Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.2 TSI Trendline דעתי על הרכב. וסיקור קצרצר בהשוואה לבראבו טורבו


omri75
שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לפני ארבעה ימים קיבלתי את הרכב החדש, גולף 1.2 TSI TRENDLINE

נפרדתי בכאב מהפיאט בראבו טורבו אחרי שגמענו ביחד מעל 40K (הספציפית הזו) באמת רכב מוצלח ופשרה טובה בין רכב איטלקי נאה, פח איכותי (תאונה) , ומנוע פשוט מצוין.

בסהכ: חבילה טובה מאוד.

ועכשיו לגולף:

התרשמתי מאוד מאיכות הבנייה הגבוהה, הכל מרגיש מוצק ובדיוק במקום הנכון, אפילו הכפתורים של הרדיו מרגישים מוצק עד כדי כך שצריך ללחוץ חזק על הכפתורים כדי שזה יעבוד.

הרכב נוח בהרבה מהבראבו, ומרגיש "יושב" על הכביש הרבה יותר טוב, (בניגוד לבראבו שמרגישה צפה)

ההיגוי חד ומדויק אך חסר תחושה.אם כי מעט קשה לסיבוב (צריך להתרגל , ההגה החשמלי של פיאט מאוד רך)

המנוע: מושך היטב מ 1500 סלד ועד 5000. אין מה לחפש מעבר ל5000 סלד. צליל הטורבו נשמע היטב בין 3500 ל 5000 סלד.

המנוע חלש יותר מהבראבו על הנייר, אך הסחיבה מורגשת יותר, למרות שנתוני הקג"מ בבראבו עדיפים. במהירות גבוהה המנוע חנוק יותר מהבראבו ומתקשה להאיץ עם מזגן. (ללא מזגן מאיץ היטב)

תיבת ההילוכים: ה DSG לא ניתן להשוואה כלל ביחס לתיבה הרובוטית בפיאט, החלפת ההילוכים מהירות לאין שיעור, שקטות וחלקות למעט התחלת נסיעה מהוססת מעט. אולי ה ESP? (עוד לא ניסתי לנהוג בלעדיו בגלל מזג האוויר). הדבר היחידי שמפריע לי עם הגיר היא ידית ההילוכים המיושנת, שמזכירה לי את ה SKODA ROMSTER ימח שמה, שיעשו מסילה משוננת כמו מרצדס לפחות אם אין הילוכים בהגה.

האבזור: בגולף התקמצנו בטרוף, ואפילו BLUETOOTH אין. שלא לדבר על USB ברכב חדש. כמו כן אין: מגנזיום,בקרת שיוט, חלונות כהים. והילוכים בגלגל ההגה ופנסי ערפל. יתרון קל: יש AUX.

בבראבו מקבלים את כל זה באותו מחיר. בסהכ הרכב נטול פונקציונליות מסוימת פרט לשילוב מנוע גיר מוצלח ו...זהו.

תא מטען: תא המטען קטן משל הבראבו, ולא גדול בכלל. תא המטען מרגיש צפוף, הכנסתי לשם סאב גדול ואת הציוד שאני צריך, ונגמר לי הבגאז. בבראבו היה נשאר מקום.

העיצוב: גולף. (אין מה להוסיף כאן). גם כאן האיטלקיה לוקחת..

לסיכום: נגד: חלש מהבראבו לפי הנייר ,מורגש בעיקר במהירות גבוהה, אותו מחיר כמו בראבו 1.4 T-JET ,והאבזור קמצני בטרוף.

בעד:

"מרגיש" מוצק יותר ונוסע באופן "יציב" יותר. ה 1.2 TSI דיי מפתיע ולא נופל מהבראבו יותר מידי .מערכת השמע איכותית מאוד כל עוד לא מגביהים עד הסוף. נוח יותר ובולמים טובים יותר מהבראבו. גם הכסאות נוחים ותומכים יותר.

ותיבת הילוכים מצוינת.

תמונות שיפסיק הגשם.

מקווה שנהנתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה ! :-D

תתחדש...נשמע כמו רכב שיהיה איתך כמה שנים טובות.

אגב, למה דווקא גולף 1.2 TSI בגימור בסיסי כאשר אפשר לקחת פולו 1.2 TSI ולפנק לו את הת***ת באותו המחיר..:evil:

זה פשוט מה שאני עשיתי לכן אני שואל...

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי נדלקתי על הגולף ,רכב מצוין ומרגיש אכותי.

רק חבל שהיבואן לא מאבזר את הרכב מעט כדי להיות תחרותי.

הוא מספיק יקר , והוא יקר עוד יותר אם מאבזרים אותו. ברמה המאובזרת יש מספר רכבים אחרים שהיתי שוקל. שנותנים תמורה יותר טובה לשקל, כנראה שמשלמים יותר על הסמל בגלל היבואן

ולמרות שהיתה לי סקודה רומסטר, (ואם אני לא טועה היא מבוססת על הרצפה של הפולו?) לא נהנתי ממנה בכלל, בשום סעיף.

לא מנוע וגיר השילוב של 1.6 16V עם גיר עצלן בטרוף של 6 הילוכים הרג אותי.

לא חוזק מרכב

קרקושים אחרי שלושה חודשים

והגימור היה פלסטיקי וגרוע, ממש לא כמו הגולף. ובכלל הרכב הרגיש זול בטרוף.

התפרקה לי המגירה באמצע נסיעה, מצבר מת אחרי 7 חודשים, קופצני בטרוף ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אותך...

תשמע האמת שום דבר לא חקוק באבן במקרה הזה.

תרצה להוסיף אבזור, תמיד תוכל לשים ג'אנטים יפים ומערכת מולטימדיה.

בקשר לפולו, גם אני לא סבלתי את הדגם; עד הדור הנוכחי פשוט לא התקרבתי אליו.

הדור הנוכחי של הפולו( בגרסת ה TSI כמובן) ממש מהנה. הגרמנים שיחקו אותה.

בנוסף, סוף סוף הדגם לא נראה כמו צעצוע לבנות.

תתחדש עוד פעם...לדעתי עשית אחלה בחירה.:-D

תעלה תמונות :wink:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה נבונה אין מה להשוות עם הפולו הפלטפורמה הבסיסית שונה.

למעשה הגולף הג'טה הפאסאט ואפילו הסופרב חולקים אותה פלטפורמה, לכן יש שוני מהותי

בין הגולף לפולו בכל הקשור לנוחות היגוי ולאיכות בניה.

יש ברשותי כחודשיים גולף 122 עם רמת גימור זהה שרכשתי בימי המבצע, את ה 1.2 בדיוק החלו לשווק

אבל הדגם הזה לא נכלל במבצע לכן הלכתי על ה 122 .

ההבדל היחיד באיבזור זה ה RCD510 ב 122 שלפי דעתי לא שווה את ההפרש, ה 510 נראה מרשים

לנוסע אבל יש בו כמה חסרונות מרגיזים, רזולוציה נמוכה וגרפיקה ירודה, מסך מגע חסר רגישות במיוחד

למי שהתרגל לאייפון, סטיב ג'ובס היה זורק מכל המדרגות תיכנון וביצוע עלובים כאלה.

ל 510 יש מחסנית ל 6 דיסקים שזה כל כך מיותר היום, אין פלא ששמעתי שיש בשוק תחליפי 510

עדיפים בהרבה.

לגבי שאר האיבזור, אני לא חושב שחסר משהוא מהותי יש בקרת אקלים מעולה, חישמול מלא, אז אין

מגנזיום ופנסי ערפל, דיבורית BT באמת חסרה אבל זה מקובל בקטגוריה הזו.

אני הוספתי את הדיבורית המקורית והחלפתי את הגלגלים ל 16 מגנזיום, כי חתך 65 הרגיש גבוהה

מידי, המיתלים מספיק רכים ולא הרגשתי ירידה בנוחות להיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה נבונה אין מה להשוות עם הפולו הפלטפורמה הבסיסית שונה.

למעשה הגולף הג'טה הפאסאט ואפילו הסופרב חולקים אותה פלטפורמה, לכן יש שוני מהותי

בין הגולף לפולו בכל הקשור לנוחות היגוי ולאיכות בניה.

יש ברשותי כחודשיים גולף 122 עם רמת גימור זהה שרכשתי בימי המבצע, את ה 1.2 בדיוק החלו לשווק

אבל הדגם הזה לא נכלל במבצע לכן הלכתי על ה 122 .

ההבדל היחיד באיבזור זה ה RCD510 ב 122 שלפי דעתי לא שווה את ההפרש, ה 510 נראה מרשים

לנוסע אבל יש בו כמה חסרונות מרגיזים, רזולוציה נמוכה וגרפיקה ירודה, מסך מגע חסר רגישות במיוחד

למי שהתרגל לאייפון, סטיב ג'ובס היה זורק מכל המדרגות תיכנון וביצוע עלובים כאלה.

ל 510 יש מחסנית ל 6 דיסקים שזה כל כך מיותר היום, אין פלא ששמעתי שיש בשוק תחליפי 510

עדיפים בהרבה.

לגבי שאר האיבזור, אני לא חושב שחסר משהוא מהותי יש בקרת אקלים מעולה, חישמול מלא, אז אין

מגנזיום ופנסי ערפל, דיבורית BT באמת חסרה אבל זה מקובל בקטגוריה הזו.

אני הוספתי את הדיבורית המקורית והחלפתי את הגלגלים ל 16 מגנזיום, כי חתך 65 הרגיש גבוהה

מידי, המיתלים מספיק רכים ולא הרגשתי ירידה בנוחות להיפך.

 

נשמע שעשית שעורי בית בקפדנות ופינקת את הרכב בצורה אופטימאלית !

הגולף זה באמת רכב תענוגי (מנהלים סליחה על הסלנג אבל "מהנה" פשוט לא עבד פה...)

למרות זאת, התחברתי לפולו יותר מסיבה כלשיהי.

כנראה יש לי חולשה לאנדרדוג :wink:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שעשית שעורי בית בקפדנות ופינקת את הרכב בצורה אופטימאלית !

הגולף זה באמת רכב תענוגי (מנהלים סליחה על הסלנג אבל "מהנה" פשוט לא עבד פה...)

למרות זאת, התחברתי לפולו יותר מסיבה כלשיהי.

כנראה יש לי חולשה לאנדרדוג :wink:

נכון אכן הכנתי שעורי בית, העיסקה עצמה כמעט התבטלה בגלל שרות גרוע של פליקס.

תוספות בהתקנה מקומית ע"י היבואן ופליקס היו רק איתוראן SAVE ודיבורית קופטאג, את הגלגלי המגנזיום

התקנתי ב E&A ( לא מומלץ-שירות חובבני ), צמיגי קונטיננטל ספורט2 205/16 מאנטון .

המלצה שלי לא להזמין דרך פליקס, ובטח לא להזמין דרכם גלגלי מגנזיום, לא מדובר במקוריים למרות

שלחלק מהלקוחות מספרים שמדובר במקוריים ( גם עליי ניסו לעבוד ! ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון רב שנים עם פליקס.

הפולו זאת המכונית החמישית שרכשתי שם.

בגדול אני מרוצה מאוד מהשירות שלהם.

נכון שלפעמים יש תקלות כאלה ואחרות, אבל לא משיהו רציני.

בקשר לתוספות לרכב, אכן רכשתי דרכם ג'אנטים סגסוגת מקוריים עם מספרים סידוריים מולחמים בתוך חללי הג'אנט.

אחראי על ההתקנות בפליקס שמו דודו, בחור מקצוען שיודע את עבודתו נאמנה. הוא התקין לי גם את הג'אנטים וגם את מערכת המולטימדיה (תואמת מקור).

בהחלט יש להם גם ג'אנטים תואמי מקור, אבל זה נתון לבחירתך.

לדעתי לומר שכל הג'אנטים שלהם לא מקוריים זה שגוי.

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את דודו, הוא באמת בחור נחמד וכנראה גם מיקצוען אבל לא ממש אמין...

דודו לא מתקין את החישוקים, הוא שולח את הרכבים לפורטל ברח' ריבל ומברורים

עם שני הצדדים התבררה לבסוף האמת.

אגב מי שגילה לי את האמת פוטר מעבודתו בפליקס...( לא בגלל זה, בגלל שההזמנה שלי הסתבכה ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידע על הג'אנטים שווה בדיקה.

האמת כבר לפני חודשיים חשבתי לבקש מהם עותק של מסמכי האימות של הג'אנטים.

אחרי החלפת הדברים איתך נראה לי שאעשה את זה השבוע !

מבטיח לעדכן. :-D

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מי שגילה לי את האמת פוטר מעבודתו בפליקס...( לא בגלל זה, בגלל שההזמנה שלי הסתבכה ).

 

אז מישהו פוטר ממקום עבודתו בגללך?

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מישהו פוטר ממקום עבודתו בגללך?

לצערי כן, מדובר בבחור מדהים שלא הגיע לפטר אותו אבל בפליקס לא סולחים על טעויות.

אני עדיין מתלבט אם לספר את כל הסיפור כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי נדלקתי על הגולף ,רכב מצוין ומרגיש אכותי.

רק חבל שהיבואן לא מאבזר את הרכב מעט כדי להיות תחרותי.

הוא מספיק יקר , והוא יקר עוד יותר אם מאבזרים אותו. ברמה המאובזרת יש מספר רכבים אחרים שהיתי שוקל. שנותנים תמורה יותר טובה לשקל, כנראה שמשלמים יותר על הסמל בגלל היבואן

ולמרות שהיתה לי סקודה רומסטר, (ואם אני לא טועה היא מבוססת על הרצפה של הפולו?) לא נהנתי ממנה בכלל, בשום סעיף.

לא מנוע וגיר השילוב של 1.6 16V עם גיר עצלן בטרוף של 6 הילוכים הרג אותי.

לא חוזק מרכב

קרקושים אחרי שלושה חודשים

והגימור היה פלסטיקי וגרוע, ממש לא כמו הגולף. ובכלל הרכב הרגיש זול בטרוף.

התפרקה לי המגירה באמצע נסיעה, מצבר מת אחרי 7 חודשים, קופצני בטרוף ...

 

לא מסכים בכלל בכל מה שרשמת בנוגע לרומסטר. אם אתה לא היד הראשונה של הרכב תבדוק טוב טוב מאיפה קיבלת אותו.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הביקורת על הרומסטר לא ממש ברורה...

שילוב המנוע גיר הקודם (טרום תקופת ה-TSI) אכן הייתה נקודת התורפה העיקרית של הרומסטר, אך מעבר לזה הוא מיקרוואן נהדר.

לא מכיר שום רישרושים וקרקושים, הרומסטר שלי בנוי כמו שצריך והוא חולק את הקוקפיט שלו עם הפביה שהייתה בבעלותי אף היא לפני הרומסטר, וגם שם הכל היה מורכב ובנוי להרבה שנים.

הדגם הנוכחי עם מנוע ה-TSI המצויין (בשילוב ה-DSG או גיר ידני), העלים את נקודת התורפה העיקרת ומעניק לרומסטר ביצועים כמעט ספורטיביים. המכונית די מהנה לנהיגה ביחס למתחרות ומציעה מענה מצויין למשפחה ולנהג.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...