Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס דיזל החדשה: דיווח ראשון


emesh
שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ב"ה קיבלתי לפני שבועיים את הרכב הנ"ל.

להלן מספר דיווחים:

1. הרכב שנוסע בקו ירושלים - ת"א - אופקים+ הפקקים בדרכים הנ"ל עושה בערך 18.2-18.5 ק"מ לליטר סולר. אני מתדלק בפז הטייסים בתל אביב במחיר זול ביותר בכרטיס אשראי.

 

המושבים נוחים ביותר, אך המרווח הפנימי מעט קטן מטיוטה. המצמד הכפול יעיל ביותר ולא מרגישים את הקפיצות של המהלכים ( רובוטי אחר הכל) . כמעט ואין גלישה כשעומדים בעליה. אבל בעליות תלולות ( למשל דרך עין כרמית בין עין כרם לקרית יובל) יש גלישה מסויימת וצריך לתת מעט גז או ללחוץ ברקס או לשים מעצור יד.

 

יש מספר פאקים ברמה בינלאומית בתכנון הפנימי כמו שאי אפשר לאטום טוטאלית את פתחי האויר באמצע. גם זרימת האויר בפתחים הצדדים נמוכה מאד בהשוואה לזרימה באמצע.

 

הרדיו - גם בתצורה הזולה - טוב, אבל דורש יום לימוד ארוך ללמוד הפונקציות מהשליטה ליד ההגה שזו התקדמות.

 

אין וישר אחורי שזו ממש התקמצנות.

 

הלחצנים של הצופר קצת יותר מדי במרכז גלגל ההגה ( להבדיל מאופל שזה נח) וכן המרחק של ידית האורות מההגה מעט גדול וצריך להתאמץ להגיע אליה.

אלו פאקים קטנים שכל מהנס של ארגונומיה לא היה מעביר אבל המהנדס של רנו הסתכל בדיוק על הפקידה ( הסבר יחידי הגיוני).

 

סך הכל רכב על הקפאק !!

 

אבל למה אני מתגעגע לפולו הישן ( 2001 שהיה לי) ולא יכול להפרד מהאופל (2003 ידני) הישן שלי עם 250,000?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט ואין גלישה כשעומדים בעליה. אבל בעליות תלולות ( למשל דרך עין כרמית בין עין כרם לקרית יובל) יש גלישה מסויימת וצריך לתת מעט גז או ללחוץ ברקס או לשים מעצור יד.

 

 

כדאי שתשנה את ההרגל הלקוח משימוש בגיר אוט' פלנטארי (רגיל), ואל תסיר את הרגל מדוושת הבלם כל עוד אתה עומד - בעיקר בעלייה. הגיר שבאוטו שלך פועל לפי עיקרון של גיר רגיל, כאשר המחשב מבקר את שחרור המצמד. כאשר אתה עוזב את הרגל מדוושת הבלם, המחשב משחרר את המצמד עד הנקודה ובשימוש כפי שתיארת אתה עלול לקצר את אורך חיי המצמד.

 

אם עומדים - רגל על דוושת הבלם (או שתעביר לסרק).

 

תתחדש ותהנה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין וישר אחורי שזו ממש התקמצנות.

 

לא ראיתי מעודי (חוץ מכמה אקזמפלרים של מזדה 6,שם השמשה האחורית "מחוברת" עם דלת תא המטען,מה שיוצא מעין דלת חמישית סטייל האצ'בק,כנ"ל ברנו מגאן) רכב סדאן 4 דלתות עם מגב אחורי :)

 

אשמח להארה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי מעודי (חוץ מכמה אקזמפלרים של מזדה 6,שם השמשה האחורית "מחוברת" עם דלת תא המטען,מה שיוצא מעין דלת חמישית סטייל האצ'בק,כנ"ל ברנו מגאן) רכב סדאן 4 דלתות עם מגב אחורי :)

 

אשמח להארה.

 

306...?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

306 הייתה היחידה שבאה עם וישר אחורי בגרסת סדאן בעשור וחצי האחרונים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרדיו באמת סובל ממשק נוראי שדורש לימוד אבל השליטה בו מההגה נוחה מאוד אחרי כמה ימי הסתגלות.

 

ידית האורות דווקא ממוקמת טוב לטעמי.

 

הצופר מגיב טוב מכל מקום במרכז ההגה. לא נתקלתי במצב שהוא לא הגיב.

 

פתחי האורור אמנם לא נסגרים אבל תפוקת האויר טובה ולא מציקה. אהבתי את זה שבמצב אוטומטי בקרת האקלים דואגת שכשהיא עוברת לחימום היא לא מוציאה אויר חם לפנים.

 

מה שלי מפריע בפלואנס זה שהם הלכו אחורה בכמה דברים ביחס למגאן. קודם כל הזרועות של מכסה תא המטען נכנסות לתוכו והחזירו את מכסה הדלק.

 

עוד דבר שמפריע זה המגבים האוטומטיים. במגאן הקודמת אחרי כיבוי היית חייב להפעיל את הצב האוטומטי מחדש וכאן הוא נשאר פעיל. אם אתה לא זוכר לכבות אותו לפני כניסה לשטיפה הוא מתחיל לעבוד.

 

מה שעוד חסר זה חיווי לחיישני הרוורס שיראה איזה חישן מצפצף.

 

אני עם השני ליטר מאובזרת ובסך הכל מאוד מרוצה ממנה. היא מרווחת מאוד, נוחה מאוד גם לנסיעות של 700 קילומטרים ביום אחד ולא מסורבלת בעיר. גם צריכת הדלק סבירה מאוד(בסביבות ה 14 קילומטרים לליטר בבין עירוני וכ 9 בתנועה עירונית לא עמוסה).

 

עם ריפוד ופנים בהיר היא אפילו נעימה ובבז' הכהה כצבע חיצוני היא אפילו נסבלת ויזואלית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון בנושא צריכת דלק למתעניינים (ולאנשי בטרפלייס היקרים...)

מבדיקה מול קצין הרכב בחברה בה אני עובד

צי של כמאה מכוניות רנו פלואנס טורבודיזל שצבר כחצי מיליון קילומטר נסועה בחודשים האחרונים

מראה צריכה ממוצעת של 17.5 ק"מ לליטר סולר

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרנו דיזל מעולות.

אחד הרכבים הטובים שהיו לנו היא מגאן 2 דיזל ידנית.

הבעיה היא שהמחירון שלה פשוט חיסל את כול החיסכון שהיא נתנה בדלק, חוץ מזה נהנו מאוד מהרכב אומנם היה רק 1.5, אבל הרגיש מצויין.

אני חושב שלאדם פרטי מאוד קשה לקנות דיזל בימינו, וחבל שהמדינה הביאה את רכבי הדיזל למצב הזה ממניעים ברורים.

רכבי דיזל היו עושים חיל בישראל חבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה דיזל אמורה להיות יותר חסכונית?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור מדובר ברכב שמנצח את הפלואנס ZE בכל פרמטר שניתן להעלות על הדעת... :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם פלואנס דיזל עושה כאלה מספרים מדהימים בצריכת הדלק, למה שאדם שפוי בנפשו יכנס להרפתקה עם better" place" בדמות חתימה על התחייבות דרקונית ?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה דיזל חסכונית באותה מידה אם לא יותר (1:22 באופי נסועה של 97% בינעירוני, בדוק), כאשר מדובר במנוע החדש של VW- 1.6TDI. ה1.9 TDI מגיע ל1:18 בבינעירוני ו1:14 בעירוני, לפחות אצלנו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...