Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה קופרה


SaxoBeatz
שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, שמי עומר ואני חדש כאן בפורום.

לפני כשבוע הזמנתי רכב חדש (עד עכשיו נסעתי על פורד מוסטנג) שונה ממה שהכרתי ואהבתי עד היום והחלטתי ללכת עם סופר מיני.

קודם כל מבעלי הרכבים שמחביאים מתחת להוד את הצוציק בנפח 1400 סמ"ק שצ'ופר במגדש ובמגדש על, רציתי לדעת (קצת אוף טופיק מנושא הפורום) אם צריכת הדלק שלו באמת יכולה להגיע ל1 - 15.

 

ולנושא, רכשתי סיאט איביזה קופרה חדשה ורציתי לדעת (כמובן לאחר ההרצה) במה אפשר לצ'פר אותה בעדינות בלי לגרום לבלאי מועץ אך עם זאת לקבל עוד קצת כוח ותאוצה בעיקר.

כעקרון קראתי מעט וראיתי שקיימים צ'יפים לניהול מערכת המנוע שיעזרו לי לקבל את מבוקשי (REVO st.1) אבל, אשמח לדעת מחברה בעלי ניסיון (אם אתם לא בטוחים אני מעדיף שהתרד ישאר עם 0 תגובות אגב) יספרו לי מעט מה אני יקבל מהתקנה של כזה צ'יפ, איזה צ'יפ הכי מומלץ להתקין בהתחשב בזה שאיני מתכוון לשפר יתר על מידה, אלה צ'יפ ואולי פילטר אוויר ולא יותר.

ומעבר לזה האם ההבדל הוא מורגש וממשי, ואיך הוא תורם לתאוצה, ולהתנהגות הכללית של האוטו, בנוסף אם תוכלו בבקשה כשאתם ממליצים על צ'יפ מסויים של חברה מסויימת, לנמק בקצרה על פרטים טכניים שאני יקבל מהתקנתו תוך התייחסות להעצה בבלאי (אם בכלל תגרם).

 

תודה רבה ויום טוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא קיבלת ואתה כבר חושב על צ'יפ? לדעתי, חכה עם זה, אולי תגלה שבכלל לא חסר לך כוח כמו שאתה חושב.

רוב האנשים עם הרכבים הללו לא מנצלים את הכוח של האוטו כשהוא סטוק ובטח לא שהוא עם צ'יפ.

אני מבין שירדת ממוסטנג ואתה כנראה רגיל ליותר כוח ומשיכה (מומנט) אבל פה אתה לא תקבל את זה,

כל מה שתקבל יהיה פרפור גלגלים, אם תנסה לגרום לה להיות כמו המוסטנג.

אני לא נגד צ'יפ ושיפורים בכלל, פשוט אני חושב שכדאי לחכות וללמוד את האוטו, עם יותר מידי כוח אתה רק תתבאס על

כמות התת היגוי שתיהיה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להגיע ל1:15 בשקט.

 

אני בנסיעה נניח מנהריה לתל אביב(130 כללי שמתוכך 40 זה נסיעה עירונית 100 אחוז) עושה 1:15.5.

כביש החוף אני נוסע 110.

 

ברגע שתתחיל להיות יותר ברוטאלי התצרוכת תעלה בהתאם, כמה? אתה יכול להגיע גם ל1:7.

 

 

האיביזה יותר קלה מהשירוקו בבערך 200 קילו, משמעותי.

קופרה עם ציפ' תהיה חזקה, מאוד! מכמה נסיעות שעשיתי על שירוקו עם מיפוי של apr האוטו דיי חזק, אז באיביזה אתה תרגיש יותר בגלל החוסר משקל(קח בחשבון גם שהיא תפרפר הרבה בהילוכים 1-2).

 

 

תתחדש וסע בדרכים טובות!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות אני אשקול את זה..

אגב אני כמובן לא מתכנן לשים את הצ'יפ ישר כשאקבל את האוטו, אני אלמד אותו ואשתפשף איתו קצת ובאם זה יהיה דרוש אני יוסיף אותו כדי למצות את המקסימום שאפשר מהאוטו.

פשוט לחבר שלי יש פולו GTI שחולקת את אוטו מנוע, ההתנהגות נפלאה אבל חסר לי מעט כוח לכן חשבתי שצ'יפ ישפר את החוויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות אני אשקול את זה..

אגב אני כמובן לא מתכנן לשים את הצ'יפ ישר כשאקבל את האוטו, אני אלמד אותו ואשתפשף איתו קצת ובאם זה יהיה דרוש אני יוסיף אותו כדי למצות את המקסימום שאפשר מהאוטו.

פשוט לחבר שלי יש פולו GTI שחולקת את אוטו מנוע, ההתנהגות נפלאה אבל חסר לי מעט כוח לכן חשבתי שצ'יפ ישפר את החוויה.

 

יש בפנייך הרבה אפשרויות.

כיום הכי טוב זה ה GIAC של E&A ..האוטו יכול לעלות ל 215/220 כ"ס עם דלק 98 !

משוגע :) כוח לא יהיה חסר !

Honda Civic Mugen RR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה מסיק שהכי טוב זה giac?!

אנשים צריכים להספיק לנסות למכור מוצר, צריך להמליץ עליו!

 

ואם אני אגיד לך ששירוקו עם apr יותר חזקה מgiac? זה אומר שapr יותר טוב? אני אענה לך, לא.

 

כל אחד והעדפות שלו! יש כאלה שאוהבים ברוטאליות ובסל"ד נמוך האוטו יהיה מת, ויש כאלה שאוהבים לינאריות ובלי התפרצויות כוח.

אל תגיד הכי טוב, תמליץ על מוצר שהתנסת לגביו ואתה מבסוט ממנו.

 

אני יכול להגיד שכל בעלי הסדנאות בארץ הם אחלה חברה, לכולם יש גרסאות נסיון וכל התוכנות מצויינות, אתה תתחבר למה שתתחבר, כל אחד והעדפתו האישית.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה מסיק שהכי טוב זה giac?!

אנשים צריכים להספיק לנסות למכור מוצר, צריך להמליץ עליו!

 

ואם אני אגיד לך ששירוקו עם apr יותר חזקה מgiac? זה אומר שapr יותר טוב? אני אענה לך, לא.

 

כל אחד והעדפות שלו! יש כאלה שאוהבים ברוטאליות ובסל"ד נמוך האוטו יהיה מת, ויש כאלה שאוהבים לינאריות ובלי התפרצויות כוח.

אל תגיד הכי טוב, תמליץ על מוצר שהתנסת לגביו ואתה מבסוט ממנו.

 

אני יכול להגיד שכל בעלי הסדנאות בארץ הם אחלה חברה, לכולם יש גרסאות נסיון וכל התוכנות מצויינות, אתה תתחבר למה שתתחבר, כל אחד והעדפתו האישית.

 

כן זה מניסיון אני לא אומר סתם.

ולמקרה של נסעת על הסיאט איביזה קופרה זה אוטו די ברוטלי קשיח ולא מיועד לנסיעה יומיומים שגרתית.

כל מהמורה בכביש אתה מרגיש כאילו אתה מקבל את המכה בגוף שלך.

והתוכנה משתלבת עם האופי של האוטו יופי טופי :)

Honda Civic Mugen RR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון? יש לך הונדה לא?

 

עשית סיבוב על איביזה עם גיאק ? עשית סיבוב על איביזה עם apr?

ניסית על רכב שלך עם המנוע הזה את שתי התוכנות? אולי בכלל ריבו יותר חזקה?

בריבו טוענים ל230 כ"ס עם 98, אז זה יותר חזק מהגיאק לא?

 

תספיק לדבר שטויות, אתה יכול להמליץ על התוכנה, אתה יכול להמליץ על אלי ואיבחי וזה מעולה! כשאני מקבל שירות טוב אני ממליץ על הבעל מקצוע למישהו ששואל אבל אני לא יכול להגיד שהוא הכי טוב אם לא ניסיתי את כל הבעלי מקצוע בתחום.

 

לגבי התוכנות, מעט מאוד אנשים עוברים את כל התוכנות ובודקים אותן לעומק, אני בטוח שאתה לא אחד מאלא שכן עשה את זה, תקן אותי אם אני טועה.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון? יש לך הונדה לא?

 

עשית סיבוב על איביזה עם גיאק ? עשית סיבוב על איביזה עם apr?

ניסית על רכב שלך עם המנוע הזה את שתי התוכנות? אולי בכלל ריבו יותר חזקה?

בריבו טוענים ל230 כ"ס עם 98, אז זה יותר חזק מהגיאק לא?

 

תספיק לדבר שטויות, אתה יכול להמליץ על התוכנה, אתה יכול להמליץ על אלי ואיבחי וזה מעולה! כשאני מקבל שירות טוב אני ממליץ על הבעל מקצוע למישהו ששואל אבל אני לא יכול להגיד שהוא הכי טוב אם לא ניסיתי את כל הבעלי מקצוע בתחום.

 

לגבי התוכנות, מעט מאוד אנשים עוברים את כל התוכנות ובודקים אותן לעומק, אני בטוח שאתה לא אחד מאלא שכן עשה את זה, תקן אותי אם אני טועה.

 

עברתי על ה GIAC בקופרה ועל APR לא יצא לי להתנסות .

יצא לי ב שירוקו 2.0 APR אבל זה רכב אחר אין מה להשוות.

 

פשוט הרכב הרגיש מעולה במצב סטוק עם התוכנה הזאת יש אפשרות לשלט ששולט במצבים בעוד כמה מאות שקלים.

אני הצעתי מה שהתנסתי בו,לא אמרתי אל תנסה APR.

לא צריך לכעוס ,הכוונה פה זה לטובה לא לריב על סתם.

Honda Civic Mugen RR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על ה GIAC בקופרה ועל APR לא יצא לי להתנסות .

יצא לי ב שירוקו 2.0 APR אבל זה רכב אחר אין מה להשוות.

 

פשוט הרכב הרגיש מעולה במצב סטוק עם התוכנה הזאת יש אפשרות לשלט ששולט במצבים בעוד כמה מאות שקלים.

אני הצעתי מה שהתנסתי בו,לא אמרתי אל תנסה APR.

לא צריך לכעוס ,הכוונה פה זה לטובה לא לריב על סתם.

 

אז אתה לא יכול להגיד שגי'אק הכי טוב, אתה יכול רק להמליץ עליו ולתת דעה אישית.

אני לא מחפש לריב או ליצור ויכוח מה יותר טוב ממה, פשוט נשמע לי דבילי שמישהו שאין לו את הידע או את הניסיון לדעת מה הכי טוב כותב למישהו "גיאק הכי טוב..".

 

לפותח השירשור, תקבל את הרכב, האיביזה בשידוך עם ה180 כ"ס שיש זה כבר אוטו דיי חזק, עם מיפוי היא תהיה הרבה יותר חזקה! תראה קודם אם אתה מרוצה ממה שתקבל, במידה ולא תחזור ותבקש המלצות איך לחזק, נשמח לעזור!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איביזה קופרה זה אוטו די ברוטלי קשיח ולא מיועד לנסיעה יומיומים שגרתית.

 

איביזה קופרה זה רכב ברוטלי וקשיח שלא מיועד לנסיעה יומיומית שגרתית?

תגיד לא נמאס לך לדבר שטויות ולעשות מעצמך צחוק בפורום כל הזמן? :roll:

 

גילוי נאות:

בעלים של איביזה קופרה לשעבר שנסע איתה יופי טופי בנסיעות יומיומיות ושגרתיות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוגן , אני פחות או יותר עם הדעה של בן לאחר שעברתי על התגובות, אבל אני מבין שרק באתה לעזור אז אין מה לריב חברה..

תודה רבה על העזרה של כולכם, מכאן כבר אני ימשיך לבד ! (באם נהוג כאן לנעול תרד לאחר השגת המטרה, מוזמנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבחור עם ההונדה, כמות אדירה של שטויות רשמת פה.

במנועים הללו ישנה בעיה מסויימת משום היותם בעלי נפח קטן עם הרבה כוח, תשקול טוב כל צעד שלך בשיפור הרכב.

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, שמי עומר ואני חדש כאן בפורום.

אשמח לדעת מחברה בעלי ניסיון (אם אתם לא בטוחים אני מעדיף שהתרד ישאר עם 0 תגובות אגב) יספרו לי מעט מה אני יקבל מהתקנה של כזה צ'יפ, איזה צ'יפ הכי מומלץ להתקין בהתחשב בזה שאיני מתכוון לשפר יתר על מידה, אלה צ'יפ ואולי פילטר אוויר ולא יותר.

שלום!

ברשותי דגם זה של איביזה קופרה כבר חצי שנה. נהנה ממנו כל רגע. רכב מעולה גם לנסיעות יום-יומיות וגם לימי מסלול.

בקשר לצ'פ: הוא אכן משפר את כוח, וזה מורגש. כבונוס גם תקבל אוטו חסכוני יותר בנסיעה רגוע.

בקשר לחברה של צ'פ: עשינו השוואה של שתי קופרות זהות - ראש בראש: APR מול ה- GIAC. התוצאה: תיקו.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום!

ברשותי דגם זה של איביזה קופרה כבר חצי שנה. נהנה ממנו כל רגע. רכב מעולה גם לנסיעות יום-יומיות וגם לימי מסלול.

בקשר לצ'פ: הוא אכן משפר את כוח, וזה מורגש. כבונוס גם תקבל אוטו חסכוני יותר בנסיעה רגוע.

בקשר לחברה של צ'פ: עשינו השוואה של שתי קופרות זהות - ראש בראש: APR מול ה- GIAC. התוצאה: תיקו.

 

תוספת קטנה לדברים של אלכס:

בהתקנת תוכנת GIAC , אתה נהנה למעשה מ 2 תוכנות ,כאשר האחת היא לדלק באוקטן נמוך (95) והשניה היא לדלק באוקטן גבוה(98).

הניוד בין התוכנות(95-8) ,מתבצע אוטומטית ע"י המחשב ,בהתאם לאיכות הדלק אותה מילאת.

תתחדש.:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...