Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות לשיפור איביזה טורבו 2001 (20vt)


KPH
שימו לב! השרשור הזה בן 4456 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי איביזה 2001 ורציתי לדעת מה אני יכול להוסיף\לשפר בשביל לדגדג את רף ה250 כ"ס.

האוטו גודש 1.3 אז אני מניח שצ'יפ יש למרות שאין לי מושג איזה או מאיזו חברה.

 

בקיצור רק דגשים כלליים על מה כן אפשר לעשות על מנת להוציא קצת יותר כח מהרכב.

 

תקציב עד 20-25 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכום כזה אפשר לעשות דברים יפים .

בעיקרון צנרת מלאה ויניקה בתוספת לתוכנה טובה לפי המספרים אתה יכול לעמוד על 220-240+-

יעלה באיזור 4000.

 

מעבר לכך אפשר להחליף טורבו בסיבובת 10-20 תלוי מה עוד צריך מסיביב יכול לעלות מספרים יפים באיזור ה 300.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כל השיפורים אני אמליץ על יישור קו ובדיקת המצב המכנאי של הרכב, כן אני יודע את זה כולם אומרים אבל במידה והרכב לא תקין גם השיפורים לא יתרמו.

לאחר מכן נשמח לשמוע מה מורכב על הרכב בישביל לקבל קנה מידה על מה להמליץ לך.

 

בכל מקרה יש שורה ארוכה של שיפורים לרכב הזה והוא בעל פוטנציאל גדול מאוד של שיפורים.

 

מה תרצה קודם? שיפורי מנוע או שיפורי אחיזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו היברידי, צנרת מלאה, תוכנה של אפסולוט פתוחה לבוסט קונטרולר וקונטרולר בעצמו או ברז גדישה קולר חזית.

תקבל את ה250 כ"ס, נבדק והוכח ביותר מאיביזה אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג לגבי העלות, זה תשאל את פיט סטופ.

אבל קיט k04 של apr לאיביזה שלך יביא אותה ל330 כ"ס!

מפלצת! אני נסעתי על איביזה עם 200 כ"ס (כמו שיש לך עכשיו) והרגשתי אוטו מטוס, עם 330 זה צריך לתת הרגשה של אופנוע כבר.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא להחליף חצי אוטו הקיט הזה ?

וגם לא יצא מעל לכול התקציב שלו?

כי זה לא נעצר רק במנוע גם את האחיזה צריך לשפר כי הרכב יברח לך.

לשפר את המנוע ל 300 כ"ס זה יפה מאוד אבל צריך להוסיף לזה ברקסים טובים שידאגו לבלום את הרכב כי הברקסים באיביזה איך נאמר :|

וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהעלות לא עוברת את התקציב שלו, היא עומדת בערך על התקציב הזה.

 

דודי/נתי, תקנו אותי.

 

ולגבי הבלימה,

 

יש לזה שני אופציות,

אם ניקח שני רכבים זהים, ששוקלים אותו הדבר אך עם הספק שונה, נניח נקח את האיביזה.

אחת עם 156 כ"ס כמו שהגיעה במקור ואחת עם 330 כ"ס, שזה יותר מפי 2.

שני הרכבים נוסעים במהירות קבועה של 100 קמ"ש, בלימה של שני הרכבים במהירות הנ"ל תהיה זהה, משמע לא צריך בלמים חזקים יותר.

אבל ברגע שהרכבים בתאוצה כאן הכל משתנה, כי התאוצה של האיביזה עם ה156 שונה בהרבה מאשר באיביזה עם ה330 ולכן הבלימה תהיה הרבה יותר קשה.

 

אני משער שב20-25 הוא רוכש את כל המכלולים כדי להגיע להספק של 330, אם זה טורבו/אינטקולר/קיט יניקה/דאון פייפ וכ'ו.

לגבי מערכת הבלימה ומתלים זה משהו אחר.

בן.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבלמים של האיביזה לא הכי טובים כמו שציינתי, הרכב מאבד מהר מיכולת הבלימה שלו וזה מכמה איביזות לא סטנדרטיות.

בנוסף לקיט השאלה מה קורה לגיר \ קלאץ , חיזוקים החלפות וכו'.

קולר חזית, דאון פייפ, צנרת מלאה, צמיגים, בלמים, מתלים משופרים זוהי רשימה של דברים שהבחור יצטרך וזה יעבור את התקציב שלו לדעתי.

 

אם אני טועה גם אני אשמח לתיקון :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבה מלאה לטורבו גדול יותר כמו GT28RS או GT2871R יכולה להכנס לך בתקציב. הנה פרוייקט שמתבצע אצלינו בסדנא בזה הרגע:

 

 

אתה יותר ממוזמן להגיע לכוס קפה ולהתרשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התשובות, עכשיו כמה שאלות.

 

לגבי ישור קו - ברור שזוהי נקודת ההתחלה. לא הייתי רוצה לשפר רכב עם בעיות. אבל איך זה מתבצע בדיוק?

הולכים למוסך, אומרים לו כל מה שלא בסדר לתקן? או שהם מכירים את המושג ישור קו?

השאלה אם הם לא יחליטו לדחוף לי כל דבר פיצפון שלא 100% עד לרמת הנורות לד?

יותר בבירור - מה הדגשים ביישור קו? (כל מה שקשור לבטיחות תיקנתי בשבוע הראשון שקניתי את האוטו.. צמיגים, איזון צמיגים כיוון פרונט וכו', בולמים, בלמים וכן הלאה).

 

לגבי צנרת - פתחתי שרשור עם אותה השאלה בפורום טכני אבל שם אין תגובות, אז אני אנסה כאן.

קודם כל מי מתעסק בזה? מבלי להעלות שאלות של מי יותר טוב, מי בכלל מתעסק עם זה בארץ?

ויותר חשוב, אם עשיתי צנרת באחת מהסדנאות בארץ ולא במוסך מורשה, האם הדבר חוקי ויעבור טסט?

 

עוד שאלה קטנה בקשר לצמיגים - לפי ההבנה שלי, ככל שהצמיג רחב יותר כך האחיזה טובה יותר אך קשה יותר לרכב להאיץ. האם זה נכון?

אני גם ככה צריך להחליף לצמיגים צרים יותר ב10 מ"מ לקראת הטסט אז אני שואל את זה סתם בשביל לדעת למה לצפות.

 

 

החלפת טורבו נשמע כמו רעיון מצויין אל עף שהוא יקר אבל את זה אני מניח שאני אשמור לטיפול הבא. בינתיים אני רוצה לכסות את כל מה שלא קשור ללהחליף טורבו כי זו הוצאה גדולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוטר הצנרת מותאם להספק המנוע, לכ250 כ"ס אפשר להסתפק ב2.5 אינץ' לכל האורך כולל דוד אחורי מתאים וזאת בכדי לשמור על צליל שקט בשיוט וסרק אך עדיין מורגש בלחיצה. העניין הוא שבגלל שאין בצנרת ממירים, הרכב יכשל על סעיף זיהום אוויר. ניתן להתקין ממיר ספורטיבי אך מנסיון שלי, ברוב המקרים הוא לא עושה את העבודה ואינו מוריד את זיהום האוויר ברמה מספקת.

מה שכן ניתן לעשות, זה TEST PIPE. זהו צינור שהוא חלק מהצנרת, הניתן לפירוק בעזרת ברגים ולהחלפה בממיר המקורי רק למבחן הרישוי השנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל ההספק שציינת , כ 250 כ"ס , אין צורך לרוץ לטורבואים גדולים . כמו שנאמר , טורבו הייבריד יעשה את העבודה

בצורה הטובה ביותר (גם אני , עם לאון 20VT חוסך כרגע...) , והוא מתאים אחד לאחד במקום הטורבו הקיים אצלך היום

(תוכל להגיע איתו עד ל 300 כ"ס). גש ל E&A , ישאר לך עודף מהתקציב שציינת.

מיכאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חבר.

 

אם היום הייתי במקומך ,הייתי מתחיל ב"יישור קו " של הרכב וזה אומר לבצע לרכב בדיקה כללית הכוללת סריקת תקלות מחשב,פרוק מצתים ובדיקת התאמתם לתוכניותך העתידיות ,בדיקת דליפות ממערכת הטורבו,בדיקת לחץ דלק ועוד מספר בדיקות המוודאות שהרכב תקין ומוכן לשדרוג.

לצערי הרב לא ניתן לבצע את הבדיקה המדוברת מרחוק ורק בדיקה פיזית,תוכל לכוון אותנו לתקלות קיימות או כאלה העתידות להתעורר .

כיוון שאתה מגיע מרחוק ,במעמד הבדיקה אציין בפניך מספר חלקים הנוטים להתקלקל ובכך לחסוך ממך נסיעות מיותרות.

הצעת יעול נוספת תהיה לרכוש כבל +תוכנה ,בהם תוכל להשתמש בכדי לבצע אבחון בעצמך ולחסוך הרבה זמן וכסף.

את הכבל תוכל לרכוש דרך EBAY כאשר מחירו בארץ אמור להיות סביב ה 150 ש"ח.

את בניית התוכנית לשיפור ההספק אני משאיר לאחר הבדיקה ולפי דרישתך ומיקומך הגיאוגרפי.

דרך אגב: קיים דיינו (בדיקת הספק ) שביצענו לרכב זהה לשלך לפני כ 5 שנים ,שם עברנו את מחסום ה 250 כ"ס ,במחיר המתאים לתקציבך.

הרשה לי לשפוך אור ולהבהיר מספר דברים שנאמרו כאן לגבי הצנרת אותה אנו משווקים :

הפלטפורמה לצנרת אותה אנו משווקים ,נבנתה ע"י אחד מבעלי המקצוע המוערכים ביותר בישראל ,היא עשויה מנירוסטה וקוטרה הינו 70 מ"מ המתאים להספקים גבוהים של 350-400 כ"ס.

היא נמכרת בישראל יותר מ 8 שנים ברציפות והינה ללא ספק,הצנרת הפופולרית ביותר בישראל .

מחירה הינו 2700 ש"ח וכולל התקנה ומע"מ (קיימת אפשרות לשלוח לך אותה למשווק שלנו באילת (אוטודיזיין אילת:wink: ) וכך לא תשלם מע"מ .

חברים אשר מעונינים לעבור את המבחן השנתי בשקט ,מוזמנים להשלים עסקת חבילה ולקבל צנרת פליטה+ ממיר קטליטי ספורטיבי ורחב מידות , במחיר של 3300 ש"ח בלבד.

דרך אגב: קיימת צנרת נוספת,גם היא אופציונלית הכוללת ממיר קטליטי בקוטר 3" לכל מנועי ה 2.0 ליטר למיניהם במחיר של 2990 ש"ח ,או צנרת ללא ממיר ב 2200 ש"ח ,כאשר המחיר כולל התקנה,מע"מ ושנת אחראיות מלאה.

בברכה.

צוות "אי אנד איי אוטוספורט"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4456 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...