Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B3 2008


bitla
שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לנו כשנה את מודל 2008

צריכת דלק - אוטו זללן מאוד - כ10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת

חלש מאוד בעחיות ומצריך רגל כבדה על הגז- ביצועים לא החלק החזק של המשפחתית הזאת .

נוח מאוד לנסיעה - משייט על כל מהמורות הכביש

תא נוסעים נוח מאוד ומושקע- איכות הרכבה מצויינת

אמינות - רק דלק ולנסוע - סובארו אמרנו

מילה לסיכום - מומלץ מאוד למי שדלק וצריכתו לא מטרידים אותו ומחפש אמינות ואוטו נעים ונוח . אוטו לאנשים רגועים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו כשנה את מודל 2008

צריכת דלק - אוטו זללן מאוד - כ10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת

חלש מאוד בעחיות ומצריך רגל כבדה על הגז- ביצועים לא החלק החזק של המשפחתית הזאת .

נוח מאוד לנסיעה - משייט על כל מהמורות הכביש

תא נוסעים נוח מאוד ומושקע- איכות הרכבה מצויינת

אמינות - רק דלק ולנסוע - סובארו אמרנו

מילה לסיכום - מומלץ מאוד למי שדלק וצריכתו לא מטרידים אותו ומחפש אמינות ואוטו נעים ונוח . אוטו לאנשים רגועים .

 

כל מילה כסלע !

גם לנו יש את האוטו הזה בדיוק אותם דעות כמו של הבחור הנחמד הזה.

בקשר לתא הנוסעים לדעתי הוא משעמם מאוד אולי בגלל הB4 שיש לנו גם.

 

כנאמר אמינות - רק דלק ולנסוע - סובארו אמרנו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את האוטו כמה חודשים והוא אוכל ליטר לכל 8 -8.5 קילומטר משולב בלחיצות יחסית כבדות לממוצע..

בעליות האוטו מצריך רגל כבד מאוד על הגז כך שהאוטו מבצע קיק דאון ורק כך הוא מצליח לעלות את העלייה לא על 30 קמ"ש.

האוטו נוח מאוד, ההיגוי מצויין וביחס למחיר שלו בשוק המשומשות הוא נותן תמורה מצויינת למחיר.

דבר נוסף, תא מטען קטן מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כנאמר, המכונית יחסית עצלה ובזבזנית בדלק. האשם הוא דווקא לא במנוע, אלא בתיבת ההילוכים המיושנת אליה הוא משודך.

הבוקסר חי טוב באזור ה3500-4500 סל"ד, וכאשר נוסעים במצב D בתיבה האוטומטית הוא פשוט לא מצליח להגיע לשם.

הפתרון הוא להשתמש בתפעול הידני ולהוריד את הרכב להילוך 2 או 3 (תלוי במהירות) ולשמור את הרכב באזור ה4000 סל"ד.

כך יתאפשר לרכב לצבור מהירות ולא להרגיש עצל, ואף לשפר את צריכת הדלק (שמושפעת מאוד לרעה כאשר נוסעים במצב D ומכריחים את התיבה לבצע קיק-דאון בכל האצה קטנה).

 

מעבר לכך, כל מה שנאמר נכון: שקטה מאוד, נוחה מאוד, חומרים מאוד איכותיים בתא הנוסעים (גם אם העיצוב מעט משמים) ותא מטען צנום בדגם ה5 דלתות (אין בעיה בדגם 4 דלתות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל טיוטה קורולה או ניסאן טידה מאותה השנה חסכוניות יותר.

מבחינת אמינות אני יכול להגיד לך שרוב ה-B3 שעברתי על היסטוריית הטיפולים שלהן היו נטולות בעיות. כמעט ולא נתקלתי ברכב שבהיסטוריה שלו היו תקלות רציניות, גם ברכבים שעברו הרבה קילומטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב על אלטרנטיבה אחרת.

כמו שכולם אמרו כאן , אומנם מדובר ברכב אמין ונוח אך הרכב הזה איטי בלשון המאטה, מה שגורם ללחיצות כבדות על הדוושה ( שגם כן לא יוצרות פלאים ) מה שגורם גם לצריכת דלק נוראית במיוחד לרכב נפח 1500.

בקבוצת הרכבים המשפחתיים יש כלכך הרבה אלטרנטיבות יותר חסכוניות / חזקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזכות שוק גרוע שיש לרכב הזה, אפשר להשיג אותו במחיר נמוך מהשאר.

 

בכמה אלפים הפרש, אפשר לקנות לא מעט דלק. זה לא שהאלטרנטיבה היא פונטו 1200 ידנית, אלא משפחתיות אחרות.

 

ההבדל בין 1:8.5 ל-1:9.5 הוא לא כזה משמעותי - לעומת זאת מחיר רכישה שנמוך ב-10-15% לעומת יפאניות אחרות, לא הולך ברגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי I30 מאותו שנתון עדיפה, אבל זה תלוי, אם פער המחיר באמת כזה משמעותי ואתה לא נוסע הרבה אז כדאי לשקול את רכישת הסובארו.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

יש לקרוב משפחה שלי כזה רכב והוא נעים לנהיגה מבחינת שיכוך ורעשי דרך,וגם נוח יחסית.

מצד שני הרכב ובעיקר השילוב מנוע גיר הוא מביך.

הרכב פשוטו כמשמעו "עגלה" .

צריכת הדלק בנוסף הוא גבוהה מאוד -המנוע לא סוחב את הבודי הכבד ומשלם על כך בצריכה של גיפ.

תא המטען של ה5 דלתות קטן מאוד וגם ה4 דלתות עם תא מטען קטן.יחסית.

אלטרנטיבה הרבה יותר טובה סוזוקי SX4 שגם עם מנוע ה107 כ"ס סוחבת לא רע.

עם מנוע ה120 כ"ס מאמצע 2009 היא הרבה יותר טובה.

תא מטען גדול בהרבה,ותוספות רבות יותר בקיצור-

גם בסחיבה ,בצריכת הדלק ,באחזקה (יש לB3 טיימינג-לסוזוקי ל3 וקורולה אין)ובאבזור סוזוקי עדיפה.

לא סתם עמישראל לא אוהב את הB3 ולכן "אין לה שוק"

וזה החוזק שלה-המחיר יחסית נמוך כ10K מהיפניות האחרות,כך שלא הכל נורא.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שטענת "10K קונה לך הרבה דלק" היא שגויה מתמטית וכלכלית.

 

נתאר 2 מקרים, קניה אחזקה ומכירה של סובארו B3 לעומת מקבילתה טויוטה קורולה

 

B3 נקנתה ב60K.

קורולה ב70K.

 

אחרי שנתיים הוא מוכר את הרכב, בוא נאמר ששני הרכבים מאבדים 20% (למרות שברור לכולם שהקורולה שומרת על ערכה משמעותית טוב יותר מהB3).

 

B3 - נמכרה ב48 אלף ש"ח.

קורולה: נמכרה ב56 אלף ש"ח.

 

הבדל של 2000 ש"ח בין איבוד הערך של ה B3 לעומת הקורולה (שוב, כל זאת בהנחה ושתיהן יאבדו 20%)

 

האם אתה חושב שבשנתיים שימוש לא יהיה הבדל של 2,000 ש"ח בשימוש הדלק בין ה B3 לקורולה?

 

זהו החישוב שצריך לעשות.

 

*** כל זאת בהנחה ולמכור יש עוד 10K בקניה להשקיע על הקורולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...