Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפיאט אונו היא מכונית בטוחה?


mcyossi
שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש פה מישהו כאן שיודע עליה פרטים מבחינת בטיחות ? כאילו כמה כוכבים במבחן האירופאי ודברים כאלה ואפילו מבחינה אישית....

 

כי אני מעוניין לרכוש אחת והייתי רוצה לדעת אם זה רכב בטוח ואם כן עד כמה.

 

חיפשתי בהיסטוריה ולא מצאתי שרשור מתאים.

 

 

תודה, יוסי

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יחסי.

 

יחסית לפיאט 127 - האונו יותר בטוחה.

יחסית לדגמי הפונטו פחות בטוחה. ואם לשפוט בהתחשב ברמת הבטיחות של דגמי הפונטו המוקדמים אז הבטיות באונו - לא משהו...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהוצגה האונו עוד לא היה דבר כזה מבחני ריסוק...

 

כלומר היה, אבל לא באותה המתכונת שיש כיום, והאונו בוודאי שאיננה בטוחה כמו מכונית מודרנית. בשורה התחתונה - לא קונים אונו אם מחפשים מכונית בטוחה. רוצה בטוח אבל אין לך תקציב? קנה משהו כמה שיותר גדול.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כבר אני יכול לקנות ? סוברו דיאל...? לנסר ? (עלויות אחזקה יקרות מדיי) סופר רייסר? לא מכיר אותה כ"כ.....

 

הפיאט אונו הכי משתלמת מבחינת מודל מחיר ואחזקה אבל אף פעם לא התעמקתי ממש בבטיחות....

 

גם כמה רכב בגיל הזה יכול להיות בטוח ?

 

יצא לי לשאול ואמרו לי שהפיאט אונו היא מכונית לא ממש בטוחה (לא שאלתי מומחים)

 

בגלל זה פתחתי את השרשור הזה אולי מישהו יאיר את עיניי לגביה.......

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שסקורניס כתב - אין לה מבחני בטיחות בסטנדרטים של הרכבים המודרניים.

 

אין לה כריות אויר, ABS, מוטות הגנה בדלתות, תכנון מודרני של אזורי קריסה וכו'.

היא רכב מיושן.

 

שום רכב מהדור ההוא לא מתקרב לתקני הבטיחות של מכונית המיוצרת היום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שסקורניס כתב - אין לה מבחני בטיחות בסטנדרטים של הרכבים המודרניים.

 

אין לה כריות אויר, ABS, מוטות הגנה בדלתות, תכנון מודרני של אזורי קריסה וכו'.

היא רכב מיושן.

 

שום רכב מהדור ההוא לא מתקרב לתקני הבטיחות של מכונית המיוצרת היום.

 

הצגתם בפניי נתונים מאוד מדאיגים, וטוב שקיבלתי את המידע הזה....

 

אם חשבתי שצריך להיות זהיר בכבישים אז עם רכב כזה פי כמה וכמה !

 

אין מוטות הגנה ? זה לבד נשמע מפחיד כאילו אני מדמיין את הרכב נמעך ללא שום סיכוי ריאלי בתאונה קשה לצאת בחיים, אני צודק?

(לעומת מכוניות אחרות כגון פיאט פונטו חדשה או אפילו מזדה 626).

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה וולבו עתיקה.... או יותר נכון, ספינה עתיקה....

יש שם כ"כ הרבה מטרים של פח כך שהרכב חייב לספוג אנרגיה כלשהי בזמן תאונה :lol:

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או להעביר את אותה אנרגיה ישר אל גוף הנוסע.

וולו ישנה נראה לי תעשה את אותו הנזק כמו שאונו תעשה במקרה של תאונה.

בוולו יפגעו איברים פנימיים, באונו יפגעו איברים חיצוניים+פנימיים...ככה או ככה, אתה מפסיד.

הדבר הכי בטוח הוא לנהוג בטוח.

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:screwy: .

זה הכל..

 

 

ובהרחבה: עזוב שטויות. קנה ת'אונו. הכל תלוי בנהג.

ואם אתה רוצה לפחות מכונית עם התנהגות כביש טובה, קנה 205 או AX.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב שלך?

ב 10 אלף אתה יכול לקנות אסטרה שנת 92.

הדגם אמנם הכי פשוט שאפשר (אפילו בלי מזגן מקורי) אבל יש לו קורות בטיחות בדלתות, מתכת יותר מאסיבית מאשר באונו, דשבורד מכוסה בפלסטיק רך ולא נוקשה והרכב מצוייד במותחני חגורות בטיחות, בכל הדגמים.

ואל תתחילו לספר שהרכב יקר לטיפול כי הוא גרמני. יש לי הוכחות הסותרות את העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב שלי אכן 10 אלף ש"ח , אני חשבתי על הרבה מכוניות ונסגרתי על פיאט אונו או סוברו לאונה סביבות 88' שמעתי שהיא בטוחה....פח עבה חח אז זה היה סמל לבטיחות אבל זה חרטא...ואולי לא.

לפני שנים מספר נכנסה משאית בלאונה שהייתה לאבא שלי בדלת הנהג אני לא יודע בדיוק איך ובאיזו מהירות , כנראה איטית , ובקושי עיקמה את הדלת אבל בכל מקרה מה שבטוח זה שהיא הרבה יותר בטוחה מהאונו.

 

 

אף פעם לא הציעו לי את האסטרה וגם אני לא כ"כ מכיר את הרכב תוכל בבקשה אולי לפרט עליו + תמונה או לכתוב את שם הרכב באנגלית ואני כבר יחפש?

 

 

תודה , יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית גדולה תיתן לך יותר הגנה ממכונית קטנה. ככל שמסת הרכב שלך גדולה יותר, הרכב השני יספוג יותר מאנרגית התאונה.

 

אם אתה לא מבין את זה אינטואיטיבית, תחשוב על שתי דוגמאות: במקרה הראשון אתה נוסע באונו ופוגע באונו אחרת. במקרה השני אתה נוסע באונו ופוגע באוטובוס. באיזה מהדוגמאות תעדיף להיות?

 

לרכבים מודרנים יש טכנולוגית בטיחות עדיפה בהרבה על רכבים מיושנים, ולעיתים קרובות רכב קטן חדש יהיה בטוח פאסיבית מרכב גדול וישן. אם התקציב שלך מאפשר לך לקנות רק ישן - קנה גדול. וולבו זה דוגמא מצוינת לרכב שעדיף לקנות אם השיקול הוא רק בטיחות.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, DL לא יותר בטוחה מאונו. וגם אם כן, זה כל כך מזערי שזה לא ישנה כלום. עזוב אותך מעובי הפח ושטויות כאלו, זה חסר משמעות. בגדול - המכוניות האלו לא בטוחות. אין מה לעשות. וולבו היא האופציה היחידה שאולי תהיה בטוחה יותר מאותן שנים ובמחירים האלו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב שלי אכן 10 אלף ש"ח , אני חשבתי על הרבה מכוניות ונסגרתי על פיאט אונו או סוברו לאונה סביבות 88' שמעתי שהיא בטוחה....פח עבה חח אז זה היה סמל לבטיחות אבל זה חרטא...ואולי לא.

לפני שנים מספר נכנסה משאית בלאונה שהייתה לאבא שלי בדלת הנהג אני לא יודע בדיוק איך ובאיזו מהירות , כנראה איטית , ובקושי עיקמה את הדלת אבל בכל מקרה מה שבטוח זה שהיא הרבה יותר בטוחה מהאונו.

אף פעם לא הציעו לי את האסטרה וגם אני לא כ"כ מכיר את הרכב תוכל בבקשה אולי לפרט עליו + תמונה או לכתוב את שם הרכב באנגלית ואני כבר יחפש?

תודה , יוסי.

 

דגם שדיברתי עליו הוא 1400 סמ"ק עם גיר ידני. הדגם הזה (GL) יובא ללא שום תוספות, אפילו בלי מזגן, אבל יש אנשים שהתקינו אחרי הקניה. לרכב בדגמי הקרבורטור יש 75 כ"ס

ובדגמי הזרקה יש 82 כ"ס (כמובן שזה היה תקף בשנת 92' לא ברור כמה סוסונים נשארו מאז). הרכב די כבד- שוקל 1400 ק"ג.

האסטרה תהיה יותר מרווחת מהאונו ומהסובארו, אבל לא יותר מהוולוו וגם הוולוו תציע לך יותר פינוקים.

אם הייתי צריך לקנות רכב עם תקציב של 10 אלף היתי הולך על הוולוו אם היא היתה לא פחות משנת 88-89 וזה בלי להתחשב על הבדלים עצומים בינהן בעניין תצרוכת הדלק.

astra_f.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיבה עיקרית שאני רוצה לקנות את הפיאט אונו והיא שהיא מכונית חסכונית מאוד יחסית למכוניות אחרות ולא זוללת הרבה דלק....

 

ואם לא תהיה לי עבודה בזמן הקרוב אני יכול לשכוח מרכב אז אם אני יזכה למצוא עבודה נורמלית אז אני יקנה את הפיאט אונו ללא ספק , בגלל העלויות הכספיות כי גם ככה יהיה לי קשה להחזיק רכב כמעט ללא עזרה מההורים אז אם כבר אז לקנות רכב חסכוני.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...