Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור יאריס TS


norco
שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

א' אני לא בקיא בנושא השפורים לכן אני שואל אתכם.

 

ב'

יש לי מספר שאלות לגבי מה אופציית השיפורים לרכב הזה, הן מבחינת אחיזה והן מבחינת כח.

קודם כל רציתי לדעת מה ניתן לעשות מבחינת אחיזה באוטו, צמיגים טובים יש לי(s.drive במידה המקורית של הרכב).

אני שומע מושגים כמו COILOVER, מוט פיתול מוט מייצב וכו' והכל פחות או יותר מובן לי מה תפקיד של כל דבר. אבל אם אני נכנס לזה מה באמת אני צריך אם אני רוצה לקבל יותר אחיזה בפניות?

לטענת היצרן יש ברכב הזה בולמים "ספורטיביים", השאלה האם כדאי להחליף אותם? או רק להוסיף מוט מייצב? או רק מוט פיתול?

כלומר מה יכול להועיל ומה יכול לגרוע?

 

לעניין הכוח, האם צנרת מלאה תועיל לרכב?

כרגע הרכב עומד על 108(נתוני יצרן) האם זה יעזור להגיע ל-120 או 130 כ"ס?

**הרכב עם 160 אלף על מד הק"מ

 

ניקח הנחה תקציבית של 10K-15K.

 

תודה מראש!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידו עלי שקיים קיט סופרג'רג'ר מושלם לרכב הזה אני הייתי בוחן אפשרות של יבוא בדרך כלשהי.

 

הקיט מוכר,

א' יקר מאוד רק לקנות, שלא לדבר על ליבא לארץ + להתקין.

ב' לא חוקי לרכב, לא מחפש כרגע הורדה מהכביש כל שנה.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ניקח הנחה תקציבית של 10K-15K.

 

 

שלום!

במסגרת תקציב זה תוכל לשפר בצורה משמעותית את התנהגות הכביש של הרכב שלך. זאת אומרת שאחרי שיפור זה אתה תצטרך להכיר מחדש את הרכב שלך - כאילו קנית רכב חדש! ההבדל יהיה רציני.

מה עושים? החלפה של בולמים וקפיצים תוך כדי הנמחה אופציונלית של הרכב, הוספה של מוטות מייצבים וכו..

 

לשפר כוח (כדי להרגיש זאת באופן משמעותי) בתקציב זה - לא ריאלי.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צנרת מלאה + ממיר ספורטיבי גם לא מרעישה מדיי וגם חוקית לגמרי!

לדעתי שווה לעשות מה גם שלרכב הזה היא לא תהיה יקרה מדי (מאמין כ 2000 ש''ח) כמובן בלי סעפת פליטה.

מבחנת התנהגות אני לא יודע אם אתה מרגיש מיצוי של הרכב אבל כל התקנה של בולמים, קפיצים ווטות מייצבים עושה את הרכב קיצוני יותר ויש כאלו שיעדיפו את הכיף הפשוט שנובע מההתנהגות המקורית של הרכב.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

roeiw, לא ידעתי שצנרת זה לא חוקי, תודה על העידכון. אני יחשוב פעמיים על הנושא לפני שאני יתחיל.

אז איך חברה שמתקינים צנרת מסתדרים עם טסט? אני בטוח שזה יותר פשוט מלהעביר טסט אוטו עם טורבו(שלא בא ככה במקור)

 

אם כבר אנחנו טוענים שהחלפת צנרת זה הורדה מהכביש, אז איך בדיוק coilover נחשב לחוקי?

 

ולעניין הראשון, מאחר ולא ריאלי(וגם לא חוקי) לשדרג את הרכב מבחינת הספק. נדבר על שיפור אחיזה.

 

איך כדאי לי להתחיל את הפרוייקט?

לשים קודם מוט מייצב קידמי, לראות מה זה עושה לרכב. במידה ואני מרוצה לעבור למוט אחורי. ורק בסוף לשים coilover?

 

 

ושאלה היפותטית:

האם יש מוסכי שיפורים שמאפשרים לבדוק את המוצר ובמידה ולא מרוצים מהתוצאה ניתן להחזיר בואתו יום ?

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם 106 ראלי עם בולמים של בילשטיין, קפיצי הנמכה של אייבך קדימה והורדת שן מאחור, ראם אייר וצנרת 2.15 אינץ' + ממיר קטליטי ספורטיבי, צ'יפ ובלמים של ברלינגו מקדימה עוברת טסט חלק באופן הכי חוקי שאפשר! כמו כן השיפורים מורגשים בפועל גם התנהגות וגם מנוע.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה הכל תלוי אין בזה משהו וודאי.

כיוון שיש אנשים שעוברים טסטים עם כל מיני חמוצים ויש אנשים שיורדים נהכביש על פילט פתוח.

אני אישית ראיתי שוטר תנוע מוריד מהכביש הונדה עם גאנט 16 מאושר ברשיון, אך זה?

תשמע להנמיך את הרכב לא תריך אישור להגביה כן צריך.

לגבי בולמים לא כל כך שמיים לב לזה, ברקסים גם כן לא כך רואים אלה אם יש הבדל רציני, אבל שוב לא חוקי גם אם עברתה בהזדמנות לא חוקי

כך שיש משהו שהוא לא חוקי אבל לא שמיים לב הוא לא נהפך לחוקי אבל לפחות לא עושים בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להנמיך, להגביה, צנרת, פילטר, טורבו, סופרצ'ארג'ר, הכל לא חוקי.

השאלה זה מה רואים ומה לא.

ההתנהגות של היאריס מעולה, הנמכה רק תעשה את הרכב קשה יותר ולא נוח ליום יום.

שים צמיגים טובים ודביקים.

לגבי שאר השיפורים, שיפורים אטמוספריים פחות נראים לעין ויותר קל לעבור איתם טסט.

צנרת וסעפת אם הם לא רועשים ומזהמים יעברו טסט בקלות.

האמת שלא ראיתי כמעט אף שיפור אטמוספרי ששווה משהו ליאריס.

מצד שני סעפת פליטה 4-1 נירוסטה עם ראנרים רחבים יותר וצינור רחב יותר עולה בערך 100$

מצאתי כמה ברשת.

http://motors.shop.ebay.com/Exhaust-/33628/i.html?_nkw=nz+

לא יודע כמה זה ישפר אבל זה בטוח יותר טוב מהמקורית.

 

בהצלחה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם,

 

נוחות נסיעה לא מפריעה לי כל כך, אני לא נשוי עם ילדים. ואת מעט שנות התואר שנשארו לי ללמוד אני ישרוד עם יהיה לי קצת לא נוח בבאמפים.

 

בכל מקרה אני יפנה לכמה מוסכי שיפורים לראות מה יש להם להציע לי, בזמנו כשחיפשתי קלאץ'(אגב שנמצא תקין אבל עם מעט בלאי - אמרו לי שהוא ישרוד עוד 20 אלף) דיברתי עם מישהו שאמר שיש להם כבר איזה לקוח עם יאריס TS...

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...