Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו 2009/10 מה דעתכם?


gozal85
שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

מחפש להחליף את הפולו שנת 2000 שאיתי כבר שנתיים למשהו יותר מודרני בן שנה-שלוש שנים על הכביש..

אחת המועמדות שחשבתי עליה היא פיאט בראבו.

גם אם המותג "פיאט" לא תמיד נתפס כ-הדבר בעולם הרכב, אני יודע שהיא מציעה על הנייר תמורה טובה -

מנוע חזק יחסית,חסכונית בדלק, נוחות נסיעה, מרחב ואבזור מספק מבחינתי.

עדיין אין המון על הכבישים, רציתי לדעת קצת יותר מבחינת אמינות, סחירות של הרכב וכמובן בראש ובראשונה רשמים מאנשים שיש להם כזה רכב בבעלותם..

 

מבחינת תקציב המטרה היא להישאר בגבולות ה60-70K, כבר ראיתי כאלה ביד 2, אך אני יודע שזה טיפה נמוך ביחס למחירון של הרכב (היתרון - לפיאט יש ירידת ערך חזקה בהתחלה, מה שיכול לאפשר לי קנייה שלה, במקום סתם איזה משפחתומית 1600 סתמית משנתון נמוך יותר).

 

אנ אוהב לנהוג :evil: ועושה לא מעט קילומטראז' בשנה, מחפש אוטו כיפי, מהנה, ושלא יקרע את הכיס באחזקה ובעיקר לא בדלק.

הצעות נוספות יתקבלו בברכה.

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שים לב שדגם 2009 היה שונה מדגם 2010. בדגם 2009 אין ESP, מאחורי ההגה יש לחצנים להעברת ההילוכים.

אם אתה נוסע הרבה אז תשמח לדעת שמרווח הטיפולים 30K ק''מ או שנתיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבראבו תענה לכל דרישותיך.

 

לחצנים מאחורי ההגה זה לא כזה שוס, לטעמי, ומכל בחינה עדיף להשקיע עוד "קצת" בשביל 2010 ו-ESP. הידנית במיוחד כיפית וכדאי לך לחפש ידנית ברמת האבזור הבסיסית (הרמה הגבוהה יותר כולן רובוטיות) תקבל הרבה אוטו במעט כסף.

 

אם חייב אוטומט - לא נורא, הגיר הרובוטי לא מקלקל יותר מדי. כמה ימים ומתרגלים אליו. מחירון קצת יותר גבוה אבל מצד שני גם ההצע גדול יותר (למיטב ידיעתי נמכרו יותר רובוטיות מידניות).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההתייחסות.

אלך היום לאולם תצוגה לעשות נסיעת מבחן.

דראקו, כמה קילומטראז' הספקת כבר לעשות והאם יש דברים פחות חיוביים באוטו שכדאי שאדע?

(מישהו הזכיר שהוא נמוך יחסית ומגרד בבמפרים, ושהברקסים עברו אצלו חריטה כבר ב20,000K.. לא מלחיץ אותי אבל.. יצא לך לפגוש בדברים אלו?)

 

תודה לעונים, ואם יש עוד חוו"דים, מוזמנים לתרום גם לשרשור.

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאט בראבו שלי עם הילוכים אוט' רובוטיים (פועלים טוב מאוד וכשאני רוצה אני גם מעביר הילך/ים ידני) ורמת הגימור הגבוהה, סאנסיישן.

במשך שנה ורבע המכונית נסעה כ 10000 ק"מ בלבד ללא כל תקלה.

מגרעות המכונית (הקטנות):

1. הראות לאחור לא טובה (חיישני רברס זה פתרון עזר מצוין).

2. קורות A (לצידי השמשה הקדמית) מכילות בתוכן כריות אויר, כך שהן רחבות ולכן לפעמים גורמות לחוסר ראות טובה קדימה והצידה.

בסוםו של דבר, אנו (שתחיה ואני) מרוצים ממנה מאוד.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... היא מציעה על הנייר תמורה טובה - מנוע חזק יחסית,חסכונית בדלק, נוחות נסיעה, מרחב ואבזור מספק מבחינתי.

 

הכל נכון חוץ ממרחב - הרכב צפוף, ותאי אחסון אין. בקבוק שתיה של חצי ליטר אי אפשר לשים בשום מקום, אפילו לא בתא הכפפות, אלא אם כן התא ריק...

 

אנ אוהב לנהוג :evil: ועושה לא מעט קילומטראז' בשנה, מחפש אוטו כיפי, מהנה, ושלא יקרע את הכיס באחזקה ובעיקר לא בדלק.

 

למעט האפשרות של תקלות יקרות (הרכב עדיין יחסית חדש על הכביש והאמינות שלו לא ידועה עדיין) - מתאים לך בדיוק.

 

אני בחרתי ברכב בדיוק מהסיבות שלך ואני מרוצה, למרות שני חסרונות: אין מקומות אחסון והרכב נמוך מאד. מגרד דוקרנים וכדומה.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי כ-13,000 ק"מ בלי בעיות כלשהן.

 

ראות לאחור אכן מוגבלת, ובפרט אם החלונות האחוריים כהים. חיישן רברס פותר את הבעיה, אם אין כדאי להתקין.

 

מרחב פנימי מצומצם, אני אוהב את זה - אם ילד מאחור עצבני אפשר לתת לו יד או להרים מוצץ שנפל לרצפה, בלי להתאמץ. אם אין ילדים מאחור - על אחת כמה וכמה שאין בעיה...

 

לא שמתי לב שהרכב נמוך במיוחד, אבל כנראה שאני רגיל... הוא אותו גובה מעל הכביש כמו האלפות שהיו לי קודם. להאט לפני פסי האטה זה טוב לא רק בשביל לא לשפשף אותם אלא כי בד"כ יש סיבה שהם שם.

 

הבראבו מתגמלת נהיגה ספורטיבית ויש לה תכונה אלפיסטית (מהבחינה הזו מזכירה לי קצת את ה-147 שהיתה לי) שגם אם בנהיגה מנהלתית היא מרגישה קצת נינוחה מדי ונוטה לרכות, כשלוחצים עליה היא מתהדקת ומאפשרת נהיגה מאוד מהירה בצורה טבעית. להבדיל מהרבה מכוניות שנהגתי בהן, בלי להזכיר שמות (גם אירופאיות, גם יפניות, אבל הרוב ככה האמת) שמרגישות טוב בקצב נמוך יחסית אבל תחת לחץ מתפזרות ומפחיתות את הבטחון בנהיגה ספורטיבית.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב רובוטי ברמת גימור נמוכה (ליסינג).

 

האוטו נהדר, אוחז טוב מאוד (למרות הצמיגים היותר צרים והסוג שאם זה היה תלוי בי הייתי בוחר אחרים) המנוע מצוין וברגע שמתרגלים לגיר הוא באמת טוב מאוד, עם קצת למידה ותזמון נכון בהעברות ידניות וההעברות מאוד מהירות וחלקות לחלוטין, במצב אוטומט אפשר להגיע לנסיעה חלקה מאוד. אגב, התיבה ממש ״מדרדרת״ אותך לנהיגה ״דינמית״ כאשר אתה קצת לוחץ, עם גז ביניים, הורדה של שלושה הילוכים, משיכה של הילוכים ללא לחיצה משמעותית בירידות מפותלות וכדומה, ממש אוטו עם אישיות ;)

 

אין מה להשוות למשפחתיות אחרות, אני התלבטתי בינה לבין לאון ידנית 1.2 ובחרתי בבראבו דווקא בגלל הגיר בגלל האופציה האוטומטית לפקקים (גר בתל אביב ועובד בקריית אריה...)

 

חסרונות מעבר למה שצויין כאן (לא חוויתי שום בעיה עם הברקסים עם 8000 ק״מ על השעון והם נושכים כמו שצריך) זה רדיו שהשתגע כבר איזה 5 פעמים כאשר הוא מנגן דיסק בלי להוציא צליל בעוד שרדיו מנגן ושר - כיבוי והדלקה של הרדיו פעם או פעמיים פותר את העניין.

 

אל תיקח את הרכב בצבע שחור, זה גם פחות מחמיא לרכב וגם התעסקות שלא נגמרת. לטעמי הלבן ברמת גימור גבוהה זה השילוב הטוב ביותר.

 

אריק

בשיפוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו גם כן מחזיקים בחניה בראבו 1.4TJET שחורה, ידנית.

עברה כ 33 אלף ק"מ, בלי תקלה אחת, בטיפול 30 אלף הוחלפו רפידות בלמים (לא דיסקים), ומה יש להגיד עד עכשיו?

כיפית, נוחה למדי, מרווח סביר פלוס, תנוחת נהיגה מעולה, חסכונית בדלק יחסית, והרבה הרבה אחיזת כביש.

אני מסכים עם alfa draco, זלגה לבראבו במפעל איזה טיפה מהחומר המסתורי הזה שהופך אלפא לאלפא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בובה של אוטו. גם יפה, גם מאובזר, גם מלא אופי, גם מהיר למדי, חסכוני, זול לאחזקה ולביטוח וגם אף אחד לא באמת חושב לקנות כזה, אז הוא יישאר סוג של חיה נדירה שמושכת לא מעט תשומת לב, אם זה מדבר אליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל נכון חוץ ממרחב - הרכב צפוף, ותאי אחסון אין. בקבוק שתיה של חצי ליטר אי אפשר לשים בשום מקום, אפילו לא בתא הכפפות, אלא אם כן התא ריק...

שמת לב שיש לך בין שני המושבים הקדמיים תא מקורר בדיוק לבקבוק חצי ליטר, כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים.

היום הייתי באולם התצוגה + בנסיעת מבחן של כחצי שעה..

היו קצת פקקים אז לא ממש יצא לי ללחוץ עליה בכביש פנוי, אך פה ושם התחושות דיי חיוביות מתחום המנוע, איך שלוחצים הכוח שם, זמין בקלילות מפתיעה :lol:

הגיר באמת ידרוש התרגלות מסויימת מצידי, ניסיתי להיכנס ולנהוג ברכב עם מינימום "דעות קדומות" על הגיר, ופשוט להכיר אותו בצורה הכי אובייקטיבית שאני יכול. ההעברות דיי מורגשות, בייחוד תחושת ההחלקה בהע' היל' 1-2-3, פשוט תחושה מוזרה של קלאץ' שזורקים אותו בקטנה במקום לשחרר בצורה מבוקרת. אין לי מספיק קילומטראז עם התיבה כדי לפסוק נגדה או בעדה, התזמונים של ההחלפות מעבר לכך שהן מורגשות מאוד, קצת מעלים בי תהיות לגבי - כמה חלקה היא כבר תהיה אפילו אם אתרגל (נקודת פתיחה בעייתית). אני לא רוצה לשכנע את עצמי שיהיה בסדר.. ב70-80 אלף שח לא משחקים רולטה.

במצב הידני הגיר יותר חלק אך עדיין לא הרגיש ממש מהוקצע כפי שציפיתי.

אני מאוד אוהב ידני ואפילו חברה שלי (אוטוטו אשתי :-) אין לה בעיה עם ידני, אך האוטו מתוכנן לכמה שנים קדימה ונוחות הידני מול הרובוטי היא שמטרידה אותי (מבחינת פקקים, שכיום לא יוצא לנו לנסוע בהם.. אבל אולי בעתיד נעמוד גם אנחנו בשיירות...)

 

מעבר לכך התחושה ברכב מספיק "יוקרתית" ושונה בשבילי כדי להתרשם לחיוב מפנים הרכב, גם עם לא מוציא קריאות השתאות של ממש. קצת צפוף אך אולי אינטימי זו המילה, ההרגשה מאוד נעימה בפנים והמושבים תומכים ונוחים.

 

אגב, יצא לי לעבור על פסי האטה ולא ממש הרגשתי שומדבר חריג אך המהירות הייתה דיי מבוקרת ולא גבוהה יחסית.

לסיכום , התרשמות חיובית חוץ מהתיבה שעלי לשקול אותה לעומק, כמו גם נוכחתי לדעת שמבחינה תקציבית אני גם ככה מגרד את גירסאות ה2009, 60-70 אלף זה התכנון להוציא, צריך למצוא כלה אם זה ריאלי בכלל.

 

אני מודה לכולם על התגובות, הופתעתי לראות פתאום שצצתם במכה אחת כל כך הרבה בעלי האוטו בתכלס, ולא כאלה שאין להם ולא יודעים כלום... אבל מעדיפים לבלבל את המוח ולשחק אותה יודעים.

אגב הסיכום הקטן שביצעתי היה בעיקר כדי להוסיף למאגר הידע בפורום התרשמות ראשונית מהרכב הנ"ל , שאין עליו הרבה מידע עד כה, כמו גם לשתף בתחושות ובהתרשמות.

 

שבוע טוב!

* ואם תשמעו על מישהו שמוכר... אני מחפש!

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף את הגיר הזה על כל גיר 4 הילוכים "טיפש", שמסרס את ה מנוע וגורם לצריכת דלק גבוהה. אני ממש לא רואה בו כפשרה אלא כייתרון למי שיש לו את הרצון הזה לרכב עם קצת פלפל.

 

נ.ב

ראיתי מספר אקזמפלרים ביד 2 שעם קצת מיקוח יכנסו לך לתקציב.

 

תמשיך לעדכן ובהצלחה !

בשיפוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי לוקח אותו על פני אוטומט רגיל.. אבל ההתלבטות היא אם רובוטי או אפילו ידני.

שומדבר שהשכרת הרכב לסופ"ש לא תפתור...

כן גם ראיתי אותם ביד שנייה, זו המטרה, להוריד כמה שאפשר אם יצליח להיכנס לתקציב שלי.

תודה

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף את הגיר הזה על כל גיר 4 הילוכים "טיפש", שמסרס את המנוע וגורם לצריכת דלק גבוהה. אני ממש לא רואה בו כפשרה אלא כיתרון למי שיש לו את הרצון הזה לרכב עם קצת פלפל.

לייק ענק!! :mm_yeah:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...