Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין רנו פלואנס דיזל לטויוטה פריוס


y582
שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני עומד להחליף רכב בעבודה. אני נוסע מרחקים גדולים כל שנה. אצלנו בעבודה יש מכסה של כמות ליטרים למכונית ואני ,

במכונית רגילה, עובר בגדול את המכסה. כך שאני חייב להשלים מכיסי את ההפרש.

הפעם יש לי אפשרות, בין היתר, לבחור בין שתי מכוניות חסכוניות רנו פלואנס דיזל לטויוטה פריוס.

אבקש לקבל את יעוצכם באשר לשתי מכוניות אלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

החסרון של הטויוטה: הפלואנס זולה בכ-30K ש"ח שזה קונה לך הרבה מאוד ק"מ ולכן זה מאוד משמעותי.

החסרונות של הפלאונס: אם אתה מדבר על גיר אוטומט אז מדובר בתיבה כפולת מצמדים חדשה שאמינותה לא ידועה. בנוסף הפלאונס היא רכב שמאוד לא נעים לשהות בו (פלסטיקה עלובה, מערכת שמע מסובכת ולא איכותית וכו').

 

בקיצור: אם איכות חיים ושקט נפשי חשובים לך אז לך על הטויוטה, אם כל מה שאתה מחפש זה חסכון הפלואנס (במיוחד בגרסא הידנית) עדיפה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר ברכב מהעבודה - האם הפריוס לא עולה יותר מהפלואנס בתשלום החודשי? אם כן - אז צריך לצרף את העניין הזה למשוואה.

בכל מקרה, הפריוס מכונית טובה יותר אבל גם הפלואנס בסדר גמור. לא הייתי חושש מהתיבה ובניגוד לרדרוז אני לא חושב שהפלסטיקה עלובה (סתם בינונית) ושמערכת השמע מסובכת (סתם לא אינטואיטיבית).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלסטיקה של הפלואנס אולי לא להיט, אבל גם זו של הפריוס. גם עיצוב הפנים של הפריוס מוזר יחסית. צריכת הדלק שלהן צריכה להיות דומה. המחיר מטה את הכף, לדעתי, לטובת הפלואנס.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלסטיקה של הפלואנס סבירה לחלוטין ועיצוב הפנים אפילו נראה טוב אם אתה הולך על.הפנים הבהיר.

 

מערכת השמע סבירה לתפעול רק מההגה. מהמערכת.עצמה היא מאוד מסורבלת.

 

קח בחשבון שלפלואנס יש תא מטען ענק לעומת רוב המשפחתיות והאוטו בכללי מאוד נוח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק גם אפשרות לטויוטה אוריס היברידית ואולי גם הונדה אינסייט אם חיסכון הוא המוטיב המשמעותי עבורך.

האוריס משתמשת באותה יחידת הנעה, פחות מעוצבת וקצת פחות מרווחת אבל זולה יותר וזה העיקר, המחיר אמור להיות באיזור ה-135 אלף שקלים.

האינסייט מתומחרת ב-130 אבל היא נופלת בדיי הרבה מהטויוטות בנושא מרווח, נוחות, תא נוסעים וגם בחיסכון, יחדת הכוח פחות מתקדמת ולא יודעת להשתמש רק בחשמל לדוגמה.

 

אני אישית הייתי הולך על הדגם הבסיסי של הפלואנס דיזל אחרי שהייתי בודק את הקצאת הסולר לעומת הבנזין ומבצע חישוב גס של צריכת דלק לעומת כמות הדלק שעומדת לרשותך, חישוב פסימי עד כמה שניתן מבחינת נתוני הצריכה של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

תודה על כל התשובות. אסטרה דיזל ואוריס היברידית אינן ברשימה שאני יכול לבחור ממנה. נסעתי היום על הרנו פלואנס דיזל וגם על הטויוטה פריוס. שתיהן נוסעות טוב ויש להן לא מעט כח. כמובן שעל הפריוס אצטרך לשלם חודשית יותר אבל ההתרשמות הראשונית שלי שהפריוס היא יותר מהנה לנהיגה וכנראה שווה לשלם את ההפרש החודשי עבורה. נוכחתי שהרנו פלואנס דיזל משמעותית יותר זריזה מהרנו פלואנס בנזין, כך שגם היא יכולה להיות בחירה סבירה. לסכום, נשאר לי לעשות חישוב של כל הפלוסים והמינוסים (כולל עלויות כמובן) והלגיע להחלטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

תודה על כל התשובות. אסטרה דיזל ואוריס היברידית אינן ברשימה שאני יכול לבחור ממנה. נסעתי היום על הרנו פלואנס דיזל וגם על הטויוטה פריוס. שתיהן נוסעות טוב ויש להן לא מעט כח. כמובן שעל הפריוס אצטרך לשלם חודשית יותר אבל ההתרשמות הראשונית שלי שהפריוס היא יותר מהנה לנהיגה וכנראה שווה לשלם את ההפרש החודשי עבורה. נוכחתי שהרנו פלואנס דיזל משמעותית יותר זריזה מהרנו פלואנס בנזין, כך שגם היא יכולה להיות בחירה סבירה. לסכום, נשאר לי לעשות חישוב של כל הפלוסים והמינוסים (כולל עלויות כמובן) והלגיע להחלטה.

 

פריוס ומהנה לנהיגה זה לא ממש הולך יחדיו, אך גם במקרה של הפלואנס זה ממש לא התחום שלה. מה שלא ציינת זאת נוחות הנסיעה שבפלואנס, היא טובה יותר באופן משמעותי מהפריוס. הפריוס למעט בכבישים חלקים, היא מכונית לא נוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שמבחינתם הנאה מנהיגה זה נוחות, יש אנשים שבשבילם זה אבזור, וכו'. הנאה זה דבר סובייקטיבי ולכן אני לרוב ממליץ על נסיעות מבחן כי ההנאה שלי זה לא בטוח ההנאה שלך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתעניין קצת בנושא הקרינה במכוניות ההיברידיות.

יש בפורום וברשת הרבה דיסקוסים של הנושא.

איני יודע מה נכון ומה לא - אבל אני הייתי מברר ומכניס זאת לשיקולים, במיוחד אם ילדים יוסעו במושב האחורי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסועה גבוהה - אין ספק, הפלואנס דיזל בנויה לזה הרבה יותר מהפריוס, גם תהיה חסכונית יותר לדעתי.

"הפלואנס דיזל בנויה לזה הרבה יותר מהפריוס" ???? בדיחה, נכון ?

מה שכן, לנסיעות מחוץ לעיר, הפלואנס תהיה חסכונית יותר, בעיר - הפריוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הפלואנס דיזל בנויה לזה הרבה יותר מהפריוס" ???? בדיחה, נכון ?

מה שכן, לנסיעות מחוץ לעיר, הפלואנס תהיה חסכונית יותר, בעיר - הפריוס.

 

אם אין לך איך לנמק את מה שכתבת - לפעמים השתיקה שווה זהב. בד"כ מנועי דיזל "מחזיקים" יותר קילומטראז' ממנועי בנזין מקבילים. מכאן הקביעה שהפלואנס בנויה לזה יותר. בפריוס אתה מקבל בעיקר גימיק עאלק ירוק וחיסכון עירוני - פחות רלוונטי למי שנובע הרבה בארץ, שכן בהתחשב באופי הנסועה פה נסועה רבה = הרבה נסועה בינעירונית. אם לפותח השרשור לא חשוב להיראות "ירוק" (עם הדגש על להיראות - הרבה תכל'ס סביבתי אין שם) - אין לו שום סיבה להעדיף את הפריוס.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...