Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת טורבו לNB


שימו לב! השרשור הזה בן 4452 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם יש לי מזדה MX5 NB שנת 2004 אני רוצה לברר עלויות של הרכבת

טורבו על מנוע סגור עם גדישה של 0.6 גג,

אז ככה איזה חלקים צריך לקנות והלחליף ואיזה חלקים אפשר להשאיר,

אחרי הגדישה כמה הספק אני צריך להגיע?

עם זה משנה משהו בעבר החזקתי הונדה סיויק טורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

על בסיס קיט הטורבו שנמכר ב-Flyin' Miata, עם מנוע stock אפשר להגיע מ-105 כ"ס בגלגל לכ-180 כ"ס בגלגל. אבל המיאטה האמריקאית (ה-NB) מתבססת על בלוק אחר, אז זה לא בהכרח אותם מספרים.

 

http://flyinmiata.com/index.php?deptid=4523&parentid=0&stocknumber=22-15301

http://flyinmiata.com/index.php?deptid=4523&parentid=0&stocknumber=22-15200

http://flyinmiata.com/index.php?deptid=4523&parentid=0&stocknumber=22-15150

באחרון כבר מחליפים מזרקים וחיישנים.

 

 

אשמח לדעת איך אתה מתכוון לעבור טסט, למקרה שארצה גם. (גם לי MX-5 04)

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יכול להיות מעניין השאלה כמה זה גודש? וכמה עלות הקיט? עם להביא את זה לארץ ועם זה יעבור במכס בלי בעיות,

הטסט אני חושב שזה הבעיה הקטנה ביותר שיש היום ולא שאני מכיר כרגע מישהו שיכול להעביר,

אנחנו חיים בעולם שלאנשים אוהבים כסף שזה יהיה הבעיה שלי אני בטוח שאני ישמע על משהו :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים יהיה עדיף לאסוף חלקים לבד ולבנות לעצמך את הקיט, מאשר לקנות מוכן.

 

גש למישהו שיכול לבנות לך סעפת וצנרת (Argonetics) לדוגמא.

מקום כזה, יוכל לייצר עבורך כל חלק שצריך בנוסף.

חלקים כמו טורבו, מזרקים וכו' - תוכל להביא לבד, לאט לאט - או דרך מישהו או לרכוש בחנויות שיש בארץ.

 

תוסיף לזה ניהול התקנה של הניהול וכיוונים (זה לבד סדר גודל של 10-11 אלף שקל).

 

בקיצור - אני ממליץ לגשת לאחת הסדנאות (הנ"ל מומלצת) - ישבו איתך ויבנו רשימה של כל מה שדרוש וכל העלויות.

 

בהצלחה.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי שלא נדבר סתם - בוא אולי נתחיל מזה שתגיד כמה כסף אתה מוכן להוציא על זה?

 

בגדול אין כאן חוכמות - טורבינה זה 1000$, סעפת 1000$, ניהול 1000$, אינרקולר וצנרת זה 1000$, מזרקים זה 500$.

 

הכל במחירי חול לפני משלוחים ומיסים.

 

משמע ריאליסטית גם ב-25,000 ש"ח אני לא יודע אם אתה תגמור. לדעתי 30 או מעל.

 

וכאשר תסיים אתה תגלה שמערכת קירור לא מספיקה לכלום וגם היא דורשת שדרוג רציני. מאוד.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא זול בכלל וזה עוד בלי לדבר על התנהגות של הרכב וגם מנוע סגור,

השאלה עם חייב ניהול מנוע או שיש אפשרויות אחרות?

כמה כוח סוס אני צריך לקבל אחרי השיפור?

ועם מישהו יודע כמה גדישה אפשר לעשות על המנוע והגיר הזה בלי שיעוף איזה משהו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב לפי הקיטים שהבאתי לך מקודם, 180 כ"ס בגלגל (8 PSI) זה המקסימום שאפשר להוציא ממנוע סטנדרטי (מינוס ניהול מנוע). אגב שיהיה ברור, זה קיט של החנות לא "קיט" כמו שהיו לסיוויקים בזמנו שהיו בדיחה.

 

החל מ-180 כ"ס כבר צריך להחליף רדיאטור וקלאץ. קח בחשבון ש-180 בגלגל זה משהו באיזור ה-210-220 כ"ס בקרנק.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר בלי ניהול - העניין הוא שזה לא הדבר שההיתי חוסך בו.

 

אתה גם רוצה כוח, גם רוצה אמינות וגם רוצה לקצץ פינות - זה לא יקרה חביבי.

 

תעשה את הדברים נכון , תעשה אותם פעם אחת.

 

בהצלחה.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו קיט של NA.

 

אני באמת לא יודע מה צריך כדי להתאים אותו ל-NB.

 

אבל בכל מקרה - הקיט נמכר לפני כמה שבועות.

ב-2600 ש"ח מגוחכים לגמרי.

וזה אחרי 3 שנים של פרסום.

 

זה אומר הכל על קהל המשפרים בארץ :oops:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער מראש-אין לי שום ידע וניסיון בשיפורים.

אבל מה שבטוח הוא,שאם הייתה לי NB ורגל ימין הייתה מדגדגת לי מדי פעם בגלל מחסור בכוח,אז לפני שהייתי רץ להשקיע 30-35K,בקיט לא חוקי,שאמינותו מוטלת בספק,ועם ים של כאב ראש,הייתי קודם כל שוקל אפשרות יותר קלילה-קוראים לזה יד 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נעזוב לרגע את זה שאתה ממליץ למכור במקום לשפר ובכך עובר על חוקי הפורום, מה תקנה במקומה?

 

איביזה FR?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה עברתי עכשיו בפעם השלישית על החוקים ולא מצאתי חוק כזה,אני אשמח אם תכוון אותי אליו.

 

אתה צודק בזה שלמצוא הנעה אחורית מתגמלת בתקציב כזה זה קשה,אם הבחור טוען שחסר לו כוח,והדבר מפריע לו מאוד,אז שישקול רכב הנעה קדמית,שמתנהג,מהנה וגם יספק לו את רגל ימין בעת הצורך.

זה מה שאני הייתי עושה,ובסכום של הNB,ביחד עם ה30K שהוא רצה להשים על הקיט,אפשר למצוא משהו מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4452 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...