Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם שי אגסי צריך לחשוש מרנו פלואנס דיזל?


yehuda-k
שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תומר הדר ב"כלכליסט" :

"יש כאן עוד עניין שקשה להתעלם ממנו: הפלואנס החשמלית. בקבוצת קרסו יודעים היטב שאחת מאמות המידה שאליהן מתייחסים בבטר פלייס כאשר מתמחרים את חבילות השימוש היא רנו פלואנס 1.6, שצורכת כליטר ל־10 ק"מ. אך הגעתה של פלואנס במחיר זהה, שצורכת ליטר ל־17 ק"מ ועוד בנסיעה מאומצת, ועולה אפילו פחות מפלואנס חשמלית, בהחלט יכולה לשנות את כללי המשחק."

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שי אגסי צריך לחשוש מזה שהפרוייקט השאפתני מבוצע לדעתי בשילוב עם מכונית משעממת, בעלת תא נוסעים אפרורי ולא איכותי, בעלת התנהגות כביש סבירה ומנותקת מהנהג ובעלת עיצוב דיי מיושן. גם אם הייתי שוקל לרכוש מכונית הפרוייקט כזה, ממש לא הייתי משלם 130k+ עבור פלואנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כן בגלל בעיית טעינה,שימו לב שבפירסומת הרכב נטען בחינה פרטית,לכן מי שקג בבנין מגורים איך הוא יטעין? עד שלא יפתרו את זה הפלאונס חשמלית לא יכול להיות הצלחה לדעתי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי הפרויקט של אגסי בראש ובראשונה נועד לשנות דעת ציבור לגבי רכבים חשמליים ופריסת תשתיות מתאימות.

כל קשר ישיר או עקיף לעלויות זולות פשוט לא בראש מעייניהם כרגע.

לדעתי אם מסתכלים בראיה רחבת היקף תשובה ותאגידו כבר חולשים היום על התשתית של הרכבים הרגילים וכל מה שקשור ל"דלק".

היום תשובה משקיע בתשתית ובכל מה שנלווה לעשור הבא משום שהם מבינים שמחיר הדלק יעלה והאופציה השפויה נשארת רכבים חשמליים\היברידיים ולכן מי שתהיה לו דריכת רגל ראשונה בכל השירותים נלווים ותשתיות יהיה זה שכל החברות האחרות יהיו חיבות להתיישר לפיו ואם לא לפחות בשנים הראשונות להשכיר ממנו את השירותים.

ותחשבו על זה.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט אופציה עדיפה לנסוע על רנו פלואנס דיזל מאשר אפילו הפלואנס (עגלה עגלה 1.6 ) באותו מחיר, ובהחלט שיקול למי שמעוניין להחליף את הרכב הליסינג הבא שלו ובטח יהיו גם חברות שיעודדו זאת.

 

הדבר היחידי שתשובה עושה ועל חשבון משלם המיסים הוא בניית תשתית מונופולית בלעדית לשימוש בלעדי ללא שום יכולת לתחרות מצד כל גורם כלשהוא!!!.

עם היה תחרות אז משרד התשתיות לא היה מונע טעינה מהבית רגילה כגון מכוניות פריוס או וולט, משרד התחבורה לא היה מתנגד לפרוייקט הזה וגם משרד להגנת הסביבה, בינתיים יש יותר גופים נגד מאשר בעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף חמור ועגלה ולא רנו :-P

 

סתם.... אני זוכר אצלינו בבסיס הייתה רנו מגאן דיזל ידני עם קרוב ל300,000 ק"מ על השעון!!!

ואני אחד שסולד מצרפתיות, לדעתי, כן! גירסאת הדיזל צריכה לגרום לאידיוט חוסר שקט,

אך אני לא כ"כ בטוח, הציבור בישראל לא חסיד של מנועי דיזל, וגם האגרות מסביב למכוניות

דיזל יקרות מאותו דגם בגירסאת בנזין, וגם הטיפולים השוטפים והחלקים די יקרים

 

 

(גילוי נאות, בנוסף לGMC 5.7 בנזין שלי, שקלתי לקנות אסטרה 1.9TDI ידני , - ירדתי מהר מהעניין)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגרות כיום זהות לחלוטין לרכבי בנזין ודיזל.

האגרה נקבעת אך ורק לפי קבוצת הרישוי (שנקבעת לפי מחיר הרכב כחדש) וגיל הרכב.

 

מחיר הבנזין והסולר די דומה, אפילו הסולר קצת יותר זול (בהנחה שאתה מדלג על התחנות עם המחירים המופקעים, ומוכן לשלם במזומן)

וכמובן שבצריכת הדלק לסולר יתרון מוחץ.

 

לגבי עלויות טיפולים - לא ממש רלוונטי ל3 שנים הראשונות בהן הרכב באחריות יצרן.

אחר כך ייתכן שיש עלויות מסויימות לסולר, אבל זה בקטנה יחסית להבדל בצריכת הדלק (אלא אם כן אתה נוסע מעט)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. הוא בונה על קונספט חיוב קפיטליסטי חזירי שהצליח להעביר עם לוביינג משומן וייתמוטט כשתקום צעקה נגדו.עוד לפני בג"צ.אבל שאפו על הכסף שגייס עד כה עם הנון סטארטר הבוסר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לזה שום קשר לקפיטליזם.

"קפיטליזם חזירי" זר לחלוטין לקפיטליזם שבד.נ.א שלו טבוע ערך התחרות החופשית, הבחירה במילה לתאר מושג מנוגד להגדרת אותה מילה ללא הצימוד "חזירי",

נעשה בכוונה תחילה במטרה לשלילת הקפיטליזם עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי הפרויקט של אגסי בראש ובראשונה נועד לשנות דעת ציבור לגבי רכבים חשמליים ופריסת תשתיות מתאימות.

כל קשר ישיר או עקיף לעלויות זולות פשוט לא בראש מעייניהם כרגע.

לדעתי אם מסתכלים בראיה רחבת היקף תשובה ותאגידו כבר חולשים היום על התשתית של הרכבים הרגילים וכל מה שקשור ל"דלק".

היום תשובה משקיע בתשתית ובכל מה שנלווה לעשור הבא משום שהם מבינים שמחיר הדלק יעלה והאופציה השפויה נשארת רכבים חשמליים\היברידיים ולכן מי שתהיה לו דריכת רגל ראשונה בכל השירותים נלווים ותשתיות יהיה זה שכל החברות האחרות יהיו חיבות להתיישר לפיו ואם לא לפחות בשנים הראשונות להשכיר ממנו את השירותים.

ותחשבו על זה.

הושקע כסף גדול בפרויקט של אגסי , וההשקעה למטרות רווח. לא נראה שהמיליארדר עידן עופר (זה לא תשובה) ישקיע סכומים כאלה כדי לשנות דעת הציבור.

כן. הוא בונה על קונספט חיוב קפיטליסטי חזירי שהצליח להעביר עם לוביינג משומן וייתמוטט כשתקום צעקה נגדו.עוד לפני בג"צ.אבל שאפו על הכסף שגייס עד כה עם הנון סטארטר הבוסר הזה.

השאפו מגיע לאגסי בתור איש מכירות מעולה, ומהצד השני המשקיע הכבד עידן עופר כנראה יאכל אותה בגדול.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי אגסי צריך בעיקר לחשוש מהפרוייקט של עצמו. פרוייקט שאפתני מדי המתיימר לייצר מכונית חשמלית שהיא עדיפה על מכונית רגילה, וזאת דווקא בעידן של מכוניות עם טווין טורבו או טי אס איי או כל שם אחר, בהם שופרה צריכת הדלק בצורה מרשימה מאוד ובאורח ישיר גם מידת הזיהום לסביבה ירדה בצורה ישירה. הרכב החשמלי שלו פשוט אינו יכול לעמוד בתחרות. מילא, אם היו מציעים אותו ב- 100,000 ש"ח לדוגמא, אבל במחיר יקר משמעותית מכל רכב דלק רגיל אחר?! וזאת בנוסף לעלות שימוש חודשי שערורייתית ללא קשר לקילומטרג' שנוצל בפועל מתוך המסגרת שנקבעה?? למה ומדוע?!

 

נ.ב. כאשר התבררה חוסר הכדאיות המשוועת של הפרוייקט פתאום התחלנו לשמוע שתשלום עבור דלק משמעותו סיוע לארגוני הטרור... נו באמת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין לו מה לחשוש מפלואנס דיזל מסיבה פשוטה - שני הרכבים מיועדים לסוגי אנשים שונים:

אנשים פרקטים, שעושים חשבון יקנו פלואנס דיזל,

אנשים שבראש מעיינם איכות הסביבה וקדמה טכנולוגית יקנו פלואנס חשמלית.

אבל אני מסכים עם falcon - הרכב לא עומד בתחרות בגלל המחיר, דמי שימוש, מרחק מוגבל ופריסה של תחנות שירות\הטענה\החלפת סוללה.

לכן הרכב החשמלי יימכר במספרים לא גדולים, כמספר הדוגלים באיכות הסביבה\חדשנות ולא עושים חשבון .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם vladcar .

 

ובכל זאת הערה.

 

הפלואנס החשמלי מיועד כנראה לליסינג בלבד. המחיר שלו כחדש הוא הזוי וכנראה נקבע כך כדי שבסיום 3 שנות הליסינג אפשר יהיה למכור אותו ב"הנחה" יחסית למחירון של המשת"פ יצחק לוי. זה אותו תרגיל שעושים שברולט קרוז ודומיו.

 

בענין איכות הסביבה, נראה שאגסי כבר הצליח לשטוף לנו את המוח. הרכב לא מזהם, אך יצור החשמל כן מזהם. כלומר הזיהום לא יורד, אלא הוא עובר לאיזור תחנת הכוח. שלוחי אגסי פה בפורום מכרו סיפורים על חשמל מאנרגיה חליפית, על טעינה בלילה של מצברי המכוניות שביום יחזירו חשמל ועוד כל מיני שטויות הזויות.

בשורה התחתונה, אין פה בשורה מבחינת זיהום האויר.

 

אז מה כן יש ברכב הזה?

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...