Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום - (כמעט) שנה וחצי עם יונדאי גטס 08' אוטומטית


dorsht
שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמי שהוציא רישיון בגיל 17,

תמיד חלמתי שיהיה לי רכב משלי (אפילו בסיסי, חשבתי לקנות בזמנו סקודה ניו פליסיה 1.9D) על מנת להתנייד איתו,

שיהיה לי נגיש לפחות רוב הזמן או כל הזמן, ושאוכל להגיע עמו לבית הספר, לחברים וכו'.

 

אז החלום התממש ובגיל 18 נעמדה לה בחניה יונדאי גטס 2008, גיר אוטומטי, מנוע 1.4.

הרכב נמצא אצלי כשנה וחצי, אספר עליו רשמים מההיסטוריה שלי איתו:

כשהרכב נרכש, חשבתי על הסטיגמה של הגטס, על בליעת הדלק שלה, אך התברר לי בשלב מאוחר יותר שבעזרת הכרת הרכב בצורה טובה ונהיגה חסכונית יותר, אפשר להניב ממנו גם תוצאות יפות מאוד.

 

הרכב נרכש והחל לשרת אותי, לרוב התניידתי עמו בעיר, אך גם נסע מספר פעמים מחוץ לעיר,

הרכב סוחב בצורה טובה בסך הכול, למנוע אין יותר מדי ק"מ (75 אלף ק"מ כעת, הרכב בן 4), ואחריי שנכבית המנורה שהמנוע קר, הוא מתחיל לתת בראש לא רע בכלל, ולא, אני לא מהלוחצים שמדביקים את הדוושה הימנית לרצפה.

 

מבחינת נוחות הנסיעה, צריך לציין שהופתעתי מעט לטובה, נכון, אני יודע שלא מדובר ברכב שיעמוד עוד כמה ימים אצלי בחניה (רנו קליאו), אבל בסך הכול נוחות הנסיעה מאוד סבירה לקטגורייה וטובה לטעמי מרכבים אחרים וחדשים. הייתי מעדיף למשל סיריון או גטס משומשות על אלטו ידנית חדשה.

 

מבחינת תנוחת נהיגה - קל למצוא תנוחה סבירה לישיבה, אולי כי מדובר ברמת גימור GLX, גבוהה יחסית שלא נמכרה הרבה, את המושב ניתן להזיז לפנים ולאחור, להטות את הגב של המושב, להעלות ולהוריד את גובהו של הכסא אבל התוספת הנדירה יחסית בקטגורייה - ניתן לשנות את זווית הישיבה בכיסא! זה די מפתיע, אבל אפשר למצוא ככה תנוחת נהיגה סבירה למדי.

 

מבחינת בטיחות - הרכב מאובזר בצורה סבירה יחסית, שלא הייתה גם מביישת רכבים חדשים ויקרים יותר (ע"ע קורולה החדשה), אז כן, אין לי פה 10 כריות אוויר כמו בקרוז, אבל הרכב כולל 4 כריות אוויר, ABS וESP, אבזור מכובד לרכב מ2008.

הESP תקין לחלוטין ומרגישים את עבודתו.

 

מבחינת הגיר - עד כמה שידוע לי, מדובר בגיר 4 הילוכים אוטומטי סטנדרטי לחלוטין, ללא בינה מלאכותית או גיר לומד נהג, למרות הכול, הוא מזנק לא רע ויש לו יכולת גם לשייט במהירויות חוקיות בתוך העיר בהילוך רביעי ללא כל קושי.

 

בגזרת האבזור - לא תמצאו פה חלון בגג או מערכת מולטימדיה מובנית, אבל יש 4 חלונות חשמל, מראות חשמליות, הכנה לשליטה מההגה (למי שיש מערכת מתאימה).

 

מרווח הפנים ותא המטען - סבירים לחלוטין לקטגורייה, מאחור יחסית בסדר, תנוחת הישיבה גבוהה, אף פעם לא התלוננו חברים או משפחה שישבו מאחור, למרות שיש גבוהים מביניהם ולא סבלו מאחור.

תא המטען סביר בהחלט, אפשר להגדיל את נפחו על ידי קיפול המושבים בשיטת 40/60.

 

לנושא הכאוב של הגטס, שהתברר כלא כאוב כל כך - נושא הדלק. אז כן, הוא לא יעשה לכם 1:15 בתוך העיר,

אבל בקלות אפשר להשיג בעיר 1:11-1:12 אם תהיו עדינים עם דוושת הגז ותאפשרו לגיר להעביר להילוך גבוה במהירויות נמוכות יחסית.

למי שלא מתכוון לנסוע הרבה זה לא אמור להפריע.

 

טיפולים - בכללי, הרכב לא יקר לתחזוקה בכלל, מחירי הטיפולים סבירים, הרכב עבר יישור קו לאחר שנרכש בעלות די גבוהה, זה כלל טיפול 70 אלף ק"מ סטנדרטי + החלפת בלמים מלאה מקדימה + רפידות מאחורה.

בכללי, לאחר הטיפול, לא היה צורך לגעת ברכב למעט החלפת מצבר תקול (היה כבר בן 4).

 

איכות תא הנוסעים - לא, לא תמצאו פה ריפודים מעור או גימורים של עץ בדשבורד, אבל תא הנוסעים עמיד ועושה את העבודה כמו שאומרים, בחבילת האבזור FUN מקבלים ציפוי עור לידית ההילוכים ולהגה ובמקום ריפודים שחורים קודרים מקבלים עליהם גם עיצוב כחול או אדום (אצלי זה אדום).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אוטו אתה מביא במקום רק רציתי לדעת?

 

ולא יצא לי לנהוג או לנסוע על גטס אבל כל מה ששמעתי עלייה היה לרוב לרעה ונוצר עלייה הסטיגמות של הלא חסכונית

והלא סוחבת כמו שאמרת,אבל אחרי שקראתי פעמים את מה שכתבת בהחלט שינתה קצת את הדעה שלי.

תודה רבה.

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אוטו אתה מביא במקום רק רציתי לדעת?

 

ולא יצא לי לנהוג או לנסוע על גטס אבל כל מה ששמעתי עלייה היה לרוב לרעה ונוצר עלייה הסטיגמות של הלא חסכונית

והלא סוחבת כמו שאמרת,אבל אחרי שקראתי פעמים את מה שכתבת בהחלט שינתה קצת את הדעה שלי.

תודה רבה.

שמע,

ברור לי שרכב כזה זה לא פרארי וזה לא אלפא רומיאו או משהו,

מדובר ברכב שעיקרו מיועד להתנייד בעיר ומחוץ לעיר (בארץ זה מספיק, כנראה שבארה"ב או במערב אירופה לא מספיק),

ואת זה הוא עושה בסדר גמור, אם אתה מחפש כוח גם אין בעיה שתזנק איתו ראשון ברמזור.

 

הרכב שיגיע במקום: קליאו ידנית 2012 1.2.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה בחתימה שלו.

 

וסיכמת יפה - כל רכב יכול להניב תוצאות יפות מבחינת צריכת דלק, אם יודעים איך לנהוג. לעזאזל, הצלחתי להוציא בנסיעה שרובה עירונית 1 ל-13 עם המאזדה2 שלי :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה בחתימה שלו.

 

וסיכמת יפה - כל רכב יכול להניב תוצאות יפות מבחינת צריכת דלק, אם יודעים איך לנהוג. לעזאזל, הצלחתי להוציא בנסיעה שרובה עירונית 1 ל-13 עם המאזדה2 שלי :-D

לדעתי הכול עניין של סגנון נהיגה,

בהתחלה הוצאתי ממנה צריכה פחות טובה,

עכשיו אחריי שהכרתי אותה הבנתי איך לגרום לאוטו להניב צריכה טובה יותר.

אני מניח שגם בקליאו אני אלמד, אבל הקליאו מההתחלה תהיה חסכונית יותר (אחריי שתעבור הרצה כמובן) מאשר הגטס, אחריי הכול מנוע קטן יותר + גיר ידני + נהג חסכוני...

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום נחמד אבל שכחת להוסיף עוד 2 נושאים ביטוח אם אתה נהג חדש+צעיר כמה שילמת?, ונושא ירידת הערך של האוטו שצונח במהירות. ולגבי נושא התחזוקה לא התייחסת לעלות טסט שנתית לרכב סה"כ סקירה טובה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע,

ברור לי שרכב כזה זה לא פרארי וזה לא אלפא רומיאו או משהו,

מדובר ברכב שעיקרו מיועד להתנייד בעיר ומחוץ לעיר (בארץ זה מספיק, כנראה שבארה"ב או במערב אירופה לא מספיק),

ואת זה הוא עושה בסדר גמור, אם אתה מחפש כוח גם אין בעיה שתזנק איתו ראשון ברמזור.

 

הרכב שיגיע במקום: קליאו ידנית 2012 1.2.

 

 

שמע אני לא מת על הגטס ונגיד עכשיו אנחנו גם מחפשים למכור את הפיג'ו ולהביא אותו אחר במקום הציאו לנו את הגטס

וההורים שלי ישר סיננו אותו ולי אין בעיה עם זה, מההתחלה לא אהבתי את הגטס, זאת דעתי האישית אני לא מת עליו כל כך.+

אבל ברור שאותו כזה מספיק בשביל להתנייד בעיר ובישראל בכלל.

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון,נסעתי מספר פעמים עם הגטס מצפון לדרום ולא היו שום כאבי גב.

מה הצריכה שלו מחוץ לעיר?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום נחמד אבל שכחת להוסיף עוד 2 נושאים ביטוח אם אתה נהג חדש+צעיר כמה שילמת?, ונושא ירידת הערך של האוטו שצונח במהירות. ולגבי נושא התחזוקה לא התייחסת לעלות טסט שנתית לרכב סה"כ סקירה טובה.

לא יודע מה לגביי ירידת הערך,

אבל הרכב נרכש ב50 אלף ש"ח בדצמבר 2010,

אחריי שנה ו4 חודשים מחירו 39,420₪ (משוקלל לשני המקרים),

מה שאומר שבשנה ו4 חודשים, מחיר הרכב ירד ב10 אלף ש"ח בערך, שזה משהו כמו 20%,

אבל צריך לזכור שבתור רכב השכרה הוא נמכר עם קריטריונים, כלומר עם אחריות והיסטוריה,

וכעת הוא ימכר כרכב השכרה ומהמחירון יופחתו 27% לעומת 17% במעמד הרכישה.

שמע אני לא מת על הגטס ונגיד עכשיו אנחנו גם מחפשים למכור את הפיג'ו ולהביא אותו אחר במקום הציאו לנו את הגטס

וההורים שלי ישר סיננו אותו ולי אין בעיה עם זה, מההתחלה לא אהבתי את הגטס, זאת דעתי האישית אני לא מת עליו כל כך.+

אבל ברור שאותו כזה מספיק בשביל להתנייד בעיר ובישראל בכלל.

שמע,

ברור לי שהרכב החדש שרכשתי הוא עדיף מבחינת נוחות וכו',

אבל שמע, זה מבחינתי להגיד - הגטס היא הסובארו DL של יונדאי.

תלוי בן כמה אתה .

בגיל 30-40 50% מהגברים מתחילים לסבול מבעיות גב

עם יונדאי גטס אתה מקדים בכמה שנים זה הכל....

אני בן 19,

עכשיו אני מאזן עם רנו קליאו :) צרפתייה מבית טוב :)

בכל מקרה היא לא כל כך גרועה, נסעתי במכוניות יותר נוקשות וגרועות מבחינת נוחות נסיעה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון,נסעתי מספר פעמים עם הגטס מצפון לדרום ולא היו שום כאבי גב.

מה הצריכה שלו מחוץ לעיר?

אני לא מבין איך היא עשתה תוצאות כאלה, הייתה לי אחת כזו 2006(הדגם החסכוני) 1.4 אוט' לשבוע ימים, נסעה 1:9 בממוצע משולב עירוני, בינירוני.ולא, לא הייתי לוחץ..

לדעתי, האישית, אוטו פשוט שלא שווה את מחירו..

 

עריכה:

1.אפילו 1:9 בקושי.

2. תתחדש על האוטו :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון,נסעתי מספר פעמים עם הגטס מצפון לדרום ולא היו שום כאבי גב.

מה הצריכה שלו מחוץ לעיר?

מחוץ לעיר הגעתי ל1:15-1:16, משולב 1:14 ככה.

אני לא מבין איך היא עשתה תוצאות כאלה, הייתה לי אחת כזו 2006(הדגם החסכוני) 1.4 אוט' לשבוע ימים, נסעה 1:9 בממוצע משולב עירוני, בינירוני.ולא, לא הייתי לוחץ..

לדעתי, האישית, אוטו פשוט שלא שווה את מחירו..

 

עריכה:

1.אפילו 1:9 בקושי.

2. תתחדש על האוטו :)

אם עשו פתיחת מנוע נורמלי וטיפלו באוטו כמו שצריך אז התוצאות בהתאם (כמו אצלי),

אם לא אז בהתאם אצלך.

ותודה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכה שמביישת כל מכונית אירופאית בקטגוריה.

אשכרה ה406 שלי, הרבה יותר גדולה, עם מנוע 1.8L, אבל עם גיר אוטומט חכם! (חסכוני מלידה), עושה 1\10 בעיר ויותר, תלוי כמה אתה רגוע.

בימים שאני ממהר (לא קורה הרבה), בלי לסחוט לה את הצורה (כדי לא לדפוק את הגיר) אני לא מתחת ל1\9 בעיר!

 

עוד לא יצא לי לנהוג על הקליאו MK3, אני מאמין שתיהיה מרוצה ממנה, סך הכל מעבר חד!, בין קוריאנית לצרפתיה.

 

 

אני כמה שאני אוהב צרפתיות, וכמה שאני פחות אוהב גרמניות, האיביזה החדשה (1.4L ידני 5דל' זאת ב70K) נראת לי יותר עדיפה על הקליאו.

הן מבחינת יופי, הן מבחינת מנוע, והן מבחינת שוק בעוד כמה שנים.

אולי הטיפולים יהיו יקרים מהצרפתיה אך בעוד כמה שנים המחירון של הצרפתיה יפול, והם יתקזזו.

(נהגתי על האיביזה החדשה רק 1.2TSI DSG, התלהבתי מאוד מהמנוע, ובכללי מהאחיזה והיוקרה ביחס למיני אחרות.)

 

 

אם כבר רכב לצעיר, למה שלא תלך על הכי חסכוני, משהו כמו 107, שעושה 1\17 בעיר ברגוע מאוד (צריך סבלנות של פיל).

נהגתי בה, לי לא הייתה בעיה לנהוג יום יום באחד כזאת, בתנאי שאני משלם את הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי בליסינג אחת כזאת שנת 2006 (עם המנוע החסכוני יותר) ורמת GLF הנפוצה בלי ABS וכרית אוויר אחת ברכב, וכיוון מראות ידני.

 

מבחינת סחיבה אין לי תלונות, במיוחד בעיר היא זריזה (אי אפשר להשוות לפאביה TSI שיש לי היום).

 

מבחינת צריכת דלק היא עשתה 1/13 באותו מסלול שהיום אני עושה 1/15.2 בפאביה.

 

מבחינת נוחות, לא יכלתי ליסוע איתה יותר מחצי שעה, התחילו לי כאבי גב.

עוד בעיה מציקה שהדשבורד מבריק ושיש שמש הוא מקרין על השמשה הקדמית וזה מסנוור.

 

מבחינת אחיזה היא לא משהו, בסיבובים חדים ומהירות בין עירוניות מעל 100 הרגשתי חוסר יציבות על הכביש, כל משב רוח מטלטל את הרכב.

 

מבחינת אמינות, המכונית הייתה חדשה ולא היו בעיות חוץ מאימובילייזר או קודן שהתקלקל ותקע אותי מספר פעמים עד שהוחלף,

ובלמים חלשים שנראה לי שהליסינג אשמים, כי כל 15000 החליפו והם לא בלמו מי יודע מה.

--------------------------

Škoda Fabia mk2 TSI&DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכה שמביישת כל מכונית אירופאית בקטגוריה.

אשכרה ה406 שלי, הרבה יותר גדולה, עם מנוע 1.8L, אבל עם גיר אוטומט חכם! (חסכוני מלידה), עושה 1\10 בעיר ויותר, תלוי כמה אתה רגוע.

בימים שאני ממהר (לא קורה הרבה), בלי לסחוט לה את הצורה (כדי לא לדפוק את הגיר) אני לא מתחת ל1\9 בעיר!

 

עוד לא יצא לי לנהוג על הקליאו MK3, אני מאמין שתיהיה מרוצה ממנה, סך הכל מעבר חד!, בין קוריאנית לצרפתיה.

 

 

אני כמה שאני אוהב צרפתיות, וכמה שאני פחות אוהב גרמניות, האיביזה החדשה (1.4L ידני 5דל' זאת ב70K) נראת לי יותר עדיפה על הקליאו.

הן מבחינת יופי, הן מבחינת מנוע, והן מבחינת שוק בעוד כמה שנים.

אולי הטיפולים יהיו יקרים מהצרפתיה אך בעוד כמה שנים המחירון של הצרפתיה יפול, והם יתקזזו.

(נהגתי על האיביזה החדשה רק 1.2TSI DSG, התלהבתי מאוד מהמנוע, ובכללי מהאחיזה והיוקרה ביחס למיני אחרות.)

 

 

אם כבר רכב לצעיר, למה שלא תלך על הכי חסכוני, משהו כמו 107, שעושה 1\17 בעיר ברגוע מאוד (צריך סבלנות של פיל).

נהגתי בה, לי לא הייתה בעיה לנהוג יום יום באחד כזאת, בתנאי שאני משלם את הדלק.

למה כמה אתה חושב שעושה 206 אוטומטית, קליאו אוטומטית או משהו בסגנון?

תסתכל על הקליאו 1.6 האוטומטית, רמת זיהום 10, צריכת הדלק שלה יותר גבוהה מהגטס שלי, ויש לה גיר נוראי.

האיביזה היא לא מגרמניה אלא מספרד.

אני העדפתי את הקליאו מטעמי בטיחות עדיפה, נוחות, אבזור, מרחבי פנים.

חוץ מזה כל רכב שאני אקח ייסע הרבה במילא יהיה קשה למכור

הייתה לי בליסינג אחת כזאת שנת 2006 (עם המנוע החסכוני יותר) ורמת GLF הנפוצה בלי ABS וכרית אוויר אחת ברכב, וכיוון מראות ידני.

 

מבחינת סחיבה אין לי תלונות, במיוחד בעיר היא זריזה (אי אפשר להשוות לפאביה TSI שיש לי היום).

 

מבחינת צריכת דלק היא עשתה 1/13 באותו מסלול שהיום אני עושה 1/15.2 בפאביה.

 

מבחינת נוחות, לא יכלתי ליסוע איתה יותר מחצי שעה, התחילו לי כאבי גב.

עוד בעיה מציקה שהדשבורד מבריק ושיש שמש הוא מקרין על השמשה הקדמית וזה מסנוור.

 

מבחינת אחיזה היא לא משהו, בסיבובים חדים ומהירות בין עירוניות מעל 100 הרגשתי חוסר יציבות על הכביש, כל משב רוח מטלטל את הרכב.

 

מבחינת אמינות, המכונית הייתה חדשה ולא היו בעיות חוץ מאימובילייזר או קודן שהתקלקל ותקע אותי מספר פעמים עד שהוחלף,

ובלמים חלשים שנראה לי שהליסינג אשמים, כי כל 15000 החליפו והם לא בלמו מי יודע מה.

לא יודע מה אתה מדבר על הדשבורד,

אבל לגביי הבלמים - כנראה האשמה בחברת הליסינג, אני ביצעתי את החלפת הבלמים במורשה של יונדאי והבלמים פיקס.

 

אגב, נשאל מקודם לגביי מחירי אגרת הרישוי: כ1250₪ לשנה.

לגביי ביטוח - מחר מתחילה לי פוליסה חדשה, וותק של שנתיים על הכביש, רק נהג צעיר ולא חדש, בן 19, ללא תאונות או עבירות - 4800₪ מקיף וחובה.

בקליאו הביטוח לא הרבה יותר יקר, כולה תוספת של 300₪, וזה כבר מכסה אותי במקרה של חס וחלילה טוטאלוסט או גניבה שבשנה הראשונה אקבל רכב חדש מדגם זהה.

עם וותק של שנה הביטוח עלה משהו כמו 5500₪.

עם וותק של 0 שנים + נהג חדש הביטוח עלה משהו כמו 6500₪. (שילמנו רק את החלק היחסי עד שהיה לי וותק של שנה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...