נסיעה בכל זאת מדהימה, כניראה מבנה מתלים גובל בגאוני. זה קצת מפריע במהירות נמוכה שהרכב סופר בורות (עובר אותם חלק אבל הכל מרגישים).

 

מה שהכי הפריע לי ברכב, זה לא הפלסטיקים הלא איכותיים, לא הארגונומיקה הלוקה בחסר אלא עלויות אחזקה. כאשר מזג האויר נעשה חם יותר ברכב שלי התחילה להשמע שריקה מתחת למכסה המנוע. זה נישמע כמו רצועה או מותחן וזה מה שאיבחנו במוסך. הוחלפו כל הרצועות, המותחנים והכל והרעש נישאר. הרעש מופיע רק אחרי נסיעה של 30 דקות+ כאשר משהו ברכב מתחמם. בסוף מצאו שזה בא מהגיר. הציעו לי במוסך לפרק את הגיר מהרכב ולראות במה הבעייה. אני נרתעתי מזה וגם אמרו לי שזה לא קריטי ולא דחוף. עשיתי חשבון כמה כסף זרקתי למוסך על הרכב הזה בזמן קצר ואמרתי: די! לקחת את הפסאט נכפה עליי חלקית כי זה הרכב הטוב ביותר שהיה להם להציע לי באותו זמן ומהיוקון היה צריך להתפטר כי הביטוח עינין הביטוח הלחיץ מאוד. בסופו של דבר הפסאט התגלה כעיסקה לא טובה, אומנם הרכב בחלק מכונותיו טוב, אבל הרבה מאוד דברים בו בעיתיים, למשל מחירים של חלקי חילוף בשמיים והטיפולים יקרים מאוד. לא ראיתי טעם להמשיך ולהחזיק אותה.

 

במה החלפתי את הפסאט? זה כבר שאלה אחרת. 8) באחד הימים אני יעלה את הרשמים שלי. רק אגיד שהיא הנעה אחורית וחסכונית.

 

כמה חידודים.

 

1) יש לנו אחת כזו בעבודה (למנכ"ל),אוטוטו 300K (ב5שנים) ומעולם לא תדלקנו ב98 (מיותר לחלוטין).

סתם השוואה - בגולף FSI 2005 שהייתה לי גם מודפס במדבקת יצרן (ואפילו מדבקה של "דלק" עברית למהדרין) לתדלק 98 ואפשרי גם 95 (בקטן) - חבל על הכסף

2) עניין ההילוכים שרצים קדימה תודות לגיר שמתוכנת לחסכוניות (אצלי בגולף זה היה ירידות בשכונה,40קמ"ש,בהילוך שישי :shock:) - ככה הוא עובד.

3) בפסאט שלנו דווקא שום דבר לא התקלף או נשבר,הכל עדיין שלם (להזכירך,300K לבנזין זה לא עניין של מה בכך)

4) האבזור אכן עלוב יחסית לרכב שכזה,כנראה שזאת הרמת אבזור הכי נמוכה לסגנמנט (מזל שלפחות יש חישוקי סגסוגת :D)

5) מבחינת כח הרכב דווקא לא חלש,מה שכן כמו כל אוטומט לא מתוגבר טורבו,כנראה שרק עם קצת KICKDOWN אפשר להוציא את הסוסונים :)

בהצלחה עם הרכב החדש :)

 

^Haim^ - כל רכב VW עם מנוע 2.0 TDI,נורא קשה למצוא אחד נורמלי (יד נמוכה,ק"מ סביר,מטופל כיאות וכו').

חיפשתי שלושה חודשים גולף כזאת ומצאתי רק גמורות :(

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בימר. היא משמעותית יותר רחבה מפסאט. אני הולך עכשיו לעשות לה וקס שבועי.

די נו.. שחרר מידע!

8)

מרצדס C כלשהי?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ezuf, הרכב הנוכחי שלי הגיר מספיק חכם כדי להעביר להילוך חמישי ואחרון ב85+ וזה כ2000סל"ד. אין שום הצדקה לנסוע בהילוך לא מתאים במהירות נמוכה, הרכב פשוט לא סוחב וזה לא תורם לחיסכון.

 

^Haim^, לדיזל 200K ק"מ זה לא הרבה.

 

ליאור קלה, המרצדס התחילה להתעייף - בעיות חשמל מציקות, רדיואקטור פנימי של מזגן שדורש פירוק דשבורד (24 שעות עבודה והקליפסים כבר ישנים וייבשים).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ezuf - אכן משימה קשה עד בלתי אפשרית כמעט למצוא אחת כזו נורמלית.. ובכלל רכבי דיזל פרטיים קשה למצוא במצב טוב.

מעניין מתי יגיע היום שעם ישראל יבין שדיזל זה לא כזה איכסה..

 

ואני מהמר שהוא קנה E קלאס שנתון 2000-2004 (אני יודע שהדגמים השתנו בשנים הללו, אבל סתם תחושת בטן) שהייתה מונית לשעבר, אלא אם כן באיזו דרך נס הוא מצא כזו דיזל שהייתה פרטית.

כמו כן אני מהמר שהמנוע הוא 6 צילינדר.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^Haim^, אתה באמת הכי קרוב מבחינת הרכב שלקחתי. רק שהיא 2007 ודיזל 4 צילינדר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני יודע ש200K ק"מ זה כלום לדיזל, אבל לציריות, לגיר,למתלים, ולשאר המערכות המכניות זה לא מעט.

אז E200 או E220?

אני אוהב את הצורה הזו, רכב ממש איכותי ונעים לנסיעה. (נסעתי כמה פעמים במונית כזו, בתאוצה שלו אתה אפילו לא מדמיין שזה 4 צילינדר)

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם E220. בקשר לקילומטרז' אני שותק, אבל מבחינת המצב שלה היא שמורה. הנהג שהייתה בבעלותו אהב אותה מאוד ונסע עם כיסויים על המושבים. הסאלון ניראה חדש. בוקסות, גומיות ושאר דברים הכל במצב מפתיע. אני עשיתי לרכב טיפול וגיליתי רצועת אויזרים דנדשה, פילטר אויר חדש (ואיכותי) ובגדול לא היה צריך להחליף לה כלום, רק בוקסה עייפה וזרוע עם בוקסה ותפוח (מחירים מאוד סבירים). מעבר לזה הדרייבשפט יפה, הקופלונגים ניראים במצב חדש וכד'.

במוסך שהייתי בו ראיתי כמה מוניות, אחת 2008 במצב הרבה יותר גרוע למרות קילומטרז' נמוך יותר.

 

היא באמת נוסעת יפה, למרות המנוע הצנוע וזה מפתיע. אצלי ההילוכים עוברים על 2000-2300סל"ד.

 

הם עשו כיסוי פלסטיק גדול למנוע, כאשר פותחים מכסה אפשר לחשוב מי שלא מבין שהמנוע גדול. אבל כאשר מורידים את הכיסוי יש שם מנוע פצפון. אבל גם פה יש יתרון: המנוע בחלקו נמצא מאחורי הציר הקדמי ואחריו נמצא גיר - זה תורם לאיזון מושלם בין הסרנים.

IMG_5099_small.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, יא אדם משונה שכמוך.

 

אצלי חיסכוני זה 1-17/8.

 

כשאתה אומר חיסכונית, אתה מתכוון ל..?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. בבין עירוני ללא מזגן יכול להגיע ל1 ל13, בעיר 1 ל10. פסאט במקרה הטוב הגיע ל1 ל10 על דלק 98.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...