Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על subaru B4 3 ליטר ידנית 2007.


MiT5
שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל מכובדי

ברצוני לשאול אותכם על סובארו B4 3 ליטר ידנית.

כרגע לא מדובר על העניין הכספי ( רכישה, ביטוח, דלק) כי מי שרוצה לנסוע טוב על רכב ברמה חייב לשלם.

אני לא מחפש להשוות, כי אם היה באפשרותי הייתי קונה audi s4 מהדגם הנוכחי אפילו 2010.

אז כמו שהבנתם אני מתמקד בסובארו B4 3 ליטר ידנית עצמה.

השאלות שלי הן כאלה:

על איזה סטאטוס מעיד הרכב?

האם אני יקבל ברכב הזה איזון מסוים בין ביצועים לנוחות.

האם הרכב הזה שווה לנהיגה ספורטיבית עד קיצונית אפילו, ולהפך בנהיגה מנהלתית האם יהיה סלחן ונוח.

האם יש מחלות או דברים מציקים ברכב שצריך לדעת אליהם.

בכללי מה דעתכם על הרכב, אך הייתם מגדירים אך הרכב?

כמובן שאני יודע שקצת קשה למצוא לו מקבילות כי מצד אחד הוא בקבוצה של אקורד ומאזדה 6 ,מצד שני,

בגלל השידוך למנוע הזה והגיר הרכב קצת מעל הקבוצה הנ"ל. אני לא יודע האם הרכב יכול להתחרות בקבוצה יותר יקרה ויותר יוקרתית, מי הן המגבילות הגרמניות שלו ואך הוא מתמודד ביחס אחיהן.

כמובן שהבנתם שהדרישות שלי הן רכב יצוגי ולא פוזה שיכול לנסוע טוב כשצריך ועם זה מפנק ונוח בדרכו שלו.

תודה לכל בעוזרים.

אני מתכנן את הקניה בסיום הלימודים לקראת סוף השנה 2012.

כן הרכב הוא שנת 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרכב נדיר יחסית ונראה שלא להרבה אנשים כאן (אם בכלל) יש ניסיון איתו.

 

לפני כשבוע היה שרשור על B4 משנת 2007 עם מנוע 2.5. תעשה חיפוש.

 

מבחינת סטטוס - לא נראה שחיצונית יש הבדל גדול בין 2 ליטר לבין 3 ולכן הרכב לא מעיד על סטטוס שונה. איזה סטטוס אתה מחפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני אראה מישהו נוהג בB4 3 ליטר ידנית אני אחשוב עליו דברים טובים.

בנאדם שרצה משהו טוב ולא הלך לפי המיינסטרים.

 

 

יש לי המון ניסיון עם B4 נוע 2 ליטר אוטומטית, גרסת ה-3 ליטר ידנית היא בהחלט רכב שהייתי קונה אם הייתי השקל היה מצוי בכיסי.

נכון שהוא לא נותן לך את הרגשת האיכות והפאר שתמצא באודי (אליי זה כ"כ מדבר), אבל כנראה שגם האחזקה שלו תהיה שפויה הרבה יותר וכנראה שהוא גם יציג אמינות עדיפה לאורך השנים.

מתוך ניסיון על פיתולי בית אורן לרכב יש אחלה שלדה, הגה סביר וחרא גיר אוטומטי (לא רלוונטי).

 

בקיצור הרכב גם יהיה רכב סלון נוח לשימוש יומיומי וגם גרזן כיפי כשבא לך להתחרע וכל זה עם אמינות של סובארו, ובלי עין הרע של הסובבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה B4 3.0 היא מכונית שדומה מאוד חיצונית ל2.0 ליטר חיצונית אבל מתנהגת אחרת לגמרי

היא הרבה יותר חדה בתגובות לצורך פניות מהירות אבל לא חדה כמו STI אבל בהחלט STI למתבגרים.

הבולמים יותר קשיחים הגיר האוטומטי בעל חמישה הילוכים קידמים ועושה הבדל גדול ואחיזה ואיכות נהיגה כמו למשל

במוו 330 לדעתי וזו דעתי בלבד יש כאלה שלא יסכימו, אבל כך אני חושב מניסיוני

למרות שהמנוע בסובארו לא מתקרב ליכולתו של הגרמני אבל קרוב מאוד בביצועיו.

אם לבחור רכב שפחות מושך צומת לב לעוברים ושבים,זה הרכב!

יש לומר שבכבישים מפותלים מסוימים ה במוו אוכלת קש מהסובארו למרות היותה איכותית כיפליים מהסובארו.

אחזקה זולה יחסית ואמינות גבוהה מאוד.

רכב נדיר ביכולותיו לטעמי אך חסר סקס אפיל אבל זה מה שאנשים מסויימים מחפשים ברכב.

אם תמצא רכב כזה ,דע שקשה מאוד למכור אותו וכנראה נסחר הרבה פחות ממחירו ואם תצרוכת דלק

גבוהה לא מפחידה אותך לך על ובגדול.

אגב יש גם גיר ידני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה לדגם הזה של הB4 בכלל קוראים R3



 

ואין מה להשוות בינו לבין ה2 ליטר - הן משתי גלקסיות שונות.

 

האחת עם 250 כוחות סוס לפי מה שאני זוכר מכתבה שקראתי על הרכב והשניה - בקטגוריית המשפחתיות הגדולות.

 

תיקח את מערכת הAWD של סובארו, תשדך לזה מנוע מאוד חזק וגיר ידני ואתה מקבל מכונת נהיגה במסווה של רכב משפחתי גדול.

 

רכב אמין וצריך להיות זול לתחזוקה (לנו יש 2 ליטר 2010 מאוד מרוצים למרות הריקולים)

 

אבל תהיה בטוח שחשבונות הדלק שלך יהיו כואבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה B4 3.0 היא מכונית שדומה מאוד חיצונית ל2.0 ליטר חיצונית אבל מתנהגת אחרת לגמרי

היא הרבה יותר חדה בתגובות לצורך פניות מהירות אבל לא חדה כמו STI אבל בהחלט STI למתבגרים.

הבולמים יותר קשיחים הגיר האוטומטי בעל חמישה הילוכים קידמים ועושה הבדל גדול ואחיזה ואיכות נהיגה כמו למשל

במוו 330 לדעתי וזו דעתי בלבד יש כאלה שלא יסכימו, אבל כך אני חושב מניסיוני

למרות שהמנוע בסובארו לא מתקרב ליכולתו של הגרמני אבל קרוב מאוד בביצועיו.

אם לבחור רכב שפחות מושך צומת לב לעוברים ושבים,זה הרכב!

יש לומר שבכבישים מפותלים מסוימים ה במוו אוכלת קש מהסובארו למרות היותה איכותית כיפליים מהסובארו.

אחזקה זולה יחסית ואמינות גבוהה מאוד.

רכב נדיר ביכולותיו לטעמי אך חסר סקס אפיל אבל זה מה שאנשים מסויימים מחפשים ברכב.

אם תמצא רכב כזה ,דע שקשה מאוד למכור אותו וכנראה נסחר הרבה פחות ממחירו ואם תצרוכת דלק

גבוהה לא מפחידה אותך לך על ובגדול.

אגב יש גם גיר ידני

 

אני מדבר על הגרסה הידנית.

אני יודע שזה רכב אלכוהוליסט בכל מה שקשור לדלק.

אחד הדברים שאני אוהב שזה באמת זאב בעור כבש.

לדעתי לפי מבחני האמינות של ארה"ב ובריטניה כבר כמה שנים סובארו מעל ב.מ.ו ומעל מרצדס ואודי מבחינת אמינותת

אם לקנות רק במצב תצוגה עם היסטורית טיפולים במוסכים מוכרים.

ההתלהבות שלי מהרכב כי היה לחבר אזה אוטומט והוא נמכר בגלל צריכות הדלק הלא שפויות, אם נקח בחשבון אך נסע האוטומט, אני באקסטזה מרק לחשוב על אך הוא נוסע בגיר ידני. גהנום.

ולי אחרי כל ה205 הוא בהחלט יהיה מפנק מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר לאנוספורס לפניי

לדגם הנ"ל קוראים:

Subaru B4 R3 Spec

הרכב מאוד מפואר מבחינת רמת איבזור - חלון בגג ופנסי קסנון

לגבי המעמד שהוא משדר - היא המון זאב בעור של כבש, מרחוק וגם כאשר עומדים לידה לא כל כך שמים לב למנוע המפלצתי או לרכב העומד ברמזור ולרוב מתייחסים אליו כB4 רגילה, הרי כמה אנשים מכירים את דגם הSPEC

אם ברצונך לשחק אותה כאנדרדוג - זה הכלי המושלם...

בנהיגה ספורטיבית הרכב הזה - קרוב מאוד בהשוואתו לאימפרזה טורבו, בנסיעה מנהלתית הוא לא יהיה סלחן מבחינת מתלים ספורטיביים וקשיחים מאוד.

לגבי קטגוריה - הוא לא כל כך ברמה של האקורד או המאזדה (למרות שההונדה אקורד זה רכב שיתחבר לי לנשמה) אני יותר הייתי מציב אותה ליד האקורד טייפ R אך היא בעלת מנוע קטן יותר

אחזקת הרכב לא תיהיה עניין פשוט היות ומדובר בבהמה בתצרוכת הדלק, חלפים שיחסית יקרים ואני די בטוח שגם זמינותם היא לא דבר של מה בכך, לעומת זאת היא מאוד מהנה לנהיגה

ושוב כמו שציינת אין זה פרמטר

 

אחטא ואוסיף שחשבתי להחליף לכזה רכב לא מזמן, אך מהר מאוד החלטתי לתת ברקס לנושא מפאת ההשקעה שצריך בשביל להחזיק דבר כזה

 

אולי תגשים את החלום שאני החלטתי לוותר עליו

אם כן, אני אשמח לעזור בטיפוח עתידי של הרכב :wink:

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול כייף להחזיק רכב כזה, אבל החלום הוא נובל מ 600 בהחלט שווה לחלום, או לפחות בשביל ישראל אודי ס4.

אבל בגלל שזה לא מצעאותי הדבר היחיד שנשאר בעצם על מנת להזיז את התחת בכבוד זה הסובארו הזאת.

ידוע לי כמה הרכב רציני ושעלויות אחזקה שלו לא כל כך ידידותיות לכיס. זה המחיר עבור הנאה מנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר הייתה כזאת, זאב בעור כבש זאת ה-מילה בשביל הרכב הזה.

לדעתי רכב מדהים, חזק מאוד, אחיזת כביש טובה מאוד לרכב כזה גדול ונסיעה מפנקת(יחסית ליפנית :lol: ) ואני אישית חושב שזה אחד הרכבים היותר יפים שיש בשוק היום.

אבל להחזיק אותו הייתה בעיה, מוסכים לא מכירים אותו וחלקים חליפיים נדירים וזאת הסיבה שהחבר מכר אותו לטובת האקורד החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי מישהו כאן מתחרמן. אני בספק אם תמצא אחת כזאת למכירה בכלל.

מנסיוני עם B4 רגילה וה3 ליטר אוטומטיות הרגילה יותר מאוזנת ופחות נוטה לתת היגוי אם כי חלשה משמעותית.

גם 30 קג"ם זה לא בהמה בכלל. יש אחרות יותר חזקות ממנה שממש מדביקות אותך לכסא.

היא מהירה, יש לה גרגור מנוע מאוד נחמד שלא מצדיק צריכת דלק של כמעט שני שקל לקילמטר בהתגרזנות ו1ליטר דלק ל6 קילומטר ברגוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נו הצלחתה לעלות עלי, מתכנן לדבר הזה פרויקט טווין טורבו.

אבל כבר לא לפורום הזה, ובנוסף קודם עלי לקנות את הרכב אחרי זה אנחנו נדבר על השאר אני מתיעץ איתכם בסך הכל.

ובינתיים אני ממש מרוצה מהאופן בו אתם עוזרים לי. אני יקח הכל בחשבון, עם הטורבוים זה באמת מחרמן ובאמת מדביק לכיסא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...