Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאג טבול בשמן -לנטיס 1999


thebaron
שימו לב! השרשור הזה בן 4492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם

 

ברשותי מאזדה לנטיס 1.6 ליטר, 1999 מטופלת במצב טוב מאד.

 

לפני יומיים שמתי את הרכב בטיפול 15,000, ובעל המוסך הראה לי לאחר הוצאת הפלאגים, שבגומחה שמיועדת לאחד הפלאגים, יש שמן, כלומר בריחת שמן. והאמת, הרחתי בימים האחרונים שמן חם כשהמנוע היה חם לאחר נסיעה מאומצת. מה דעתכם? מה מקור הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה?

 

ממנו הבנתי שצריך להיות ערני, לבדוק שמן, ולחזור אליו בעוד כמה אלפי ק"מ - באמצע הזמן עד הטיפול הבא.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

קימת אפשרות, שהשמן הגיע מממלוי לא זהיר של שמן למנוע, שגחש לעבר הפלג המדובר.

אפשרות שניה, נזילת שמן קבועה, מאזור אטם מכסה שסתומים, הפתרון לנקות את האזור ולהחליפו בחדש.

אפשרות שלישית מוביל מגומי באזור הפלג, התיבש, ואינו מונע זליגת שמן לאזור המדובר.

המתן לתגובות מוסמכות יותר בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לצביקה על הייעוץ.

 

עלי לציין, כי לפני מספר חודשים נסעתי במשך כשבוע ימים ללא פתח מילוי שמן, וברח מעט שמן החוצה. האם זה קשור? למען האמת, הפלאג הטבול הוא אכן השמאלי ביותר, שזה מיקום קרוב מאד לפתח מילוי השמן. האם לדעתך זה מקור הבעיה? כי הרכב ממש לא צורך שמן באופן מוגזם.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היתה נזילה ישנה יש לנקות הייטב את כל איזור המנוע ולעקוב אחר המקום בו זהית את השמן הטרי.

 

אם שוב תגלה שמן טרי, לדעתי זה ייפתר בהחלפת אטם מכסה שסתומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לצביקה על הייעוץ.

 

עלי לציין, כי לפני מספר חודשים נסעתי במשך כשבוע ימים ללא פתח מילוי שמן, וברח מעט שמן החוצה. האם זה קשור? למען האמת, הפלאג הטבול הוא אכן השמאלי ביותר, שזה מיקום קרוב מאד לפתח מילוי השמן. האם לדעתך זה מקור הבעיה? כי הרכב ממש לא צורך שמן באופן מוגזם.

בהחלט יתכן שזה המקור לבעיה, ובנוסף אין לשלול את שאר הסיבות שצינתי.

בברכה

צביקה

 

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...