Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליאון 1.8 טורבו- ייעוץ.


benpo12
שימו לב! השרשור הזה בן 4497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום וברכה.

 

בימים אלו אני מתכוון להחליף את הסופרב 1.8 שלי משנת 2009 ברכב חדש וכמו שרמזה הכותרת האופצייה שקרצה לי היא הלאון.

לפני שאתם מתחילים לצחצח חרבות ולתקוף את הירדיה בסגמנטים, דעו לכם שהירידה מכוונת.

אז כמו שאמרתי:

הליאון הידנית בעלת המנוע הזהה לזה שיש לי כיום שאותו אני מכיר ומוקיר, קורצת לי עקב הטמפרמנט הספורטיבי המיוחס לה תוך שילוב של משפחתית מן השורה.

 

את עצתכם אבקש בכדי שתחוו דעה לגבי אמינותה של לאון אשר איתה אין לי היכרות, וכמובן שעל גברת DSG היקרה וויתרתי

עקב סדרת כשלים במוח התיבה ובמצמדים.

 

אשמח לתשומת לב מיוחדת מבעלי ליאון כיום.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיר הידני במנועי ה1.8 TSI עדיף בהרבה מהDSG כמו שגם אתה אמרתה שהם נותים להתקלקל ולהחליץ מצמדים לעתים קרובות, הרכב מפנק, מהיר בצורה מטורפת, אך באמינות יש לבדוק אותו לעומק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הלאון 1.8 TSI ידנית .

הרכב נקנה חדש לפני שנה ועשה 12000 ק"מ (לא ממש הרבה בשביל חוות דעת על אמינות אבל זה מה יש ..)

הרכב נוסע ומרגיש בדיוק כמו ביום שיצא מהסוכנות .

אפס תקלות . הכל עובד פיקס! בדיוק כמו שמצופה ממנו.

דבר היחיד שראיתי לאחרונה מידי פעם נדלקת לי מנורה המדווחת על תקלה בתאורה הראשית - בדקתי ולא ראיתי בעיה בתאורה , בכל מקרה אני נכנס לטיפול שבוע הבא ואציין זאת במוסך שיבדקו .

עוד משהוא קטן , יש לרכב חיישן שאמור לבדוק אם יש תקר בגלגל , הוא לא מודד לחץ אויר אלה "מנחש" לפי הרעידות של הגלגלים .

היה לי תקר ולא זכור לי שהחישן ציין משהוא לגבי זה ..

 

אחרי 12 שנה של ליסינג הרכב הזה זה חלום , אך איזה רכב!! אני מאושר ממנו מאוד מאוד !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הידני במנועי ה1.8 TSI עדיף בהרבה מהDSG כמו שגם אתה אמרתה שהם נותים להתקלקל ולהחליץ מצמדים לעתים קרובות, הרכב מפנק, מהיר בצורה מטורפת, אך באמינות יש לבדוק אותו לעומק.

פשוט לא נכון , הרכב אמין גם בDSG זריז ומהיר יותר ובוודאי נעים יותר בגרסה זו.

הרכב לא מהיר בצורה מטורפת אבל די זריז.

לא מדובר ברכב ספורט.

תגובות בצורה שהכל מתקלקל מתקבלות רק בשילוב עם הוכחות!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בעיסקה מאוד משתלמץ ללא ספק.

לנו במשפחה יש לאון 2011 ידנית 1.8 ולאון 2009 ידנית 1.8.

הגימור של הרכב קצת בסיסי אבל למעט זאת, לא היו תקלות והרכבים נוסעים כ20K ק"מ בשנה.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בעיסקה מאוד משתלמץ ללא ספק.

לנו במשפחה יש לאון 2011 ידנית 1.8 ולאון 2009 ידנית 1.8.

הגימור של הרכב קצת בסיסי אבל למעט זאת, לא היו תקלות והרכבים נוסעים כ20K ק"מ בשנה.

 

 

עידן

הגה מצופה עור, חישני לחץ אויר , חישני רוורס, סאן רוף , גלגלי מגנזיום , מערכת מעולה עם 8 רמקולים , XDS , ESP , 6 כריות אויר, מראות מתקפלות חשמלית , מנוע TSI , מחשב דרך משוכלל , מה עוד צריך ?

אין מכונת קפה אבל אפשר לדאוג לזה.

זה לא גימור בסיסי !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם על העזרה. אכן מרגיע לשמוע את חוויותיכם עם הליאון, הענקתם לי ביטחון לגבי הרכישה!

 

לגבי dsg, איני מן הקוראים קריאות בוז על סמך תחושות בטן. בימים אלו הסופרב שלי עוברת החלפה של מוח הגיר. כך שאת חוסר החיבה לגיר זה שאבתי מן התקרית המרגיזה הזו. הרכב, וכמובן המנוע והגיר הינם מהשורה הראשונה אך התיבה כל כך פוגמת בהנאה מהרכב עקב הקלקול.

 

אשמח מאוד לשמוע עוד דעות והשגות לגבי בשילוב של המנוע והגיר הידני.

 

בעלי ליאון! תפציצו.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם על העזרה. אכן מרגיע לשמוע את חוויותיכם עם הליאון, הענקתם לי ביטחון לגבי הרכישה!

 

לגבי dsg, איני מן הקוראים קריאות בוז על סמך תחושות בטן. בימים אלו הסופרב שלי עוברת החלפה של מוח הגיר. כך שאת חוסר החיבה לגיר זה שאבתי מן התקרית המרגיזה הזו. הרכב, וכמובן המנוע והגיר הינם מהשורה הראשונה אך התיבה כל כך פוגמת בהנאה מהרכב עקב הקלקול.

 

אשמח מאוד לשמוע עוד דעות והשגות לגבי בשילוב של המנוע והגיר הידני.

 

בעלי ליאון! תפציצו.

 

תודה.

היו בעיות במוח בגירסאות הראשונות שהוחלף במסגרת האחריות.

קלאצים הולכים בדיוק כמו ברכב ידני והם במסגרת האחריות !!

בסיטרואן פיקסו גם ההלך הקלאצ ושם זה לא היה במסגרת האחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוצינו- החיישן האמור הינו מותקן כמעט בכל דגם של vag, לאחר קביעתו בעת ניפוח לחץ אוויר בצמיגים יש ללחוץ על הכפתור והחיישן זוכר את לחץ האוויר. הפעולה מתבצעת על ידי חיישנים המנתחים את כמת סיבובי הצמיג. יש לשים לב שאכן לחץ האוויר מאופס והמערכת תתריע במקרה של ירידה מסיבית (פנצ׳ר). אצלי זה עובד מצויין.

 

Edanj אשמח אם תוכל להרחיב קצת על תפקודם של הלאונים שברשותך. מהי צריכת הדלק? עלות טיפולים? נוחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגה מצופה עור, חישני לחץ אויר , חישני רוורס, סאן רוף , גלגלי מגנזיום , מערכת מעולה עם 8 רמקולים , XDS , ESP , 6 כריות אויר, מראות מתקפלות חשמלית , מנוע TSI , מחשב דרך משוכלל , מה עוד צריך ?

אין מכונת קפה אבל אפשר לדאוג לזה.

זה לא גימור בסיסי !!

 

לא התכוונתי לאבזור אלא לגימור.

כלומר לאיכות החומרים ולעבודה.

אין ספק שהרכב מאובזר וחזק ומהווה עסקה מצויינת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שרכשנו את הגולף בדקנו את הסיאט. אין לי מושג לגבי אמינות, אבל הרכב הרגיש, לפחות לי אישית, מצועצע קצת יותר מידי מבפנים, המושב היה צר ומעט לוחץ ("כאילו" ספורטיבי"), הרכב הרגיש מעט קלסטרופובי בשל גובה החלונות, גובה השמשה הקדמית ותנוחת הנהיגה. ואולם, במחירו והמנוע שהוא מציע מדובר בעסקת משתלמת. אישית אני הייתי מציע לבחון בנוסף את הפוקוס החדשה בגרסאת הטיטניום ומנוע השני ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי ממהר לקנות לפני נסיעת מבחן. האוטו ללא ספק מציע חבילה בהחלט טובה של ביצועים, מרחב, איכות ואפילו מראה מאוד מוצלח, לטעמי לפחות. יחד עם זה אני לא אהבתי במיוחד את כיול המתלים הנוקשה וההגה המעט מנותק, אבל איני יכול להתעלם כמובן מהעובדה שמרבית אלו כאן שהאוטו ברשותם, דווקא משבחים גם את התכונות הללו בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגה מצופה עור, חישני לחץ אויר , חישני רוורס, סאן רוף , גלגלי מגנזיום , מערכת מעולה עם 8 רמקולים , XDS , ESP , 6 כריות אויר, מראות מתקפלות חשמלית , מנוע TSI , מחשב דרך משוכלל , מה עוד צריך ?

אין מכונת קפה אבל אפשר לדאוג לזה.

זה לא גימור בסיסי !!

 

XDS בקופרה בלבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שרכשנו את הגולף בדקנו את הסיאט. אין לי מושג לגבי אמינות, אבל הרכב הרגיש, לפחות לי אישית, מצועצע קצת יותר מידי מבפנים, המושב היה צר ומעט לוחץ ("כאילו" ספורטיבי"), הרכב הרגיש מעט קלסטרופובי בשל גובה החלונות, גובה השמשה הקדמית ותנוחת הנהיגה. ואולם, במחירו והמנוע שהוא מציע מדובר בעסקת משתלמת. אישית אני הייתי מציע לבחון בנוסף את הפוקוס החדשה בגרסאת הטיטניום ומנוע השני ליטר.

 

אפרופו פוקוס טיטניום, הרבה יותר יקרה, הרבה יותר מכוערת, ואין שום פרמטר שניתן להשוות בו את המנוע שלה למנוע 1.8T של הלאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת העסקאות הטובות בשוק כתמורה לכסף-אוטו זריז מאד וחזק משמעותית מכל 1.6 יפנית,שילדה והתנהגות דומה לגולף {זה אותה ריצפה},מרווח ונוח גם על גאנט 18{כמו אצלי},17 אלף קמ ללא גהוק אחד רק טיפול שגרתי{600 שח}.

פוטנציאל שיפורים אדיר מבטיח גם שוק יד שנייה חזק בעוד כמה שנים ,{ 10 אלף שח ויש לך מפלצת קטנה.}

 

אז הגימור "זול" משו אבל האיבזור מלא...גולף זולה ? בהחלט כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...