Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה כדאי לדעת ולבדוק לפני רכישת אימפרזה משופרת?


Guest 458italia
שימו לב! השרשור הזה בן 4505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם..

 

אני ממש לפני קניה של אימפרזה משופרת מדגם wrx 2003 . עם 135,000 ק"מ.

על הרכב יש תוכנת ecu teck

טורבו vf35

משאבת דלק walbro

צנרת מלאה 3" HKS

פורק חיצוני

קיט פרודרייב

קוילאוברים של sti

 

אז ככה..

מהו קיט פרודרייב ומה הוא כולל?

 

האם הטורבו המוגדל עלול לסכן או לקצר את חיי המנוע?

 

מקריאה באינטרנט הבנתי שקיים חשש לשבירת בוכנה ושצריך לשנות מסילות הזרקה או לעשות קומבינה שהדלק יגיע משני הצדדים על מנת שזה לא יקרה...האם זה נכון?

 

מה דעתכם על התוכנה המדוברת? האם היא אמינה? מה היתרונות והחסרונות שלה?

 

מה דעתכם על חבילת השיפורים הנ"ל?

 

האם יש עוד דברים שכדאי להוסיף על מנת למנוע נזקים בעתיד?

 

ובכלל אלו דברים עוד כדאי לבדוק במכונית משופרת מעבר לדברים הרגילים(שילדה,מנוע ,נזילות וכו'...) ואיפה?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

אני ממליץ לבדוק מספר דברים:

 

• קיט פרודרייב כולל: ניהול מנוע, צינורות סיליקון לאינטרקולר ולטורבו, דוד אחורי.

• כל שינוי שלא בוצע בצורה נכונה עלול לסכן את המנוע. הכל תלוי במצב הרכב אם הניהול מנוע נכון לא אמורה להיות למען הסר ספק יש לבדוק.

• לא מכירים בעיה של שבירת בוכנה שמטפלים ברכב באופן תקין כמובן שתלוי בגדישה של הטורבו אם הגדישה גבוהה קיים סיכון כזה.

• התוכנה אמינה

• כדאי לבדוק רכב במכון בדיקה אין משהו ספציפי לבדוק מעבר למה שציינת חוץ מזה שלוודא כי מדובר ב- WRX מקורי.

 

מוזמן לפנות במידה ויש עוד שאלות.

אייל מסובארו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אייל...

יש לך מושג מה נתוני הגדישה שאמורים להיות בעקבות השיפורים הנ"ל???

כמובן מבלי שיגרם נזק למנוע..

 

ולגבי חבילת הפרודרייב כנראה ולא נשאר ממנה כלום חוץ מצינורות הסיליקון ...

כי צנרת יש שלמה מהמנוע של HKS

והתוכנה היא לא של פרודרייב אלא של ECU TECK

אני צודק או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן!

 

בדוק היסטורייה טיפולית של הרכב, רכב שטופל כמו שצריך יאריך חיים ברוב המקרים.

רוב המשופרות מטופלות בסדנאות כמו: TIG', אלי MAX-POWER וכו'.

 

*בדוק שניהול ה-ECUTEK הינו מקורי דרך רפי ולא צ'יפ כזה או אחר שהותקן באופן לא מקצועי דבר שיוריד את אמינות הרכב.

*בדוק את מצב הקלאצ' והגיר, סביר להניח שהקלאצ' הינו מחוזק, במידה וכן בדוק את חלקי המתלה משולשים, בולמים וכו' שעליהם יש יותר עומס.

*תאונות- המון מכוניות מהסוג הזה פגשו עמודים/מדרכות/ זקנות שקפצו לכביש :wink:, גם קצות שילדה לא לפסול על הסף תעלה פה תוצאות בדיקה ונוכל לעזור לך.

* במידה והרכב הינו עם ECUTEK תוכנת הפרודרייב כבר אינה רלוונטית. בדוק אם לרכב יש ממירים ודוד מעבר, במידה ולא הרכב לא יעבור טסט באופן חוקי.

 

עניין המנועים של הסובארו דובר רבות, על בוכנה סוררת שלא מקבלת דלק בזמן וגורמת למנועים ללכת, הבעיה היתה יותר במנועי ה-EJ25 שהינו בנפח 2.5 ליטר, ופחות במנועי ה-EJ20 בנפח 2.0 ליטר כמו במקרה שלך.

לגבי החלפת מסילות דלק תתייעץ עם אילן/ערן מסדנת TIG אם יש מומחים בתחום האימפרזות זה הם.

גם טיפולים אני ממליץ לך להגיע אליהם , אני איתם עם ה-WRX שלי ומרוצה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה ..

 

ובכל זאת יש עדיין כמה סימני שאלה ברשותכם..

1. מי זה רפי ואיפה העסק שלו נמצא?

 

2. האם הוא יכול לבדוק לי את שאר מכלולי הרכב או שהוא מתעסק רק עם התוכנה?

 

3. איך אדע שהקלאץ' אכן מחוזק ? כי המוכר לא הזכיר כלום על קלאץ' מחוזק וגם לא שאלתי..

 

4. האם כדאי לי להתעסק עם מסילות הדלק למרות שאתה אומר שהבעיה המדוברת היא במנועי EJ25 ולא במנועים כמו ברכב הנ"ל?

 

5. אולי אתה יודע משהו לגבי נתוני הגדישה המומלצים בעקבות השיפורים הנ"ל?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה ..

 

ובכל זאת יש עדיין כמה סימני שאלה ברשותכם..

1. מי זה רפי ואיפה העסק שלו נמצא? רפי כבר אינו מתעסק בשינויי תוכנה.

 

2. האם הוא יכול לבדוק לי את שאר מכלולי הרכב או שהוא מתעסק רק עם התוכנה? לא, מהסיבה המוזכרת למעלה, צור קשר עם טיג הם הזכיינים של ECUTEK בישראל נכון להיום.

 

3. איך אדע שהקלאץ' אכן מחוזק ? כי המוכר לא הזכיר כלום על קלאץ' מחוזק וגם לא שאלתי.. פשוט לשאול את המוכר

 

4. האם כדאי לי להתעסק עם מסילות הדלק למרות שאתה אומר שהבעיה המדוברת היא במנועי EJ25 ולא במנועים כמו ברכב הנ"ל? לגבי הנושא הזה אני לא ממש בקיא בו, מה שכן אני יודע על מספר בוכנות שהחזירו את נשמתם לבורא, ולמנועים אלו הוחלפו בוכנות וטלטלים מחוזקים מה שפתר את הבעיה אז הסיפור אינו זול, ובמקרים אחרים הוחלפו מנועים לאחרים.

 

5. אולי אתה יודע משהו לגבי נתוני הגדישה המומלצים בעקבות השיפורים הנ"ל? רכב מקורי אמור לגדוש 0.9-1.0 באר, במנוע משופר הכל תלוי בחלקים המוחלפים ובתוכנת המנוע (צ'יפ), אפשר להגדיר עם 2 באר גדישה אך אם המכלולים של הרכב אינם תומכים בכך (לדוג' טורבו) אז הגדישה לא תחזיק. גדישה ברכבים משופרים בצורה קלה, דהיינו צ'יפ צנרת משאבה אמורה לתת גדישה יציבה של 1.3 באר.

 

תודה מראש.

 

התשובות שלי באדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה..

 

האם אוכל לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה בTIG ? (שלדה , מנוע, גיר, כיוונים לצ'יפ ולרכב וכו'...)

בכדי שלא אצטרך לרוץ ממקום למקום.

 

 

 

 

 

 

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עשיר עם מכוני בדיקה שונים, לרוב הגדול אין ממש מושג במכוניות משופרות, לדוג' אני מכיר מקרה שלבחור עם סופרצ'ארג'ר אמרו שיש שריקה מהטרובו/נזילה וכו'.



או כיווני קאמבר שליליים למטרת כניסה לסיבובים טובה יותר, הוחלטה ע''י הבוחן כתקלה חמורה בפרונט הרכב, עם חשש למכה בחלקו התחתון של הרכב.

 

מה שכן אל תוותר על בדיקת שילדה+מרכב, אני ממליץ בחום שתדבר עם טיג אם יוכלו לעזור לך בדיאגנוסטיקה המכנית לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה מכנית, לקחת רכב כזה למכון בדיקה זה בזבוז של כסף (מנסיון של WRX שקניתי לפני כמה חודשים ורק בילבלו לי שם את המוח)

אם אתה רוצה לבדוק את המצב המכני דבר עם טיג, יש להם בדיקת קומפרסיה ולאילן מספיק כמה דקות עם הרכב בשביל להגיד לך אם יש תקלות או משהו בעייתי

 

מבחינת שילדה, במכון בדיקה מקבלים סוג של "מסמך רשמי" על כך שהרכב לא עבר תאונות שלדה, אולי הדבר היחידי שבשבילו אני אחזור שוב למכון בדיקה בעתיד

Scooby WRX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

דבר איתנו בטלפון ננסה לתת לך את כל התשובות לשאלותייך.

 

בעיקרון אנחנו לא עושים בדיקת קנייה לרכב, אבל אם תיקח את הרכב למכון בדיקה ותבוא עם התוצאות אלינו אנחנו נעשה את הבדיקות שלנו ונאשר או נשלול את תוצאות הבדיקה, וניתן לך הערכת מחיר לביצוע התיקונית באם יידרשו כאלו.

 

זהו שירות ללא תשלום שאנחנו נותנים לכל קהל הלקוחות שלנו .

 

בכל מקרה בהצלחה,

 

ערן - 054-7700078

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...