Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה דגם אתם הייתם קונים - חוות דעת מיצובישי לאנסר


MustangGuy
שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן כן , מדובר כאן במיצובישי לאנסר החדשה .

 

מונחות לפניכם כ 2 אופציות :

 

האופציה הראשונה : הלאנסר עם ה 1.5 ל' נפח מנוע בעלת הילוכים אוטומטים .

 

האופצייה השניה : הלאנסר עם ה 1.8 ל' נפח מנוע בעלת הילוכים רציפים אוטומטים .

 

על מה אתם הייתם הולכים ( בהגדרה של הלאנסר בלבד - ע"פ קטריונים של נוכות נסיעה , ביצועים , תצרוכת דלק , ואפקט נסיעה טוב יותר ספורטיבי \ נעים . )

 

-- ההודעה הזאת נכתבה בשביל אנשים אשר רוצים ומעונינים לדעת מה אנשים חושבים לגבי שתי סוגי המנועים במיצובישי לאנסר --

 

כמו כן , ע"פ דעתי אני הייתי לוקח וקונה את הגרסא של ה 1.8 .

למה ? קודם כל יש הבדל של כ- 30 כ"ס וגיר רציף אשר נותן פי כמה יותר כוח לגלגלים והנאת נהיגה .

כמו כן הביצועים יותר טובים ואפשר להרגיש שאף שהרכב הוא רכב משפחתי הוא מסוגל להראות לכם שהוא בכלל לא פראיאר .

כמו כן אני לא בדיוק יודע מה ההבדל בין צריכת הדלק בין השנים אך לפי הרגשתי היא כלל לא גבוהה ואף ב1.8 היא מגיעה לתצרוכה כמו של כל משפחתית אחרת בשוק כמו שברולט קרוז או מזדה 3 .

נשמח לקבל עוד תגובות של אנשים בשביל חוות הדעת של הקונים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב שלנסר עם מנוע 1.8 עדיף, אבל כאן יש גם הפרש לא קטן במחיר בין שני הרכבים.

אם אתה מצפה לפתיחה חזקה, מחכה לך אכזבה .

למרות הנתונים המרשימים על הנייר, לא מרגישים את הסוסים בתחילת הנסיעה - הם מתגלים יותר מאוחר.

לכן על "ספורטיביות" אין מה לדבר.

צריכת דלק די דומה לרכבים משפחתיים עם מנוע 1.6 (כמו מזדה 3).

הונדה סיוויק 1.8 עם נתונים יבשים דומים ללנסר 1.8 עדיפה עליה בניצול הכח, יותר חיסכונית ומרגישה בפנים יותר איכותית.

לנסר עדיפה על סיוויק רק בגודל הבגאז' , ומי שלא אוהב תנוחת ישיבה נמוכה יעדיף לנסר.

 

למה בכלל הכנסתי את הונדה לסיפור הזה?

כי לנסר 1.8 מכוונת להיות המתחרה של סיוויק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמבחינת ביצועים ה-1.8 הרבה יותר זריזה ומהירה. אבל למי שנוסע בעיקר בעיר או בעיקר בפקקים ההבדל בין ה-1.5 ל-1.8 יהיה די זניח, אני לא בטוח שהפוטנציאל יגיע לידי ביטוי. מבחינת צריכת דלק הלאנסר בסדר גמור והיא באמת לא בזבזנית יותר ממשפחתיות 1600 אחרות. עד כמה שאני יודע לאנסר 1.8 צורכת משהו כמו 11 קילומטרים לליטר וה1.5 ליטר חסכונית במשהו כמו ליטר יותר לקילומטר.

 

בכל מקרה, יש מבחר גדול מאוד של רכבים מהסוגים האלו אצלנו ובסוכנויות אחרות במחירים מאוד אטרקטיביים. לדעתי היא עדיפה על הקרוז או המאזדה 3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון רב על ה- 1.5 (24K ק"מ בשנה האחרונה) ונסעתי גם לא מעט על ה- 1.8.

 

כפי שכתבו לך כאן, בתיבת הילוכים רציפה לא תרגיש את ה- 30 כ"ס הנוספים של ה- 1.8 בזינוק מרמזור. אתה כן תרגיש את זה בתאוצות ביניים (עקיפות למשל). ה- 1.5 נוסעת לא רע והיא דומה למזדה 3 בביצועים ובכל מקרה המנוע הזה לא מיועד למי שרוצה ביצועים אלא עבור מי שחשוב לו יותר צריכת דלק טובה.

 

רוב ה- 1.8 בארץ מאובזרות יותר מה- 1.5 כך שזה גם אולי שיקול. האוטו לא ספורטיבי אבל התנהגות הכביש טובה למדי ומפתיעה בהתחשב בקטגוריה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדומה לקודמי בשירשור גם לי יש נסיון רב על לנסר 1.5, עד כה נסעתי איתה 57000 ק"מ בשנתיים+.

עשיתי מבחן על הדגם החזק יותר ואכן הוא עדיף בביצועים אבל רק בהאצות הביניים.(בזינוק ה 1.5 לוקחת..) מאידך הגיר ה"מיושן" ב 1.5 נותן קיקדאון טוב מאד ומדוייק.

לכן בחרתי ב 1.5, גם בגלל ההפרש הניכר במחיר שלא מצדיק את התוספת השולית באיבזור או בביצועים.

גם ככה הרכב מאובזר בכל התוספות הסטנדרטיות וגם בשבע כריות במקום 6 הנמצאות במכוניות מקבילות.הנסיעה נוחה ונעימה ולילדים יש איזופיקס וביטול כרית קדמית ימנית בתא הכפפות.

בקיצור, היתה לי ברירה וקניתי דווקא את ה 1.5.

מיותר לציין שפרט לטיפולים לא ראיתי מוסך..

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדומה לקודמי בשירשור גם לי יש נסיון רב על לנסר 1.5, עד כה נסעתי איתה 57000 ק"מ בשנתיים+.

 

והן אפילו באותו הצבע... :-D

57K בשנתיים זה יפה!

 

בני צודק לגבי הגיר, בניגוד לצרפתיות כאלו ואחרות הגיר משתף פעולה ומאפשר הורדת הילוך ללא מאמץ מיוחד. אני לעצמי הייתי כן מעדיף את ה- 1.8 בגלל אקסטרה הכח שתמיד טוב שיהיה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא של חבר טוב שלי יש את הלנסר ה1.5 ולחבר עצמו יש איזה סופר לנסר ישנה והסופר לנסר לוקחת אותה בביצועים הלנסר של אבא שלו לא זז מרגישים כאילו המנוע לא סוחב יכול להיות שהבעיה באוטו הספציפי ולא בדגם עצמו למרות שזה כך מאז שהם קנו את האוטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא של חבר טוב שלי יש את הלנסר ה1.5 ולחבר עצמו יש איזה סופר לנסר ישנה והסופר לנסר לוקחת אותה בביצועים הלנסר של אבא שלו לא זז מרגישים כאילו המנוע לא סוחב יכול להיות שהבעיה באוטו הספציפי ולא בדגם עצמו למרות שזה כך מאז שהם קנו את האוטו

 

קח כל רכב משפחתי משנות התשעים מול אחריו המודרני וזה כנראה מה שיהיה...

המכוניות מאז הפכו לכבדות הרבה יותר (בטיחות, גודל) ושיקולים של חיסכון בדלק ואיכות הסביבה הפכו את המנועים לחלשים יותר. נכון שיש טכנולוגיות חדשות כמו טורבו שנותנות הכל מהכל והפכו נפוצות מאוד בשנים האחרונות, אבל זה לא המקרה בסגמנט הזה.

בכלל, הסופר לנסר נחשבה למכוניות מאוד זריזה גם אז כשהיתה חדשה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההבדל במחיר היה נמוך כמו ההבדל בין פוקוס 1600 לפוקוס 2000 והאיבזור היה זהה,

אין ספק שהמנוע הגדול יותר היה מיותר לרוב הקונים.

אני אישית לא אהבתי את התגובות החלשות של המנוע הקטן וכן אהבתי את הנסיעה הנינוחה של הגדול והגיר הרציף.

בקיצור, אני בכל זאת מעדיף מנוע גדול!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והן אפילו באותו הצבע... :-D

57K בשנתיים זה יפה!

 

בני צודק לגבי הגיר, בניגוד לצרפתיות כאלו ואחרות הגיר משתף פעולה ומאפשר הורדת הילוך ללא מאמץ מיוחד. אני לעצמי הייתי כן מעדיף את ה- 1.8 בגלל אקסטרה הכח שתמיד טוב שיהיה.

מדובר על שלוש באותו צבע כי לבת שלי בבוסטון יש גם כן..

אבל המנוע שם הוא 2 ליטר 152 כ"ס ומשודך, שומו שמיים בארה"ב של אמריקה, לגיר ידני...

IMG_2448.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי , או אולי היבואנים כאן, ממשיכים מסורת של הצעת אופציות חלשות מדי לאוטו כבד מדי. לנו עדיין יש (העברנו לבן ) כריזמה 2003 שנמכרה באירופה עם 1.8 GDI ו 1.9 דיזל , לכאן הביאו 1,6 מיושן שלא זז. אוטו מעולה אגב.

הלנסר הולך בחו"ל מ 1.8 והלאה. כלמוביל עדיין חיים בתקופה שהיתה כאן מדרגת מס דרקונית אחרי 1.3 והביאו לכאן ביצים מרובעות כמו סיירה,סוברו ואפילו כמה מהקורולות הראשונות, ב -91 - 1.3 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי , או אולי היבואנים כאן, ממשיכים מסורת של הצעת אופציות חלשות מדי לאוטו כבד מדי. לנו עדיין יש (העברנו לבן ) כריזמה 2003 שנמכרה באירופה עם 1.8 GDI ו 1.9 דיזל , לכאן הביאו 1,6 מיושן שלא זז. אוטו מעולה אגב.

הלנסר הולך בחו"ל מ 1.8 והלאה. כלמוביל עדיין חיים בתקופה שהיתה כאן מדרגת מס דרקונית אחרי 1.3 והביאו לכאן ביצים מרובעות כמו סיירה,סוברו ואפילו כמה מהקורולות הראשונות, ב -91 - 1.3 .

 

אתה ממש צודק, מה גם שה 109 כ"ס שלה היו ייתרון ביחס למזדה 3 אבל כיום כולן כמעט עברו אותה.גיחכתיי כשכתבת שבכל העולם מוצעות האופציות החזקות יותר.

טעית. במדינת המופת המוטורית ליטא מוצעת הלנסר 1.5

מעבר לכך זאת המכשלה של שוק נשלט על ידי ליסינג שבו אני ואתה משלמים גם עבור המכוניות שחברות הליסינג קונות. אם הפגע רע הזה היה נכנס לפרופורציות נכונות, המחיר היה שפוי יותר או נשאר כמו שהוא אבל המנועים היו חזקים יותר.

יחד עם זאת אני, כנהג מבוגר לא זקוק לביצועים או לשלל כפתורים על ההגה אלא לרכב בטוח ונח והלנסר, גם בגרסת 1.5 פשוט עושה את העבודה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי , או אולי היבואנים כאן, ממשיכים מסורת של הצעת אופציות חלשות מדי לאוטו כבד מדי. לנו עדיין יש (העברנו לבן ) כריזמה 2003 שנמכרה באירופה עם 1.8 GDI ו 1.9 דיזל , לכאן הביאו 1,6 מיושן שלא זז. אוטו מעולה אגב.

הלנסר הולך בחו"ל מ 1.8 והלאה. כלמוביל עדיין חיים בתקופה שהיתה כאן מדרגת מס דרקונית אחרי 1.3 והביאו לכאן ביצים מרובעות כמו סיירה,סוברו ואפילו כמה מהקורולות הראשונות, ב -91 - 1.3 .

 

מיצובישי או כל יבואן אחר מביאים לארץ את מה שכללי השוק מכתיבים ורוצים. המקבילה של מיצובישי בדגם הלנסר למנוע הבסיסי הוא ה- 1.5 וזה מה שרוב הקהל רוצה וצריך (ליסינג ופרטיים). מי שרוצה קצת מעבר הולך על ה- 1.8 ולא בכדי היא מאובזרת יותר...זה פשוט מתאים יותר לקהל היעד שרוכש את הדגם הזה. מה קשור מדרגות מס של שנות השמונים לשיקולי ייבוא של רכב בשנת 2011?

 

אתה רוצה שיביאו לפה משפחתית דיזל? מי יקנה אותה בדיוק?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...